Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perässävedettävä mies, en vaan jaksa

Vierailija
20.07.2023 |

Miksi jotkut miehet on sellaisia? Mun elämän tragedia on se, että mies on täysin perässä vedettävä. Ei osaa mitään tehdä ellei sano. Aloitekyky 0. Jos itse saisi päättää, jumittais kaiket päivät sohvalla. Lapsiakin on. Arvatkaapa vaan kuka hoitaa ja huolehtii melkeinpä kaiken.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys ei ole esittämäsi "miksi jotkut ovat sellaisia" vaan "miksi jotkut ovat niin kujalla että menevät jopa lisääntymään sellaisten kanssa"? Kyllä minunkin mieheni mielellään jättää vastuun minulle, homma toimii kun osaan vetää rajat ja hän myös ottaa vastuun silloin kun minä niin pyydän.

Mutta en jaksa sitä jatkuvaa rajojen vetämistä ja pyytämistä!! Se on ihan kamalan uuvuttavaa ja olen aivan hermoraunio jo! Samoista asioista, päivä toisensa jälkeen? Mitä elämää se sellainen on?

Jotkut sanovat että puoliso/rakas tuo parhaat puolet esille, niin omani tuo hirveimmät. Olen vaan niin loppu tähän. Miten joku voi kuvitella että on ihan Ok vaan olla tuollainen? Vai ollaanko vaan todella huono pari? T. Ap

Olette todella huono pari. Ei minun tarvitse sanoa puolisolleni joka päivä samasta asiasta, vaan vaikkapa että sinä hoidat lapsen harrastukseen x liittyvät asiat. Tai lomamatkan järjestelyt, kun yhdessä on ensin päätetty mitä halutaan. Tai seuraavan viikon ruokahuollon jne. Ja hän hoitaa, ilman muistutteluja.

Lisään vielä että on olennaista, että en myöskään valita siitä, miten mies asiat hoitaa. Jos hänen imurointivuorollaan on joku nurkka unohtunut, niin se saa sitten olla seuraavaan kertaan. Tai jos kaupasta unohtui kahvimaito niin aivan rauhassa jompikumpi käy sitä hakemassa ilman murjotusta. Kunhan kokonaisuus toimii.

Vierailija
42/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua kun valitetaan miten ei jaksa ja sitten erokaan ei kelpaa ratkaisuksi koska "rankkaa". No sitten kuulostaa siltä että onkin melko tyytyväinen sen pulkan kanssa.

Niin jos kaikki on vaikeaa ja rankkaa niin ehkä vika löytyy peilistä. Asiat on vaikeita ja rankkoja yleensä laiskoille ja saamattomille häviäjille. Kaiken pitäisi olla helppoa. Aikuiselle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
44/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin eron tommosesta enkä ole katunut. Nyt ihana olla parisuhteessa normaalin aikuisen kanssa.

Mutta et tule pääsemään eroamallakaan eroon, se jos mikä on hirveää. Holhoan eksää edelleen kaiken maailman maksuista ja ihan kaikesta lapsiin liittyvästä, lapset avautuu minulle ja minä sitten eksälle.

Pitkä vankila kun nai väärän miehen. Kuopus täyttää vasta viiden vuoden päästä 18.

Vierailija
45/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös olla hinaamatta ja ottaa eron. Kannattaa katsoa, että lopetat hinauksen jossain autiossa paikassa, jonne se sitten jää ja unohtuu, ettei koidu muitten riesaksi.

Tää erosta huutelu on niin helppoa sellaisille jotka eivät ole itse sitä valintaa joutuneet tekemään.

Meinaatko, että asioiden pitää olla helppoja että niiden tekemistä voi harkita? Kyllä elämässä pitää pystyä tekemään vaikeitakin asioita.

Kaikki ei siihen pysty, sitten kuolinvuoteella panikoidaan kun olisi pitänyt ja nyt on liian myöhäistä. Kuolema ei ahdista niin paljoa kuin se että antoi pelkojen ohjata elämää.

Vierailija
46/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys ei ole esittämäsi "miksi jotkut ovat sellaisia" vaan "miksi jotkut ovat niin kujalla että menevät jopa lisääntymään sellaisten kanssa"? Kyllä minunkin mieheni mielellään jättää vastuun minulle, homma toimii kun osaan vetää rajat ja hän myös ottaa vastuun silloin kun minä niin pyydän.

Mutta en jaksa sitä jatkuvaa rajojen vetämistä ja pyytämistä!! Se on ihan kamalan uuvuttavaa ja olen aivan hermoraunio jo! Samoista asioista, päivä toisensa jälkeen? Mitä elämää se sellainen on?

Jotkut sanovat että puoliso/rakas tuo parhaat puolet esille, niin omani tuo hirveimmät. Olen vaan niin loppu tähän. Miten joku voi kuvitella että on ihan Ok vaan olla tuollainen? Vai ollaanko vaan todella huono pari? T. Ap

Olette todella huono pari. Ei minun tarvitse sanoa puolisolleni joka päivä samasta asiasta, vaan vaikkapa että sinä hoidat lapsen harrastukseen x liittyvät asiat. Tai lomamatkan järjestelyt, kun yhdessä on ensin päätetty mitä halutaan. Tai seuraavan viikon ruokahuollon jne. Ja hän hoitaa, ilman muistutteluja.

Lisään vielä että on olennaista, että en myöskään valita siitä, miten mies asiat hoitaa. Jos hänen imurointivuorollaan on joku nurkka unohtunut, niin se saa sitten olla seuraavaan kertaan. Tai jos kaupasta unohtui kahvimaito niin aivan rauhassa jompikumpi käy sitä hakemassa ilman murjotusta. Kunhan kokonaisuus toimii.

Mitä jos opettelisit nauttimaan kahvin aidosta mausta ja joisit sen mustana?

Vierailija
47/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tätä se "perässä vedettävä" tarkoittaa? Ihmetellyt mitä se tarkoittaa kun tinderissä naiset sanoo etteivät eti "mitään perässä vedettävää miestä". Eli perässä vedettävä tarkoittaa määrätietoista, vahvan mielen omaavaa miestä joka ei suostu ravaamaan naisen tyhjänpäiväisissä harrastuksissa, tekemään naisten töitä, eikä suostu "tossun alle"?

Juuri näin.

Vierailija
48/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tätä se "perässä vedettävä" tarkoittaa? Ihmetellyt mitä se tarkoittaa kun tinderissä naiset sanoo etteivät eti "mitään perässä vedettävää miestä". Eli perässä vedettävä tarkoittaa määrätietoista, vahvan mielen omaavaa miestä joka ei suostu ravaamaan naisen tyhjänpäiväisissä harrastuksissa, tekemään naisten töitä, eikä suostu "tossun alle"?

Ei, vaan päinvastoin täysin passiivista miestä, joka ei halua tehdä mitään eikä osallistua mihinkään. Möllii vaan sohvalla ja vakivastaus kaikkeen on "ihan sama, päätä sinä". Vastuuta ja päätöksentekoa välttelevä kaveri.

Vierailija
49/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi aiheesta, mutta näin tein 20 vuotta kunnes lääkäri kehotti vaihtamaan maitokahviin kun maha ei mustaa kestä. Sun varmaan kannattais harjoitella vähän sisälukutaitoa, niin oppisit ymmärtämään keskusteluissa, mikä on asian pihvi.

Vierailija
50/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Naisen rahapussi kelpaa, mutta lisäksi pitäisi saada hotelli- ja seksipalvelut. Siinäpä mies.

Vierailija
51/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha on taas perjantai ja katkerilla velatädeillä on etätyöpäivä kun tällaisia juttuja on palsta täynnä. Huoh!

Vierailija
52/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina naiselle kamalaa jos ei ite pääse perässä vedettäväksi vaan joutuu itse järjestelemään mitä haluaa tapahtuvan. Tuo on jotenkin hyvittavaa aina kun naiset kritisoi ja haukkuu miehiä jos miehet käyttäytyvät samalla tavalla kuin naiset

En ole nähnyt miesten valittavan naisten passiivisuudesta?

Vierailija
53/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi aiheesta, mutta näin tein 20 vuotta kunnes lääkäri kehotti vaihtamaan maitokahviin kun maha ei mustaa kestä. Sun varmaan kannattais harjoitella vähän sisälukutaitoa, niin oppisit ymmärtämään keskusteluissa, mikä on asian pihvi.

Lääkäri kun ei ole kahvin asiantuntija. Olisit

Voinut vaihtaa kahvia sen sijaan että pilaat sen maidolla.

Vierailija
54/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina naiselle kamalaa jos ei ite pääse perässä vedettäväksi vaan joutuu itse järjestelemään mitä haluaa tapahtuvan. Tuo on jotenkin hyvittavaa aina kun naiset kritisoi ja haukkuu miehiä jos miehet käyttäytyvät samalla tavalla kuin naiset

Miehet eivät hae mitättömistä asioista draamaa.

Vierailija
55/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne valittaa, että nainen on laiska lahna, joka ei tee kotitöitä ja harrasta seksiä.

Vierailija
56/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samantyyppinen mies. Joskus väsyttää kuin häntä ei oikein nappaa mikään kodin ulkopuolella tapahtuva aktiviteetti ja kotihommatkin on aika lailla meikäläisen heinää. Itse olen valinnut hänet, toki. Syy: uskollinen, aivan ensiluokkainen rakastaja ja vielä komea kuin mikä. Turvallinen ja stabiili, tiedostettu päätös minulta monenlaisten erilaisten valintojen ja vuosien jälkeen. Näillä mennään.

Jopas! Jatkuva parjaus, mutta peukuista päätellen se on naisetkin syntyneet himojensa hu*raksi, mistä miehiä aina parjataan

Vierailija
57/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä seksi tuntuu lapasen kanssa?

Ei ole seksiä ollut vuoteen ja mies aika ajoin kyselee, eikö meillä tule koskaan olemaan enää seksiä.. Sen sijaan että tekisi jotain asian eteen, että halut voisivat herätä! Ei mitään ajatusta edes treffien järjestämisestä tai mistään. Mitään ei osaa tehdä itsenäisesti varmaan. T. Ap

Sun pitää nyt vaan ottaa se erokin itse. 

Parempi lapselle niin, muuten näkee huonon mallin, kun isä on ilkeä äidille eikä tee mitään. Tulee lapselle vaikeaa löytää oma hyvä parisuhde, kun on noin huono malli kotoa. Eroamalla annat mallin, miten ollaan omasta elämästä vastuussa eikä siedetä mitä vain. 

Vierailija
58/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua kun valitetaan miten ei jaksa ja sitten erokaan ei kelpaa ratkaisuksi koska "rankkaa". No sitten kuulostaa siltä että onkin melko tyytyväinen sen pulkan kanssa.

Niin jos kaikki on vaikeaa ja rankkaa niin ehkä vika löytyy peilistä. Asiat on vaikeita ja rankkoja yleensä laiskoille ja saamattomille häviäjille. Kaiken pitäisi olla helppoa. Aikuiselle ihmiselle.

Kommenttisi on epäempaattinen ja herättää aggressiivisia tunteita. Sitäkö haluat?

Vierailija
59/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät hae mitättömistä asioista draamaa.

He hakevat draamaa laajemmissa piireissä. Esim. terrorismi ja sodat.

Vierailija
60/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on epäempaattinen ja herättää aggressiivisia tunteita. Sitäkö haluat?

Voi kyynel😢