Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä

Vierailija
11.07.2023 |

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html

"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.

Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.

Kommentit (921)

Vierailija
601/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjätatuointi käsissä ja näyttää ihan 70-luvun stallarilta. Tuo juttu ei varsinaisesti ole enää plussa deittailussa näin venäjän kauppasaarron aikaan.

70-luvulls tuo heppu olisi kaatanut vasurivosua kuin heinää. Tänään...noh, ei vaan oikein toimi.

LGBT ja vasemmisto porukoissa on todella paljon ulkoiselta habitukseltaan juuri tämän Jussin kaltaista porukkaa ja ovat suosittuja, joten varmasti hän kelpaisi ihan nykyäänkin juuri tuollaisena, jos vain osaisi hakeutua näihin piireihin.

Vierailija
602/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa Jussia ihannemiehen prototyyppiin:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Noh. Jussin kohdallahan toteutuu näistä vain yksi. Viime aikoina tällä palstalla on puhuttu Samu Haberin ja Petteri Orpon komeudesta ja heidän kohdalla on voitu todeta, että kohta 1 kantaa yllättävän pitkälle. Mutta Jussin kohdalla ei voida nojata siihenkään. Jussi feilaa lähes kaikki kahdeksan kohtaa ja jopa kohta 7 on kiikun kaakun Jussin ihannoidessa naapurimaata.

Korvaan kaikki väitteesi sillä, että naisia miellyttää jokapäiväinen peseytyminen, puhtaat ja ehjät vaatteet sekä pestyt hampaat. Niistä kun lähtee, on ihan sama missä hiusraja kulkee tai onko hiuksia lainkaan.

Ei se ole ihan sama. Ehkä Jussin iässä ulkoiset vaatimukset alkavat hieman jo naisten mielipiteissä laskea juuri tuolle mainitsemallesi siisteyden tasolle. Mutta yleisesti ottaen Jussin tulisi myös pudottaa painoa, hoitaa silmälasit muihin vaihtoehtoisin ja ajaa hiukset pois/hankkia liimattava 24h aitohiusperuukki. Jos rahaa on, niin aitohiussysteemi on paras vaihtoehto.

Ei jumaliste. Liimattava peruukki?!? LIIMATTAVA PERUUKKI?!?!??  :D :D :D :D :D

Ei.

Juuri näin. Tekniikka on kehittynyt huomattavasti peruukkien kohdalla. Ongelma on se, että hinta on erittäin suolainen. Itse systeemi ja sen hoito varsinkin.

Oot vissiin tuo kuula jumissa prototyyppimiehestä jankkaava hiusrajahullu?

Parempia vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole, koska lääketiede ei tunne tehokkaita ja terveellisiä tapoja kasvattaa omaa hiusta kaljuuntuneille alueille.

Peruukkia 110% parempi vaihtoehto kaljuuntuvalle miehelle on kalju. Väitän, että 99,9% naisista ajattelee näin. Toki, jos kohtaan sen jäljelle jäävän 0,1 % naisista, joka pitää peruukkia sexynä... Itse en varmaan voisi pidättää nauruani. Sori siitä.

Itse olen keski-ikäinen, kaljuuntuva mies, mutten missään tapauksessa halua ajaa niitä jäljellä olevia hiuksiani pois. En pidä kuulapäistä, vaikka naiset kuinka pitäisivät.

Naiset eivät pidä kuulapäistä. Naiset vain sanovat, että kalju on parempi vaihtoehto, kuin kaljuuntuva, vaikka naismenestyksen kannalta kumpikin on samanarvoinen asia. Täydellinen hiusraja on lähtökohta komealle miehelle ja sen ympärille rakennetaan komeutta nuoruuden, pituuden, lihasmassan ja pienen rasvaprosentin kautta.

EXCUSE ME! Kaljut miehet saavat minulta aina pidemmät katseet ja yritän sen lisäksi myös salaa vilkuilla heitä. Enkä siksi, että pohtisin, että miten tuo kehtaa kulkea kaljuna ihmsiten ilmoilla, vaan siksi, että pidän heitä komeina. Se kalju jotenkin kai korostaa silmiä, en tiedä, mutta jos valittavanani olisi kaksi muuten täsyin identtistä miestä, mutta toinen olisi kalju, niin minä valitsisin sen kaljun

Miksi tällaisia kaljuja ei sitten nähdä supermallien listoilla, romanttisissa draamoissa ja popbändien keulakuvana? Jos he ovat noin komeita.

Samuel L. Jackson

Kelly Slater

John Travolta

Bruce Willis

hopeakettu Patrick Stewart

mallit ja poptähdet ovat usein nuoria, joten siitä syystä siellä harvemmin nähdään kaljuja miehiä (useimmilla kaljuuntuminen taitaa alkaa hiukan myöhemmällä iällä). Silti kaljuja miesmalleja on. esim Tyson Beckford

Kuka näitä kaljuja pappoja pitää seksikkäänä? Toiset miehet?

Ainakin ne naiset, jotka on samaa ikäluokkaa tai vähän alle, pitävät noita "pappoja" seksikkäinä, eikä kaljuksi vetäminen iän myötä haittaa.

Omassa nuoruudessa oli Pulp Fiction hitti ja siinä nuo näyttelijät, John Travolta, Bruce Willis ja Samuel L Jackson vielä tukka päässä, mutta nyt ovat kaikki kaljuja. Ja edelleen hyvännäköisiä. 

Eli voidaanko jatkossa puhua sen sijasta, että "naiset eivät välitä täydellisestä hiusrajasta", niin "ikääntyneet naiset eivät välitä täydellisestä hiusrajasta"? Olen elänyt kaljuna ikävuodet 16-37. Mitään eroa naisten suhtautumisella kaljuun ei ole toistaiseksi vielä tullut esille. Nuorena oli aivan yhtä vaikeaa, kuin nytkin. En ole neitsyt ja parisuhteessakin ollut, mutta erittäin vaikeaksi tuo kalju on "rakkauselämän" tehnyt.

No ihan miten vaan voi mun puolesta puhua. Mutta naisilla -joukkona- ei ole mitään yhtä "ihannetyyppiä". Jos joku, kuten minä, on tykännyt Travoltasta nuoruuden hiustensa kanssa, tykkää varmaan iän myötä edelleen, myös kaljuna. Sitä tarkoitin iällä.

Ja ihan laidasta laitaan se vaihtelee. Joku tykkää ehdottomasti just kaljuista ja rotevista, toinen hintelistä hipstereistä, toinen taas tykkää että miehellä hiukset vähintään olkapäille. Jotkut tykkää iskämahoistakin. 

Kaljuko sinun rakkauselämää haittaa, mistä tiedät että syy on juurikin kalju? 

Tunnen yhden lyhyen miehen, joka on tasan sitä mieltä että lyhyys estää ihmissuhteet. Sen mitä häntä tuntee, syy on varmasti enemmän persoonassa ja ehkä myös huonossa tyylitajussa. Vrt Howard Rillit huurussa. 

Tunnen myös mukavia lyhyitä miehiä, jotka ovat onnellisissa parisuhteissa. Ihania, kultaisia, huomaavaisia, fiksuja miehiä. Ei ollenkaan ihme että ovat mukavien, ihan tosi nättien naisten kanssa pitkissä parisuhteissa. 

Lyhyys on ehkä miinus, mutta ei varmasti kaikkea estä. Samaa arvelisin kaljusta. 

Viimeinen lauseesi oli lähes faktaa. Lyhyys ja kaljuus ovat kummatkin erittäin paljon deittailua hankaloittavia asioita. Nykydeittailussa varsinkin vanhemmalla iällä tapailu tapahtuu hyvin harvoin siten, ettei se alkaisi netistä. Tinderissä valokuva on kaikkein tärkein ja siellä kalju sekoittu tuhansien miehien massaan: ketään naista ei kiinnosta. Lyhyyden voi netissä piilottaa, mutta se tulee viimeistään treffeillä esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tollasia tyyppejä voi olla? Iha pihalla kaikesta. Naisen pitäs löytyä sormia napsauttamalla, huomenna häät ja 9kk päästä vauva kainalossa. Kun vaan minkään ei itsessä tarvis muuttua. Mikäs siinä, omasta mielestään täydellistä elämää.

Mun exä ja tän veli syntyi maatalossa kahdelle juopolle. Varmasti tänäkin päivänä joku pubi-Pirkko voisi huolia. Miesten vaatimustaso on vaan noussut tässä 2000-luvun aikana.

Vierailija
604/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pahasti kaljuuntumassa, niin kannattaa melkein vain leikata kaikki hiukset pois pää kokonaan muliksi. Partaa pitäisi myös muotoilla ja parta pitäisi pitää siistimpänä, jotta olisi enemmän naisten mieleen. Asunto varmaan pitäisi myös pitää vähän paremmassa kunnossa. Ladakokoelmakaan ei varmaan ole naisten  mieleen, mutta toisaalta ihmisillä on omat harrastuksensa. Voi olla ihan kiva tyyppi, mutta naisille varmaan liikaa sellainen oman tiensä kulkija. Vaatekaappikin pitäisi laittaa ehkä osittain uusiksi.

Vierailija
605/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahinta on toi asenne naisia kohtaan, "kaikki vastaan tulevat naiset on potentiaalisia kumppaneita", puhuu jo "vaimosta" vaikkei ole koskaan saanut edes tyttöystävää, eli vaatii ikuista lupautumista hänelle välittömästi. Ei hän näe naisia ihmisinä, yksilöinä joilla on omat harrastukset ja menot. Selkeästi haluaa naisesta vain oman itsensä jatkeen. Ei kiitos.

Minua häiritsi tuo autojen ja naisten vertaaminen toisiinsa, vaikka olikin kieli poskessa lausuttu. Että pitäisi olla samanlainen sivusto naisille kuin Nettiauto; Nettivaimo.

"– Vaikka voisihan olla hienoa, jos olisi samankaltainen palvelu parinhakuun kuin Netti-Auto. Sinne voi laittaa kriteereitä: millaista autoa etsit ja mittoja ja kaikkea. Voisi olla Netti-Vaimo, josta voisi tällä tavalla hakea ja suodatella. Olisi paljon kuvia.

– Ainakin auton etsiminen onnistuu tosi hyvin sieltä Netti-Autosta."

En sitten tiedä, miten tuo poikkeaa Tinderistä, kun en ole siellä koskaan ollut, mutta jotenkin ällöttävä maku jäi tuosta. Postimyyntivaimoako hän kaipaa?

Nettivaimo olisi tietenkin yksipuolinen. Naiset eivät itse saisi kertoa toivemiehensä mittoja ja kaikkea. Muutenhan tämäkin mies jäisi yksin.

Vierailija
606/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pahasti kaljuuntumassa, niin kannattaa melkein vain leikata kaikki hiukset pois pää kokonaan muliksi. Partaa pitäisi myös muotoilla ja parta pitäisi pitää siistimpänä, jotta olisi enemmän naisten mieleen. Asunto varmaan pitäisi myös pitää vähän paremmassa kunnossa. Ladakokoelmakaan ei varmaan ole naisten  mieleen, mutta toisaalta ihmisillä on omat harrastuksensa. Voi olla ihan kiva tyyppi, mutta naisille varmaan liikaa sellainen oman tiensä kulkija. Vaatekaappikin pitäisi laittaa ehkä osittain uusiksi.

Eipäs kun hakeutuu kolme-nelikymppisten pubiruusujen pariin. Kyllä semmone tempasee muksun pari. Nykyään mietitään liiaksi muiden mielipidettä. Miksi? Jos sä iteki oot syrjäytynyt metsäläinen niin sun taso sattuu olemaan pubista repästy Mirkku.

Vierailija
607/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei jumalauta. Tää sankarihan on ollut Tankkaustarinat sarjassa joskus aikoinaan esittelemässä ABC-krääsästä täytettyä asuntoaan. Tosi leppoisan olonen tyyppi, mutta tuo että hän "menee ABC:lle ja kyselee myyjiltä ovatko he parisuhteessa tai naimisissa" on rahtusen hälyyttävää mielestäni. Itse olen Jussille liian nuori (parikymppinen), mutta ehkä joku daami sieltä kuitenkin joskus löytyisi jos Jussi hieman siistisi itseään. Tässä muutamia ehdotuksia:

- Hiukset kokonaan kaljuksi tai hiussiirtoon. Toi pälvikalju on leveämpi kuin Halla-ahon kohu-ura.

- Parran siistiminen auttaisi todella paljon.

- Ehkä kodin siivoaminen voisi olla paikallaan.

- ABC-tavarat jotenkin järjestykseen

- Naisten vertaaminen autoihin tuon "Netti-Vaimo" hommelin siivittämänä hemmettiin. Mitä hittoa? :D

Kaikkea hyvää Jussille!

Vierailija
608/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei jumalauta. Tää sankarihan on ollut Tankkaustarinat sarjassa joskus aikoinaan esittelemässä ABC-krääsästä täytettyä asuntoaan. Tosi leppoisan olonen tyyppi, mutta tuo että hän "menee ABC:lle ja kyselee myyjiltä ovatko he parisuhteessa tai naimisissa" on rahtusen hälyyttävää mielestäni. Itse olen Jussille liian nuori (parikymppinen), mutta ehkä joku daami sieltä kuitenkin joskus löytyisi jos Jussi hieman siistisi itseään. Tässä muutamia ehdotuksia:

- Hiukset kokonaan kaljuksi tai hiussiirtoon. Toi pälvikalju on leveämpi kuin Halla-ahon kohu-ura.

- Naisten vertaaminen autoihin tuon "Netti-Vaimo" hommelin siivittämänä hemmettiin. Mitä hittoa? :D

Kaikkea hyvää Jussille!

Olet vielä niin nuori, ettet taida tiedostaa, että osa noista esittämistäsi asioista on sellaisia, mitkä ovat ihmisen luonnetta eikä se auta, että piilottaa ne käytöksestään. 

Vierailija
609/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että lakkaa ehdottelemasta avioliittoa naisille, jotka tapaa vasta ensimmäistä kertaa. Se on todellinen turn off.

Näin on. Se on todella, todella turn off. Lisäksi kannattaa lopettaa tuijottelu onko naisella sormusta vai ei ja päättää lähestyminen sen mukaan. Kun todellisuudessa varatut voivat olla ilman sormusta tai toisaalta sormus voi olla feikkiä tai kulissiliiton merkki. Toisaalta myös sormuksettomat eivät välttämättä todellakaan automaattisesti ole kiinnostuneita millään tavalla. Sormukseton voi olla myös varattu, vaikka ei olekaan sormusta tai kiinnostunut jostain toisesta.

Vierailija
610/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi oli tankkaustarinoiden viimeisimmällä tuotantokaudella pari vuotta sitten, ja siitä hänestä sai kyllä varsin sympaattisen kuvan. Omalaatuinen toki, ja mahdollisesti Asperger-piirteitä, mutta kerrassaan hyväntahtoisen ja optimistisesen oloinen kaveri! Minusta vaan plussaa, että on erikoisia kiinnostuksen kohteita. Tankkaustarinoissa kerrottiin (samoin Iltiksen artikkelissa), että kavereita muutoin Jussilla on, joten sekin viittaa siihen että hyvä tyyppi on kyseessä. Jos ei olisi kavereita laisinkaan, olisi ehkä vähän kysymysmerkki tai jopa red flag.

Toki Jussille tekisi hyvää vähän lähteä siistimään ulkonäköään ja kotiaan. Sillä saisi vähän ainakin todennäköisyyksiä lisää naisen löytämiseksi. Vilpittömästi sanottuna, en usko etteikö Jussille löytyisi puolisoa. Onhan romu-ransu Markuksellakin ollut naisystäviä ja samoin sillä Unelmahäiden tyypillä, joka olisi halunnut koristella hääpaikan kaikenlaisilla roiseilla kikkeli ja nussinta-teemaisilla koristeilla.

Vierailija
611/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Noh. Jussin kohdallahan toteutuu näistä vain yksi. Viime aikoina tällä palstalla on puhuttu Samu Haberin ja Petteri Orpon komeudesta ja heidän kohdalla on voitu todeta, että kohta 1 kantaa yllättävän pitkälle. Mutta Jussin kohdalla ei voida nojata siihenkään. Jussi feilaa lähes kaikki kahdeksan kohtaa ja jopa kohta 7 on kiikun kaakun Jussin ihannoidessa naapurimaata.

Korvaan kaikki väitteesi sillä, että naisia miellyttää jokapäiväinen peseytyminen, puhtaat ja ehjät vaatteet sekä pestyt hampaat. Niistä kun lähtee, on ihan sama missä hiusraja kulkee tai onko hiuksia lainkaan.

Ei se ole ihan sama. Ehkä Jussin iässä ulkoiset vaatimukset alkavat hieman jo naisten mielipiteissä laskea juuri tuolle mainitsemallesi siisteyden tasolle. Mutta yleisesti ottaen Jussin tulisi myös pudottaa painoa, hoitaa silmälasit muihin vaihtoehtoisin ja ajaa hiukset pois/hankkia liimattava 24h aitohiusperuukki. Jos rahaa on, niin aitohiussysteemi on paras vaihtoehto.

Ei.

Juuri näin. Tekniikka on kehittynyt huomattavasti peruukkien kohdalla. Ongelma on se, että hinta on erittäin suolainen. Itse systeemi ja sen hoito varsinkin.

Parempia vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole, koska lääketiede ei tunne tehokkaita ja terveellisiä tapoja kasvattaa omaa hiusta kaljuuntuneille alueille.

Peruukkia 110% parempi vaihtoehto kaljuuntuvalle miehelle on kalju. Väitän, että 99,9% naisista ajattelee näin. Toki, jos kohtaan sen jäljelle jäävän 0,1 % naisista, joka pitää peruukkia sexynä... Itse en varmaan voisi pidättää nauruani. Sori siitä.

Itse olen keski-ikäinen, kaljuuntuva mies, mutten missään tapauksessa halua ajaa niitä jäljellä olevia hiuksiani pois. En pidä kuulapäistä, vaikka naiset kuinka pitäisivät.

Naiset eivät pidä kuulapäistä. Naiset vain sanovat, että kalju on parempi vaihtoehto, kuin kaljuuntuva, vaikka naismenestyksen kannalta kumpikin on samanarvoinen asia. Täydellinen hiusraja on lähtökohta komealle miehelle ja sen ympärille rakennetaan komeutta nuoruuden, pituuden, lihasmassan ja pienen rasvaprosentin kautta.

EXCUSE ME! Kaljut miehet saavat minulta aina pidemmät katseet ja yritän sen lisäksi myös salaa vilkuilla heitä. Enkä siksi, että pohtisin, että miten tuo kehtaa kulkea kaljuna ihmsiten ilmoilla, vaan siksi, että pidän heitä komeina. Se kalju jotenkin kai korostaa silmiä, en tiedä, mutta jos valittavanani olisi kaksi muuten täsyin identtistä miestä, mutta toinen olisi kalju, niin minä valitsisin sen kaljun

Miksi tällaisia kaljuja ei sitten nähdä supermallien listoilla, romanttisissa draamoissa ja popbändien keulakuvana? Jos he ovat noin komeita.

Samuel L. Jackson

Kelly Slater

John Travolta

Bruce Willis

mallit ja poptähdet ovat usein nuoria, joten siitä syystä siellä harvemmin nähdään kaljuja miehiä (useimmilla kaljuuntuminen taitaa alkaa hiukan myöhemmällä iällä). Silti kaljuja miesmalleja on. esim Tyson Beckford

Ainakin ne naiset, jotka on samaa ikäluokkaa tai vähän alle, pitävät noita "pappoja" seksikkäinä, eikä kaljuksi vetäminen iän myötä haittaa.

Omassa nuoruudessa oli Pulp Fiction hitti ja siinä nuo näyttelijät, John Travolta, Bruce Willis ja Samuel L Jackson vielä tukka päässä, mutta nyt ovat kaikki kaljuja. Ja edelleen hyvännäköisiä. 

Eli voidaanko jatkossa puhua sen sijasta, että "naiset eivät välitä täydellisestä hiusrajasta", niin "ikääntyneet naiset eivät välitä täydellisestä hiusrajasta"? Olen elänyt kaljuna ikävuodet 16-37. Mitään eroa naisten suhtautumisella kaljuun ei ole toistaiseksi vielä tullut esille. Nuorena oli aivan yhtä vaikeaa, kuin nytkin. En ole neitsyt ja parisuhteessakin ollut, mutta erittäin vaikeaksi tuo kalju on "rakkauselämän" tehnyt.

No ihan miten vaan voi mun puolesta puhua. Mutta naisilla -joukkona- ei ole mitään yhtä "ihannetyyppiä". Jos joku, kuten minä, on tykännyt Travoltasta nuoruuden hiustensa kanssa, tykkää varmaan iän myötä edelleen, myös kaljuna. Sitä tarkoitin iällä.

Ja ihan laidasta laitaan se vaihtelee. Joku tykkää ehdottomasti just kaljuista ja rotevista, toinen hintelistä hipstereistä, toinen taas tykkää että miehellä hiukset vähintään olkapäille. Jotkut tykkää iskämahoistakin. 

Tunnen yhden lyhyen miehen, joka on tasan sitä mieltä että lyhyys estää ihmissuhteet. Sen mitä häntä tuntee, syy on varmasti enemmän persoonassa ja ehkä myös huonossa tyylitajussa. Vrt Howard Rillit huurussa. 

Tunnen myös mukavia lyhyitä miehiä, jotka ovat onnellisissa parisuhteissa. Ihania, kultaisia, huomaavaisia, fiksuja miehiä. Ei ollenkaan ihme että ovat mukavien, ihan tosi nättien naisten kanssa pitkissä parisuhteissa. 

Lyhyys on ehkä miinus, mutta ei varmasti kaikkea estä. Samaa arvelisin kaljusta. 

Viimeinen lauseesi oli lähes faktaa. Lyhyys ja kaljuus ovat kummatkin erittäin paljon deittailua hankaloittavia asioita. Nykydeittailussa varsinkin vanhemmalla iällä tapailu tapahtuu hyvin harvoin siten, ettei se alkaisi netistä. Tinderissä valokuva on kaikkein tärkein ja siellä kalju sekoittu tuhansien miehien massaan: ketään naista ei kiinnosta. Lyhyyden voi netissä piilottaa, mutta se tulee viimeistään treffeillä esille.

Tinderistä ei kannata ketään tositarkoituisella etsiä, koska a) se sivusto on tehty tarkoituksella niin ettei sieltä löydä ketään tai vähintäänkin niin, että sieltä on tosi vaikea löytää ketään ja b) Tinder on oikein kuuluisa siitä, että sieltä etsitään vain yhden illan juttuja ja s e ks i seuraa ja ihmiset tuijottavat vain ulkonäköä ja ovat tosi pinnallisia.

Kylllä jotkut naiset tykkäävät, että mies on kalju, makuja on niin monia Tunnen myös yhden naisen, jonka mielestä puolison pitää olla tasan sentilleen saman pituinen kuin itse.. Ei ihme jos ei löydy sopivaa..

Vierailija
612/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi ei monin tavoin olisi oma ihannemieheni, mutta tykkään Jussin huumorintajusta ja elämänasenteesta! Juuri hyvä harrastus tuo ABC kiertäminen. Jos Jussi olisi kaverini, lähtisin ilman muuta Jussin kanssa reissulle mukaan!

Vierailija
613/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä koe, että hänen kannattaisi alkaa muuttaa itseään. Sehän olisi vain teennäistä huijausta. Omalaatuinen tyyppi tarvitsisi omalaatuisen kumppanin, eikä sellaista löydy, jos yrittää esittää normaalia.

Ehkä kaveri ei ole ihan neurotyypillinen? Jos näin, niin ehkä toinen epätyypillinen voisi ymmärtää? 🤔

Ei olisi teennäistä, vaan itsestä huolehtimista. Mies voi olla oma itsensä siitä huolimatta, vaikka laittaa itsensä kuntoon. Ovatko kaikki naiset teennäisiä huijareita meikkeineen?

Jokaisen tosiaan kannattaisi yrittää olla paras mahdollinen versio omasta itsestään. Mikäli siis ei halua asua ikuisesti yksin erakkona.

Yksin erakkona on kivaa, etenkin metsän keskellä.

Vierailija
614/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta Jussi on sen tyylinen kaveri, ettei saa minussa pientäkään värinää siinä mielessä.

Monet tuntuvat ajattelevan, että kun mies on leppoisa ja hyväntahtoinen niin miksi eivät naiset huomaa.

Kaverina menettelee.

Mutta kun täytyy olla sitä vetovoimaa ja keskinäistä kemiaa.

Sitä joko on tai ei. Mikään parranajo tai vaatetus ei sitä seikkaa muuta kaikille naisille kelpaavaksi.

Tietenkin Jussin kannattaa siistiä itseään, joku nanen voi tuntea vetoa häneen.

Vierailija
615/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää Jussille!

Tuolla Jussilla ei ole mikään pälvikalju, vaan miestyypin kalju. Pälvikalju on sairaus. Hiustensiirto ei auta, koska hiustenlähtö on jo niin pitkällä. Ainoa vaihtoehto 24h hiussysteemi.

Vierailija
616/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Samuel L. Jackson

Kelly Slater

John Travolta

Bruce Willis

Tinderistä ei kannata ketään tositarkoituisella etsiä, koska a) se sivusto on tehty tarkoituksella niin ettei sieltä löydä ketään tai vähintäänkin niin, että sieltä on tosi vaikea löytää ketään ja b) Tinder on oikein kuuluisa siitä, että sieltä etsitään vain yhden illan juttuja ja s e ks i seuraa ja ihmiset tuijottavat vain ulkonäköä ja ovat tosi pinnallisia.

Kylllä jotkut naiset tykkäävät, että mies on kalju, makuja on niin monia Tunnen myös yhden naisen, jonka mielestä puolison pitää olla tasan sentilleen saman pituinen kuin itse.. Ei ihme jos ei löydy sopivaa..

Kuten sanoit: "jotkut naiset", aiemmin tuolla sanoi joku, että "osa". Kaikki näistä ovat synonyymeja sanalle "harva". Kuka kalju jaksaa käyttää elämäänsä siihen, että löytää jonkun naisen, joka sietää kaljua miestä? Ja sekään nainen ei välttämättä ole juuri se, mitä mies itse haluaa. Toki miehet yleensä ottavat sen naisen, joka vähän on sinne päin ja jonka saavat.

Vierailija
617/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Samuel L. Jackson

Kelly Slater

John Travolta

Bruce Willis

Löytyy, jos lähtee kotiovelta pidemmälle:

https://www.martat.fi/hame/

https://www.kktavastia.fi/vanajaveden-opisto/

Vierailija
618/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus Kuotesahollakin aka romutransulla on ollut naisia vaikka piha täynnä romua ja pukeutuu naiseksi. Markus on ollut todistettavasti ainakin kaksi kertaa myös kihloissa.

Miesystäväni kommentoi Jussia, että tällä on ns. "hullunkiilto" silmissä. Markuksella taas ei, joten tämä taitaa olla se ero heidän välillään.

Minä näen sen saman hullunkiillon.

Minä en, ja olen tavannut hulluja. Katse on selvästi intensiivisempi, maanisempi, oikeasti hullulla. Jussin katse on monissa ihan rauhallinen, lempeä, vain suoraan kameraan poseeratessa intensiivisempi.

(lähetän tämän kommentin vaikka hävettää analysoida näin jotain nettikuvien perusteella, nolottaa oikeasti.) 

Vierailija
619/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä teistä naisista tuntuisi, jos miehet kohtelisi teitä samalla tavalla kuin tuota jutun miestä? Olkaa rehellisiä.

Ole itse rehellinen. Kukaan nainen ei "kohdellut" kyseistä miestä mitenkään. Kukaan vain ei halunnut naimisiin hänen kanssaan.

Monella naisella on sama kohtalo kuin Jussilla. Veikkaan, että ovat siistimpiä ja eivät kysele ABC:llä miehiltä menevätkö hänen kanssaan naimisiin.

Mutta ovat ilman kumppania ja seurustelusuhteita vaikka haluaisivat.

Eihän ole kenenkään nasen velvollisuus hyvästä tahdosta tai säälistä mennä Jussin kanssa naimisiin kun hänellä on noin huono säkä ollut jo kauan.

Ei se noin toimi

Vierailija
620/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen surkea itsetunto, anteeksipyytävä ja vihamielinen asenne on pahimmat esteet pariutumiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi