Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä

Vierailija
11.07.2023 |

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html

"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.

Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.

Kommentit (921)

Vierailija
521/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitään ajatuksella.

Jussi menis laser hoitoon= lasit pois.

Jussi ottaisi pt ja alkaisi juosta salilla= lihaksikkaampi vartalo.

Jussi menis plastiikkakirugille ja hoitaisi hiusrajan kuntoon.

Jussi menis hammaslääkäriin ja laittais hampaat kuntoon..

Jussi palkkaisi stylistin, joka tekisi jussista trendikkään.

Möis ranchin, autot ja kt kämpän pois, ostaisi Espoosta omakotitalon ja pihalle Teslan..

Kuinka paljon Jussi sais naisia? Ihan älyttömästi.

Mut onneks naiset ei ole pinnallisia.

Jos voi tehdä itsestään paremman version, jonka myötä saa itselleen sen haluamansa lopputuloksen, miksi ei tekisi sitä sitten? Totta hitossa minua kiinnostaisi kuvailemasi mies ennemmin kuin Jussin kaltainen epäsiisti mies. Sinulleko kelpaisi Kontulan lähiöpubista löytyvä mustahampainen Maire, jonka kämppään joutuisit kolaamaan käytävän roskien läpi? Innokkaasti kävisit muumilakanoille lempimään, vaikka pohjaväriä niistä ei erottaisi?

No kukin tyylillään.

Toi mun kuvailema Jussi sais tuhansia naisia. Mun mielestä on aika ironista et naiset selittää aina sitä sisin on tärkein shittiä. Jos näin olis toi nyky jussikin olis parisuhteessa.

Jutun Jussilla on paskainen kämppä ja epäsiisti olemus. En huolisi.

Jos jutun Jussi olisi kuvailemasi komea-Jussi JA ystävällinen, mukava, toiset huomioonottava, huolisin, mutta vain jos kemiat natsaisi.

Jos komea-Jussi olisi kaltaisesi vänkäävä, katkeranoloinen besserwisser, en huolisi.

Niin. Ainut vaan et silloin ei olis kysymys huolisitko sinä.. Kysymys olisi kenet Jussi huolii.

Todennäköisesti tässä vaiheessa Jussi muuttuisi myös ihmisenä paljon huonompaan ja alkaisi käyttää naisia hyväkseen.

Oli niin tai näin, sinä se saat kaiken käännettyä negatiiviseksi. Mahdat olla juhlien ilopilleri. Maitokin happanee, kun kuljet ohi. En ihmettele sinkkuuttasi yhtään. Ja usko pois, se aitohiusperuukkikaan ei tässä nyt auta.

Sori mut mä seurustelen. Tein melkein yhtä ison muutoksen kun Jussille suosittelin. Ei oo ollut naisista pulaa sen jälkeen.

Sen aitohiusperuukin avullako sait itsellesi kumppanin? Ehehehe....

Eikun tiputin 26kg painoa bodaten.

Kävin laserissa, lasit pois ja hommasin filmitähti hymyn. Otin myös niin klisee kuin onkaan ranteesta olkapäähän tatuoinnin.

Vaatteet hommasin Sokoksen stylistin avulla.

Myin kt luukkuni ja ostin omakotitalon.

Voin myös kertoa että musta tuli melkoinen kusipää naisia kohtaan tuon jälkeen. Kunnes tapasin nykyisen vaimon.

Ja lisäisin vielä että nyt olen täydellinen, ja lisäksi niin vaatimaton ja tosi jalo ihminen muita kohtaan.

Vierailija
522/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä onkin, ettei nää sinkkumiehet koskaan tajua katsoa peiliin, käydä pesulla ja parturissa, hoidattaa hampaitaan ja pukeutua siististi? 

Kämppäkin kuin kaatopaikka, pinnoitteet repsottaa seinillä, piha täynnä autonraatoja ja varmaan kattokin vuotaa. Hello Kitty-lakanat varmaan lahja äitevainaalta v. 1988 ja äitevainaa itte istuu kiikkustuolissa vintillä.

Valtaosa sinkkumiehistä tekee kyllä näin. Miesten puolella voi olla ehkä enemmän vaihtelua ja Jussin tyylisiä "vaihtoehtoelämän miehiä" enemmän kuin naisissa, mutta on täysin latautunut oletus olettaa kaikki tai lähes kaikki sinkkumiehet jotenkin normaalia elämään ymmärtämättömiksi sottuisiksi luolamiehiksi. Harvalla se sinkkuus noista mainituista jutuista johtuu vaan syyt ovat ihan toisaalla. 

Jokainen mies ja nainen voisi parantaa omia mahdollisuuksiaan deittailussa yrittämällä olla parempi versio itsestään, mutta kyllä nuo perusasiat ovat suurimmalla osalla kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä teistä naisista tuntuisi, jos miehet kohtelisi teitä samalla tavalla kuin tuota jutun miestä? Olkaa rehellisiä.

Vierailija
524/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä teistä naisista tuntuisi, jos miehet kohtelisi teitä samalla tavalla kuin tuota jutun miestä? Olkaa rehellisiä.

Koen että kohdellaan ihan samalla lailla. Olen ilmaa. Ja niinhän Jussikin olisi, ellei toisi itse itseään esille. Ja ihan varmaan minulle tulisi liuta parannusehdotuksia, jos nyt tässä alkaisin valittaa ikisinkkuuttani. Minäkin olen hyvä tyyppi ja hyvässä työssä jne. Mutta kun ei niin ei. 

Vierailija
525/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa Jussia ihannemiehen prototyyppiin:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Noh. Jussin kohdallahan toteutuu näistä vain yksi. Viime aikoina tällä palstalla on puhuttu Samu Haberin ja Petteri Orpon komeudesta ja heidän kohdalla on voitu todeta, että kohta 1 kantaa yllättävän pitkälle. Mutta Jussin kohdalla ei voida nojata siihenkään. Jussi feilaa lähes kaikki kahdeksan kohtaa ja jopa kohta 7 on kiikun kaakun Jussin ihannoidessa naapurimaata.

Korvaan kaikki väitteesi sillä, että naisia miellyttää jokapäiväinen peseytyminen, puhtaat ja ehjät vaatteet sekä pestyt hampaat. Niistä kun lähtee, on ihan sama missä hiusraja kulkee tai onko hiuksia lainkaan.

Ei se ole ihan sama. Ehkä Jussin iässä ulkoiset vaatimukset alkavat hieman jo naisten mielipiteissä laskea juuri tuolle mainitsemallesi siisteyden tasolle. Mutta yleisesti ottaen Jussin tulisi myös pudottaa painoa, hoitaa silmälasit muihin vaihtoehtoisin ja ajaa hiukset pois/hankkia liimattava 24h aitohiusperuukki. Jos rahaa on, niin aitohiussysteemi on paras vaihtoehto.

Ei jumaliste. Liimattava peruukki?!? LIIMATTAVA PERUUKKI?!?!??  :D :D :D :D :D

Ei.

Juuri näin. Tekniikka on kehittynyt huomattavasti peruukkien kohdalla. Ongelma on se, että hinta on erittäin suolainen. Itse systeemi ja sen hoito varsinkin.

Oot vissiin tuo kuula jumissa prototyyppimiehestä jankkaava hiusrajahullu?

Parempia vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole, koska lääketiede ei tunne tehokkaita ja terveellisiä tapoja kasvattaa omaa hiusta kaljuuntuneille alueille.

Peruukkia 110% parempi vaihtoehto kaljuuntuvalle miehelle on kalju. Väitän, että 99,9% naisista ajattelee näin. Toki, jos kohtaan sen jäljelle jäävän 0,1 % naisista, joka pitää peruukkia sexynä... Itse en varmaan voisi pidättää nauruani. Sori siitä.

Itse olen keski-ikäinen, kaljuuntuva mies, mutten missään tapauksessa halua ajaa niitä jäljellä olevia hiuksiani pois. En pidä kuulapäistä, vaikka naiset kuinka pitäisivät.

Naiset eivät pidä kuulapäistä. Naiset vain sanovat, että kalju on parempi vaihtoehto, kuin kaljuuntuva, vaikka naismenestyksen kannalta kumpikin on samanarvoinen asia. Täydellinen hiusraja on lähtökohta komealle miehelle ja sen ympärille rakennetaan komeutta nuoruuden, pituuden, lihasmassan ja pienen rasvaprosentin kautta.

EXCUSE ME! Kaljut miehet saavat minulta aina pidemmät katseet ja yritän sen lisäksi myös salaa vilkuilla heitä. Enkä siksi, että pohtisin, että miten tuo kehtaa kulkea kaljuna ihmsiten ilmoilla, vaan siksi, että pidän heitä komeina. Se kalju jotenkin kai korostaa silmiä, en tiedä, mutta jos valittavanani olisi kaksi muuten täsyin identtistä miestä, mutta toinen olisi kalju, niin minä valitsisin sen kaljun

Miksi tällaisia kaljuja ei sitten nähdä supermallien listoilla, romanttisissa draamoissa ja popbändien keulakuvana? Jos he ovat noin komeita.

Ei nähdä kaikkia naisiakaan, joilla on hiukset päässä. Jestas sentään. Mutta Jeremy Meeks on ainakin hot. En ole kovin perehtynyt näihin julkimoihin kuitenkaan.

Meeks on ajanut hiuksensa pois, mies ei ole kalju.

Kalju kuin kalju, jos ei ole hiuksia - on ne sitten ajettu pois tai pudonneet. Puhe oli siitä, onko kalju mies seksikäs.

Se ei todellakaan ole sama asia. Geneettinen kalju on kalju. Kaljuksi ajellut hiukset voi aina kasvattaa takaisin, jos nainen niitä miehelleen toivoo. Ja muutoinkin, geneettisesti kaljuuntunut ei voi valita kampaustaan, mikä viestittää naiselle geneettisestä heikkoudesta. Samaan tapaan, kuin silmälasit. Silmälaseilla on lisäksi sosiaalisesti nörttiyteen yhdistetty vaikutus, mikä on äärimmäisen haitallinen. Yhdessä kaljuus ja silmälasit muodostavat karmean kombon, mikä on iso osa myös Jussin habitusta. Ylipaino sen lisäksi.

Sinä olet jonnekin kasarille jäänyt. 

Kaljusta tuli hot, kun sellaisen valitsivat kovat kundit kuten Vin Diesel tai the Rock.

Myöskään nörttiys ei ole enää aikoihin ollut huono asia. Nörtit menestyvät nykymaailmassa. Bill Gates, Steven Jobs näitä kaikkein kuuluisimpia nörttejä silmälaseilla. Myös Elon Musk on pesunkestävä nörtti, vaikkakaan ei ole silmälaseja. 

Elon Muskilla on myös yksi parhaista koskaan tehdyistä hiustensiirroista. Mieshän oli älykäs, ja otti hiustensiirron rikastuttuaan, kun hiukset olivat jo pahasti harventuneet. Vin Diesel ja the Rock mainitaan aina silloin, kun on pakko kertoa joku hyvä esimerkki kaljusta miehestä. Nämä kaksi eivät kuitenkaan ole naisten ihannemiehiä, vaan ihannemiehet ovat hoikkia, lihaksikkaita ja tummahiuksisia. Jussista ei saisi Vin Dieseliä, vaikka leikkaisi hiukset poiskin.

Jeps Elon ei halunnut olla kalju. Mutta moni haluaa eikä se heitä välttämättä rumenna. (Musk teki ensimmäiset miljoonat 27-vuotiaana, hiukset ei olleet silloin vielä harventuneet.)

Netti on pullollaan kuvia kaljuista kuuluisista miehistä, Vin Diesel ja the Rock oli nyt vaan omaan makuuni. Ei ole olemassa jotain yhtä "naisten ihannemiestä" vaan naisilla on hyvin laaja skaala.

Vierailija
526/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitään ajatuksella.

Möis ranchin, autot ja kt kämpän pois, ostaisi Espoosta omakotitalon ja pihalle Teslan..

Jos voi tehdä itsestään paremman version, jonka myötä saa itselleen sen haluamansa lopputuloksen, miksi ei tekisi sitä sitten? Totta hitossa minua kiinnostaisi kuvailemasi mies ennemmin kuin Jussin kaltainen epäsiisti mies. Sinulleko kelpaisi Kontulan lähiöpubista löytyvä mustahampainen Maire, jonka kämppään joutuisit kolaamaan käytävän roskien läpi? Innokkaasti kävisit muumilakanoille lempimään, vaikka pohjaväriä niistä ei erottaisi?

No kukin tyylillään.

Toi mun kuvailema Jussi sais tuhansia naisia. Mun mielestä on aika ironista et naiset selittää aina sitä sisin on tärkein shittiä. Jos näin olis toi nyky jussikin olis parisuhteessa.

Jos jutun Jussi olisi kuvailemasi komea-Jussi JA ystävällinen, mukava, toiset huomioonottava, huolisin, mutta vain jos kemiat natsaisi.

Jos komea-Jussi olisi kaltaisesi vänkäävä, katkeranoloinen besserwisser, en huolisi.

Niin. Ainut vaan et silloin ei olis kysymys huolisitko sinä.. Kysymys olisi kenet Jussi huolii.

Todennäköisesti tässä vaiheessa Jussi muuttuisi myös ihmisenä paljon huonompaan ja alkaisi käyttää naisia hyväkseen.

Oli niin tai näin, sinä se saat kaiken käännettyä negatiiviseksi. Mahdat olla juhlien ilopilleri. Maitokin happanee, kun kuljet ohi. En ihmettele sinkkuuttasi yhtään. Ja usko pois, se aitohiusperuukkikaan ei tässä nyt auta.

Sori mut mä seurustelen. Tein melkein yhtä ison muutoksen kun Jussille suosittelin. Ei oo ollut naisista pulaa sen jälkeen.

Kävin laserissa, lasit pois ja hommasin filmitähti hymyn. Otin myös niin klisee kuin onkaan ranteesta olkapäähän tatuoinnin.

Voin myös kertoa että musta tuli melkoinen kusipää naisia kohtaan tuon jälkeen. Kunnes tapasin nykyisen vaimon.

Äsken sanoit seurustelevasi ja nyt sinulla on jo vaimo. Jotenkin en usko sanaakaan sepustuksistasi. Tai sitten olet kovin nuori.

AVOVAIMO. Eli ei olla naimisissa vaan seurustellaan.

Vierailija
527/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin kannattaisi mennä Kapakanmäelle lavatansseihin. Joku sukulaisnainen voisi vähän katsoa, miten mies puleerataan.

Jussilla pitäisi kertoa, että mistään pidempiaikaisesta ei puhuta. Pidetään hauskaa ja voidaan sopia jotain kivaa vaikka parin päivän päähän.

Vierailija
528/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Jussi hakeutuu jatkuvasti julkisuuteen. Varmasti taas seuraavissakin vaaleissa ehdokkaana. Mainostemppu varmasti tämäkin.

Vierailija
529/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itse rehellinen. Kukaan nainen ei "kohdellut" kyseistä miestä mitenkään. Kukaan vain ei halunnut naimisiin hänen kanssaan.

Vierailija
530/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä Jussi olisi juoppo muusikko riittäisi naisia joka sormelle.

Hän olisi "jännittävä" mies.

Jep, humppaorkesterin kosketinsoittaja. Jännyyden huippu.

Vierailija
531/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitään ajatuksella.

No kukin tyylillään.

Ja lisäisin vielä että nyt olen täydellinen, ja lisäksi niin vaatimaton ja tosi jalo ihminen muita kohtaan.

Joskus olin en enää.

Sanoisin että olen ihan pesunkestävä kusipää.

Joka yrittää taas palauttaa ihmisyyttään

Vierailija
532/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava nainen jonku ukon saisi.

Naiset ei ole tuollaisia turjakkeita. Ja jos "saisi", niin se tarkoittaisi, että pääsisi jotain alkoholilsoitunutta paskahousua paapomaan.  Miehet ei tunnu tajuavan, että parisuhde tarkoittaa naiselle usein merkittävästi enemmän töitä kuin miehelle. Joten toki tursakkeempi nainenkin voi päästä jonkun äijän hoteisiin kyökkiä pyörittämään ja kämppää siivoamaan.

Vierailija
533/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ainoa tie terveeseen ja oikeaan rakkauteen. Narsistit ja muut päävialliset etsivät "ehdotonta rakkautta" ikuisessa äidinkaipuussaan. 

Itse asiassa lastakin kannattaa rakastaa ehdollisesti esim. narkkilapsen kohdalla tämä konkretisoituu. Siis rakastamista ei pidä lopettaa, mutta lapsen voi silti sulkea elämästään ja rakastaa tätä etänä ja vaikka rukoillen lapsen puolesta. Samahan se on hullujen puolisoiden kanssa, sitä rakastetaan sitten vaan hiljaa etänä, nollakontaktissa, kunnes se rakkaus vihdoin kuolee joskus. 

Järkevää käytöstä tuo on, mutta ei tuossa mistään rakkaudesta ole kyse. Lapsen hylkääminen on hylkääminen. Jos puolison rakastaminen on ehdollista "tee näin, niin rakastan sinua", kuulostaa se enemmänkin kaupanteolta. Järkevää varmaankin jos kummatkin ovat suhteessa samalla asenteella, mutta ei se mitään rakastamista ole.  Monet menevat elämänsä läpi noinkin, ei siinä mitään.

Valehtelijat, pettäjät, pahoinpitelijät jne. saavat jäädä vain sen äitinsä rakastamiksi, ja se on ihan oikein.

Vierailija
534/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tästä kaverista aiemman jutun Aamulehdestä. Siinä oli hiukan eri asioita nostettu esiin. Näiden perusteella esittäisin seuraavan (hypoteettisen, olen onnellisesti naimisissa) lausunnon: Mulle Jussin ulkonäkö ei olisi absoluuttinen dealbreaker. Ongelma tulisi siitä, että hänen elämäntapa ja kiinnostuksen kohteet ovat niin erikoisia. Ne eivät vastaa sitä, mitä itse elämältä haluan, ja siksi suhteessa jompikumpi tai molemmat joutuisivat joustamaan liikaa ollakseen onnellisia. Sellaisia naisia, joiden toiveet elämältä vastaisivat Jussin elämäntyyliä, on tosi vähän. Siksi kumppanin löytäminen voi olla tosi vaikeaa, etenkin jos osa siitäkin porukasta suhtautuu ulkonäköön kielteisesti.

Vierailija
535/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää Jussille! Toivottavasti löydät rakkautta/oman rakkaan. Ymmärrän niin hyvin Jussin tilanteen. Olen ikisinkku nainen. Tosin omaa syytä, koska nuorempana mahdollisuus parisuhteeseen oli monia kertoja, mutta valitsin toisin. Mutta jaan kokemuksen yksinäisyyden ankeudesta.

Monet naureskelevat yksinäisille. Se on aika kummallista. Luulisi, että jos on itse hyvässä parisuhteessa, haluaisi muillekin samaa ja suhtautuisi empaattisesti parisuhteettomiin.

Vierailija
536/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ainoa tie terveeseen ja oikeaan rakkauteen. Narsistit ja muut päävialliset etsivät "ehdotonta rakkautta" ikuisessa äidinkaipuussaan. 

Itse asiassa lastakin kannattaa rakastaa ehdollisesti esim. narkkilapsen kohdalla tämä konkretisoituu. Siis rakastamista ei pidä lopettaa, mutta lapsen voi silti sulkea elämästään ja rakastaa tätä etänä ja vaikka rukoillen lapsen puolesta. Samahan se on hullujen puolisoiden kanssa, sitä rakastetaan sitten vaan hiljaa etänä, nollakontaktissa, kunnes se rakkaus vihdoin kuolee joskus. 

Järkevää käytöstä tuo on, mutta ei tuossa mistään rakkaudesta ole kyse. Lapsen hylkääminen on hylkääminen. Jos puolison rakastaminen on ehdollista "tee näin, niin rakastan sinua", kuulostaa se enemmänkin kaupanteolta. Järkevää varmaankin jos kummatkin ovat suhteessa samalla asenteella, mutta ei se mitään rakastamista ole.  Monet menevat elämänsä läpi noinkin, ei siinä mitään.

Valehtelijat, pettäjät, pahoinpitelijät jne. saavat jäädä vain sen äitinsä rakastamiksi, ja se on ihan oikein.

Kyllä se on ihan aitoa ja oikeaa rakkautta. Eikä se ehdollisuus tapahdu niin, että pitää tehdä x ja y tullakseen rakastetuksi. Hän tulee rakastetuksi omana itsenään. Mutta jos hän tekee pahoja tekoja, ne aiheuttavat sen, että se ehdoton rakkaus häntä kohtaan omana itsenään, pitää vetää pois. Ainakin vähintään se rakastava ihminen pitää vetää pois toksisen ihmisen läheltä. 

Kiitos sinulle viestistäsi, se valaisi minulle, että ehdottomasta rakkaudesta toksisesti puhuvat tarkoittavat sitä, että kuvittelevat rakkauden olevan ostettavissa, kun haluaisivat tulla rakastetuiksi itseinään. Ja muut puhuvat ehdollisesta rakkaudesta niin, että se ehdoton rakkaus hajoaa, kun sen rikkoo. 

Vierailija
537/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse neuvoisin Jussia, että palkkaa itselleen stylistin, koska välttämättä ja todennäköisesti hän ei itse osaa.

Tässä hänelle ilmaiset vinkit:

- joko parta kokonaan pois tai parta lyhyeksi ja siistiksi muotiparraksi

- hiukset lyhyeksi ja muodin muokaiseksi

- pidä itsesi siistinä, tuoksu puhtaalle, ehkä joku mieto miesten tuoksu olisi hyvä?

- urheile, pidä kroppa hyvässä timmissä, ehkä liittyminen kuntosalille tekisi hyvää? Naiset aivan varmasti kuolaa tikissä olevan treenatun kropan perään

- pese ja pidä lakanat puhtaana, kerran viikossa pese ja pidä ne puhtaan tuoksuisina. Naiset rakastaa puhtaan tuoksuisia vaatteita ja vuodevaatteita!

- tuon tyyliset paidat pois ja tilalle muodikas ja istuva paita

- sama housujen kanssa eli istuvat, muodikkaat housut lötköttävien housujen tilalle

- näköjään vaatteiden kanssa on ongelma eli vaatteet on liian löysiä ja lötköttäviä-> näyttää halvalta ja suttuiselta, ei pahalla!

- opettele tekemään ruokaa ellet jo osaa, naiset rakastaa miestä, joka osaa kokata!

- Jussilla on työ, onneksi olkoon!

- kämppä vaikuttaa epäsiistiltä ja epämuodikkaalta (naista ei kehtaa tuonne tuoda), seinä on joko homeessa (iik!) tai sitten likainen -> maalaa seinä puhtaan väriseksi, ei paljoa maksa maalit. Huonekalujen värit ovat mennyttä maailmaa, lastulevysävy oli viimeksi muotia yli 20 vuotta sitten. Maalaa huonekalut vaaleiksi tai hanki uusia huonekaluja. Pidä asunto puhtaan tuoksuisena, ei mitään röökin hajua, kaljan hajua, homeen hajua

- ilmeisesti Jussi asuu maaseudulla ??? Eli kannattaa nyt ihan oikeasti harkita kaupunkiin muuttoa, siellä ne naiset on, maalla niitä ei ole

- kaupunkiseutu on täynnä heteroille heterobaareja laidasta laitaan, kannattaisko niihin mennä? Älä örvellä överikännejä niin ettet muista yhtään mitään.

- kun lähestyt naista livenä niin ota aina ennen lähestymistä katsekontakti naiseen. Naiset tykkää pitkistä katseista. Jos nainen ei katso sinua takaisin ollenkaan, älä missään nimessä lähde iskemään ja tai ahdistelemaan naista.

- älä ahdistele naista liian suorilla kysymyksillä. Yritä olla romanttinen, kohtelias ja herrasmies.

Tökeröt ja ronskit iskemisyritykset ei tehoa naisiin jos haet pidempää suhdetta

- eikö siellä maalla ole niitä vanhanaikaisia lavatansseja kesäisin? Kannattaisko niissä käydä?

- Jussi, tee perinteisiä treffi-ilmoja (suomi24 ja mitä niitä on) ja vastaa myös muiden ilmoihin. Lue ehdottomasti ilmoittajan teksti ennen kuin vastaat. Jos et vastaa haettua tyyppiä, älä vastaa, siirry seuraavaan. Vastaa normaalisti naisille, älä pelottavasti äläkä liian lyhyesti tyyliin pelkkä moi ja mitä kuuluu. Älä lähetä copy paste vastauksia naisille äläkä missään nimessä mitään d i . . ck pi ck. kkejä. Älä kehuskele liikaa itseäsi, mutta älä myöskään liikaa vähättele. Ole kiinnostunut naisista, mutta älä tungeittelevan utelias, huumori uppoaa useampiin. Älä ole liikaa pelkän kaverillinen, siinä pitää olla tunnetta!

Vierailija
538/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä Jussi olisi juoppo muusikko riittäisi naisia joka sormelle.

Hän olisi "jännittävä" mies.

Jep, humppaorkesterin kosketinsoittaja. Jännyyden huippu.

Ei riittävän jännä. Humppaorkesterin kosketinsoittajalla on todennäköisesti vain alkoholiongelma, pitäisi olla huumeongelma. Sielun veljet oli jännä.

Vierailija
539/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin 10 vuotta nuorempi, lähtisin mielelläni tälle miehelle morsiameksi. Hän vaikuttaa mukavalta, löytyy huumoria ja heittäytymiskykyä. Minusta hän on myös kivan näköinen.

Älä anna iän estää. Voihan olla, että Jussia ei haittaa pienet ikäerot. Go for it! Toivottavasti saamme lukea rakkaustarinastanne myöhemmin. ;) 

Mielenkiintoinen seikka on se, että nyt monet naiset sanovat (Ilta-Sanomien FB-kommenteissa ja palstalla)  kuinka tämä mies on niin mukavan ja söpön oloinen, että "ottaisin vaikka heti miehekseni", kunnes tulee aina se MUTTA. Aina löytyy se mutta siihen perään. Joko se on naisen ikä, asuinpaikka, "en just nyt etsi ketään", "tykkään elää yksin", "ei ole varaa syödä ulkona joka päivä, joten ei yllä miehen lompakon tasolle", jne... kaikki tällaisia pikkuseikkoja, millä ei ole mitään väliä, jos vain mies kiinnostaa. Miehellähän tuntuu olevan oikein jono ovensa takana, mikäli naisten kirjoituksiin on uskominen ... 

Paikkakuntaa voi vaihtaa, ikä ei ole este, voihan sitä kokeilla seurustella jonkun kanssa, vaikka ei just ehkä mitään vakavaa etsikään, alkakaa tehdä ruokaa yhdessä - uusi yhteinen mielenkiinnon kohde, eikä sitä ole pakko muuttaa yhteen koskaan. 

Tosiasiassa kukaan järkevä ja viehättävä (tai vähemmän viehättävä, jokin taso se on heilläkin) nainen ei ottaisi itselleen tuollaista mörrikkää, ei vaikka maksettaisiin. Myöntäkää nyt herttinen naiset itsellenne, että mies on luotaantyöntävä, ulkoisesti ja puheidensa perusteella. Minä ainakin myönnän etten koskaan kiinnostuisi hänestä, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Stalkkasin myös hänen Facebook-profiilinsa ja vielä enemmän tuli puistatuksia. Kuvat ja kaikki kiinnostuksenkohteet olivat miinusmerkkisiä. No okei, ehkä joskus reilut 10 vuotta sitten hänessä olisi saattanut olla potentiaalia, mutta tänään ei enää. 

Vierailija
540/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus Kuotesahollakin aka romutransulla on ollut naisia vaikka piha täynnä romua ja pukeutuu naiseksi. Markus on ollut todistettavasti ainakin kaksi kertaa myös kihloissa.

Miesystäväni kommentoi Jussia, että tällä on ns. "hullunkiilto" silmissä. Markuksella taas ei, joten tämä taitaa olla se ero heidän välillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi