Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn enää joka toinen viikko kaupassa

Vierailija
17.04.2024 |

Siinä välissä syön mitä kaapeista löytyy: puuroa, munakasta, pakastimen jämiä, maustettuja uuniperunoita, säilykkeitä, paistan teeleipää jne. Ruokalasku on tippunut satasia. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vielä joka ilta jonkun punalapun ilta-alesta, kauppa on huutomatkan päässä.  Kesällä mökiltä max kerran viikossa.

Vierailija
2/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ehkä kerran kuussa, jos aina sitäkään. Ja tosiaan kaapit tyhjenee. Nytkin pari viikkoa jotain kaalia, itse leivottuja rieskasia ja makaronia/nuudeleita.

Luojan kiitos jaksoin eilen käydä niin saa edes makkaraa välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä, joskus useammakin kerran ajankuluksi.

Vierailija
4/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkanut siis syömään huonommin. Haluan edelleen syödä viikottain mm. paljon kasviksia, kalaa ja kanaa. Joka viikko käyn ostamassa kalaa. 

Vierailija
5/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma-su 🍻🛒

Vierailija
6/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi huonommin. Teeleipään saatan raastaa porkkanaa tai kesäkurpitsaa, puuroon laitan marjoja ja siemeniä tai pähkinöitä, vihanneslokerosta löytyy ainakin pariksi päiväksi mehuainekset, perunoiden seassa paistan muitakin kasviksia jne. Enemmän tässä jää pois esim. tuoreet leivät, jogurtit, heräteostosasiat, eri ruokaideoihin tarvittavat monenlaiset soosit tai mössöt, jotka helposti jää vanhenemaan. Päätän vaan kylmästi, että ateriat on synnyttävä kotoa löytyvistä aineksista, ja aina syntyy. Ap

Vierailija
7/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sehän on ihan normaalia. Miksi aloitus? 

Vierailija
8/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kaupassa laisinkaan vaan tilaan ruoat kotiinkuljetuksena kerran viikossa tai 1,5 viikossa. Näin on jäänyt heräteostokset ja muut turhat ostokset pois. Suunnittelen viikonruokalistan ja sen mukaan mennään. 

Vierailija
9/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ajassa tuo ruokalasku on tippunut satasia? 

Vierailija
10/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ollenkaan, ruuat ja tarvikkeet tulee kotiin toimitettuna.

Vierailija
11/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kaupassa laisinkaan vaan tilaan ruoat kotiinkuljetuksena kerran viikossa tai 1,5 viikossa. Näin on jäänyt heräteostokset ja muut turhat ostokset pois. Suunnittelen viikonruokalistan ja sen mukaan mennään. 

Tilaan kolmeksi viikoksi. SItten haen vain pikku täydennyksiä. Esim tänään kahvipaketin kun oli apteekkiin asiaa. Muuten oisi saanut olla.

Vierailija
12/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se oli uutta. Aiemmin kävin kerran viikossa ja koin senkin olevan säästäväistä. Ja kuukaudessa on tippunut satasia. Aiemmin meni 500-600 kuussa, nykyään 300 tai alle.

Vierailija
13/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle ei ole normaalia. 

Jopa "harvoin" kaupassa käyvät käyvät siellä vähintään 2 kertaa viikossa. 

Monet tosiaan lähes päivittäin.

Vierailija
14/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tänne maaseudulle ei moista palvelua ole kehitetty. 

Vierailija
15/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy ollenkaan, ruuat ja tarvikkeet tulee kotiin toimitettuna.

Toisille se on mahdollista. 

Vierailija
16/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se oli uutta. Aiemmin kävin kerran viikossa ja koin senkin olevan säästäväistä. Ja kuukaudessa on tippunut satasia. Aiemmin meni 500-600 kuussa, nykyään 300 tai alle.

Niin oli minullekin uutta.

Vierailija
17/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä fiksua olla heittämättä ruokaa roskiin, mutta itse ainakin kaipaan tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, joten olen aina käynyt pari kertaa viikossa kaupassa.

Vierailija
18/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
19/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa kannattaa käydä.

Vierailija
20/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palkka 2 x kk ja silloin käyn kaupassa ostamassa jääkaapin ja pakastimen täyteen tarjoustuotteita. Niistä sitten valmistan ruuat ja käyn kaupasta vain jotain pientä, jos joku loppuu. Mitä harvemmin käy, sitä enemmän säästää, kun ei tule tehtyä heräteostoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän