Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavia nuoria äitejä??

12.12.2006 |

Eli eilen vasta plussasin, laskujeni mukaan olisi menossa rv4 (toivottavasti en nyt nuolaise ennen kuin tipahtaa, mutta siitä lähdetään, että kaikki menee hyvin).

Ikää löytyy itseltä 21v ja mieheltä 24v.

Huomenissa olisi sitten tarkoitus neuvolaan päin soitella. Jännittää kovasti kaikki, aivan eka raskaus on nyt kyseessä:)

Kommentit (245)

Vierailija
161/245 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on nykyään hiljaista.

Kertokaa wiip ja henniina miten teillä on menny pikkuisten kanssa???

Kiva ois kuulla muittenkin kuulumisia.

Mie oon täällä kotona ihan yksikseni loppuviikon ja tylsistyn,ku mies lähti viroon keikalle. niin voisitte piristää miun päiviä, että voisin lukee teidän ihanasta vauvaelämästä (:

eilen käytiin neuvolassa ja kaikki oli hyvin, rauta-arvotkin alkaa olla jo suhtkoht normaalit. Jotenkin vaan tälle sosiaaliselle elämälle pitäs tehä jotain, kun kukaan kaveri ei pidä enää yhteyttä. Mutta ehkä sitä on sitten helpompi tutustua uusiin ihmisiin, alkaa masentaa hieman, kun ei ole enää paljon muita kavereita ku oma mies. Hassuu miten raskaus muuttaa ihmisten suhtautumista.

zuzu 30+4

Vierailija
162/245 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

zuzu kyisi kuopioon nii voin olla seurana...

T:MK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/245 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moip! Kyllä se aika nopeasti vierähtää kun tuon pikkuisen kanssa on! Taas viime kirjoittelusta kulunu pitkä aika vaikka tuntuu että vasta eilen kirjoittelin.. Ihanaa on olla pienen kanssa!

Meidän pikku herra on kiltin sorttinen vauva. Käy nukkumaan illalla 22.00-00.00 (myö vanhemmat molemmat valvotaan aina myöhään niin näköjään poitsukin) ja syö noin 4-5 aikaan ja aamulla sitten 8-9 aikoihin taas uudelleen. Saatan ottaa herran loppuyöksi viereen tuossa kun eka ruokailu on ja sitten meillä aamu venähtää aina ja nukutaan tuonne 10.00-11.00 (joo tiedetään, ollaan unikekoja!). Välillä vaan annan tissin suuhun ja poika nukahtaa miltei heti. Ja nukkuu paremmin äidin ja isin viekussa!

Päivät menee kivasti seurustellessa. Herra viihtyy sitterissä ja leikkimatollansa aina parikin tuntia kun välillä on seurana hänelle. Kovasti yrittää ottaa kontaktia ja seurustella, mutta tykkää myös hissuksen katella ympärilleen ja etenkin televisio on kova sana :) Eli jää myös äidille aikaa tehdä omia askareita ja siivota kotia. Sitten syödään ja nukutaan jopa 4h ja seurustellaan ja syödään. Illalla tankataan useammin, kun yöllä syö vähemmän.

Meillä mennään päivät korvikkeella ja yöt tissillä.. Mulla ei oikein tuota maitoa ole, mutta tuleepahan edes vähän, että yön pysyy tyytyväisenä.

Kaupungilla ja kylässä ollaan liikuttu normaalisti. Herra nukkuu autossa kuin tukki ja samaten vaunuissa. On muuten taas nukkumassa.. Herättiin kymmeneltä ja tuossa syötin pojan niin vieläkin näköjään oli unihiekkaa silmissä ja rauhoittui omaan sänkyynsä nukkumaan. Siellä se tuhisee :)

Mites Wiipillä on mennyt? Onko jo vauva-arki alkanut sujumaan? Mielenkiinnolla odotan kuulumisia!

Ja musta_kissa en tiedä onko mulla mennyt täysin ohi vai joko teillä oli ristiäiset ja mikä tuli nimeksi jos saa kysyä? Meillä on 22.4 ja nimestä ei olla ihan varmoja mutta kerron sen sitten kun ollaan ristiäiset pidetty ja asia varmistunut :)

Zuzulla on tekemisen puute? No niinhän se oli mullakin.. Ja ihmettelen kyllä miksi sit kavereiden suhtautuminen muuttuu.. Niin kävi mullekin, mutta onneksi oli vielä niitäkin kavereita ketkä suhtautui hyvin. Koitahan keksiä piristävää tekemistä ja nauti keväästä kun on niin hienot ilmatkin!

Mulla menee nykyisin se aika mitä istuin tietokoneella niin lenkillä ravaamiseen. Olen kyllästynyt olemaan näissä läskeissäni ja kun entiset vaatteet ei sovi päälle niin napsahti vaan päässä että nyt pitää ruveta liikkumaan. Pari viikkoa olen nyt käynyt joka päivä lenkillä ja kattonut mitä syön, joten toivotaan että alkaa kohta paino putoamaan.. Muuten varmasti masennun!!! En ole koskaan ollut näin lihava.. No se siitä aiheesta..

Mitä teille muille kuuluu? Kertokaahan jotain!

Mie lähden nyt lenkille, kun poju nukkuu ja mies on kotona niin saapi jäädä kotiin pientä hoitamaan :) Palataan asiaan!

~Henniina ja pikku-ukko 5vk ja 4 päivää

Vierailija
164/245 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Olen jo jonkin aikaa luellut viesteja taalla,ja laitoin viestiakn mutta ei nakojaan mennyt perille.

Elika olen 22 vuotias Egyptissa asuva 15 rv:lla.Ensimmaista odottelen.

Parin viikon paasta lahden Turkkiin toihin, ja mietin etta miten se uniformu mahtuu siella paalle...

Henniinalle halusin sanoa etta olet todella onnekas kun sinulla on niin helppo vauva, ku muita kommentteja olen lukenut netissa.

Hyvaa kevatta kaikille sinne Suomeen!

Vierailija
165/245 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki muutkii. eilen oli meiän ristiäiset ja nimek tuli Aku Onni Olavi..Meillähän Minni jo on nii piti sit ankan mukan toinenkii saaha,Onni tuli siitä kun on pojulla ollu nii kova onni matkassa tässä alku taipaleella ja Olavi tulee miehen toisesta nimestä..

Onko käyny noitia tänään?entäs onkos kukaan aprillannu?Karsee väsy jäi ristiäisistä ja...taitaa vauvakuumetta taas pukata,onneks laitoin sen kapselin kolmeks vuotta...järkikulta kun ei juokse aina kuumeen kourissa...

Vierailija
166/245 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tuossa nukkua tuhnottaa, niin aattelin käyä tässä vähän lueskelemassa teijänki kuulumisia..ja nyt sitte vähä vissiin teki mieli rueta itekki kirjottelemaan:)

kiva ku saatiin uus mukaan jengiin! eipä kuole tää jutustelu tänne!:)

nii henniina, en minä aio karata tuonne demomsiin kokonaan..tai oikeestaan varmaan en karkaa sinne ollenkaa, ku on niillä niin omat jutut ja niillä on niin nopia tempo siinä kirjottelussa, että pitäs kokoajan istua koneella että pääsis juttuihin sisään ja sitte pysyis perässä...:D..ja mää ku oon aina valitellu täällä hiljasuutta;)

täälläki on tosi kiltti(ei kai vauvat ilkeitä koskaa ookkaa, rauhattomia ehkä) ja ihana poika!syö ja nukkuu..se ku synty melkeen sen kaksviikkoa etuajassa niin se on ollu aika unelias..tännään ois vasta ollu laskettuaika. Alakaahan tuo jo pikkuhiljaa oleen vähä enempi hereilläki syöttämisen ja kuivittamisen jälkeen.mutta ei kyllä ois haitaksi vaikka välillä vähä enempiki:D!!

mulla kyllä tulee maitoa vaikka sadalle lapselle, ja sekö se vasta onkkelma onki!..se on niin rasittavaa pumppailla, ja on niin rasittava kulukia kokoajan märässä paidassa!!että mää teen paljo enempi pyykkiä ku poika, vaikka ollaan kestovaippailtu, että sieltä tulee kans pyykkiä:)..ois huomenna ollu tentti, johon aattelin mennä, mutta ei sitä uskalla ku ei oo mitää takuita että maidot pysyis sen parituntia kiltisti tuola tissien sisässä, eikä valu ulos:(!!

mua kans ällöttää tää läskin määrä..onneksi meillä ei oo puntaria niin en tiiä yhtää että paljo sitä etes painaa (laitoksella ei punnittu)..vaikka oon yrittäy kokeilla nuita entisiä housuja niin ei tarvi unelmoijakkaa että ne menis kiinni..eli paljo on projektia saaha nää läskit käveleen! vaikka ei tähän mennessä kyllä näytä kovin haasteellselta, ku mulla on ruokahalu kadonnu kokonaan (?!?!?)..ei oo koskaa nälkä ja pitää oikeen pakottamalla pakottaa ittesä aina jottai syömään että hengissä pyssyy.. aivan omituista!mulla ku on ollu aina hyvin miehekäs tuo ruokahalu:D ja raskauen aikana varsinki uppos kaikki ja paljo!!

mutta palataan taas juttuihin..meen iltapalalle ja rupen nukkuun niin jaksaa taas yöllä syötellä:D

Vierailija
167/245 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi tuli henniinan poitsulle (:

Huh huh, kyllä alkaa huomaamaan, että kunto rapistuu, kun ei jaksa portaitakaan kunnolla ylös kiivetä. Eikä tuolla mammajumpassakaan niitä liikkeitä jaksa tehä samalla tavalla, kuin ennen. Painoo on tullut 14 kiloo, että kyllähän sekin vaikuttaa, kun on raskaammat askeleet.

Teille on sitten molemmille henniinalle ja wiipille sattunu rauhalliset pojat, kun nukkuvat hyvin yms. toivottavasti meillekkin tulee hyvä uninen vaavi. Poika varmaan miullekkin tulee, kun kaikki on sanonu, että on ihan poika masu.

Mutta päivien jatkoja teille, käykäähän kirjoittelemassa.

zuzu 31+2

Vierailija
168/245 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen paljon onnea Wiip...ja muillekin jos en ole muistanut onnitella...sekä tervetuloa joukkoon uudet jutskailijat!!!

Mulla on niin kaikki päivät menneet siivillä että tänne en ees ole ehtiny käydä kirjoittelemassa..Meidän pikkuneiti on aivan ihana. Niin kiltti ja rauhallinen.Sitä meinaa säikähtää jos se alkaa sellaista kunnon huutoa pitämään että mikä on hätänä kun se ei oikeasti paljon huutele..

Meillä kanssa yöt nukutaan todella hyvin..Illalla mennään nukkumaan 10-11 aikaan ja ensimmäisen kerran herätään syömään sitten siinä 6-7 aikaan.Siis en olisi uskonut miten hyvin meillä on mennyt..Sitten nukutaan parin tunnin unet ja heräillään sitten viimeistään 10 aikaan yöunilta kokonaa.Päivällä nukkuu ehkä 2 kertaa päiväunet..Ja muuten on tosi mukavasti hereillä.Kovasti antaa hymyjä ja yrittää jo niin olla iso tyttö.

Painoa neidillä oli 3 viikkoa sitten jo 4 kg ja 770 grammaa ja pituutta jo 55,4 cm. Todella hyvin kasvaa..Meillä on taas torstaina neuvola niin saa nähdä taas miten on tyttö kasvanut.

Meillä kastajaiset vietettiin jo 18.3 kun tyttö oli kuukauden ikäinen., kun miehen vanhemmat asuvat etelässä ja heillä silloin oli mahdollisuus tulla . Tytölle nimeksi tuli Emilia Neea Kristiina. Todella ihanasti oli koko tilaisuuden ajan..Nukkua tuhnotti vaan.

Mutta minä menen laittamaan meidän neidin nyt unille jota isi pääsee omia juttuja tekemään..

Terv. Miiu86 ja Emilia 1 kk 2 vk ja 2 päivää

Vierailija
169/245 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihana nimi tuli mustan kissan pojulle (: oli tuo siun otsikko ihan sellainen, että henniina ois kirjottanu sen viestin.. sekoilin täällä taas!

Mutta onkos henniinan pojulle annettu vielä nimee?

Vierailija
170/245 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii meiän pojul oli kans neuvola hetkinen..26. päivä sillon ol painoo Akulla 5.2(ja risat)kg ja pituutta 58.8 cm eli kyllä tuntuu mies NAN:lla kasvavan.

nii ja yöt meil nukutaan ihanan mukavati viimosen kerran syö klo 18 aikoihin ja sitten joskus kahelta onneks samaan aikaan Minni vetää kans vellisä(onneks ollu jo muutama yö ilman minnin syöttöö)ja sit herra koisii aamuun asti eli noin seihtämään ja naureskelee viel vähän aikaan ja jatkaa sit vähän aikaan unosia jollon herää syömään..meil oli viel viikko sitten hirveetä huutoo päivät mut onneks rupesin kokeileen sitä cuplatonia,nyt ollaan jo vähempi itkusia.

aasinsiltana siitä ristiäisiin vielä,ristiäisissä nukku nätisti niiku siskosakii vähän reilu vuos sitten...vähän kitkuiltiin sillon ku pappi valeli vettä päähän mut nukahti kunnolla jo ekan valelu kerran jälkeen...

no tästä pitää mennä nukkumaan et sais nukuttuu..yöllä varmaan on taas isot showt kun minnille on pokihammas puhkeemassa...päivät yrittää vaan PURRA KAIKKEA...äitiä ja isiä eniten..

nii mut siis nyt...Öitä

Vierailija
171/245 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille! Mulla on taas ollut passiivinen kausi menossa tässä palstailussa.. Nyt sitten tuli hyvä rako kirjoittaa, kun vauva nukkuu (kymmeneen asti aina-unikeko!) ja mie satuin heräämään jo 5 aikaan, kun mies lähti töihin kuudeksi. On tosi epänormaalia meikäläiselle olla hereillä tähän aikaan, mutta ei mua vaan väsytä enää kun valveuduin miehen herätyskellon sointiin...

Niin, ettepä tekään olleet hirveämmin kirjoitelleet kuulumisia.. Taitaa yksi jos toinenkin olla kesänvietossa vielä kun on kesää jäljellä :) Mulla on ollut sellaset puuhat meneillään, että olen kovasti karistellut raskauskiloja pois eli lenkillä on juostu ja onhan tuo tuottanut tulosta: jo 12 kg poissa :) Vielä kun toinen mokoma lähtisi niin olisi " nuoruus(teini)vuosien" mitoissa..

Miehen kesäloma alkaa vasta 30 päivä tätä kuuta niin pitäs keksiä tekemistä koko kuukaudeksi.. Ajateltiin mennä Powerparkkiin tai särkänniemeen kun mukaan tulee sitten myös kummit ja isovanhemmat niin saataisiin me isommat lapset (minä ja mies) myös käydä laitteissa.. Ukko-pikkuinen kun ei ymmärrä vielä moisesta mitään.. Siitä sitten jatkettais matkaa kolmestaan Etelä-Suomeen, jonnekin lapsiystävälliseen kylpylään. Siis semmoiseen minne saa viedä Ukonkin lotraamaan ja on tarpeeks lämmintä vesi/sisäilma.. Siellä oltas yä tai pari. Sit tultas Espoon kautta kotiin. Mies on tilaillut autoon jotakin virityspalikkaa Ruotsista ja ne pitää sitten asennututtaa Espoossa yhdellä autopajalla. Olisipa mullakin syytää rahaa moiseen turhuuteen kun auto kulkee ihan hyvin jo nyttenkin.. Tästä meillä aina kiistellään: rahankäytöstä :/ No mutta kuitenkin jos teillä on kokemusta niin mitä huvipuistoa suosittelette? En ole käynyt muualla kuin lintsillä ja sinne en halua.. Onko kellään kokemusta tuosta Powerparkista? Tai muista?

Hävettää tunnustaa, mutta meillä ei kestoilla, vaikka niin meinasinkin.. Omaa laiskuutta on vaan ollut, kun en ole hankkinut kestovaippoja. Nyt voisi kyllä niitä L-kokoisia vaippoja hankkia.. En vaan tykkää niistä mitä myydään tavarataloissa esim. citymarketissa ja itse en osaa tehdä ja netistä tilatessa en osaa päättää.. Kattoo nyt jos vielä saisi aikaiseksi aloittaa..

Onneksi olkoon Ronjalle kauniista nimestä :) Nimiäiset kuullostivat todella ihanalta tilaisuudelta ja hyvä että säät suosivat. Zuzu, harrastatko laulamista? Wau, hatunnostot! Mä en osaa laulaa, saati uskaltaisi laulaa yleisön edessä, jos vaikka osaisinkin -mulla on kamala ramppikuume. Olen aina kadeltinut niitä joilla on hyvä ääni ja uskallusta esiintyä. Niin ja piti kysyä, että pääsitkö sinne rokkiin menemään vai miten teillä onnistui sitten se pullosta maidon antaminen? Toivottavasti olet päässyt tuulettumaan! :)

Onnea Mustalle_kissalle! Jokos se häähumu on laantunut ja miltäs tuntuu olla rouva? :)

Oli muutakin kommentoitavaa, mutta taidan syödä jotakin ja mennä vielä nukkumaan toviksi. Maanantaina on ukon 5kk neuvola ja tuun sitten viimeistään taas palstailemaan ja kertomaan neuvolakuulumiset. Rokotuksenkin taitaavat taas antaa -minkähänlaiseen kiukkuun se kirvoittaa tuon meidän pikkuherran? No sitä murehditaan vasta ensi viikolla sitten..

Nyt pois..

~Henniina ja Nukkuva-Ukko (huomenna 5kk jo!)

Vierailija
172/245 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viikonloppu mökillä. Neidin ensimmäinen pidempi reissu. Meni kyllä hyvin ja neiti nukku meno matkan kokonaan yli 3 tuntia! Tulo matkallakin tarvis vaan kerran pysähtyä syöttämään.

henniina: Kiitos vaan. Kyllä mie oon jonkun verran laulanut. Bändissä lauloin ennen raskautumista. Nyt lähinnä vaan tytölle laulan sinistä unta :D Oon aatellut, jos joskus sais ihan laulutunteja. Saa nähdä millon sitä joutaa. Rokkiin päästiin, tosin kävin aina imettämässä kotona, kun neidille nälkä yllätti. Ei siis ole pulloon oppinut. Tyttökin kävi rokkialueella sunnuntai aamuna seuraamassa miun joukkueen jalkapallopeliä. Äiti vaan ei ollut tänävuonna kentällä, kun ei oikeen raskaus aikana pystynyt treeneissä käymään, ehkä sitäkin harrastusta sitten joskus myöhemmin taas jatkan.

