Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavia nuoria äitejä??

12.12.2006 |

Eli eilen vasta plussasin, laskujeni mukaan olisi menossa rv4 (toivottavasti en nyt nuolaise ennen kuin tipahtaa, mutta siitä lähdetään, että kaikki menee hyvin).

Ikää löytyy itseltä 21v ja mieheltä 24v.

Huomenissa olisi sitten tarkoitus neuvolaan päin soitella. Jännittää kovasti kaikki, aivan eka raskaus on nyt kyseessä:)

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia nefertille imetykseen, kyllä se siitä lähtee rullaamaan, mutta turha sen asian kanssa on ottaa stressiä, jos ei onnistu. Meillä tyttö edelleen tiiviisti tississä kiinni, ei suostu edes kiinteitä syömään :/ 1-2 tuntia syöttövälit ympäri vuorokauden, joten miullekkin alkas tää imetys jo pikku hiljaa riittämään. Alkaa palaa loppuun, kun ei saa yöllä kunnolla nukuttua, kun tyttö herää 5-10 kertaa syömään. Noh ehkäpä se tästä helpottuu vielä. Joten mie oon nyt ainakin huono tässä kannustuksessa imetyksen suhteen, kun ite haluisin jo sen lopettaa, jos ois vaan mahdollista. No ei sen tarviis loppuu mutta, jos ei ihan näin usein tarviis olla tissii antamassa ja suostus ees vähän siitä pullosta juomaan, että vois isikin välillä hoitaa ruokailut ja sais ite levätä.. No turha jossitella, kai sitä sitten ollaan maitokoneena lopun ikää...

Neffertti, ootko muuten ottanut yhteyttä siihen imetystukihommaan tai kysynyt neuvolasta vinkkejä yms? Kannattaa kuitenkin yrittää, kun se pumppaaminenkin on varmasti pidemmän päälle rasittavaa. Mullakin alussa takkuili, mutta nyt sujuu jo vähän liiankin hyvin :D Ei kannata vielä noin aikasessa vaiheessa luovuttaa, kun vauvoilla menee opetellessa kuitenkin aikaa.

tsemppiä!

No meille nyt ei mitään uutta kuulu, mitä nyt väsymystä ja muuta sellaista :/ tytöllä oli tässä 5kk neuvola. 7185/65.1 oli mitat. Muuten tyttö on ihana ja nauravainen :) Kääntyilee, rupattelee ja ottaa esineitä käsiin ja vie suuhun.

Aktivoitukaahan ihmiset! Paraskin puhuja täällä :)

t.zuzu ja Ronja hitusen vaille 5kk

Vierailija
242/245 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti tilanteeni on tämä mut nyt alkaa olee pirteitä hetkiä toukan kanssa niin paljon et ei enää haittaakkaan. rv tällä hetkellä 21+3. Aika yksinäistä välillä joten ajattelin et katotaas täält et onko muita " kohtalon tovereita" . =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Oon tässä muutaman päivän lueskellut teidän tekstejä ja miettinyt, pitäisikö itsekin liittyä keskusteluun. Olen 17-vuotias ja Tampereelta, 18 vuotta täytän toukokuun 1pv. Poikakaverini täyttää torstaina 25v. Tänään käytiin lääkärissä ja päästiin ekaan ultraan. Pikkuinen on 5mm eli kovinkovin pieni <3 Viikot eivät vielä varmasti tiedossa, ajateltiin että 9 ja lääkärit samaa mieltä, mutta vauvan koko viittaa 6 viikkoon. Uudestaan ultraan 3.12, jos silloin saisi jo jotakin selville.

Raskaus ei tullut ollenkaan yllätyksenä, vaan oltiin jo miehen kanssa lasta mietitty. Mulla vielä koulu kesken, mutta sillä ei juurikaan väliä.

Vierailija
244/245 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan ihan uutena, ihan vasta rekisteröidyin mukaan Vauva-sivuille :) Viikkoja on 23+4 ja ensimmäistäni odottelen mieheni kanssa. Täytän 20 vuotta keväämmällä ja olisi aivan ihanaa tutustua muihin saman ikäisiin äiteihin.En kyllä pidä itseäni enää nyt niiiiin nuorena äitinä, vaan melko normaalin äidin ikäisenä.

Vierailija
245/245 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoon liittyisin. :) Oon 21v. tuleva mamma. Avomiehen ja kissan kanssa asustelen. Rv.33+1 menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi