Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavia nuoria äitejä??

12.12.2006 |

Eli eilen vasta plussasin, laskujeni mukaan olisi menossa rv4 (toivottavasti en nyt nuolaise ennen kuin tipahtaa, mutta siitä lähdetään, että kaikki menee hyvin).

Ikää löytyy itseltä 21v ja mieheltä 24v.

Huomenissa olisi sitten tarkoitus neuvolaan päin soitella. Jännittää kovasti kaikki, aivan eka raskaus on nyt kyseessä:)

Kommentit (245)

Vierailija
61/245 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK: kummasti sitä energiaaa löytyy jopa tenttiä tekemään, ku kela jahtaa...pitää meinaan saada jostai pikkiriikkisen kerättyö opintopisteitä tällekki keväälle, ettei tarvi maksella takasi opintotukia:)...eikai se muuten, mutta kyllä kävis mies vähä sääliksi jos sen palkasta jouvuttais mun opintorahoja makseleen takasi vaan sen takia että oon niin silimittömän laiska:D

piitjeska:(luulisin että nikki meni suhteellisen oikeen)..surullista jos menee miekkosen kans alamäkeä, mutta häntä pystyyn vaan!joka suhteessa on huonopia ja parempia hetkiä..tää elämä on yhtä vuoristorataa, varsinki parisuhteessa:)... minä en oo koskaa etes pienintäkää kukkaa mieheltäni saanu, enkä mitää muutakaa romanttista..joulu ja synttärilahjatki on aina jotaki käytännöllistä taijtn.. mutta en oo vaatinukkaa, ku eikai se parka vaan oikeen tajua semmosten päälle mitää;)..(mutta oishan se tietysti joskus kiva...ja oon yrittäny vihjailla että oon äiti nyt ja äitienpäivä koittaa pian...hihii..mutta ei passaa kohistaa sille liian suuria odotuksia..)

mutta hyvä mies mulla on ja paljo me rakastetaan toisia, vaikken kukkia ja koruja oo saanukkaa ;D!

..miten te muut ootte jaksanu näitä fyysisiä muutoksia raskauden jälkeen??

meinaan ku sitä on niin arpinen, ja roikkuu vähä sieltä ja pikkusen enempi täältä ja tuollaki on pikkusen löysää...:)..tai siis mulla ainaki on ;)

onkai tässä tottuminen, ja on kovastikki ikävä sitä entistä (jälkeepäin ajateltuna täydellistä:D) kroppaa...miten sitä on kehannutkaa olla siihen tyytymätön!?

pikkusen kriisi, mutta ei varmastikkaa ylitsepääsemätön...tai no ei ainakaa niin paha että tässä ois vielä mittää viittiny sen eteen tehä että tästä taas tulis ihmisen näköseksi;)...no aion (mulla on aina hyviä aikomuksia) alkaa taas juoksemaan, kunhan tuon jälkitarkastuksen saan käytyä, ja sieltä vähä niinku luvan että on turvallista taas hölkkäillä...jospa sitä kuntoon taas pääsis:D..

arvistahan ei eroon pääse, mutta eipä ne paljo muille näy...ei meinaan oo mitää hinkua näitten arpien kans mennä bikineissä rannalle;)

..no yks ilta tätä olemustani valittelin ,niin mies meinas että on se tuo meijän hugo sen arvonen ja paljo enemmänki...onhan se tosi, mutta helppo sen on sanoa ku iho on niin tasanen niinku se ois hiottu, eikä gramman grammaa oo missää ylimäärästä(äääk, oon sille kade:D)...

se tässä lähinnä tympäsee ku ei mahu entiset vaatteet päälle...millonkahan sitä pitäs luovuttaa ja käyä ostaan isompia?ku oon nimittäin raukka joutunu toisilla mammahousuillani juoksentelemaan:(..no tänään kyllä ekakertaa meni kahet mun entiset housut jopa kiinni (sehän ei tosiaankaa tarkota että niitä vois käyttää vielä pitkään aikaan, hyi hirviä sitä näkyä!löysät vaan korostu!!)..mutta se on iso askel siihen, ku tulin laitokselta, eiklä yhetkää menny etes ylös asti jalkaan:D

mutta ei ressata pienistä..onkai niitä suurempiaki huolen aiheita tässä maailmassa, ku se että ite näyttää lähinnä buddhalaiselta norsupatsaalta...siis tiiättehän semmoselta joka istuu risti-istunnassa ja jolla on ihan armoton röllykkämaha!:)

meenpä nyt vielä kasvattaan tuota röllykkämahaa pienellä iltapalalla ja rupian sitte nukkumaan...

hyvää äitienpäivää kaikille teille äiteille!!:)

ja zuzu, toivotaan että pienokainen sieltä tulis piakkoin (kamalaa kyytiä menee tää aika!!!sullahan piti syntyä se vasta joskus sadan vuoden päästä:D)...tuuhan sitte tänne meille kertomaan että miten käy;)

Vierailija
62/245 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran pitää vielä kommentoida, että määhän jaarittelen ku politikko!! te muut osaatte sanoa sanottavanne niiiiiin lyhyissä ja selkeissä pätkissä ja mulla senku tekstiä tulee ilman pienintäkää järkevää sisältöä sivu tolkulla...

no toivotaan että joku jaksaa ainaki toisinaan etes puolet lukea siitä mitä oon jaaritellu..vaikka mitäpä senkää niin väliä:)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/245 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKKO OLI NOPEASTI KOMMENTOIDA TÄTÄ WIIPIN KIRJOITTAMAA:

" meinaan ku sitä on niin arpinen, ja roikkuu vähä sieltä ja pikkusen enempi täältä ja tuollaki on pikkusen löysää...:)..tai siis mulla ainaki on ;)

onkai tässä tottuminen, ja on kovastikki ikävä sitä entistä (jälkeepäin ajateltuna täydellistä:D) kroppaa...miten sitä on kehannutkaa olla siihen tyytymätön!"

TOI ON IHAN KUN MUN AJATUKSET KIRJOITETTUNA YLÖS!!Mitä mä ennen valitin vartaloani? Kun vertaa nykyiseen? Joskus on oikein NÖYRYYTTÄVÄÄ katsoa peiliin ilkosillaan kun on (harvemmin enää liikun vähissä vaatteissa kotonakaan!). Nää arvet yms masentaa ja kitisen miehelle niistä, mutta se kans huomauttaa että Ukko on sen arvoinen ja niin onkin, mutta miksi mulle tuli näitä arpia niin paljon ja jotkut selviää ilman?

No mut nyt rupes keljuttaa ja pitää painua punkkaan ennen kuin menetän yöunet..

Palailen aamulla asiaan.. Hyvää yötä, vaikka te nukuttekin jo.

~Henniina " seepra" (viitaten raskausarpiin)

Vierailija
64/245 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille ja TERVETULOA RIKTALLE! Ja voimia sinulle, nyt kun olet jäänyt kahden kesken pienen masuasukin kanssa. Mies ei tiedä mitä menettää ja varmasti katuu joku päivä valintojaan. Mutta meille voit sitten tilittää jos siltä tuntuu niin ihan mistä vaan :) Vaikutat kyllä todella tomeralta ja määrätietoiselta tytöltä eli oikea asenne!

Zuzuko se ehdotteli jonkunlaista tapaamista? Mie olen kyl messissä jos ikinä semmonen saadaan järjestettyä :)

Mulla on ollut muutama karmea päivä kun en ole oikein päässyt kävelemään, lähinnä liikun vaan laahaamalla toista jalkaa ja sattuu ihan pirusti.. Hermo on jotenkin jumissa ja jos ei huomiseen mennessä heltiä kipu niin pitää kai lääkäriin tai jonnekin fysioterapeutille mennä.. Uskaltaako sitä näin rampana mennä edes synnyttämään?No jospa se siitä..

Joo kyllä se olis h-hetki lähellä, mutta ei mitään merkkejä siitä että saisi lähteä oman nyytin lunastamaan sylkkyynsä :( Tahtoisin niin kovasti jo saada hänet syliini!! No kaikilla teillä on varmaan samanlainen tunne, oli sitten viikko tai kymmenen jäljellä :) Ilmoitan sitten heti jos jotain alkaa tapahtua.. Tästä meiltä kun ei ole kuin alle 10 minuutin matka sairaalalle niin varmaan innoissani ilmoittelen milloin rupean siirtymään sairaalalle päin..

Musta_kissa, onko ne mitään lupailleet milloin pääsisitte kotia päin? On se tietty hyvä kun pitävät teitä siellä ja varmistavat että poika pärjää. Parempi varman päälle kuin liian huolimattomasti päästäisivät kotiin. Mutta kun kävin itse tutustumassa tonne synnytysosastolle ja sit sinne vuodeosastolle niin ensimmäinen ajatus oli, että kuinka kauan pitää siellä sairaalassa olla.. On se aika ankeaa olla sairaalassa mun mielestä, vaikkakin niinkin ihanalla asialla kuin vauvan saaminen. Olen sairaalakammoinen.. Toivottavasti sinun pikku-ukkelisi pääsee pian pois teho-osastolta ja sitten äidin hellään huomaan ihan kotioloihin! Harmi kuulla että sulle jäi kammoja synnytyksestä, koita käsitellä niitä/puhua niistä (miten niitä nyt " hoidetaan" ?), etteivät jää kummittelemaan tulevaisuuteen.

Mulla olis vielä juttua löytynyt mutta tuli tuossa kaveri käymään niin pitää laittaa piste höpinöille. Koitan taas palailla palstalle piakkoin :)

Onnellista odotusta kaikille :)

~Henniina rv. 39+1 (tule jo vaavi!!)

Vierailija
65/245 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä ite pääsin sairaalasta ulos jo jo perjantaina,mut noi hätäsektio tikit aukes pintakerroksesta ja kävin sillon perjantai iltana tikkauttamassa uuvet tikit.

joo taas juttu keskeytyy.täytyy mennä suihkuun ja sen jälkeen iltalypsylle..

-P-

Vierailija
66/245 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mäkii oon kitissy koko pienen ikäni..eka et ihan liian läski,arpiakii syntyny vaikkei ei oo synntystäkään ikinä ollu.Siytten M:n syntymän jälkeen se ARPIEN PALJOUS ku niitä tuli maahaan lisää vaikka kuinka paljon.Ja nyt sitten tää sectio arpi kitisyttää..raskausarvet mitä mul nyt oli on nii pientä tähän..mitäsäh seuraavaks?Pää on liian iso?joo nukkumassa pitäs olla mut pitää käyvä pahe vetämässä ensteks..mullon vitutus käyrä taas nii korkeella tuohon ukkoon..arghh..kyllä tekis heivautella ympäri korvia..sitten kun kysyn iteltä et miks..en oikein tiiä vituttaako koko jätkä vai vaan joku mitä se on tai ei oo tehny...

mikä vika minussa on??voisko joku kertoo??

T:MK

Vierailija
67/245 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolottaa, pakottaa, särkee...

just nytte ei niinku vois vähempää kiinnostaa olla raskaana!!haluan huhtikuun heti!

että niinku selkää särkee, jalkoja ja käsiä pakottaa, lonkkia kolottaa...aivan ihanaa! ja kaikki vaatteetki kaiken lisäksi puristaa...että yritäppä siinä sitte kulukea ihmsiten ilmoila..tekis niin mieli jäähä vaan kotia peiton alle piiloon!...:)

parka henniina ku ihan rammaksi asti pahentunu!!etkä etes marmata yhtää??...huhhuh

että tämmöstä tänne, huonolla tuulella ja kyllästyny kaikkeen...argh!

ei tee oikeen mieli ees kirjottaa kuulumisia, ku just nyt en osaa ku valittaa..no, toivottavasti tämä ei oo mitenkää hirveen tarttuvaa, ettei teille tuu sama fiilis jos vahingossa tän luette;)

taijan mennä syömään jottai hyvvää (toivottavasti kaapista jotaki löytyy) ja lihomaan muodottomaksi läskikasaksi (ihan niinku en ois jo lihonu)..

hehe...oonpa mää ihanan piristävä ja positiivinen!:)

Vierailija
68/245 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, että täällä kaivataan vahvistusta :)

Alkaa olemaan jo niin valtava olo, että toivois saavan jo oman Nyytin ulos mahasta... :) Vaatteetkaan ei tosiaankaan mahdu päälle... Ja nyt on vielä pakkasiakin, et tarvii pukeutuu kunnol..

Suurin osa taitaa olla aika viimisillään??

Päivät menee siinä, ku aamulla kävelee kouluu, ja koulun jälkee pääsee kotiin, ni päikkärit, sit herää ja istuu telkkarin ääres lopun ehtoon. Onneks piän pääse lomalle... Vaunujen metsästys ollut käynnissä, jos löytyis kivat halvalla :) Ku on yksin ja vielä opiskelee, ni noi tulot oo mitään kauheen kehuttavii.. Toivotavast tuleva isukki hiukan auttais, viimestää sit ku lapsi on syntyny...

Toivottavast pakaset vähän hellittäis, tarvii muistaa laittaa pipo päähän :)

Vierailija
69/245 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kirjotellutkaa vähää aikaa tänne. ku ei oo päässy koneelle. no äitienpäivä meni iha ok. mulla vaa tuntuu tulevan kurkku kipeeks. ja mein neiti ruvennut viime to yöstä lähtien nukkuun 8h putkeen yössä ettei oo heräänyt yöllä et vasta aamulla. AAAWW ihanaa ja ei oo neiti ku kohta 3kk.

mut nyt menis syömään ja jotain puuhasteleen ku tyttöki nukahti ku sai ruokaa :) tänään pitäis käydä kaupungilla vähä shoppailemassa :)

mitäs muuta hmm... nii meijän typy saa serkun, eli mieheni isosisko on raskaana kuultii nuo ilouutiset eilen :)LA aika sillä ois 21.11.2007 :)

no saa meijän typy leikki kavereita. onhan ppikkuserkkui aika montaki. pitäis käydä kyläilemässä pikkuserkkujen luonaki kuhan enntttäis.

nyt nälkä kurnii!! heippaaa

Vierailija
70/245 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kýva kuulla etta kaikilla siella menee ihan hyvin.

Mietin kans yks paiva niita mahdollýsýa arpia ja loysaa mahaa jne. Ehka mun pitas nyt kuntoilla ja tehda vatsalihaksia ni auttas vahan synnytyksessakin. Eikos ainakin 3 kk mene kropan palautuksessa lahes ennalleen. Ainakin sillon jos imettaa.

Osa tyokavereista vaittaa etta mulla nakyy maha ja ne aina taputtelee sita...aika kovakouraisestikin. Osa taas sanoo etta ei mulla mitaan ole ja sitten vahan nolostuneena sanon etta niin paitsi etta se on vaan suklaata kun siina kuitenkin nakyy joku moykky...

Vauva voý hyvýn. Harmýttaa vaan kun ýsoaýtý kuolý toýsapaývana ja eý ole mahdollýsta nahda ensýmmaýsta lapsenlapsenlastaan.

Hyvat jatkot sýnne!

Vierailija
71/245 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on tää toiminta vissiin vähä kausittaista?:)...

no ei sitä kyllä aina jaksa käyä kirjottelemassa ku tuntuu ettei sitä ees mitää tapahdu tai mtn, niin mitäpä tuota kirjottelemaankaa...

huomenna pitäs mennä sokerirasitukseen:(...

saa nähä miten sitä selviee hengissä, ku muutenki oon aamusin niin heikko parka, niin jos ei saa edes syödä mitää!ja sitte sinne juomaan jtn sokerilitkua, niin huhhuh....

jospa sitä selvittäis, ja toivottavasti ei oo mitään diapetesta, ku ei kiinnosta rueta minuuttiaikataululla syömään ja tiiraan joka ikistä suupalaa..viihyn paljo paremmin näin ku saa syyä millon huvittaa ja mitä huvittää (yllättäen ü)

vauvaki on kökötelly pää alaspäin jo hyvän aikaa..ihanaa!ei tarvi jännittää mitää perätilaa...paitsi ainahan se voi vielä kääntyä, mutta luotetaan siihen että niin ei käy, ku se on kuitenki jo kuukauen päivät tuollain mun käsityksen mukaan ollu, niin miksi ihmeessä sen pitäs yhtäkkiä muka mennä enää kääntymään...

mitkä teillä muilla on voinnit?

onko miiu ja henniina vielä kokonaisena, vai joko sitä ootta saanu nyytit kainaloon?

onko rikta löytäny rattaita?..huutonetistä varmaan vois löytyä aika halvalla hyviä vähäkäytettyjä, että jos ei taho välttämättä uusia ostaa..ainaki luulisin niin:)!..

onneksi meillä tuleva mummu vähä sponsoroi tuota vaunuhankintaa, niin ei opiskelijoilla ihan menny sormi suuhun:)...

ruuan tekoon kai sitä joutaa...tällä menolla musta tulee oikeen mestarikokki, ku joka päivä pitää jotai yrittää henkesä pitimiksi vääntää ja minä ku en tunnetusti oo mikään kodinhengetär:)..

käykäähän kertoilemassa juttuja tänne...:)

wiip ja mahaa on jo 33+1viikkoa!!!:D

Vierailija
72/245 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille ja kiva saada seuraa sinustakin tänne rikta87! ja oikein paljon tsemppiä ja jaksamista sulle loppuajallle. Toivotaan että se lapsen isä siitä viisastuu ja palaa teidän kahden elämään sitten viimeistään synnytyksen jälkeen. Ne vaan taitaa tarvia nuo miehet sitä omaa tilaa.

Täällä on taas ollu tullakko vai eikö meininkiä..Viime torstai aamuna soitin osastolle kun koko yön valtavia supistuksia. Käskivät näytille. Sinne sitten mentiin ja laittoivat käyrään ja tekivät sisätutkimuksen.. 1 ja ½ senttiä olin aukitte jo ja supistuksia tuli, kanavaa jäljellä n. 1 cm. Kätilö sanoi että tänne taidat nyten sitten jäädä. Sinne siis jäätiin. Kävelin koko päivän ympyrää ja vaikka kuinka hyppelin. Illalla supistukset koveni ja tulivat jo n. 4 min välein.

Pääsin ammeeseen joka todellakin auttoi niihin kipuihin. Siellä olin varmaan tunnin ajan. Sitten siinä taas kävelin ja tehtiin sisätutkimusta taasen. Kanava hävinnyt ja olin jo 3 cm auki.

Sitten hoitaja suositteli ottamaan sellaisen piikin joka auttaa kipuihin että saisi vähän nukkua no otin sitten sen ja jonkun rentouttavan tabletin että nukahtaisin. ( Se piikki nopeuttaa supistuksien tuloa jos synnytys on tarpeeksi käynnissä tai sitten lakkauttaa kokonaankin jos ei ole tarpeeksi käynnissä) No mulla sitten kävi niin että ne supistukset loppuivat siihen ja koko yön sain nukkua.

Aamulla sitten lääkäri kävi ja antoi luvan lähteä kotiin..Kyllä vaan toisaalta vitutti aika lailla ja toisaalta taas helpotti jotenkin.. Viikonloppu saatiin sitten vaa kotona olla kahestaan vielä. La-Su yönä alkoi tulemaan sitten limatulppa ja sitä tuli aivan sikana aamuun asti. On se tännäänkin vielä jonkin verra tullu sitä.

Tänään käytiin neuvolassa ja kaikki oli ok. Kokeili mitata paljon auennut mutta meijän vaavi oli päänsä laittanut niin alas ja etteen että eipä sitten enään pystyny mittailemaan. Sanoi että parin päivän sisällä viimeistään alkaa tulemaan kun jo niin alas on työntänyt itsensä.

Nyt on monta tuntia säännöllisesti tullut sika kipeitä supistuksia 6 min välein että saas nähdä joko sitä tänä yönä päästään tosi toimiin.. Kyllä sitä jo innolla ootetaan.

Mutta miten sitä muilla on mennyt? Joko se Henniina on saanut oman kainaloon eikö se La ollut tänään tai jotain sinne päin? Mutta palaillaan taas...Moi moi ja ihanaa odotusta ja vauvan hoitoa kaikille!

Miiu86 ja masuasukki 39+5

Vierailija
73/245 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pietään miiulle peukkuja, että pääsis tälle illalle vielä synnärille, eikä ois taas turha reissu!!:D

onnea matkaan!!:)

Vierailija
74/245 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli mä oon 16 ja rv 30+5 =)Turusta päin oon..=)

Vierailija
75/245 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille uusille ja vanhoille :) Ei tässä ole enää kamalasti koneen ääreen joutanut tai viittinyt tulla kun on noi kelit jo alkanu parantua ja ulkona viihdyn maan mainiosti!

Elämä on edelleen oikein antoisaa ja meidän poitsu on tosi kiltti kulta. Nyrkit suussa viihtyy pikkuherra päivittäin ja kääntymistä opettelee, ei vielä kovin hyvin suju... Aika kuluu kamalan nopeasti ja ensi maanantaina ikää tulee jo 3kk :)

Terkut sinne turkkiin nefertitillekin!

Mitäs muuta oli?Hmm nyt ei muistu mieleen, pitäs varmaan painua nukkumaan, kun kellokin on jo lähellä puolta yötä.. Yritän taas kirjoitella :)

~Henniina ja Ukko

Vierailija
76/245 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas tauon jälkeen! Mie olen ollut niin kamalan pahalla tuulella kun toi lonkka on ollut kipeä, etten ole edes koneelle vaivautunut tulemaan, kun teksti olisi voinut olla sen mukaista valitusta ja ärräpäitä sitten! Tänään jo vähän vetreämpi olo, niin kömmin vakiopaikalleni koneen eteen..

Toivottavasti olet Miiu jo " vaavinhakureissulla" ! :) Pidähän meidät ajan tasalla! Onnea koitokseen!

Musta_kissa ja pikku-prinssi miten voitte?

Omaa napaa: ei supistuksia, ei mitään synnytykseen viittaavaa edelleenkään!!!!!!Paitsi paineen tunnetta haarovälissä, vauva on laskeutunut jo tosi alas. Mie tuskastun ihan tosissaan, kun ei mitään tapahdu! No kyllä nuo määrätietoiset potkut aina saa minut hymyilemään, mutta kun haluaisin jo olla pukemassa pieniä tossuja niihin masussa potkiviin jalkoihin.. Tämä vaavi antaa odottaa itseään. Taitaa olla salaperäinen heppu. Ei mulla muuten olisi kiire synnyttämään, mutta kun ei tämä olo ole mitenkään mukava ja kai sillä vauvallakin alkaa olla jo ahdasta.

Mulla on huomenna LA! Ja olin näköjään seonnut päivissäkin tuossa aiemmin..Huomenna siis olisi se h-hetki. Mutta ei taida tulla tästä ystävänpäivä-vauvaa, noh toivossa on hyvä elää.. Voihan se tapahtua milloin tahansa!

Tänään oli neuvola ja kaikki muuten ok, mutta oli ehkä vähän proteiinia pissassa, (ei ottanut tikusta selvää näyttikö plussaa vai mitä) niin pitää aamulla raahautua viemään uusi näyte.. Ja mulla seuraava neuvola vasta ens tiistaina ja äippäpolin kontrolli vasta ensi torstaina!Siihenhän on ikuisuus!!

Riktalla ja wiipillä on ne mukavat viikot menossa.. Joko teillä on isot masut? Mulla on muuten vähän etukenossa kohtu ja siksi miun masu on V-A-L-T-A-V-A (sopivasti esillä!) ja sitä ne neuvolassakin päivittelevät. Söpö, maxi-kokoinen rantapallo tässä edessä, heh :)

Hyviä vointeja kaikille, kirjoitelkaahan nyt aktiivisesti. Miekin lupaan ryhdistäytyä ja olla enemmän äänessä :)

~H

Vierailija
77/245 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas se aika rientää, että noin moni on jo melkein synnyttämässä (: Miulla on vielä pitkäpitkä aika, tai ainakin tuntuu nyt siltä, mutta voihan se olla, että kohta sitä huomaa, että nytkö se jo tuleekin.

Kysykö joku täällä lastenvaunuja? Miulla ois kaverilla myytävänä, ku ite saadaan varmaankin miehen veljeltä. Kaveri sano, että se vois myydä ne jotain 80 eurolla. Tosi hyväkuntoiset yhdistelmävaunut, sen oma lapsi on kolme joten sen verran on ikää myös vaunuilla. Niin ne sijaitsee täällä joensuussa kylläkin, mutta jos jotain kiinnostaa niin siitä sais halvalla hyvät yhdistelmävaunut.

Paljon voimia synnyttämään lähteville!

Vierailija
78/245 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi että..taitaa olla yks uus nyytti jo putkahtanu jo tähän meiän poppooseen..ja toinenkii täs parin viikon sisällä tuloillaan..ellei sit oo tullu jo..

no mut meil pääsee pikku isäntä kotio näillä näkymin ens viikolla..meiän tarvii vaa sit juosta kysil jätkän 16 ikävuoteen asti,mutta pieni vaiva!ja vielä ei sen dialyysikatetrin poistosta oo tietoo,vaikka hyödyttömänä roikkuukii..

meillä ukko lähti jelppimään joensuulaista kaveriasa..sil on auto pamahtanu heinolaan ja siitä ouvat lahteen hinannu hinurilla eilen,ukko lähti hakeen auton ja kaverisa kuopioon,jos vaikka hää pääsis joskus kottiinkii...ja töihin..eli tän yön jouvun yksnään viettään sängys.pikku neiti vetää kyl omassa pinniksessään sikeitä..no mää varmaan itkee tihrustan ens yön yksinäisyyttäni(nää on pahempia nää raskauven jälkäiset itku kohtaukset..)

aattelin et oisin kahtonu housen tänään..muttamutta..ei taia tullakaa tänää..on joku suora ohjelma menossa..no..kerkiimpähän pitää persauksiani täs koneella joskus..eikä ukko oo kyttään koko ajan et montako minnuuttia oon koneel.=)

-P-

Vierailija
79/245 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mie vaan roikun täällä! Ei tämä vaavi tahdo tulla maailmaan, liekö välttelee näitä pakkasia? Mie varmaan sekoan kohta tähän odotteluun. Kun joka yö nään unta että on oma vauva jo sylissä ja hoivaan häntä, mutta *puf* aamulla palataan arkeen ja tajuan nähneeni unta. Tätä vauvaa odottaa nyt koko suku ihan jännittyneenä. Jotenkin kun L.A meni ohi niin aika hidastui vielä entisestään.. Tule jo vauva, tule jo vauva!! (Ei ole tuon hokeminen auttanut kyll yhtään.)

Supistuksia päivittäin: 0.

Muita merkkejä/nipistyksiä: 0.

No, onneksi kaverit jaksaa käydä kylässä minua viihdyttämässä.. Mies kun on töissä joka päivä! Siis myös viikonloput! Se nyt tekee vähän ylitöitä niin voi jäädä sitten lomalle hyvillä mielin kun nyytti syntyy..

Kiva kuulla, että mustalla_kissalla ja poitsulla menee hyvin!!

Hei, hyvä ohjelma alkaa! :) Mie siirryn sohvalle, jatkan jutustelua sit myöhemmin! :) (Sori oli muuten tosi omanapaista tekstiä)

~Henniina rv. 40+2

Vierailija
80/245 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo että täällä sitä kasassa ollaan.... Maanantaina kyllä mentiin illalla osatolle kaikki oli jo niin käynnissä mukamasten.. Käyrään laittoi alkoivat siinä istuessa sitten ne aivan jumalattoman kovat supistukset 3 minuutin välein. Siinä sitten istuin tunnin ajan melkeen ja veet aina tirskahti silmiin..oli ne vaan niin helvetin kipeitä. Sisätutkimuksessa 3 cm auki.

Kätilö tuli sitten ja sanoi että antaa taas sen piikin ja että vielä sen rauhoittavan tabletinkin että saan nukkua ees vähäsen.. No otin sitten pitkän väittelyn jälkeen sen piikin ja tabletin.

Aloimme siinä sitten nukkumaan miehen kanssa siellä salissa.. Nooh sittenpä ne taas loppuivat siihen helvatan tabeltin ottoon..ei ois pitänny ottaa mutta taas se sai siihe puhuttua. Mulla äitipuolikin sen parikertaa ottanu ku mun pikkuvelin synnytti 2 wee sitten ja se lopetti supistukset ja avautumisen. Vähän mulla aamulla alko siellä ärsyttämään olo..Kyllä tuli sitten siinä aamupäivän aikana taas todella kipeitä supistuksia vaan ei tarpeeksi...Lääkäri sanoi että kotiin voidaan mennä..

Täällä sitä sitten taas ollaan..Paitsi että keskiviikkonan näytti siltä että taas yöllä piti lähtee mutta jatkoin vaan unia niin rauhoittui..sama homma eilettään..Supisteli säännölliseen taas 6-4 min välein sen jälkeen ku oltiin päivällä käyty neuvolassa ja siellä teki sisätutkimuksen.. Oli muuten jo 4 cm auennut ja ei enään palautunut tai mitä se lie selitti..No nekin sitten taas loppui yöllä, mutta tänään oon ollu kyllä taas niin kipee että...kävely tekee kipeetä..Toivotaan että malttais yli vl muuten se tulee se oulun reissu ku täällä synnäri vl kiinni..mutta mulla on tunne että me mennään nyt vl aikana sinne ouluun..

Noista vaunuista että meillä ainakin on käytetyt vuoden 2003 mallia olevat Borat ja ollaan todella tyytyväisiä ostoon...aivan ku oisivat uudet niinku ei ois käytetty ku pari kertaa jos sitäkään...kaikki tarrat ja muut paikoillaan. Ostettiin HuutoNetin kautta ja hintaa kaikkine toimituskuluineen tuli vaan 80 euroa pyöreesti..Että mä ainakin suosittelen käytettyjä varsinkin pienillä tuloilla..saman asian ajavat.. Ja on ne uudet vaan niin pirskatin hintavia..

Henniina: Sä varmaan saat sen oman nyytin hajettua aiemmin kuin mä..tai mä toivon toisaalta niin että saat sen hajettua nyt vl aikana ja mulla menee sinne maanantaille että ei tule sitä ouluun menoa..=) oikeen paljon tsemppiä sulle!

Musta_Kissa: Oikeen kiva kuulla että teillä on mennyt parempaan suuntaan koko ajan ja teidän herra jo kohta kotona pyöriskelee..Miten on muuten mennyt sinulla itselläsi tämä aika?

mutta mä tästä lähden taas lepäilemään..

T: Miiu ja pussieläjä ( mies sanoo että meidän vaavi on päättäny jäädä pussieläjäksi aivan ku kenguruvauvat....ja tulee vaan kurkkimaan koko ajan...=) heh...) rv 39+5 ((tai sitten 40+3))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi