Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
821/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.

En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.

Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.

Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.

Minulla on niin päin, että siellä täällä ilmenevät mukavat yhteiset ajanviettohetket eivät korvaa jatkuvan, tunkkaisen himoseksin aiheuttamaa uupumusta ja latistumista. Olen kuluttanut loppuun seksuaalisen innon, joka naiselle on varattu eliniäksi. Kaipaan toki yhdessäoloa ja kivoja hetkiä, mutta lamaava, tyhjäksi tekevä seksi on liian kova hinta maksettavaksi niistä.

N37

Vierailija
822/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten nirsous = lähestyy nuorempia naisia. Omanikäinen ei kelpaa.

Naisten nirsous = "kukaan" lukuisista yrittäjistä ei kelpaa, koska ne on kaikki vanhoja kääkkiä.

Kukaan ei saa mitä haluaa.

Niiden miesten ongelma, jotka eivät saa naisia, lähestyminen ei todellakaan ole ongelma. Nämä miehet tuskin lähestyvät yhtään ketään, kaikkein vähiten nuoria naisia. Naisilla on vain se uskomus, että kaikki miehet lähestyvät kiinnostavia naisia, kun näkevät sellaisia. Väitän, että yli 85 prosenttia miehistä ei koskaan lähesty selvin päin yhtäkään naista. Kännissä sitten nuorempana varsinkin, monikin.

Mä haluan uskoa, että ihminen lähestyy mielestään kiinnostava ihmistä. Ja jos siis hän on ihastunut, hän tekee jonkinlaisen alotteen. Edes siinä humalassa.

Mutta jos  85% lähestyy vaan humalassa naisia, niin sitten noitten loppujen 15% pitää olla tosi aktiivisia! Kun naisia kuulemma lähestytään kaduilla jatkuvasti, ja kauniimpia häiriöksi asti. (Luettu palstalta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reilu 50-kymppinen mies. Kestävyysurheilua kilpailutasollakin harrastanut. Aina ollut työelämässä ja jotain säästöönkin jäänyt. Eronnut reilu nelikymmpisenä ja taas uudestaan ollut parisuhteessa yli 10-vuotta. Meillä on eri asunnot ja molemmilla jo täysikäiset lapset. Itse olen ehkä iänkin puolesta vähän jo vähentänyt urheilua. Nyt kiinnostaa enemmän henkiset asia ja suhteessa läheisyys ja myös seksi. Ongelmana meillä on, että rouvaa tuntuu kiinnostavan vain urheilu ja hän tekee sitä todella paljon. Siinä samassa on sitten unohtunut läheisyys ja seksi. Ehkä vaihdevuodet vaivaa. Kun katselee ikäisiäni naisia, niin moni on unohtanut itsestään huolen pitämisen. Varsinkaan lihavaa naista olisi vaikea ajatella puolisona. Ehkä johtuu omasta tilanteesta ja taustasta. Olen ajatellut, että taitaa olla enemmän kuin sääntö kuin poikkeus, että naisilla loppuu seksin kiinnostu noin 50 vuotiaana. Silloin tämä ongelma ei ratkeaisi kuin selvästi nuorempaan vaihtamalla. Nyt näin vanhempana sen ymmärtää, että tärkeintä on se ystävyys ja henkinen yhteus parisuhteessa. Urheilu loppuu kuitenkin ja sen varaan ei voi mitään rakentaa. Mutta tällä hetkellä suhde ei kuitenkaan voi hyvin,  koska puolisoa ei nyt kiinnosta muu kuin urheilu. Ehkä tässä pitää vielä toivoa, että suhde paranee ja loppuuhan se puolison urheilukin joskus. Toisaalta tällainen huonossa suhteessa eläminen voi johtaa mihin tahansa.

Voihan se seksi kiinnostaa naista, muttei seksi sinun kanssasi. Yksi kaveri urheili myös erittäin paljon, tosin myös hänellä oli seksisuhde noin kolmen vuoden ajan itseään 15 vuotta nuorempaan mieheen, jonka oli tavannut yhteisten harrastusten merkeissä. 

Keksi kertaa seksiä kolmen vuoden aikana ei ole seksisuhde miehen näkökannasta.

Vierailija
824/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.

Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.

Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.

Minulla on niin päin, että siellä täällä ilmenevät mukavat yhteiset ajanviettohetket eivät korvaa jatkuvan, tunkkaisen himoseksin aiheuttamaa uupumusta ja latistumista. Olen kuluttanut loppuun seksuaalisen innon, joka naiselle on varattu eliniäksi. Kaipaan toki yhdessäoloa ja kivoja hetkiä, mutta lamaava, tyhjäksi tekevä seksi on liian kova hinta maksettavaksi niistä.

N37

Useimmilla naisilla tuo on kulunut jo ennen kuin tapaavat aviomiehensä.

Vierailija
825/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla sinkkuus on aina naisen oma valinta ellei nainen ole todella ruma/lihava.

Miehillä sinkkuus taas harvoin on oma valinta.

Tämä on se isoin ero parisuhdemarkkinoilla.

Lähes aina se on oma valinta. Joku löytyy, kun riittävästi laskee rimaa. Harva mieskään kelpuuttaisi ihan kenet vaan.

Naisilla se on lähes aina oma valinta kun taas miehillä ei ole.

Keskitason nainen saa lähestymis yrityksiä jatkuvasti kun taas keskitason mies ei juurikaan saa. Nainen voi ehdokkaista valita ne parhaimmat miehet.

Mies jos on hyvin komea(pitkä ja atleettinen) sekä korkeakoulutettu(eli hyvätuloinen) niin silloin se mies voi tehdä samoin kuin keskitason nainen.

En minä väittänytkään, että kaikilla on samat mahdollisuudet ja saman verran kysyntää pariutumismarkkinoilla. Tosin tässäkin yksilöiden väliset erot merkkaa enemmän kuin sukupuolten väliset. Jotkut miehet on kuumaa kamaa ja jotkut naiset hyökiöitä.

Mutta on se sinkkuus silti loppupeleissä oma valinta, jos ei itse tee aktiivisesti lähestymisiä ja/tai ei kelpuuta niitä jotka saa.

Naisille se on omavalinta lähes aina kun taas miehille ei ole. Sukupuoli nimenomaan tässä on se merkittävin ero.

Keskiverto nainen pystyy valitsemaan kumppaninsa miesehdokkaista eikä miehillä tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se komea ja rikas.

Alkuperäinen väite ei koskenut mahdollisuutta valita lukuisista kumppaniehokkaista, vaan sitä onko sinkkuus oma valinta. Ja sinkkuus on oma valinta, jos olisi mahdollisuus yhteenkin kumppaniin.

Etkä sinä tajua perusnaisen elämästä yhtään mitään. Hyvin harvalla naisellakaan mitään ehdokaskaartia on tarjolla. Tinderin matchit ei ole mitään mitään vakavia kumppaniehdokkaita ja moni nainen saa livenä iskuyrityksiä kerran vuodessa jos sitäkään. Kun ei kaikki naiset ole nättejä laihoja kaksikymppisiä.

Keskiverto nainen saa vuodessa lukuisia lähestymisyrityksiä kun taas keskivertomies saa vuodessa 0 lähestymisyritystä.

Nainen voi valita miesehdokkaista kumppaninsa eli sinkkuus on naisen oma valinta, mies ei voi valita koska kukaan ei sitä lähesty eli sinkkuus ei ole miehen oma valinta.

Jos nainen on tosi ruma tai lihava niin silloin se ei saa lähestymisyrityksiä kovinkaan paljoa, keskiverto naisella tarkoitin normaalipainoista ja perusnättiä naista.

Yrität nyt vääristellä asioita ja naiset on myös tosi nirsoja.

No minä olen normaalipainoinen ja perusnätti nainen. En ole koskaan saanut lukuisia lähestymisyrityksiä, mutta kiinnostuneita miehiä on kyllä elämän aikana ollut sen verran, että seuraa löytyisi kyllä - ei se tarkoita sitä, että aina löyty parisuhde kun sitä toivoisin, koska minulla on kumppanin suhteen muitakin kriteereitä kuin vain se, että mies haluaa suhteeseen kanssani. Löydän kuitenkin aika helposti suhteen, ja minusta ollaan kiinnostuneita.

Kaikki kiinnostuneet eivät myöskään tee aloitetta - joillain on syynä ujous tai se, että eivät usko kiinnostuksen olevan molemminpuolista. Tämän vuoksi moni niistäkin, joiden luulisi saavan jatkuvasti iskuyrityksiä, eivät niitä kuitenkaan saa. Jos nainen ei yleisesti ottaen flirttaile miehille vaan käyttäytyy kaikkia kohtaan asiallisesti, ei se työpaikan ihastunut mies tai muu tuttu kiinnostunut oleta mielenkiinnon olevan vastavuoroista, ja moni ei muutenkaan uskalla aina laittaa itseään likoon tehdäkseen aloitteen.

Se mitä luulet itsestäsi ei ehkä pidä paikkaansa, naiset usein yliarvioivat oman tasonsa.

Nainen sanoo olevansa normaalipainoinen vaikka se on lihava ja nainen sanoo olevansa kaunis vaikka se on ruma.

Kuvia pitäisi sinusta nähdä ensin niin sitten voidaan sanoa oletko kaunis tai normaalipainoinen.

Sinä olet nirso ja sinä olet omasta tahdostasi sinkku. Miehellä on varaa valita kumppani vain silloin jos se on todella tasokas eli komea ja rikas.

En ymmärrä mitä tarkoitat oman taso yliarvioimisella. Pikemminkin ihmiset ovat ylikriittisiä. Kyllä jokainen itse tietää täydellisen hyvin, jos poikkeaa yleisestä kauneusihanteesta, ja jokainen todellakin tietää, jos kehossa on ylimääräistä rasvaa. Joskus ihmiset ovat itseään kohtaan jopa ylikriittisiä, eli pidetään vakavina puutteina sellaistakin, mikä muiden mielestä ei haittaa ollenkaan. Monella on myös vähän huono itsetunto. Ja nimenomaan kilojen suhteen ihmiset ovat kriittisiä. En hetkeäkään usko, että kukaan lihava kuvittelisi olevansa normaalipainoinen saati hoikka, tai että ruma kuvittelisi olevansa kaunis. Vaikka muut kuinka kehuisivat valokuvia ja vakuuttelisivat, että "näytät hyvältä", niin ei ihminen sitä oikeasti usko, jos omissa silmissään on epätäydellinen. Toki ajan kanssa valtaosa oppii hyväksymään itsensä, mutta se on eri asia kuin se, että yliarvioisi ulkonäkönsä.

Vierailija
826/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ikäsenä tietää jo mitä haluaa ja 1000 naisesta

ehkä 5 pääsee jatkoon. sama koskee osaa naisista,

ne jotka valitsevat tarkasti oikean itselleen.

Vierailija
827/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten nirsous = "kukaan" lukuisista yrittäjistä ei kelpaa, koska ne on kaikki vanhoja kääkkiä.

Jos naista lähestyy vain vanhat kääkät, niin se tarkoittaa sitä että se nainen on todella matalatasoinen.

Kannattaa pitää huolta ulkonäöstään, ettei joudu siihen tilanteeseen että vain vanhat kääkät kiinnostuvat sinusta.

Tietyssä iässä miehet alkavat ilmeisesti kuvitella, että ikäluokkaansa nähden ihan kivannäköisetkin naiset kelpuuttaisivat itseään vanhemman miehen. Itse olen 40+ perusnätti ja normaalipainoinen, en nyt missi enkä supertimmi mutta en missään nimessä sieltä pahimmastakaan päästä. Silti iso osa lähestyjistä 50+. Kun olin edellisen kerran sinkkuna alle 30 v iässä, ei yli 10 v vanhemmat miehet edes kuvitelleet että heillä olisi mitään jakoa vaan jättivät suosiolla rauhaan.

Voi se olla tasoasiakin. Ei se oikeastaan perusongelmaa miksikään muuta. Miehet haluaa nuorempia naisia, mutta naiset ei halua vanhempia miehiä. Sitten haukkuvat toisiaan ristiin nirsoiksi. Ja yrittävät sheimata matalatasoisiksi sun muuta yhtä lapsellista.

Ei se ole pelkästään miesten iästä kiinni, vaan naisten iästä.

<30v iässä olit miesten silmissä täysin eri luokkaa ulkonäöllisesti kuin nyt.

Vaikka mies tietäisi että suurin osa naisista ei halua selkeästi vanhempaa miestä, kannattaa yrittää koska ei siinä mitään menetäkään jos omanikäinen ei ole enää vaihtoehto.

Mutta miksi miehet ajattelevat noin, että on joku ihmeen pyhä oikeus ahdistella naisia jotka suurella todennäköisyydellä eivät ole pätkääkään kiinnostuneita? Kuultaa sellainen totaalinen välinpitämättömyys sen iskuyrityksen kohteen haluista ja kiinnostuksista. Nuorempana otettiin katsekontaktia ja lähestyttiin vasta sitten, kun oli ensin saatu kannustavaa silmäpeliä ja hymy. Nyt tullaan jankuttamaan vaikka eleet olisi selkeän torjuvat eikä uskota edes puhetta. Ei myöskään netissä uskota ilmoitettua ikähaitaria. Tavallaan ymmärrän sen, että omasta näkökulmasta "ei mitään menetä". Mutta eikö muut ihmiset kiinnosta enää pätkääkään? Pelkkiä omia haluja ja oikeuksiako siinä tuijotetaan, muista ihmisistä viis?

Voin sanoa, että tuollainen ajattelutapa ei ole missään iässä kovin puoleensavetävä.

Siksi koska olen saanut jokaisen tyttöystävistäni ja myös vaimoni ilman positiivisia signaaleja.

Positiivisia signaaleja sain naisilta jotka olivat heitä vähemmän hyvännäköisiä. Jokaisen niistä jotka kiinnostivat olan joutunut lämmittelemään ja valloittamaan ajan kanssa.

Toki se on nykyään vaikeampaa, koska Tinderissä valkataan kuvien perusteella kyllä/ei.

Mutta positiivisia signaaleja odottamalla joudut tyytymään vähempään. Niitä naiset antavat vain miehille jotka ovat heitä tasokkaampia.

Ja koska joku nainen on joskus lähtenyt ahdistelijan matkaan, koet pyhäksi oikeudeksesi kävellä muiden ihmisten yli ja ahdistella naisia lähes varmasti epätoivotuiksi tietämilläsi iskuyrityksillä?

Ei ihme että oli Me Too. Juuri sinunlaisiasi varten, jotka ei vaan tajua että muillakin ihmisillä on oikeuksia.

Ja sitten voit lopettaa feministisen aariasi saman tien.

Ahdistelu ei ole sitä kun menet puhumaan naiselle julkisella paikalla, etkä poistu heti anteeksipyydellen paikalta jos et saa flirttailevia katseita.

Ahdistelua ei määritä se tuntuuko sinusta ahdistavalta. Sen määrittää se, onko teko ahdistelua. Ja naiselle puhuminen julkisella paikalla ei sitä ole.

Jep.

Jos reaktio on vaikka se että nainen kääntää katseen kokonaan pois eikä reagoi mitenkään, homma on sillä selvä. Ketään ei ole ahdisteltu (vaikka kuinka tuntuisi ahdistavalta) ja normaalijärkinen mies tajuaa ettei kannata jatkaa.

Jos sitten alat laittamaan kättä reidelle tai olkapäille ja puhelet korvaan seksijuttuja, se on ahdistelua ja on aika kutsua joku paikalle.

Yhdessä kommentissa joku puhui puolustellen esimerkistä, jossa oli nimenomaan sanottu suoraan "ei kiitos" ja silti jatkettu, ja se on muka toimintatapana ihan okei siksi että joku nainen jossain päin maailmaa on joskus muuttanut mieltään.

Ajatteletteko te ihan oikeasti niin, että kaikki käytös josta poliisia ei juuri ja juuri soiteta paikalle on ok?

Vierailija
828/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reilu 50-kymppinen mies. Kestävyysurheilua kilpailutasollakin harrastanut. Aina ollut työelämässä ja jotain säästöönkin jäänyt. Eronnut reilu nelikymmpisenä ja taas uudestaan ollut parisuhteessa yli 10-vuotta. Meillä on eri asunnot ja molemmilla jo täysikäiset lapset. Itse olen ehkä iänkin puolesta vähän jo vähentänyt urheilua. Nyt kiinnostaa enemmän henkiset asia ja suhteessa läheisyys ja myös seksi. Ongelmana meillä on, että rouvaa tuntuu kiinnostavan vain urheilu ja hän tekee sitä todella paljon. Siinä samassa on sitten unohtunut läheisyys ja seksi. Ehkä vaihdevuodet vaivaa. Kun katselee ikäisiäni naisia, niin moni on unohtanut itsestään huolen pitämisen. Varsinkaan lihavaa naista olisi vaikea ajatella puolisona. Ehkä johtuu omasta tilanteesta ja taustasta. Olen ajatellut, että taitaa olla enemmän kuin sääntö kuin poikkeus, että naisilla loppuu seksin kiinnostu noin 50 vuotiaana. Silloin tämä ongelma ei ratkeaisi kuin selvästi nuorempaan vaihtamalla. Nyt näin vanhempana sen ymmärtää, että tärkeintä on se ystävyys ja henkinen yhteus parisuhteessa. Urheilu loppuu kuitenkin ja sen varaan ei voi mitään rakentaa. Mutta tällä hetkellä suhde ei kuitenkaan voi hyvin,  koska puolisoa ei nyt kiinnosta muu kuin urheilu. Ehkä tässä pitää vielä toivoa, että suhde paranee ja loppuuhan se puolison urheilukin joskus. Toisaalta tällainen huonossa suhteessa eläminen voi johtaa mihin tahansa.

Voihan se seksi kiinnostaa naista, muttei seksi sinun kanssasi. Yksi kaveri urheili myös erittäin paljon, tosin myös hänellä oli seksisuhde noin kolmen vuoden ajan itseään 15 vuotta nuorempaan mieheen, jonka oli tavannut yhteisten harrastusten merkeissä. 

Kunnon slut.

Niinpä, tuo nuorempi herra oli hänen kolmas seksikumppaninsa ikinä. Oli vain niin kyllästynyt seksiin, josta hän ei saanut yhtään mitään tyydytystä. 

Juu ja kaikki tietää et just silloin kannattaa vaihtaa mies nuorempaan  :)

Vierailija
829/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla sinkkuus on aina naisen oma valinta ellei nainen ole todella ruma/lihava.

Lähes aina se on oma valinta. Joku löytyy, kun riittävästi laskee rimaa. Harva mieskään kelpuuttaisi ihan kenet vaan.

Keskitason nainen saa lähestymis yrityksiä jatkuvasti kun taas keskitason mies ei juurikaan saa. Nainen voi ehdokkaista valita ne parhaimmat miehet.

Mies jos on hyvin komea(pitkä ja atleettinen) sekä korkeakoulutettu(eli hyvätuloinen) niin silloin se mies voi tehdä samoin kuin keskitason nainen.

En minä väittänytkään, että kaikilla on samat mahdollisuudet ja saman verran kysyntää pariutumismarkkinoilla. Tosin tässäkin yksilöiden väliset erot merkkaa enemmän kuin sukupuolten väliset. Jotkut miehet on kuumaa kamaa ja jotkut naiset hyökiöitä.

Mutta on se sinkkuus silti loppupeleissä oma valinta, jos ei itse tee aktiivisesti lähestymisiä ja/tai ei kelpuuta niitä jotka saa.

Naisille se on omavalinta lähes aina kun taas miehille ei ole. Sukupuoli nimenomaan tässä on se merkittävin ero.

Keskiverto nainen pystyy valitsemaan kumppaninsa miesehdokkaista eikä miehillä tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se komea ja rikas.

Alkuperäinen väite ei koskenut mahdollisuutta valita lukuisista kumppaniehokkaista, vaan sitä onko sinkkuus oma valinta. Ja sinkkuus on oma valinta, jos olisi mahdollisuus yhteenkin kumppaniin.

Etkä sinä tajua perusnaisen elämästä yhtään mitään. Hyvin harvalla naisellakaan mitään ehdokaskaartia on tarjolla. Tinderin matchit ei ole mitään mitään vakavia kumppaniehdokkaita ja moni nainen saa livenä iskuyrityksiä kerran vuodessa jos sitäkään. Kun ei kaikki naiset ole nättejä laihoja kaksikymppisiä.

Keskiverto nainen saa vuodessa lukuisia lähestymisyrityksiä kun taas keskivertomies saa vuodessa 0 lähestymisyritystä.

Nainen voi valita miesehdokkaista kumppaninsa eli sinkkuus on naisen oma valinta, mies ei voi valita koska kukaan ei sitä lähesty eli sinkkuus ei ole miehen oma valinta.

Jos nainen on tosi ruma tai lihava niin silloin se ei saa lähestymisyrityksiä kovinkaan paljoa, keskiverto naisella tarkoitin normaalipainoista ja perusnättiä naista.

Kai sä tajuat, että julistamalla tuota totuutena, sä vi t tuilet naisille, kun väität heitä huono"tasoisiksi"? Ei keskiverto naiset saa mitään lähestymisyrityksiä, ei edes joka vuosi. Nojoo, toki tarkoititkin vit t t uilla, haluathan jakaa pahaa oloasi eteenpäin.

Sitäpaitsi keskiverto nainen ei ole normaalipainoinen ja perusnätti, ei enää tänä aikakautena. Jos reilusti  yli puolet naisista on vähintään ylipainoisia, ei keskiverto ole normaalipainoinen. Keskiverto nainen ei myöskään ole perusnätti vaan tavis kasvoiltaan.

Vierailija
830/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon slut.

Niinpä, tuo nuorempi herra oli hänen kolmas seksikumppaninsa ikinä. Oli vain niin kyllästynyt seksiin, josta hän ei saanut yhtään mitään tyydytystä. 

Aika tarkkaan sä kaverisi panot tiedät

Vierailija
831/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tajuat, että julistamalla tuota totuutena, sä vi t tuilet naisille, kun väität heitä huono"tasoisiksi"? Ei keskiverto naiset saa mitään lähestymisyrityksiä, ei edes joka vuosi. Nojoo, toki tarkoititkin vit t t uilla, haluathan jakaa pahaa oloasi eteenpäin.

Sitäpaitsi keskiverto nainen ei ole normaalipainoinen ja perusnätti, ei enää tänä aikakautena. Jos reilusti  yli puolet naisista on vähintään ylipainoisia, ei keskiverto ole normaalipainoinen. Keskiverto nainen ei myöskään ole perusnätti vaan tavis kasvoiltaan.

Miksi vain naisilla olis lupa vit t t uilla tällä palstalla?

-ohis

Vierailija
832/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden miesten ongelma, jotka eivät saa naisia, lähestyminen ei todellakaan ole ongelma. Nämä miehet tuskin lähestyvät yhtään ketään, kaikkein vähiten nuoria naisia. Naisilla on vain se uskomus, että kaikki miehet lähestyvät kiinnostavia naisia, kun näkevät sellaisia. Väitän, että yli 85 prosenttia miehistä ei koskaan lähesty selvin päin yhtäkään naista. Kännissä sitten nuorempana varsinkin, monikin.

Mä haluan uskoa, että ihminen lähestyy mielestään kiinnostava ihmistä. Ja jos siis hän on ihastunut, hän tekee jonkinlaisen alotteen. Edes siinä humalassa.

Mutta jos  85% lähestyy vaan humalassa naisia, niin sitten noitten loppujen 15% pitää olla tosi aktiivisia! Kun naisia kuulemma lähestytään kaduilla jatkuvasti, ja kauniimpia häiriöksi asti. (Luettu palstalta)

Niin, tässä tapauksessa varmaan joku on tehnyt jo aloitteen jossain vaiheessa, jos mies on ihastunut? En tiedä, mitä me ajattelemme nyt lähestymisenä?

Vierailija
833/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisetkaan tyydy miesten kohdalla vaan vaatii itselleen parasta ja se on hyväksyttävää mutta herää kysymys miksi miesten pitäisi tyytyä eikä saisi vaatia parasta mahdollista? Eikö miehen omalla halulla ole mitään merkitystä?

Vierailija
834/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo matemaattisesti mahdotonta. Kuvailemiasi miehiä haluaa naisten enemmistö, eikä heitä riitä kuin vähemmistölle. Eli niille kauneimmille naisille.

Sekoitat keskenään Tinder-matchit ja kevytsuhteet vs monogaamiset parisuhteet.

Tuota minäkin ihmettelen.

Siis keskitason naiset valitsevat miehistä kermat päältä (komeat, menestyvät).

Eikö keskitason naisia ole enemmän kuin komeita ja menestyviä miehiä? Eli kaikkihan eivät voi komeaa ja menestyvää miestä saada. Ja miten komeista ja menestyvistä miehistä ei synny kilpailua?

Ja mitä kauniit ja timmit naiset saavat? Pariutuvatko he tavismiesten kanssa sitten, koska komeat ja menestyväthän on viety.

Kevytsuhtet ovat asia erikseen. Niihin tavisnainen saa komeita miehiä, koska yksi komea mies voi panna vaikka satoja naisia (niin kuin naisten viihdyttäjämiehet yleensä tekevätkin).

inkkujen mielestä tämä on varmasti mahdollista. alfat seurustelee yhden naisen kanssa kerrallaan, ja ottaa sitten toisen lennosta. naiset on siis välillä sinkkuja.

tai vaihtoehtoisesti alfa seurustelee useamman naisen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
835/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Mutta silti ne miehet haluavat naimisiin naisen kanssa, jota ei enää seksi kiinnosta. Miksi?

Vierailija
836/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetan kyllä parisuhderiman todella korkealle. Miesnäkökulmasta elämä, jossa on useampi yhtäaikanen fwb-suhde ja lisäksi satunnaista irtoseksiä, on vaihtoehto, josta ei helposti luovu. Toki parisuhteeseenkin voin alkaa, jos sattuu juuri yhteensopiva nainen kohdalle.

Vierailija
837/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Eikä sitä aviomiestä sitten enää kiinnosta edes tavata, kun tietää mitä sekin tulee käytännössä tarkoittamaan. Jollei miehellä myös ole seksihimot kuluneet loppuun.

Vierailija
838/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein yli 40-vuotias mies siirtyy ulkomaisiin naisiin, koska enää ei saa Suomesta niin nuoria ja kauniita naisia mihin on aiemmin tottunut.

Naiset hakee miehensä Gambiasta

Vierailija
839/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Mutta silti ne miehet haluavat naimisiin naisen kanssa, jota ei enää seksi kiinnosta. Miksi?

Naiset onnistuu teeskentelemään just sen aikaa kun on pakko.

Vähän sama kun mies esittää täydellistä isämateriaalia naiselle vuosikaudet kunnes nainen porsii. Sen jälkeen miehestä paljastuu aivan uusi puoli jota nainen ei ole koskaan havainnut (mutta kaikki naisen ja miehen kaverit on)

Vierailija
840/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisetkaan tyydy miesten kohdalla vaan vaatii itselleen parasta ja se on hyväksyttävää mutta herää kysymys miksi miesten pitäisi tyytyä eikä saisi vaatia parasta mahdollista? Eikö miehen omalla halulla ole mitään merkitystä?

Tietysti saa. Minä ja moni muukin nainen on täällä palstalla useaan kertaan sanonut, että ei kannata tyytyä, aj että jokaisella on täysi oikeus etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa, ja jokainen saa itse valita millaisen ihmisen kanssa aloittaa suhteen, ja kieltäytyäkin saa. Todellakin mies saa vaatia aivan mitä haluaa.

Se, että keskustellaan jonkin toiveen realistisuudesta ei tarkoita, etteikö sitä saisi toivoa. Useinhan keskustelut menevät siihen, että joku mies kirjoittaa, miten "mies voi aivan hyvin perustaa perheen 70-vuotiaana" tai "todella monella miehellä on nuorempi nainen". Näiden väitteiden todenperäisyydestä on käyty keskustelua, mutta ei kukaan ole yrittänyt estää miestä tavoittelemasta tällaisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi