Hs on aloittanut Mika Aaltolan maalittamisen
Sinänsä uutisoi faktoja, mutta maalittamista se on silti, koska pyritään tuomaan kaikkea negatiivista esiin.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola ei kestä sitä, että hänen virheensä oikaistaan. Kun hän on levittänyt väärää tietoa Twitterissä ja joku sen on ihan ystävällisesti ja asiallisesti oikaissut, Aaltola on, sen sijaan että olisi kiittänyt oikaisusta, blokannut.
Ei sellainen ihminen voi olla presidentti.
Ihmettelin samaa, hän on kuitenkin tutkijataustainen ihminen, niin luulisi että on tottunut kritiikkiin ja korjaisi faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että perskärpäset on loukkaantuneet kun asiantuntijat antaa rehellistä arviota toimittajan mahkuista presidenttipelissä. Ei kai vaan ole käynyt niin että persujen äänet ei kaikki yksimielisesti olekaan menossa johtaja Burnsille?
Aika jännä että just Aaltola on persujen mieleen, eikös hän ole juuri erittäin kansainväinen ja EU-myönteinen ja arvoliberaali? Ei mikään Trumppia ihaileva öyhöttäjä.
Mistä olet saanut käsityksen, että Aaltola olisi persujen mieleen? Ei tietenkään ole.
No ketkä täällä raivoaa kun Aaltolasta kirjoitetaan kriittisesti? Kokoomuslaiset? Onhan se nyt selvä ettei Aaltola voi enää olla samalla lailla jalustalla virallisena asiantuntijana kun on ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että perskärpäset on loukkaantuneet kun asiantuntijat antaa rehellistä arviota toimittajan mahkuista presidenttipelissä. Ei kai vaan ole käynyt niin että persujen äänet ei kaikki yksimielisesti olekaan menossa johtaja Burnsille?
Aika jännä että just Aaltola on persujen mieleen, eikös hän ole juuri erittäin kansainväinen ja EU-myönteinen ja arvoliberaali? Ei mikään Trumppia ihaileva öyhöttäjä.
Mistä olet saanut käsityksen, että Aaltola olisi persujen mieleen? Ei tietenkään ole.
Persut ei kyllä tunnu itsekään tietävän onko vai eikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimittaja kysyi eilen Aaltolata, millainen presidentti hänestä tulisi. Aaltola vastasi, että jokainenhan on lukenut hänen tekstejään, kirjojaan ja kirjoituksiaan. Pitää sietää se, että toimittajat sitten selivttävät, millainen pressa tulisi, kun ei itse anna vastausta.
Onko Aaltola ihan täyspäinen jos luulee että jokainen suomalainen on lukenut hänen tekstejään, kirjojaan ja kirjoituksiaan? Itse en lue ikinä yhtään Aaltolan juttua, en ole lukenut hänen kirjojaan enkä tule lukemaankaan.
Ei näissä sinunkaan ulostulossa juuri äly loista.
Miksi hän Ei olisi lähtenyt presidenttipeliin?
Varmasti moni meistä äänestäjistäkin olisi hänen sijassaan tarttunut elämänsä tilaisuuteen.
Ei ole mitään vikaa siinä, jos miehellä on kunnianhimoa ja halua pyrkiä eteenpäin urallaan.
Eipä ole pitkä aika, kun tämä sama Aaltola sanoi presidenttikisaan lähdöstä, että joku järki täytyy pitää päässä, eikä hän lähde tällaiseen.
Nytkö se onkin sitten älykästä ja ok?
Toinen vaihtoehto on, että se vähäinen järjen ääni katosi sieltä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vain persujen mielestä negatiivisten asioiden esille tuominen on maalittamista.
Siksi persut maalittaakin hesaria ja niiden toimittajia sen minkä ehtivät.
Ihan väärä arvio. Ihmisenä pidän Hesaria ja Yleä käsittämättömänä propagandakoneistona.
Tulee mieleen, kun luin Kiinan kulttuurivallankumouksesta aikoinaan, ja olin täysin järkyttynyt ja "onneksi ei meillä tämmöistä". No nyt alkaa olla. Kuka on se Mao, en tiedä, mutta kumman järjestäytyneeltä tuo ammattikunta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ketkä täällä raivoaa kun Aaltolasta kirjoitetaan kriittisesti? Kokoomuslaiset? Onhan se nyt selvä ettei Aaltola voi enää olla samalla lailla jalustalla virallisena asiantuntijana kun on ehdolla.
Aaltolan tyhmääkin tyhmemmät somejoukot.
Vierailija kirjoitti:
Aaltolan sisko on pesunkestävä vihervassari mutta huipulla on tilaa vain yhdelle aatteen ihmiselle, muut tuomitaan persuiksi. Pekasta tehdään Jeesus.
Ja sisarukset edustavat aina samaa poliittista ideologiaa?
Itse äänestän yleensä vihreitä, mutta en ikinä antaisi ääntäni Elisalle. Hiukan liiankin idealistinen. Mun sisaruksista toinen äänestää demareita ja toinen persuja. Vanhempani ovat aina äänestäneet keskustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimittaja kysyi eilen Aaltolata, millainen presidentti hänestä tulisi. Aaltola vastasi, että jokainenhan on lukenut hänen tekstejään, kirjojaan ja kirjoituksiaan. Pitää sietää se, että toimittajat sitten selivttävät, millainen pressa tulisi, kun ei itse anna vastausta.
Onko Aaltola ihan täyspäinen jos luulee että jokainen suomalainen on lukenut hänen tekstejään, kirjojaan ja kirjoituksiaan? Itse en lue ikinä yhtään Aaltolan juttua, en ole lukenut hänen kirjojaan enkä tule lukemaankaan.
Ei näissä sinunkaan ulostulossa juuri äly loista.
Miksi hän Ei olisi lähtenyt presidenttipeliin?
Varmasti moni meistä äänestäjistäkin olisi hänen sijassaan tarttunut elämänsä tilaisuuteen.
Ei ole mitään vikaa siinä, jos miehellä on kunnianhimoa ja halua pyrkiä eteenpäin urallaan.Eipä ole pitkä aika, kun tämä sama Aaltola sanoi presidenttikisaan lähdöstä, että joku järki täytyy pitää päässä, eikä hän lähde tällaiseen.
Nytkö se onkin sitten älykästä ja ok?
Toinen vaihtoehto on, että se vähäinen järjen ääni katosi sieltä päästä.
Odotti lupaa jostakin. Ja ehkä hänelle on nyt jopa maksettu.
Mika Aaltola saa ne muut ehdokkaat näyttämään vaalitenteissä surkeilta, ku kukaan niistä ei oo semmonen kävelevä tietopankki ja käytä yhtä rikasta kieltä puhuessa.
Mä ihmettelen ku Haavistoaki kehutaan esiintymistaidosta ja osaamisesta ja se on hiljasella äänellä lyhyitä itsestäänselvyyksiä toteava ylioppilas joka ei välttämättä ees lue paljoa kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Persujen vääristynyt käsitys median tehtävistä on suuri vaara demokratialle.
USA on hyvä esimerkki siitä, mihin se voi johtaa.
Miksi taas persut tähän vedit? Kokoomuksen tuki takana Aaltolalla ja ketjun aiheena Hesari ja Aaltola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas persut tähän vedit? Kokoomuksen tuki takana Aaltolalla ja ketjun aiheena Hesari ja Aaltola.
No ei oo kyllä Kokoomus tukemassa Aaltolaa, ku ne asettaa Häkkäsen. Miks ne tukis jotain täysin tuntematonta tyyppiä joka ei oo ikinä kuulunu siihen puolueeseen?
Kyllä on tammikuussa presidenvaaleissa nyt äänestäjillä valinnan varaa.
Riittää ehdokkaita kaikille.
Jos tuohon porukkaan saadaan vielä Stubb, niin pakka alkaa olla koossa.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn on kiva, koska siitä ei ole Pekalle vastusta. Aaltola pitää ampua heti alas. Hesarissa odotti jo muutama juttu valmiina, niin nopeasti julkaistiin.
Jos Häkkänen lähtee mukaan niin puppeli saa heittää hyvästit presidenttihaaveilleen.
Aaltola saanu lupauksen jenkeistä et hänet nostetaan USAn edustajaksi Suomeen. Samalla hän sitoutuu aloittamaan sodan venäjää vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola saa ne muut ehdokkaat näyttämään vaalitenteissä surkeilta, ku kukaan niistä ei oo semmonen kävelevä tietopankki ja käytä yhtä rikasta kieltä puhuessa.
Mä ihmettelen ku Haavistoaki kehutaan esiintymistaidosta ja osaamisesta ja se on hiljasella äänellä lyhyitä itsestäänselvyyksiä toteava ylioppilas joka ei välttämättä ees lue paljoa kirjoja.
Mutta se on hyvä rahtaamaan muslimiteroja Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltolan sisko on pesunkestävä vihervassari mutta huipulla on tilaa vain yhdelle aatteen ihmiselle, muut tuomitaan persuiksi. Pekasta tehdään Jeesus.
Itse äänestän yleensä vihreitä, mutta en ikinä antaisi ääntäni Elisalle. Hiukan liiankin idealistinen. Mun sisaruksista toinen äänestää demareita ja toinen persuja. Vanhempani ovat aina äänestäneet keskustaa.
Molemmat Aaltolat antavat mielellään lausuntoja julkisesti ja ovat hakeutuneet jonkinlaiseen asiantuntija-asemaan. Elisa Aaltolan ajattelu on kuitenkin ilmeisesti yhtä heppoista kuin veljensäkin, ainakin niiden ulostulojen perusteella, joita olen nähnyt. Kova pyrky on ylöspäin, eikä siinä mitään, mutta sitten pitäisi olla jotain substanssiakin. Minusta Mika Aaltolalla ei hirveästi ole. Vaikutelma perustuu ihan vain hänen televisiossa sanomaansa, en ole lukenut hänen töitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tammikuussa presidenvaaleissa nyt äänestäjillä valinnan varaa.
Riittää ehdokkaita kaikille.Jos tuohon porukkaan saadaan vielä Stubb, niin pakka alkaa olla koossa.
Mikä tämä Stubb-juttu on? Onko hän itse sanallakaan edes vihjannut, että olisi kiinnostunut?
Minä en usko, että Stubbia tässä kisassa nähdään. Toki ei ole mitään sitä vastaan, jos nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat Aaltolat antavat mielellään lausuntoja julkisesti ja ovat hakeutuneet jonkinlaiseen asiantuntija-asemaan. Elisa Aaltolan ajattelu on kuitenkin ilmeisesti yhtä heppoista kuin veljensäkin, ainakin niiden ulostulojen perusteella, joita olen nähnyt. Kova pyrky on ylöspäin, eikä siinä mitään, mutta sitten pitäisi olla jotain substanssiakin. Minusta Mika Aaltolalla ei hirveästi ole. Vaikutelma perustuu ihan vain hänen televisiossa sanomaansa, en ole lukenut hänen töitään.
No voitko antaa jonku esimerkin millon Mika Aaltola ois puhunu ilman substanssia tai antanu heppoisia ulostuloja kansainvälisestä politiikasta?
Ja mikä sun koulutus ja substanssi on maailmanpolitiikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo kyllä Kokoomus tukemassa Aaltolaa, ku ne asettaa Häkkäsen. Miks ne tukis jotain täysin tuntematonta tyyppiä joka ei oo ikinä kuulunu siihen puolueeseen?
Mistä sinä tiedät ketä kokoomus tukee vaalien TOISELLA KIERROKSELLA?
Jos vastakkain siellä on Haavisto ja Rehn / Aaltola, niin taatusti kokoomus tukee Rehniä tai Aaltolaa.
Tämä sopisi huoneentauluksi.