Perässävedettävä mies, en vaan jaksa
Miksi jotkut miehet on sellaisia? Mun elämän tragedia on se, että mies on täysin perässä vedettävä. Ei osaa mitään tehdä ellei sano. Aloitekyky 0. Jos itse saisi päättää, jumittais kaiket päivät sohvalla. Lapsiakin on. Arvatkaapa vaan kuka hoitaa ja huolehtii melkeinpä kaiken.
Kommentit (141)
Miltä seksi tuntuu lapasen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan iso vehje onneksi on. Ja toimiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän on kaikki hyvin.
Että ihan tragedia...
No, kirjoita siitä riipaiseva tarina niin voit lyödä rahoiksi.
Järjestä myös luentokiertua, saat mittavat yleisöt...
Mulla on samantyyppinen mies. Joskus väsyttää kuin häntä ei oikein nappaa mikään kodin ulkopuolella tapahtuva aktiviteetti ja kotihommatkin on aika lailla meikäläisen heinää. Itse olen valinnut hänet, toki. Syy: uskollinen, aivan ensiluokkainen rakastaja ja vielä komea kuin mikä. Turvallinen ja stabiili, tiedostettu päätös minulta monenlaisten erilaisten valintojen ja vuosien jälkeen. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole seksiä ollut vuoteen ja mies aika ajoin kyselee, eikö meillä tule koskaan olemaan enää seksiä.. Sen sijaan että tekisi jotain asian eteen, että halut voisivat herätä! Ei mitään ajatusta edes treffien järjestämisestä tai mistään. Mitään ei osaa tehdä itsenäisesti varmaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ittepä valitsit
Jep! Nuorena valitsin väärin. En ole sellainen jyrä ja päällepäsmäri itse, vaan oikeastaan ihan päinvastoin, joten tämä on aivan painajaista. Todella uuvuttavaa ja on kokoajan sellainen olo, että olen aivan ylistressaantunut, väsynyt, kyllästynyt. Mies on vielä kaiken lisäksi ylimielinen ja ilkeä kun sille päälle sattuu. Olisi edes sellainen kiltti perässävedettävä joka hyväntuulisena sitten suostuisi kaikkeen jota ehdotan, mutta ei. Kaikki tavalliset asiat on vielä vaikeita ja nihkeitäSaa todella vetää perässä kaksin käsin. Omia mielipiteitä saa toki olla, mutta jos ei itse koskaan ehdota mitään sitten tilalle, niin onhan tämä ihan äärettömän masentavaa ja toivotonta. T. Ap
Tuntui kuitenkin hyvältä idealta mennä yhteen ja tehdä lapsiakin tuollaisen miehen kanssa?
Vai eikö taaskaan ollut etukäteen mitään merkkejä tuosta, vaan mies muuttui ihan yllättäen kun lapset oli tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ittepä valitsit
Jep! Nuorena valitsin väärin. En ole sellainen jyrä ja päällepäsmäri itse, vaan oikeastaan ihan päinvastoin, joten tämä on aivan painajaista. Todella uuvuttavaa ja on kokoajan sellainen olo, että olen aivan ylistressaantunut, väsynyt, kyllästynyt. Mies on vielä kaiken lisäksi ylimielinen ja ilkeä kun sille päälle sattuu. Olisi edes sellainen kiltti perässävedettävä joka hyväntuulisena sitten suostuisi kaikkeen jota ehdotan, mutta ei. Kaikki tavalliset asiat on vielä vaikeita ja nihkeitäSaa todella vetää perässä kaksin käsin. Omia mielipiteitä saa toki olla, mutta jos ei itse koskaan ehdota mitään sitten tilalle, niin onhan tämä ihan äärettömän masentavaa ja toivotonta. T. Ap
Et voi ottaa ja lähteä?
Vierailija kirjoitti:
No ei kait sitä ole jos mies on lapanen, jaksaneeko edes nyrkkipyykkiä...
Voit myös olla hinaamatta ja ottaa eron. Kannattaa katsoa, että lopetat hinauksen jossain autiossa paikassa, jonne se sitten jää ja unohtuu, ettei koidu muitten riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voit myös olla hinaamatta ja ottaa eron. Kannattaa katsoa, että lopetat hinauksen jossain autiossa paikassa, jonne se sitten jää ja unohtuu, ettei koidu muitten riesaksi.
Tää erosta huutelu on niin helppoa sellaisille jotka eivät ole itse sitä valintaa joutuneet tekemään.
Kumminkin teit lapsia kyseisen lapasen kanssa. Ei tuollainen toimettomuus tule yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on siinä sitten jotain hyvääkin sentään. Mun "perässävedettävä" tuoltakin osin 0. Mutta kun ollaan jo 60+ ei jaksa välittää. Elämässä muuta sisältöä.
Minulla sama tilanne. Lapset jo kohta muuttaneet kaikki kotoa. Tuntuu että perässävedettävyys on voimistunut vuosien mittaan. Yritän miettiä mitä itse haluan tehdä ja teen sitten niitä asioita usein yksin. Aika tylsää ajoittain. Ihmiset muuttuvat vuosien myötä ja tietyt piirteet tulevat enemmän näkyviksi pikkuhiljaa. Olisiko miehesi suostuvainen lähtemään keskustelemaan pariterapiaan?
Elämä on valintoja. Joka ikinen päivä. Jokainen valinta on sinun oma. Jopa se mies on sinun oma valinta. Niinpä voit vallan hyvin valita sen pois elämästäsi.
Ihan mikä vaan aamu voit nousta sängystä, pakata tavarat ja lapset, avata oven, astua ulos ja lähteä. Kas, noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää erosta huutelu on niin helppoa sellaisille jotka eivät ole itse sitä valintaa joutuneet tekemään.
Mistä tiedät, vaikka olisivatkin joutuneet sen valinnan tekemään? Ja todenneet tehneensä oikean valinnan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ittepä valitsit
Rupeat vaan itse aktiiviseksi. Yksin ja ystävien kanssa, lorvi jääköön sohvalle loikomaan. Meinaan että lopeta ne odotukset miehen suhteen, petyt muuten aina vaan uudelleen.
Ittepä valitsit