Oon ihan hulluna noihin huvipuistoihin :D Oon, kun joku 10 vuotias kun pääsen sellaseen, juoksen laitteesta toiseen. Powerparkkiin haluaisin mennä, siellä en oo koskaan käynyt. Särkänniemi on miusta huippu paikka, joten sitä suosittelen. Se on hyvä valinta, jos tykkää laitteiden lisäksi mennä kattomaan delffiinishowta. (Huippu on :D ). Tuolla powerparkissa varmaan on useampia laitteita hurjapäitten makuun, ainakin mitä mainoksista oon katellut. Ja tietääkseni siellä on joku cartingrata, että varmaan miehes tykkäis. Netistä löytyy kyllä kyseisten huvipuistojen sivuilta hyvin tietoa, että kannattaa tutustua ja valita mieleinen. Tänä kesänä jää minun osalta huvipuistoilut :( Noh ens kesänä siitäkin eestä :D hih

Mie en nyt jouda enenpää rupattelemaan, kun neiti on niin levotttomalla päällä.

zuzu ja neiti tasan 8 viikkoa

Vierailija
173/245 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille pitkästä aikaan!

Onneksi olkoon mk!!!

Onnea myös vauvoista sekä nimistä!

Ja tervetuloa kaikille uusille jäsenille..

Meillä kaikki sujuu mukavast. Neiti on jo 5 kktta ja 1 viikon päälle kohta että näi se aika vaan kovaa vauhtia kuluu...Kovasti koittaa jo ryömiskellä ettteenpäin mutta ei aivan meinaa sujua..Kävelee sellaisella *rullaattorilla* pitkin poikin taloa ei perässä meinaa pysyä...

Kovasti on kasvannu 4kk iässä oli viimeksi neuvola nyt sit to uusi aika saa sen toisen piikin... =(

siinä 4 kk neuvolassa oli 64,3 pitkä ja painoa oli se reilu 7 kg ei tarkkaan muista..Kovasti syö jo kiinteitä...Riisipuuro ja soseet on suurta herkkua tai sitten perunakasvissose..itse koittanu noita ruokia jonkin verran valmistelle mutta kun muka jotenkin kummasti ei meinaa toi aika riittää vaikka täällä kotona vaan neidin kanssa olen päivät pitkät...on se niin hassua kuinka toi kello oikeen lentää eteenpäin...

muutettiin tossa kesäkuun alussa tänne omakotitaloon tässä on se 168 neliöö joten tilaa löytyy ja reilusti...aivan ihana asua tälläisessa...mä ainaskin tykkään eikä mies ole valitellu..

pitää mennä palaan taas piakkoin.. =)

Miiu ja Emilia

Vierailija
174/245 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihania nimiä on pikkuiset saaneet :) Sekä Aku että Emilia ovat kauniita nimiä! Meillä muuten oli kans tuo Onni-nimi hyvien nimien listassa ja miehen suvussa kulkee Olavi-nimi, mutta nyt näyttää siltä ettei kumpainenkaan pääse sitten tähän meidän pikkumiehen nimirimpsuun kun on NIIN PALJON hyviä nimiä meillä nyt ollut mielessä.. Ristiäiset on siis vasta 22.4 joten sitten ilmoitan nimen (tai aiemmin jos saadaan se päätettyä lopullisesti ennen ristiäisiä).

Kiva kuulla miten kaikilla menee hyvin, vauvat kasvavat kovaa kyytiä ja kilttejä pilttejä tuntuu kaikki olevan. Kiva kun Miiukin kävi ilmoittautumassa. JA UUSILLE TERVETULOA, rohkeasti vaan kertomaan itsestä lisää! Oliko se Nefertiti (meni ehkä väärin, mut sinne päin..) joka egyptissä asuskeli? Wau, kerro ihmeessä miten sinne päädyit ja onko aikomusta tulla koto-Suomeen takaisin KAuanko olet ollut siellä, sopeuduitko hyvin ja joko kieli on opittu?

Mä en ymmärrä miten mulla on olevinaan niin kiire koko ajan, ei siis vauvan kanssa, se on rauhallinen mussukka mut minä se tässä käyn ylikierroksilla. Pitää siivota, mennä lenkille, pyöriä ympyrää kuin olis puolukka per##%ssä, heh. En taas näin kevään korvalla osaa rauhoittua yhtään istumaan ja vetämään henkeä. Mut nyt onneksi hetkeksi istahdin tähän rustailemaan juttujani :)

Meille on muodostunut jo selkeä rytmi. Ette usko: vauva nukkuu 8h putkeen yössä! Toki se loppuu kun hampaat alkaa puhkeamaan tai kun jotain uutta opitaan esim. ryömimistä, mutta tällä hetkellä meikäläinen ainakin saa nukkua kyllikseen. Tankkaa vaan illalla napansa täyteen. Eli hyvin menee meilläkin pikku rakkaan kanssa ja vauva-arki on ihanaa! Anteeksi kun hehkutan mutta olen vain niin onnellinen. Tuntuu tosiaan kuin olisin pää pilvessä päivät pitkät, olen vaan yhtä hymyä. Niin on kyllä vauvakin. Pikku-Ukko on oppinut hymyilemään leveästi ja voin sanoa että niin kaunista hymyä en ole ikinä ennen nähnyt! Ja juttelee jo tosi paljon. Mut tällaisia ne tuoreet äidit on: omasta vauvasta höpöttävät koko ajan, ymmärrätte varmaan. :)

Meillä on jo viikon ollut yskää ja nuhaa. Soitin just neuvolaan ja kuvailin oireita niin pitää vaan kotosalla seurata, jos pahenee niin sitten lääkärille.. Voi kun menis ohi, ressukka niin kovasti välillä yskii, mutta reippaana jaksaa olla.

Aha, nyt herra heräs..Jää jutut kesken.. Palaillaan :)

~Henniina ja Ukko reilut 7 viikkoa

Vierailija
175/245 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva äiti olen :) raskausviikkoja siis 38 plus 3 ja viisi päivää saa mennä vaan yliaikaa sitten käynnistetään synnytys (epäselvän raskauden vuoksi) hieman jännittää!

Vierailija
176/245 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin myös joukkoon jos vielä mahtuu.

Olen heinäkuussa 17 vuotta täyttävä ja poikaystävä täyttää 25 lokakuussa..

6viikolla vissiinkin mennään :) huomenna soitan neuvolaan ja varaan aikaa,vielä ei olla läpi päästy jonosta,mutta eiköhän se siitä

Vierailija
177/245 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän muutaman päivän kuluttua 21 ja ensimmäistä lastani odotan (rv 12). kovasti odotamme pikkuista maailmaan jo putkahtavaksi vaikka siihen aikaa niin kovin paljon vielä onkin :) mites muilla alkuraskaus mennyt? itsellä toisinaan kovaakin huonoa oloa ja kuvotusta. Toivottavasti tässä pikkuhiljaa alkaa hellittämään ja elämä taas kukoistamaan, olisi kiva piristyäkkin hiukan ;)

Vierailija
178/245 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alku raskaus on menny aikas hyvin..

Kova nälkä on välillä,kuvotus,paleltaminen ja väsymys vaivana..

nytkin olen jäätymispisteessä vaikka huoneen lämpö on 25 astetta.

varasin tänään ekan neuvola ajan ja sain jo maanantaille :) vähäsen jänskättää mennä,ku ei yhtää tiedä mtä tapahtuu..

mites te jakselette?

Vierailija
179/245 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpas täällä nyt hiljasta

Vierailija
180/245 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa..

Olis kiva jutella omanikäisten kanssa, ketkä ovat samassa tilanteessa ku minä itse. Täytän tammikuussa 21v ja odotan nyt ensimmäistä lasta. Poikaystäväni on ihan saman ikäinen. Minulla on vasta rv 6+4 ja täytyy toivoa, että vauveliini pysyy masussa. Pahoinvointia on ollut todella paljon ja kaikki erilaiset hajut ällöttävät...Väsymys on myös kova, eikä millään jaksaisi käydä töissä, mutta pakko kai se on :/

Toivottavasti joku vastailee.. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi