Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perässävedettävä mies, en vaan jaksa

Vierailija
20.07.2023 |

Miksi jotkut miehet on sellaisia? Mun elämän tragedia on se, että mies on täysin perässä vedettävä. Ei osaa mitään tehdä ellei sano. Aloitekyky 0. Jos itse saisi päättää, jumittais kaiket päivät sohvalla. Lapsiakin on. Arvatkaapa vaan kuka hoitaa ja huolehtii melkeinpä kaiken.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedätkö talvella pulkassa?

Kannattaa vaihtaa ainakin ensi talveksi edessä työnneltäväksi mieheksi, eli hommata potkukelkka.

Vierailija
22/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös olla hinaamatta ja ottaa eron. Kannattaa katsoa, että lopetat hinauksen jossain autiossa paikassa, jonne se sitten jää ja unohtuu, ettei koidu muitten riesaksi.

Tää erosta huutelu on niin helppoa sellaisille jotka eivät ole itse sitä valintaa joutuneet tekemään.

No sitten pitää vaan sopeutua ja sietää. Ei paljon muita vaihtoehtoja ole, kun toista ei voi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luotu vastaanottamaan naisen aktiivisuutta. Naisen nyt vain pitää tehdä enemmän aloitteita.

Vierailija
24/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tätä se "perässä vedettävä" tarkoittaa? Ihmetellyt mitä se tarkoittaa kun tinderissä naiset sanoo etteivät eti "mitään perässä vedettävää miestä". Eli perässä vedettävä tarkoittaa määrätietoista, vahvan mielen omaavaa miestä joka ei suostu ravaamaan naisen tyhjänpäiväisissä harrastuksissa, tekemään naisten töitä, eikä suostu "tossun alle"?

Vierailija
25/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä seksi tuntuu lapasen kanssa?

Ihan iso vehje onneksi on. Ja toimiikin.

Sittenhän kaikki on hyvin. Hajaantukaa.

Vierailija
26/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös olla hinaamatta ja ottaa eron. Kannattaa katsoa, että lopetat hinauksen jossain autiossa paikassa, jonne se sitten jää ja unohtuu, ettei koidu muitten riesaksi.

Tää erosta huutelu on niin helppoa sellaisille jotka eivät ole itse sitä valintaa joutuneet tekemään.

Jokainen joka on parisuhteessa tekee ihan joka päivä valinnan pysyäkö yhdessä vai erota. Silloin kun suhde toimii, valintaa ei tarvitse päivittäin tietoisesti miettiä.

Vierailija
27/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Joka ikinen päivä. Jokainen valinta on sinun oma. Jopa se mies on sinun oma valinta. Niinpä voit vallan hyvin valita sen pois elämästäsi.

Ihan mikä vaan aamu voit nousta sängystä, pakata tavarat ja lapset, avata oven, astua ulos ja lähteä. Kas, noin.

Kuulostaa niin helpolta. Mutta ero on aina rankka prosessi, niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Ja omaisuuden jakaminen jos toinen on vielä vätys....

Vierailija
28/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys ei ole esittämäsi "miksi jotkut ovat sellaisia" vaan "miksi jotkut ovat niin kujalla että menevät jopa lisääntymään sellaisten kanssa"? Kyllä minunkin mieheni mielellään jättää vastuun minulle, homma toimii kun osaan vetää rajat ja hän myös ottaa vastuun silloin kun minä niin pyydän.

Mutta en jaksa sitä jatkuvaa rajojen vetämistä ja pyytämistä!! Se on ihan kamalan uuvuttavaa ja olen aivan hermoraunio jo! Samoista asioista, päivä toisensa jälkeen? Mitä elämää se sellainen on?

Jotkut sanovat että puoliso/rakas tuo parhaat puolet esille, niin omani tuo hirveimmät. Olen vaan niin loppu tähän. Miten joku voi kuvitella että on ihan Ok vaan olla tuollainen? Vai ollaanko vaan todella huono pari? T. Ap

Vierailija
29/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina naiselle kamalaa jos ei ite pääse perässä vedettäväksi vaan joutuu itse järjestelemään mitä haluaa tapahtuvan. Tuo on jotenkin hyvittavaa aina kun naiset kritisoi ja haukkuu miehiä jos miehet käyttäytyvät samalla tavalla kuin naiset

Vierailija
30/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä huomannut mitään kun miehen vedit alunperin baarista kotiin.

Vierailija
31/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä on tappanut äijäparan sielun.

Lusii nyt lastenkasvatustuomionsa loppuun ja aktivoituu sitten kun he muuttavat kotoa. Siis aktivoituu uuden naisen etsintään.

Vierailija
32/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia eivät vaan kotileikit kiinnosta millään tasolla.

Kumpi ap halusi lapsia ja perheytymistä?

Vierailija
33/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina naiselle kamalaa jos ei ite pääse perässä vedettäväksi vaan joutuu itse järjestelemään mitä haluaa tapahtuvan. Tuo on jotenkin hyvittavaa aina kun naiset kritisoi ja haukkuu miehiä jos miehet käyttäytyvät samalla tavalla kuin naiset

Eihän ap roiku perässä vaan vetää miestä mukanaan.

Vierailija
34/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys ei ole esittämäsi "miksi jotkut ovat sellaisia" vaan "miksi jotkut ovat niin kujalla että menevät jopa lisääntymään sellaisten kanssa"? Kyllä minunkin mieheni mielellään jättää vastuun minulle, homma toimii kun osaan vetää rajat ja hän myös ottaa vastuun silloin kun minä niin pyydän.

Mutta en jaksa sitä jatkuvaa rajojen vetämistä ja pyytämistä!! Se on ihan kamalan uuvuttavaa ja olen aivan hermoraunio jo! Samoista asioista, päivä toisensa jälkeen? Mitä elämää se sellainen on?

Jotkut sanovat että puoliso/rakas tuo parhaat puolet esille, niin omani tuo hirveimmät. Olen vaan niin loppu tähän. Miten joku voi kuvitella että on ihan Ok vaan olla tuollainen? Vai ollaanko vaan todella huono pari? T. Ap

Olette todella huono pari. Ei minun tarvitse sanoa puolisolleni joka päivä samasta asiasta, vaan vaikkapa että sinä hoidat lapsen harrastukseen x liittyvät asiat. Tai lomamatkan järjestelyt, kun yhdessä on ensin päätetty mitä halutaan. Tai seuraavan viikon ruokahuollon jne. Ja hän hoitaa, ilman muistutteluja.

Vierailija
35/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia eivät vaan kotileikit kiinnosta millään tasolla.

Kumpi ap halusi lapsia ja perheytymistä?

Mies vietiin väkisin?? Tuskin.

Vierailija
36/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies itse haluaisi tehdä. Annatko sinä hänelle vapautta toteuttaa itseään? Anna hänelle tilaa elää elämää hänen tavallaan.

Vierailija
37/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksa? No miksi et lopeta?

Vierailija
38/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku viisas kuuluisa filosofi(en muista kuka) sanoi että muut ihmiset eivät tee meistä onnettomia, vaan meidän ODOTUKSEMME. Minusta se oli hyvin sanottu. Sanoi myös että meidän onnemme tai onnettomuutemme ei ole muista riippuvainen, vaan itse voimme olla onnellisia kun elämme hetkessä, emme menneessä tai tulevassa. Meillä ei ole muuta kuin tämä elettävä hetki.

Vierailija
39/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että asioiden pitää olla helppoja että niiden tekemistä voi harkita? Kyllä elämässä pitää pystyä tekemään vaikeitakin asioita.

Vierailija
40/141 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua kun valitetaan miten ei jaksa ja sitten erokaan ei kelpaa ratkaisuksi koska "rankkaa". No sitten kuulostaa siltä että onkin melko tyytyväinen sen pulkan kanssa.