Lue keskustelun säännöt.
IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä
11.07.2023 |
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html
"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.
Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.
Kommentit (921)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta tuollainen Jussi vaikuttaa varsin lutuiseltaa tapaukselta ja kuvien ja jutun perusteella voisin kuvitella tavattaessa ihastuvani/rakastuvani häneen, mutta en voi tietää.
Ihmisestä, joka ei ole "normaali" ei saa normaalia (minkälainen adjektiivi tai arvo tämä on?) siivoamalla partaa, asuntoa tai mielikuvitusta. Tulee tylsempi ja falski, ei normaalia.
En voi tietää, onko Jussilla jotain luonteenvikoja, jotka seurustelua estää, mutta ei sitä ladat tai siivottomuus estä. Pitää kattella naisia, jotka tykkää ladoista ja parroista ja on siivottomia, niin ei haittaa.
Itse olen aikamoinen erikoistyttö. Se ei ole seurustelusuhteiden syntymistä estänyt, jos mulla ei ole ollut sisävessaa tai pukeudun kuin mummo. Suhteiden pysymistä on estänyt mun luonne/mielenterveysongelmat. Viimesin seurustelu sai tajuamaan, ettei parisuhde ole asia, jota mun kannattaa elämässä etsiä. Tottakai kaipaan rakkautta ja miehen kosketusta, mutta...