Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavia nuoria äitejä??

12.12.2006 |

Eli eilen vasta plussasin, laskujeni mukaan olisi menossa rv4 (toivottavasti en nyt nuolaise ennen kuin tipahtaa, mutta siitä lähdetään, että kaikki menee hyvin).

Ikää löytyy itseltä 21v ja mieheltä 24v.

Huomenissa olisi sitten tarkoitus neuvolaan päin soitella. Jännittää kovasti kaikki, aivan eka raskaus on nyt kyseessä:)

Kommentit (245)

Vierailija
21/245 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän reilu tunnin verran LA:han..pitäs eukon kaa mennä makkoomaan ku herrää kumminkii jo kasilta..+ yö syöttö ja heräilyt ja tietysti omat vessa seikkailut..jotessii semmonen hassu olo ku ku ei oo tää sintti pyörähtäny viel mualimmaan...ihan ku ois jo 2 vko yli ku ei tullu silon sammoihin aikoihin ku toi neitokainen.

nii joku kysy et mistä päin ollaan..tää mamma on kuopiosta eli joensuuhun on semmonen 100 km..

nii tuun ilimottammaan kunhan pyöräytän tän..meil KYS:is on netti siel..mut jos joku on pyöriny tuol odotus puolel pinoissa nii käyköön kurkkiin siel tammikuisten pinossa.sinne ainakii saan väkintään tekstiviestillä ilimotuksen jos ei siel lasaretis toimikaan netti tms.

en muista joko kirjottelin siit mut sitten tiistaina tiiän viimestään sen takarajan ku meen taas äippäpolille tiiä vaik sillon jo rupeisivat käynnisteleen...toivossa on hyvä elää sano satiainen..

-P-

Vierailija
22/245 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ois niinku musta_kissan la tänään, vai??jospa kerranki tapahtuis semmonen kumma että lapsi hoksais syntyä just sillon ku on laskettu?:D

zuzu kyseli että mistä päin on mammat tullu, niin minä asustelen tällä hetkellä oulussa (ja toivon sydämeni pohjasta, että joku päivä pääsen pois kaupungista ja kerrostalosta..vähän väljemmille vesille:D)

pitäs puolen päivän aikaan vääntäyvä sinne mammajoogaan...huokaus...ei millää viittis, mutta on tuo ny kumma ku sen on kerran maksanu niin pittää sen 7 kertaa mitä sitä on niin saaha sielä käytyä!;)

ite kans aattelin niitä perhekerhoja, että jos sitä sinne sitte ku tuo vauva hoksaa syntyä..vaikka väkisillä vois muutaman kerran käyä..eka kerran jälkeenhän se tosiaan on vähä huono mennä sanomaan, onko mukavaa vai ei, ku ei sitä välttis niin hullun nopiaa pääse porukkaan...jospa sinne sitte sattuis muitaki nuoria äitejä, ei auta ku toivoa:D!!..

mutta on just vaikka semmosesta perhekerhosta vähä semmonen kuva itellä, että sielä on semmosia 27+ äitejä, ehkä kahden lapsen kans ja istuskelee sielä viimesen päälle pyntättynä...no ehkä kannattaa yrittää sulkea mielestä tämmöset ennakkoluulot ihan kokonaan!:)enhän oo koskaa sielä käyny niin mistäpä minä voin tietää

mutta pitääpä mennä vähä jottai popsimaan, ennen ku sitä pitää lähteä...

ois karkkipäiväki tänään..oon päättäny etten syö ku lauantaisin karkkia, ku tuli muuten syötyä niin hirviästi, ettei mittää järkiä...koko viikon taas kärvistelly, mutta nyt ei sitte tee ees mieli:(...kummallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/245 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tässä vasta heräilin, kun olin yön kaverin lasta vahtimassa, että se pääs pitkästä aikaa baariin. Oon yleensä tosi sikee uninen, enkä herää minkäänlaiseen meteliin, mutta yöllä huomasin, että kun se lapsi vähänkin unissaan inahti niin olin jo pomppaamassa sängystä ylös ja kattomassa, että heräsköhän se. (: hassua. Ehkä ne äidin vaistot alkaa jo pulpahdella pintaan.

Niin kun itse kyselin teidän asuinpaikkoja, niin mie oon ite joensuusta. Kyllä oon miettiny paikkakunnan vaihtoa, mutta eiköhän myö täällä kuitenkin vielä asustella jonkin aikaa, on ainakin sitten mummolat ja ukkillat lähellä, jos tarvii vauvan kanssa apuu tai muuta sellasta.

Niin se kontaktien luonti noissa mammajumpissa, ei kyllä miullakaan oo sosiaalisuudesta kiinni, mutta ei voi mitään ....

Lähen tässä kaupungille ostaa jotain rasvaa, ku on ruvennu mahakutisemaan oudosti.

Vierailija
24/245 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro henniina lisää niistä vauvakemuista, toiko ihmiset vaaville jotain, vai minkälaiset ne pippalot oli. Ois kiva pitää itekkin sellaset, en oo vaan kuullu hirveesti, että joku ois pitäny yms.

Vierailija
25/245 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zuzu85 ai sinäkinkö olet joensuusta? Minä myös! Vau! Maailma on pieni.. Mehän saatetaan vaikka tuntea tai siis tietää toisemme, kun ollaan molemmat vm. 85 yms. Missä kävit yläasteen? Mie kävin tuolla keskustassa ja koko pienen ikäni olen täällä asunut.. Ja eihän tämä mikään iso kaupunki ole.. Pitää mun luoda semmonen sähköposti minkä voin antaa tän kanavan kautta (nyt on vaan semmonen käytössä missä on etunimi.sukunimi niin en viiti laittaa sitä tänne) sulle niin voidaan vaikka " paljastaa henkilöllisyytemme" , jos haluat :)

Mut eipä kaukaa ole musta_kissakaan! On muuten tullut kuopiossa paljon käytyä ja on kavereita siellä :) Oulu taas on jo niin kaukana, etten koskaan ole sinne eksynyt, mutta ehkäpä joku päivä sielläkin tulee käytyä!

Mulla muuten ei ole mitään kokemusta vauvoista, niiden hoidosta tai mistään muustakaan. Ainoastaan sen verran kuin mitä tämä oma vauva on masussa tähän asti hommaillut.. Eli olen täysin (100%) sen varassa että ne äidin vaistot heräävät ja osaan niiden avulla vauvaani hoitaa. Toki nyt jo tunnen että selviän ihan hyvin, kyllä ne vaistot on jo herännyt ja asennoidun ihan äidillisesti kaikkeen. En vain malttaisi odottaa omaa kääröä enää kamalan pitkään!! Neuvolassa sanoivat että jos ei ole mitään tapahtunut LA:han mennessä (mulla 14.2) niin 40+10 (eli 41+2) sitten voidaan kattella jos käynnistäisi. Eli vielä saan pysyä yhes koos kotvasen aikaa..

Vauvakemuista kerron mielelläni: Kävijöitä oli 8 (naisia siis kaikki, miehiä ei meidän vauvakemuihin kututtu, kai se on perinne?) ja kolme kaveriani järjesti nämä juhlat. Minun ei siis tarvinnut kuin olla paikalla, kaverit hoiti kaiken muun. He tekivät salaattia ja pastaa syömiseksi ja olivat vielä jaksaneet leipoa piirasta ja täytekakkua. Joten tarjoilu oli siten järjestetty. Ja luonnollisesti vieraat toivat jotain pientä vauvalle, minun mielestä aika kalliitakin juttuja ja hävetti ottaa niitä vastaan kun iso osa kavereista on opiskelijoita, eikä raha kasva puussa. Tässä muutamia lahjoja:

Vaatetta: bodyja, potkupukuja, veluuriasu(huppari ja housut), villasukat ja tavan sukkia. Vaatteita tuli kivasti eri kokoja, ettei pelkästään pienimpiä.

Tavaraa: marimekko-sarjan tutti ja tuttipulloja, natusanin pesuainetta, yövaloja pari kpl, pyyhe, vesilelu, tuutulaulu cd, iki-ihana pehmoinen unilelu joka soi hiljaa ja rauhoittavasti ja sit semmonen ART-pakkaus, jossa on aineet jolla valetaan vauvan kädestä tai jalasta kipsinenmuisto (ystävällinen vauvan iholle!) ja " rakkaus" -sarjan muumilusikat.

Kaikki lahjat oli niin ihanasti valittu neutraaleista väreistä, oli esim. vihreää ja keltaista kun ei tiedetä kumpi täältä masusta on tulossa.

Sit kaikki vieraat laittoivat arvauksensa sukupuolesta, syntymäpainosta ja -pituudesta sekä -päivästä ja nimiehdotukset sekä tytölle että pojalle! Kuka arvaa lähimmäksi saa sitten myöhemmin jonkun palkinnon.. Mitenkäs voisin voittajan palkita? Ideoita?

Kiva ilta oli! Oli meillä tarkoitus pelailla enemmänkin kaikkia vaaviaiheisia pelejä, oli kaikkea kivaa suunniteltu, mutta sitten me vaan syötiin ja katsottiin idolsseja :) Poikettiin aiheesta, mutta ei se haitannut minua ainakaan, kun pääasia oli että porukassa istuttiin iltaa :)

Nyt siivoamaan pari vaatekaappia ja sit ruokaa laittamaan.. Mies(=työnarkomaani) on 16h töissä tänään ja varmaan ilahtuisi jos oisin edes saanut ruoan tehtyä kun tulee kotiin nälkäisenä kymmenen kieppeillä.. Mie kun en ole mikään kodinhengetär, mutta tässäpä sitä voi nyt rauhassa harjoitella kun on vaan aikaa.

Moi moi!

~Henniina rv.37+5

Vierailija
26/245 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kiva, kun täällä on porukkaa lähempääkin. Kuopiossa tulee käytyä, kun siellä asuu sukulaisia ja itekkin oon siellä opiskellu yhen vuoden. Mie oon käyny rantakylässä kouluni, mutta nyt oon keskustassa asunu parivuotta. Niin onhan tää joensuu sen verran pieni paikka, että eihän sitä tiedä vaikka tiedettäs toisemme, tai sitten ei (:

Kuulostaa ihan mahtavalta nuo vauvakemut. En vaan tiedä onnistusko meillä ihan tuohon malliin pitää, ne ois varmaan sellaset poikakaverin ja miun molempien kavereiden yhteisesti piettävät, ku tuntuu, että miun kaveri piiristä ei varmaan löytys tuollasia ihmisiä, jotka ois järjestämässä jotain nuin hienoo. Korkeintaan anoppi ja äiti (: Mutta niitä kerkee vielä suunnitella, kun on tuohon laskettuun aikaankin enemmän aikaa vielä.

Siulla onkin jo lähellä. Miusta ois ihanaa, kun ois jo lähempänä, mutta toisaalta tuo beibi tuli hyvään saumaan, ku koulunkin saan valmiiks vasta huhti-toukokuussa ja laskettu aika on 3.6.

Miekäään en oo yhtään mikään kodinhengetär tyyppi, mutta onneks poikakaveri tekee myös kotitöitä, pitää sille kyllä joskus ain mainita asiasta, mutta silti. Aattelin, et pitäis varmaan ruveta opettelee leipomaan pullia ja karjalanpiirakoita, ku äidiksi tässä ollaan tulossa :)

Vois kyllä kaikkien kanssa jotka asuu, täällä joensuun ja kuopionkin lähistöllä pitää joskus jotkut tapaamiset, vai oisko innostusta ideaan?

mutta se siitä, pitää anoppilaan lähteä tästä.

hyviä päivän jatkoja kaikille!

Vierailija
27/245 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläs on taas ollut vipinää....itse taasen muka ei ole ehtinyt käymään täällä kirjoittelemassa...

Mulla on tiistai illasta asti selkää poltellut aivan kamalasti, kamalana hikee puskee koko ajan ja mahaan sattuu...Kipeitä supistuksia myös tullut mutta eipä siltikään vielä ole lähtö tullut... Perjantain ja lauantain välisenä iltana alkoi aivan kamalasti supistelee ja aivan saakelin kipeetä...ja kiva mies meni yöksi (21-03) tai illaksi... töihin.. nooh mä sit sain kaveriksi mun pikkusiskon että jos lähtö tulee sinä yönä niin en yksin ole..no ei mitään siinä ne helpotteli kun istuin koneella ja telkkarin eessä ja join tosi paljon vettä...

sitten kolmen aikaan heräsin yöllä kauheeseen poltteluun selässä ja mahalla...alkoi tosi kipeenä olemaan jo... no pääsin vessaan kömpimään ja sit tuntu että räjähtäs...no ei mitään..menin takaisin sänkyyn ja koitin nukkua..ei auttanu mikään asento ei mikään.. mies ehti tulla kotiin ja nukahtaakin ja mä siinä pyörin ja kuuntelin ja laskin aikaa niille supistuksille...sit ku mä päätin että herätän miehen että nyt mennään niin joo nehän sitten rauhoittui..=) heti ku meinaa lähteä niin loppuu että ei mennäkkään...no sit sain nukahdettua ja aamulla heräsin mutta ei enään niin kipeeltä poltot enään selässä tuntuneet...

Poltot jatkuneet koko ajan selässä mutta ei mitään supistuksia tule tiheään että soittasin..en tiiä sit että enteileekö tämä lähtöä vai mitä lie...viime yönäkin oli niin vaikeeta nukkua ja tosi kipeitä supistuksia tuli välillä ja maha oli aivan sekaisin...sai koko yön ravata vessassa...ja juoda vettä...tiiä mistä sit johtuu..

Tänään sit oltiin meijän mummille muutto apuna kun muutti yläkerran asunnosta alakertaan erirappuun että helpompi kulkea...en mä mitään kännellu mutta pakkailin tavaroita kaapeista ja laittoin sit uudessa kämpässä niitä paikoilleen..kyllä taas on selkää sitten mukavana poltellu mutta en mä usko että meillä synnyttämään lähtöä tulee vielä moneen viikkoon..menee ylite ja huminalla kuiteskin...vaikka kyllä sitä olisi jo niin innoissaan ottamassa toista syliin..

Niin joku tossa kyseli että missä päin asutaan niin mää taija olla sitten kaikista kaukaisin meistä mä asustelen täällä Kuusamossa...Täällä kai sitä koko ikäni olen asunut niinkuin mieheni...Käytiin me Jyväskylässä puolivuotta jotta muka sais töitä paremmin ja näin mutta eipä se sielläkään sen helpompaaa ku täällä.... Että sitten takaisin tultiin ja kummallakin oli sitten työpaikka täällä ku tultiin...nyt mies töissä ja mä työtön...tai siis äitiyslomallahan mä nyt olen..=)

Ja hei tervetuloa joukkoon Zuzu85...en vissiin aiemmin ehtinyt sanoa...tai ole täällä taas ehtinnyt olla..=)

Wiip86: Kiva että sentään on jo tulossa ku kuulin yhdeltä tutulta että sen kaveri oli saanu äippä pakkauksen vasta viikkoa ennen laskettua aikaan kun muka jotain ongelmia ja näin...vaikka kaikki oli laittanut laput sun muut ajoiss ja näin..että sieltä sitä kyllä saa oottaa mutta jos niille jotain pitää olla antamassa niin saman tien...se on tosi jännää ku masuasukilla hikka ( mäkin luulen siis vaan en niin varma) sellainen kiva tunne ja masu pomppii miten sattuuu..=)

Mustakissa: JOkos sää oot saanu nyyttis kainaloon ku se la:han jo oli ja meni..voi että ihanaa..toivotaan että olet jo saanut ja kaikki on mennyt hyvin.. =)

Henniina: Joo elikkäs mulla on se synnytystapa arvio siis huomenna...vissiin väärin sanoin aimmin...toivotaan että ei satu samalaista idioottia meille ku teille...tai tiiän kyllä siis jo kenelle se on se aika...ja voin sanoa että siitä lääkäristä pitää kaikki nyhtää oikeen olan takaa tiedot mitä haluaa...ja eipä siitä saa oikeen selvääkään ku se vaaan mumisee..=) Et sä musta ole ärsyttävä lörpöttäjä...mä tykkään lukee tosi paljon toisten kirjoituksia että jatka vaan...=))) Kuulosti muuten tosi ihanilta ne vauvakemut..oikun mäkin oisin halunnu..mutta nooh sitten toisella kertaan..

mutta taas tuli kirjailtua niiin paljon..taidan tässä mennä syömään ja taas tulla moikkaamaan teitä..palaillaan... Ja oikeen ihanaa odotusta kaikille!!

Miiu ja asukki 37 (tai sit se 38+2)

(tuntuu niin tyhmältä ku ei vieläkään varmaa missä mennään ku ei ne muuttaneet sitä ole mutta ainakin tossa tasan 37 tai noiden välissä...)

Vierailija
28/245 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkasta aikaa!

En ole ehtinyt koneelle kun muutin toiseen maahan. Nettikahvila on vahan kaukana ja pitaa olla toissa 12 tuntia paivassa 7 paivana viikossa. Vauvalla onneksý menee hyvin. Kasvaa. ja laakari sanoi etta on poika. Saa nahda et pitaako paikkaansa. Pitas loytaa joku laakari taalta. Vaikea pysya mukana kun nyt pitaisi lukea hirveasti teidan kommentteja. Luen ne kohta.

Jaksamista vaan vauvojen hoidossa ja raskauden aikana

teille!

ps.ai niin 4 kk menossa.

Vierailija
29/245 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo. nyt on aikaa vahan enemman kirjotella...

tanaan hirvea kramppi' lyyhistyin melkeen lattiaan ja oli viela tarkein tyopavia kun asiakkaat tuli hotelliin. niin elika olen matkaopas Turkissa nykyaan. ennen olin Egyptissa. Olen kihloissa. Paljon on asiakkaita tulossa ja pitaisi olla 6 paivana viikossa liikkeella.siis ei missaan toimistossa- Pomo tilas mulle aityisvaatteita- Saa nahda miten kauan oikeesti pystyn toissa taalla olemaan jos saan noita kauheita kramppeja. Tyokaverit oli vahan etta.miks edes tulni tahan kohteeseen kun taalla on niin hirveasti tekemista--huoah.Kerroinko jo etta vauva on arvioitu pojaksi. hitsi en tieda missa taalla on kysymysmerkki ja jotkut pilkut tms. Huomenna pitas menna sairaalaan tsekkaa etta kaikki on kunnossa-

Oli taas kvial ueka aikaisempia kommentteja miten vau vat nukkuu kiltsiti jne. ma todellakigntovon stia mulle.Msuta tulee todella akainen jos en saa nukuttua. Tanaankin oli pakko ostaa uudet lakanat kun toiset oli niin karheat. etta kun taa Turkki on kallis maa.

Hyvaa ajtkoa vaan teilles inne koti SUomeen.

Vierailija
30/245 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilissä päivin kävin olevinaan viestin kirjottamassa tänne...muttamutta..ei se tääl ookkaan..

Elikäs poika tuli 27.1.07 klo 4.20(elikkä erittäin tarkka poika,tuli LA päivänä),hätäsectiolla.poju edelleen teholla ja on varmaan viel pitkäänkii eli tuskin saan kotio ku ite pääsen täältä.eilen pumppailin ihme maitoo 2 kertaa ja heti tuli tuloksiakii et sain vietyä ruokaa omista pussista pojulle nyt on etumus sitten niiiiiin kova et pitäs lähtee hipsimään tuonne teholle lypsylle..PIkku-mies ei kyl suo ruokaa suun kautta et massuun menee ihan putket josta ruoka sitten annaetaan..

elikäs synnytys lähti kotona kahen jälkeen käyntiin vesien menolla(heräsin yhtäkkiä et rupes lorisemaan),ja ihme tapahtu meiän sakki ol alle tunnissa liikkeellä..vietiin eukko hoitoon ja tultiin kysille.synnytys vastaanotossa siitten pistivät käyrille ja sit siin tuli sykkees romahuksia suppareitten alettua(en muista miten alas meni ja sit tosi ylös nous)

oi hitsi yskittää kauheesti jatkan myöhemmin.

-P-

Vierailija
31/245 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon ihan hirmuisesti mustakissa!!! Kerro sitten myöhemmin lissää vauvasta ja synnytyksestä yms. Paljon voimia ja hyvää vointia sinulle ja vauvalle.

Vierailija
32/245 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana uutinen, että sait lapsen maailmaan!! toivottavasti sen saa pian myös kotia asti:)!!

hyviä vointeja sulle ja pikku-prinsslle ja koko perheelle!:)

Vierailija
33/245 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte lörpöttelemään vähä omia kuulumisia..:)

kävin eilen taas neuvolassa, ja sen 1,4kg sitä oli taas tullu pursuttua viikon aikana:(...argh..ja perjantaina pitäs mennä uuestaan, ku ne mokomat verenpaineetki oli koholla...mutta on se kumma ku kolmen viikon aikana on tullu melkeen saman verrran kiloja lisää ku koko alkuraskauessa...painan jo enemmän ku mun mies..:S!

mutta siihen (toiovttavasti) on nyt tiedossa vähä helpotusta..siis tuohon turvotukseen ja paineeseen..ku mun ystävä tekee hierontoja, niin se lupasi hoitaa mut kuntoon:)..kävin eilen hierottavana, ja kieltämättä paineet oli heti tänä aamuna ku mittailin niin jo paljo matalemmat! puntaria ei oo tullu hankittua, mutta ainaki tuntuu että ei oo niin turvonnu olo (ja sai kyllä vessassa käyä aika tihiään viimeyönä...)..että toivotaan sen auttavan!:)

kuulostaa kyllä vähä ihmeparanemiselta, mutta olo on kyllä paljo parempi heti yhen kerran jälkeen:)..ja ens viikolla sitte uusinta käsitteyyn:)

sanokaa mikä ihmeen laiskuus minuun on iskeny??

en millää viittis saaha itestä sen vertaa irti että vaivautuisin koululle luennolle istuskelemaan..(varsinkaa just nyt ku sielä on 25astetta pakkasta ja pitää kävelemällä mennä tuo 2km matka)...tänäänki ois vaan neljä tuntia, enkä sen vertaa viittis sitte ihan millää:)

no eihän se haittaa jos otan yhen vapaapäivän??:D

toisaalta rento oottaa opiskelijana, niin saa oikeestaan pitää vapaapäiviä jos siltä tuntuu eikä tarvi hakee saikkua, mutta siksi vähä tympiä ku ei sitte jouva kuitenkaa kunnolla lomalle jäämään vielä sillon ku alkais äippäloma oikeesti, vaan pitää könkkästä muutamilla tunneilla viimeseen asti, ja keväällä vielä joskus synnytyksen jälkeen pitää käyä tenteissäki...

yks tentti ois sopivasti 2.4, ku mulla la 1.4...voi olla että jää tentti tekemättä tältä keväältä, ellen sitte jostai kumman syystä oo niin teräs kunnossa, että sinne seleviäsin istuskelemaan...:D

onko muuten teistä muista joku opiskelija?..

no, ei varmaan hirveen moni muu oo niin hömppä, että käy lukion ->ei ammattia, menee yliopistoon ->sata vuotta lukemista eessä, ja sitte saa kuitenki lapsen jo ensimmäisenä opiskeluvuonna:D!!...

mutta eipä siinä, en oo katunu vauvaa vielä yhtää kertaa , vaikka järellä aateltuna oon hölmö!:D:D

varmaan aika mielenkiintosia juttja mulla:D...meinaan ku tämmöstä turhanpäivästä lörpöttelyä vaan, ilman mitää pointtia,hehe..

mutta no, mä ainaki jaksan lukee teijän muitten juttuja, oli ne pitkiä eli lyhyitä, asiaa eli lörpöttelyä..:)...että ei sitä tiiä vaikka tätäki joku jaksais lukea, ihan vaikka lukemisen ilosta:)

että henniina, oon samaa mieltä miiun kans (muistaakseni se miiu sen sano) että et sää mikää turhan lörpöttelijä oo, vaan on tosi mukava lukea ku joltai tulee tekstiä:D!!

Vierailija
34/245 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuutko sää " kotiin" sit vauvan kanssa?

tää palsta on vähän hiljentyny ku taitaa olla suurin osa siirtyny tuonne de¨momsiin kun tää meni aika hiljaseks.mut ainakii minä käyn tääl lueskeleen jos vaik joku ois eksyny tänne.

Vierailija
35/245 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

wiip, ku kysyit, että opiskeleeko joku, niin minä opiskellen vielä toistaseks. Tarkoitus ois valmistua nytten keväällä. Miullakin on 1.6 valmistujais juhlat ja 3.6 laskettuaika, joten voi olla, että jää juhlat juhlimatta (: miulla on käytännössä 2 ammattii, ku tästä nyt valmistun, ku oon käyny 2 amista.

Ja kiva, kun joku jaksaa kirjotella paljon! ei yhtään ainakaan minua haittaa, mukava lukea ajankuluksi.

Vierailija
36/245 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulen kotiin Suomeen niin pian kuin paasen. Toissa menee sen verran huonosti taalla etta mieluummin tulen Suomeen ja tienaan enemman rahaa enka ole taalla kuumassa Turkissa ja tyoskentele 12 tuntia paivassa. Mulle sanotiin etten saa tyoskennella vahemman kuin muut vaikka mulla olisi miten iso maha tahansa. Ihmetytti vahan se kommentti...Toki ymmarran etta siita tulee ongelmia muille mutta kyse ei ole kovinkaan monesta viikosta ja taalla pystyy joustaa jos vaan haluaa.

Hmm...niin joku on jo alottanut uuden palstan odottaville nuorille aideille kun taalla on kuulemma aiteja liikaa. Ehkapa tama palsta on enemman ihmisille jotka ovat juuri synnyttaneet tms.

Vierailija
37/245 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuol de¨momseissa on myös kuumeilevia äitejä ja on tainnu osa odottavistakii sinne siirtyä.minäkii siel välistä sanasen rustailen.

T:MK

Vierailija
38/245 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnytänyt jo mutta olen 20wee äiti. kaksplussan sivuilla olen enimmäkseen jutellut jne. mutta tänne sit päätin tulla katsoon onko täällä jotain mielenkiintoista :) tosiaan mulla on 2,5kk ikäinen tyttö :)

opiskelut jäi kesken olisi 1v jäljellä. ja tässä sitä pähkäilen että meenks syksyllä kouluun takas vai sit tammikuussa vasta.

olen täältä pohjois-pohjanmaalta.(rannikko alueelta)

mitäs muuta kirjottelisin.. hmm. noh hyvää kevättä kaikille :)

Vierailija
39/245 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla taitaa tosi hiljaista olla? No mutta uusille kuitenkin tervetuloa, tänne saa tulla niin synnyttäneet kuin odottavatkin :)

Piijetska (menikö nikki oikein?) mulla on 2,5kk:n ikäinen poika :) Milloin tyttö syntyi? Meidän pieni tuli maailmaan 21.2. Itse olen 22.v ja Itä-Suomesta. Mulla myös koulun paluu edessä, mutta menen takas vasta tammikuussa..

Täällä oli aiemmin ihan mukavasti kirjoitelijoita, mutta ovat tainneet toiselle palstalle siirtyä.. Minä ja musta_kissa taidetaan olla jäljellä enää? No mutta ihan mukava olisi virittää taas keskustelua!

Musta_kissa mitäs teidän perheeseen kuuluu? Tulisin tuonne demomsiin mut siellä on jo aika paljon sakkia, enkä ehdi niin pitkää pinoa lukea, että pääsisin kärryille porukasta..

Mutta palaillaan :) Nyt lenkille raskauskiloja karistamaan!

~Henniina

Vierailija
40/245 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryin tuonne demomsiin, kun ei täältä kauheesti juttu seuraa tuntunut löytyvän. Kun lukee sen de momsien esittelyn niin pääsee jo hyvin mukaan rupattelemaan. Elikkä, jos alkaa täällä hiljaisuus kyllästyttää niin sinne vaan :D Mutta kyllä mie ainakin täälläkin käyn lukemassa kommentteja, jos niitä joskus sattumoisin tulee. Taitaa vaan suurin osa olla synnyttänyt, että ei sen takia kirjoittelijoita ole. Miulla vielä ois kuukausi odotusta jäljellä.

Kiva ois kyllä kuulla muidenkin tämän palstan kirjoittelijoiden kuulumisia.

*zuzu 35+5*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi