IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html
"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.
Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.
Kommentit (921)
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut häneen, mutta oon ujo 😢
Taas se MUTTA tuli sieltä. Kovasti on ihailijoita ja ihastujia Jussilla, mutta mutta mutta mutta mutta muttaaaaaaaaa!!!!!
Mä sanoisin että lakkaa ehdottelemasta avioliittoa naisille, jotka tapaa vasta ensimmäistä kertaa. Se on todellinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verrataanpa Jussia ihannemiehen prototyyppiin:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Noh. Jussin kohdallahan toteutuu näistä vain yksi. Viime aikoina tällä palstalla on puhuttu Samu Haberin ja Petteri Orpon komeudesta ja heidän kohdalla on voitu todeta, että kohta 1 kantaa yllättävän pitkälle. Mutta Jussin kohdalla ei voida nojata siihenkään. Jussi feilaa lähes kaikki kahdeksan kohtaa ja jopa kohta 7 on kiikun kaakun Jussin ihannoidessa naapurimaata.
Korvaan kaikki väitteesi sillä, että naisia miellyttää jokapäiväinen peseytyminen, puhtaat ja ehjät vaatteet sekä pestyt hampaat. Niistä kun lähtee, on ihan sama missä hiusraja kulkee tai onko hiuksia lainkaan.
Ei se ole ihan sama. Ehkä Jussin iässä ulkoiset vaatimukset alkavat hieman jo naisten mielipiteissä laskea juuri tuolle mainitsemallesi siisteyden tasolle. Mutta yleisesti ottaen Jussin tulisi myös pudottaa painoa, hoitaa silmälasit muihin vaihtoehtoisin ja ajaa hiukset pois/hankkia liimattava 24h aitohiusperuukki. Jos rahaa on, niin aitohiussysteemi on paras vaihtoehto.
Ei jumaliste. Liimattava peruukki?!? LIIMATTAVA PERUUKKI?!?!?? :D :D :D :D :D
Ei.
Juuri näin. Tekniikka on kehittynyt huomattavasti peruukkien kohdalla. Ongelma on se, että hinta on erittäin suolainen. Itse systeemi ja sen hoito varsinkin.
Oot vissiin tuo kuula jumissa prototyyppimiehestä jankkaava hiusrajahullu?
Parempia vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole, koska lääketiede ei tunne tehokkaita ja terveellisiä tapoja kasvattaa omaa hiusta kaljuuntuneille alueille.
Peruukkia 110% parempi vaihtoehto kaljuuntuvalle miehelle on kalju. Väitän, että 99,9% naisista ajattelee näin. Toki, jos kohtaan sen jäljelle jäävän 0,1 % naisista, joka pitää peruukkia sexynä... Itse en varmaan voisi pidättää nauruani. Sori siitä.
Itse olen keski-ikäinen, kaljuuntuva mies, mutten missään tapauksessa halua ajaa niitä jäljellä olevia hiuksiani pois. En pidä kuulapäistä, vaikka naiset kuinka pitäisivät.
Naiset eivät pidä kuulapäistä. Naiset vain sanovat, että kalju on parempi vaihtoehto, kuin kaljuuntuva, vaikka naismenestyksen kannalta kumpikin on samanarvoinen asia. Täydellinen hiusraja on lähtökohta komealle miehelle ja sen ympärille rakennetaan komeutta nuoruuden, pituuden, lihasmassan ja pienen rasvaprosentin kautta.
EXCUSE ME! Kaljut miehet saavat minulta aina pidemmät katseet ja yritän sen lisäksi myös salaa vilkuilla heitä. Enkä siksi, että pohtisin, että miten tuo kehtaa kulkea kaljuna ihmsiten ilmoilla, vaan siksi, että pidän heitä komeina. Se kalju jotenkin kai korostaa silmiä, en tiedä, mutta jos valittavanani olisi kaksi muuten täsyin identtistä miestä, mutta toinen olisi kalju, niin minä valitsisin sen kaljun
Miksi tällaisia kaljuja ei sitten nähdä supermallien listoilla, romanttisissa draamoissa ja popbändien keulakuvana? Jos he ovat noin komeita.
Samuel L. Jackson
Kelly Slater
John Travolta
Bruce Willis
hopeakettu Patrick Stewart
mallit ja poptähdet ovat usein nuoria, joten siitä syystä siellä harvemmin nähdään kaljuja miehiä (useimmilla kaljuuntuminen taitaa alkaa hiukan myöhemmällä iällä). Silti kaljuja miesmalleja on. esim Tyson Beckford
Kuka näitä kaljuja pappoja pitää seksikkäänä? Toiset miehet?
Nyt koitan kuvitella Samuel L Jacksonia hiukset päässä, ja ei vaan onnistu :D
Eiköhän hänen o paras vaan olla itsekseen ladoineen, partoineen, koteineen päivineen.
Eiks ne hänen frendit vois jeesata ja auttaa laittaan paketin kuntoon? Ulkomuoto, tukka, parta, rillit, vaatteet, koti, piha, asenteet, noin niinkuin alkuun. Kukaa nainen ei tykkää rytöpesästä ja turjakkeesta. Niin aito ja luomu ei saa olla.
Miten tollasia tyyppejä voi olla? Iha pihalla kaikesta. Naisen pitäs löytyä sormia napsauttamalla, huomenna häät ja 9kk päästä vauva kainalossa. Kun vaan minkään ei itsessä tarvis muuttua. Mikäs siinä, omasta mielestään täydellistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Noh. Jussin kohdallahan toteutuu näistä vain yksi. Viime aikoina tällä palstalla on puhuttu Samu Haberin ja Petteri Orpon komeudesta ja heidän kohdalla on voitu todeta, että kohta 1 kantaa yllättävän pitkälle. Mutta Jussin kohdalla ei voida nojata siihenkään. Jussi feilaa lähes kaikki kahdeksan kohtaa ja jopa kohta 7 on kiikun kaakun Jussin ihannoidessa naapurimaata.
Korvaan kaikki väitteesi sillä, että naisia miellyttää jokapäiväinen peseytyminen, puhtaat ja ehjät vaatteet sekä pestyt hampaat. Niistä kun lähtee, on ihan sama missä hiusraja kulkee tai onko hiuksia lainkaan.
Ei se ole ihan sama. Ehkä Jussin iässä ulkoiset vaatimukset alkavat hieman jo naisten mielipiteissä laskea juuri tuolle mainitsemallesi siisteyden tasolle. Mutta yleisesti ottaen Jussin tulisi myös pudottaa painoa, hoitaa silmälasit muihin vaihtoehtoisin ja ajaa hiukset pois/hankkia liimattava 24h aitohiusperuukki. Jos rahaa on, niin aitohiussysteemi on paras vaihtoehto.
Ei.
Juuri näin. Tekniikka on kehittynyt huomattavasti peruukkien kohdalla. Ongelma on se, että hinta on erittäin suolainen. Itse systeemi ja sen hoito varsinkin.
Parempia vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole, koska lääketiede ei tunne tehokkaita ja terveellisiä tapoja kasvattaa omaa hiusta kaljuuntuneille alueille.
Peruukkia 110% parempi vaihtoehto kaljuuntuvalle miehelle on kalju. Väitän, että 99,9% naisista ajattelee näin. Toki, jos kohtaan sen jäljelle jäävän 0,1 % naisista, joka pitää peruukkia sexynä... Itse en varmaan voisi pidättää nauruani. Sori siitä.
Itse olen keski-ikäinen, kaljuuntuva mies, mutten missään tapauksessa halua ajaa niitä jäljellä olevia hiuksiani pois. En pidä kuulapäistä, vaikka naiset kuinka pitäisivät.
Naiset eivät pidä kuulapäistä. Naiset vain sanovat, että kalju on parempi vaihtoehto, kuin kaljuuntuva, vaikka naismenestyksen kannalta kumpikin on samanarvoinen asia. Täydellinen hiusraja on lähtökohta komealle miehelle ja sen ympärille rakennetaan komeutta nuoruuden, pituuden, lihasmassan ja pienen rasvaprosentin kautta.
EXCUSE ME! Kaljut miehet saavat minulta aina pidemmät katseet ja yritän sen lisäksi myös salaa vilkuilla heitä. Enkä siksi, että pohtisin, että miten tuo kehtaa kulkea kaljuna ihmsiten ilmoilla, vaan siksi, että pidän heitä komeina. Se kalju jotenkin kai korostaa silmiä, en tiedä, mutta jos valittavanani olisi kaksi muuten täsyin identtistä miestä, mutta toinen olisi kalju, niin minä valitsisin sen kaljun
Miksi tällaisia kaljuja ei sitten nähdä supermallien listoilla, romanttisissa draamoissa ja popbändien keulakuvana? Jos he ovat noin komeita.
Samuel L. Jackson
Kelly Slater
John Travolta
Bruce Willis
mallit ja poptähdet ovat usein nuoria, joten siitä syystä siellä harvemmin nähdään kaljuja miehiä (useimmilla kaljuuntuminen taitaa alkaa hiukan myöhemmällä iällä). Silti kaljuja miesmalleja on. esim Tyson Beckford
Ei pidä toiset miehetkään. Vain naiset, jotka yrittävät keksiä tekosyitä sille, etteivät olisi niin pinnallisia. Mutta kaljuus on miehellä keskeisin rumentava asia pituuden, iän, etnisyyden ja ylipainon kanssa.
Viskoo hakemuksia ilmaan sinne tänne ja mikää ei nappaa. Voisko miettiä, et onko tuotteessa jotain joka jarruttaa kaupaks menoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Samuel L. Jackson
Kelly Slater
John Travolta
Bruce Willis
Nyt koitan kuvitella Samuel L Jacksonia hiukset päässä, ja ei vaan onnistu :D
Kaikki kaljut miehet, mukaan luettuna superjulkkikset, näyttäisivät paljon paremmilta ja nuoremmilta hiukset päässä. Kaljuuntuminen on kautta aikojen ollut yksi heikkoja ja vahvoja miehiä erottava tekijä. Se on selkein ja suorin yhteys miehen genetiikkaan: kellä hiukset pysyvät päässä, saa aikaan laadukkaampia jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että lakkaa ehdottelemasta avioliittoa naisille, jotka tapaa vasta ensimmäistä kertaa. Se on todellinen turn off.
Hänelle on sanottu, mutta ei välitä. Kertonee jotain. Pitäisi tuo nyt älytä sanomattakin. Joko yrittää shokeerata tarkoituksella tai sitten ei aidosti ymmärrä. Molemmat ovat huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuulemma jos miehellä on kissa kuvassa: kiinnostuksen määrä kasvaa kissakuvan takia - ei sen takia millainen mies on tai edes minkä näköinen hän on, mitä tekee, jne.
Miten moni nainen on näin "yksinkertainen"? Kun eihän se kissa pitäisi olla mitenkään olennaista asiassa, tai tavoitteessa hyvin toimivasta parisuhteesta... #80
Kissa on olennaista ihmiselle, joka pitää kissoista ja jolla niitä on. Ei silloin voi ryhtyä seurustelemaan minkään kissavihaajan kanssa. Jos kuvassa olisi koira, en ryhtyisi tekemään tuttavuutta, koska en halua koiria elämääni. Samoin minulle on aivan turha esitellä kalastus- ja metsästyskuvia. Ei kiinnosta niiden harrastajat eli hylkyyn suorilla. Sinne tinderiin pitää valita sellaisia kuvia ,jotka kertoo sinusta ja kiinnostuksenkohteistasi.
Eikö kukaan kehtaa sanoa hänelle suoraan, että kokonaisuus on kaamea. Kaikki remonttiin ensin: ulkonäkö, talo, talon sisustus, piha, romuautot, ajatukset, keskustelutaidot. SITTEN voi alkaa harjoitella sosiaalista kanssakäyntiä. Kirjastosta voi lainata kirjoja omaan treeniin, sparrata ajatuksiaan. Keinoja on, nyt vaan toimeksi!
Vierailija kirjoitti:
Miten tollasia tyyppejä voi olla? Iha pihalla kaikesta. Naisen pitäs löytyä sormia napsauttamalla, huomenna häät ja 9kk päästä vauva kainalossa. Kun vaan minkään ei itsessä tarvis muuttua. Mikäs siinä, omasta mielestään täydellistä elämää.
Netti-auto-kommentin perusteella naisen tulisi myös mieluiten olla hoikka, mahdollisesti kaunis.
Miten hänelle voi tulla mieleenkään, että joku nainen olis tosta kokonaisuudesta kiinnostunu? Eikö hän ymmärrä tai eikö hän välitä?
Vai tällasta. Naisena laittaisin äkkiä vasemmalle ja juoksisin pakoon.
Sokeus omalle tilanteelle. Ystävät vois olla peili ja kertoa hänelle sen.
Ehkä joku ke hari voi sopia tohon kuvioon. Tai haettava taikuista nainen.
"Kulonen kirjoitti kirjeen. Vastausta odottaessa ehti maalata ruusuista kuvaa tulevaisuudesta. Hän mietti yhteen muuttamista. Millaista olisi asettua toisen farmille asumaan?
Se rupesi jo vähän jännittämäänkin.
Kunnes tuli vastaus. Häntä ei valittu treffeille."
:DDDD
Tämä kohta artikkelista tiivistää kaiken.
Pitääkö hänen mielestään naisen olla laiha?
Jos pupillit ovat liian laajat niin sitten se on h u . u me e t.