Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs on aloittanut Mika Aaltolan maalittamisen

Vierailija
04.08.2023 |

Sinänsä uutisoi faktoja, mutta maalittamista se on silti, koska pyritään tuomaan kaikkea negatiivista esiin.

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin aaltolan eilisen tied.tilaisuuden netistä ja sehän oli hyvä. Hyvät ajatukset, selkeästi puhuttu. Saa siinä pekat ja ollit koittaa petrata juoksuaan jos aaltolan haluavat pestä.

En käsitä miks aaltolaa nyt mollataan. Erittäin hyvää sähköä tuo pressapeliin ja krskusteluihin ja vaalitentteihin. Odotan innolla.

Niin, hän saattaisi tuoda jotain keskusteluihin, koska hänellä on niin jankkaavan ärsyttävä puhetyyli, että ei luovuta helposti. Edellisissä pressanvaaleissa oli myös ihan älyllisiä muita ehdokkaita, mutta olivat liian herrasmiesmäisiä haastaakseen Niinistön.

Vierailija
122/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain persujen mielestä negatiivisten asioiden esille tuominen on maalittamista.

Siksi persut maalittaakin hesaria ja niiden toimittajia sen minkä ehtivät.

Muistellaanpa hetki sitä ulinaa, mitä edellinen hallitus piti kaikesta saamastaan negatiivisesta huomiosta.

Arvostelu oli vihapuhetta, naisvihaa, maalittamista.

Pääministerin vastenmielisistä päihdesekoiluista ja töiden laiminlyönneistä ei olisi saanut kirjoittaa laisinkaan, kun oli johtavien journalistien mielestä KOULUKIUSAAMISTA.

Kirjoituksesi on muistutus ettei suomessa ole mitään "vasemmisto" mediaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkänen menee hukkaan jos jo nyt tuhlaa itsensä pres.peliin. Myöhemmin koittaa hänen aikansa. Ajoitus on tärkeää. Fiksu mies muuten.

Vierailija
124/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tammikuussa presidenvaaleissa nyt äänestäjillä valinnan varaa.

Riittää ehdokkaita kaikille.

Jos tuohon porukkaan saadaan vielä Stubb, niin pakka alkaa olla koossa.

Mikä tämä Stubb-juttu on? Onko hän itse sanallakaan edes vihjannut, että olisi kiinnostunut?

Minä en usko, että Stubbia tässä kisassa nähdään. Toki ei ole mitään sitä vastaan, jos nähdään.

Riippuen demareitten ehdokkaasta, Stubb saattaa joutua presidenttiehdokkaaksi ns. isänmaan takia. Eihän siellä ole muuten yhtäkään täyspäistä ehdokasta!

Nyt ei valita EU-poliitikoille presidenttiä, vaan suomalaisille. Stubb ei puhuttele suomalaisia laajasti, niin se vain valitettavasti on. EU-mepeiltä tulisi kyllä ääniä, mutta suomalaiset äänestävät enemmän Häkkästä kuin Stubbia, jos valita pitää. Näin uskon. Siksi Stubbin ei edes kannata lähteä ehdolle.

Voin tietysti olla väärässä, mutta sen näyttää sitten aika jos niin on.

Vierailija
125/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Stubbia missään tapauksessa tähän hommaan. Ei, ei ja ei.

Kokoomus menköön aaltolan taakse.

Vierailija
126/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekasta on vähän aika mennyt ohi enkä itse pidä tästä puolisostakaan vaikkei homous sinänsä häiritse. Toki hän on työkokemuksen puolesta pätevin. Stubb tai Urpilainen voisi olla sopivan järkevä eikä ihan sieltä pahimmalta yya-Suomi osastolta kuten Rehn. Aaltolasta pidin asiantuntijana mutta pressaksi, eijei... Hän vaikuttaa vähän maaniselta ja egoistiselta, lähtee täysin laukalle jos pääsee noin merkittävään tehtävään. Halla-ahoa ei varmasti äänestä edes oma perhe.

Kummallista, että  Rehnistä  puhutaan yya-miehestä.  Kuitenkin  netistä on helposti  luettavissa Hesarista  juttu vuodelta 1994,  jossa  hän sanoo, että  Suomen on aika  alkaa  miettiä Natoon  liittymistä.

Stubb haukkui  lyhyenä  pääministeriaikanaan 2014  eduskuntaa russofobiseksi  kun he eivät  halunneet  äänestää  Rosatomin  puolesta.  Tästä  on  juttu  löydettävissä  Yleltä  14.10.2014.  Rehn  ei  ole  edes ollut  Suomen  politiikassa  kovin  paljon vaan  Eu-komissaarina  10 vuotta   ja sen  jälkeen   Eu-edustajana.

Ottakaa vähän  selvää tosiasioista.  Se  ei  ole vaikeaa  kun  haluaa

Vierailija
127/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpa hetki sitä ulinaa, mitä edellinen hallitus piti kaikesta saamastaan negatiivisesta huomiosta.

Arvostelu oli vihapuhetta, naisvihaa, maalittamista.

Pääministerin vastenmielisistä päihdesekoiluista ja töiden laiminlyönneistä ei olisi saanut kirjoittaa laisinkaan, kun oli johtavien journalistien mielestä KOULUKIUSAAMISTA.

Hah, niin muutes oli.

Mitään asiallista kritiikkiä ei saanut sanoa, kun heti tuli kiljuntaa päälle naisvihasta ja maalituksesta.

Vierailija
128/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkkänen menee hukkaan jos jo nyt tuhlaa itsensä pres.peliin. Myöhemmin koittaa hänen aikansa. Ajoitus on tärkeää. Fiksu mies muuten.

Päinvastoin. Momentum on nyt, myöhemmin se on ohi. Juuri kuten Haaviston momentum oli Sydänten presidentti -kampanjassa. Silloin oli tilaisuus voittaa, mutta ei voittanut. Se oli hänen suosionsa huippu.

Macron oli jotakuinkin samanikäinen kuin Häkkänen tullessaan Ranskan presidentiksi. Toimintakykyinen ja edustava. Polvet kestää ja pää toimii. Ei tarvitse jännittää kuten Bidenin kanssa: kompastuuko, pyörtyykö, alkaako taas nuuhkia lapsia tai mitä suustaan päästää seuraavaksi.

Vierailija
129/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä Stubb-juttu on? Onko hän itse sanallakaan edes vihjannut, että olisi kiinnostunut?

Minä en usko, että Stubbia tässä kisassa nähdään. Toki ei ole mitään sitä vastaan, jos nähdään.

Riippuen demareitten ehdokkaasta, Stubb saattaa joutua presidenttiehdokkaaksi ns. isänmaan takia. Eihän siellä ole muuten yhtäkään täyspäistä ehdokasta!

Nyt ei valita EU-poliitikoille presidenttiä, vaan suomalaisille. Stubb ei puhuttele suomalaisia laajasti, niin se vain valitettavasti on. EU-mepeiltä tulisi kyllä ääniä, mutta suomalaiset äänestävät enemmän Häkkästä kuin Stubbia, jos valita pitää. Näin uskon. Siksi Stubbin ei edes kannata lähteä ehdolle.

Minusta tämä on kyllä ihan oikeaa syrjintää, että pätevin ja paras ehdokas joutuu jäämään sivuun kisasta etnisyytensä takia. Toki tämä ei ole sitä parempaa rasssismia. Itse olen suomenkielinen, mutta sen verran kansainvälinen tausta, että Stubbin osaaminen näyttäytyy minulle aika erinomaisena. Presidentti on kuitenkin Suomen ulkopolitiikan johtaja, ja näinä aikoina olisi hyvä suuntautua länteen.

Aaltola ei nappaa, hänen esiintymistapansa on ylimielinen eikä substanssikaan niin hyvin hallussa kuin voisi ammatista päätellä.

Vierailija
130/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on kyllä ihan oikeaa syrjintää, että pätevin ja paras ehdokas joutuu jäämään sivuun kisasta etnisyytensä takia. Toki tämä ei ole sitä parempaa rasssismia. Itse olen suomenkielinen, mutta sen verran kansainvälinen tausta, että Stubbin osaaminen näyttäytyy minulle aika erinomaisena. Presidentti on kuitenkin Suomen ulkopolitiikan johtaja, ja näinä aikoina olisi hyvä suuntautua länteen.

Aaltola ei nappaa, hänen esiintymistapansa on ylimielinen eikä substanssikaan niin hyvin hallussa kuin voisi ammatista päätellä.

Ei Stubbin ruotsinkieliseen vähemmistöön kuuluminen ole ongelma (on meillä ennenkin ollut ruotsinkielisiä presidenttejä), vaan se, että hän jäi vieraaksi kansalle ministeriaikoinaan. Hänellä on englantilainen vaimo, hän on kouluttautunut ulkomailla ja suuntautunut Eurooppaan. Suomalaiset eivät halua EU:n syventämistä, liittovaltiota. Ajan henki on nyt terve isänmaallisuus ja perinteisten arvojen palauttaminen päätöksentekoon. Se ei tarkoita rasismia, vaan oman kulttuuriperinnön kunnioittamista ja vaalimista ja Suomen kansallisten etujen ajamista. Presidentti on tässä arvojohtaja.

Vierailija
131/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavistolla on etuja puolellaan, kokemuksensa mukanaan tuomia. Uskoisin että ulkopolitiikka häneltä sujuu. Aaltola on samassa asiassa kysymysmerkki. Siitä huolimatta olen jo tässä vaiheessa melko varma että ääneni menee Aaltolalle.

Haavisto oli parhaimmillaan kirjoittaessaan Eurooppa raiteilla -oppaan. Se oli miehen teko. Nykyään ei ole enää iskussa eikä edustava. Kyllä valtionpäämiehen pitää olla sellainen, että häntä kuuntelee ja katsoo mielellään. Edustustehtävästä kuitenkin kyse.

Älä nyt viitsi. Meillä on ollut Niinistökin kaksi kautta, vaikka korviin koskee hänen puheensa kaikilla kielillä, ja ulkonäkökin muistuttaa lähinnä pahantuulista labradorinnoutajaa. Itse asiassa ääntelykin.

Olisi tosi kiva saada normaali ihminen presidentiksi. Itse tykkään Stubbista, mutta voisi joku demarirouvakin osata asiansa.

Tästä Niinistön ääntelystä vaikka Niinistösta tykkään muuten kovasti pressana. Samaan syssyyn myös Aaltolan narisevasta ööööääää, Aaltolasta en ole koskaan tykännyt. Jo ennen elämäni biisiä ja myös senjälkeisen "hurmoksen"  aikaan kerroin myös täällä Aaltosen ylimielisyydestä. Että oma arvio ei perustu tämän päiväisiin lehdistösta luettaviin twiitteihin.

Nyt siis viimein asiaan!

Useamman kerran Olli Rehniä kuunneltuani niin radiossa kuin telkussa voin, toki vain omasta puolestani sanoa

Olli Rehnillä on erittäin miellyttävä puheääni. Ei käytä mitään täyteälinöitä tai ölinöitä.

Kun joku puhuu sujuvasti niin tietää ettei ko. henkilön tarvitse koko ajan miettiä mitä tässä nyt oikein pitäisikään sanoa.

Joo samoin, tykkään myös Stubista.

Vierailija
132/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Stubbin ruotsinkieliseen vähemmistöön kuuluminen ole ongelma (on meillä ennenkin ollut ruotsinkielisiä presidenttejä), vaan se, että hän jäi vieraaksi kansalle ministeriaikoinaan. Hänellä on englantilainen vaimo, hän on kouluttautunut ulkomailla ja suuntautunut Eurooppaan. Suomalaiset eivät halua EU:n syventämistä, liittovaltiota. Ajan henki on nyt terve isänmaallisuus ja perinteisten arvojen palauttaminen päätöksentekoon. Se ei tarkoita rasismia, vaan oman kulttuuriperinnön kunnioittamista ja vaalimista ja Suomen kansallisten etujen ajamista. Presidentti on tässä arvojohtaja.

Suomalaiset nyt haluavat mitä hyvänsä, mikä heille parhaiten myydään. Kansallisvaltioiden roolin vahvistuminen ainakin psykologisella tasolla on eurooppalainen ilmiö, eikä EU ole siitä erillinen instituutio. EU:n aseman suhteen on toisekseen kaksi samanaikaisesti vaikuttavaa voimaa, joista toinen vetää sitä tiukempaan (turvallisuus ja talous) ja toinen löysempään suuntaan (lyhyen aikavälin talous ja ns. perinteisten arvojen vastaisku). En usko kv-yhteistyön ja EU:n olevan menneisyyden ilmiöitä edes Suomessa.

Vierailija
133/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavistolla on etuja puolellaan, kokemuksensa mukanaan tuomia. Uskoisin että ulkopolitiikka häneltä sujuu. Aaltola on samassa asiassa kysymysmerkki. Siitä huolimatta olen jo tässä vaiheessa melko varma että ääneni menee Aaltolalle.

Haavisto oli parhaimmillaan kirjoittaessaan Eurooppa raiteilla -oppaan. Se oli miehen teko. Nykyään ei ole enää iskussa eikä edustava. Kyllä valtionpäämiehen pitää olla sellainen, että häntä kuuntelee ja katsoo mielellään. Edustustehtävästä kuitenkin kyse.

Älä nyt viitsi. Meillä on ollut Niinistökin kaksi kautta, vaikka korviin koskee hänen puheensa kaikilla kielillä, ja ulkonäkökin muistuttaa lähinnä pahantuulista labradorinnoutajaa. Itse asiassa ääntelykin.

Olisi tosi kiva saada normaali ihminen presidentiksi. Itse tykkään Stubbista, mutta voisi joku demarirouvakin osata asiansa.

Tästä Niinistön ääntelystä vaikka Niinistösta tykkään muuten kovasti pressana. Samaan syssyyn myös Aaltolan narisevasta ööööääää, Aaltolasta en ole koskaan tykännyt. Jo ennen elämäni biisiä ja myös senjälkeisen "hurmoksen"  aikaan kerroin myös täällä Aaltosen ylimielisyydestä. Että oma arvio ei perustu tämän päiväisiin lehdistösta luettaviin twiitteihin.

Nyt siis viimein asiaan!

Useamman kerran Olli Rehniä kuunneltuani niin radiossa kuin telkussa voin, toki vain omasta puolestani sanoa

Olli Rehnillä on erittäin miellyttävä puheääni. Ei käytä mitään täyteälinöitä tai ölinöitä.

Kun joku puhuu sujuvasti niin tietää ettei ko. henkilön tarvitse koko ajan miettiä mitä tässä nyt oikein pitäisikään sanoa.

Totta, Olli Rehniä kuuntelee ihan mielellään.

Mutta Häkkäsellä vasta seksikäs ääni on. Ei herrajumala mikä mies <3 Presidentin tehtävä ei ole olla erityisesti seksikäs, mutta tuskinpa siitä haittaakaan on.

Vierailija
134/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis viimein asiaan!

Presidentin pitäisi kuitenkin puhua edes englantia, eikä varmaan muistakaan vieraista kielistä haittaa olisi. Aaltolan kv-viestintätaidot eivät ole minulla tiedossa, mutta Rehn on aika hirveän huono.

Vierailija
135/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa kuitenkin se maalittamisen määritelmä. Katso samalla mitä uhriutuminen tarkoittaa.

Erään tunnetun naistutkijan mukaan riittää maalittamiseksi ihan se että mainitaan nimeltä julkisesti negatiivisessa valossa. Tähän on nyt vaan tultu.

Vierailija
136/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole niiden lellikki, hesarin ja ylen

Vierailija
137/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis viimein asiaan!

Ei Rehnissä sinänsä vikaa ole, mutta soisin kyllä että ehdolle tulisi Risto E. J. Penttilä.

Vierailija
138/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnin englannin  kieli  on  parantanut  paljon  tuosta.  Hän  on sen  jälkeen  ollut  vuosikausia  vielä EU:ssa töissä.  Oxfordin  yliopistosta valmistunut tohtoriksi   niin  kyllä siinä   kieltä täytyy  osata-

Vierailija
139/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt herkistele.

Vierailija
140/203 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun itellä taviksena on pelko perseessä jos yrityksen veroilmoitus pakollisine liitteineen myöhästyy yhdellä päivällä, toiset toimittaa vuoden myöhässä jos edes toimittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan