Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se alkaa taas-yksinäinen kesäloma

Vierailija
03.07.2023 |

Taas neljä viikkoa yksinäisyyttä, ei mitään tekemistä. Ei ole kavereita, ei perhettä eikä miestä. Ja älkää taas puhuko siitä, miten kiva on tehdä kaikkea yksin, kuten matkustaa jne. Yksinäiselle yksin matkustaminen on hel vettiä. Näkee vaan kaveriporukoita ja onnellisia pariskuntia.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina seuraa tinderistä, ainoa hidaste on oma nirsous.

Vierailija
22/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yksinäistä kesälomaa jo kymmeniä vuosia. Työttömyyttä siis.

Siis kymmeniin vuosiin et ole löytänyt mitään työtä, vaikka olet työkykyinen?! Häääh?

Työnteko ei vaan huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhaluaisin erota, mutta mies ei rupea puhumaan asiasta. Hän viihtyy mökillä, minä en. Tunnen olevani vankina Jolon saarella. Pitää varmaan karata....

Vierailija
24/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että yksin matkustaminen on hlvettiä? Just reppureissaan Euroopassa itsekseni. Ihmiset tulee juttelemaan, itse juttelen muiden kanssa ja iltaisin oon onnellinen kun saan rauhassa painua majatalossa omaan huoneeseen lepäämään. Yksin matkustaminen on ihan juhlaa! Tapaa paljon enemmän ihmisiä kuin kaverin/ puolison kanssa matkatessa, koska yksin matkustavaa on helpompi lähestyä. Treffikutsujakin on tullut jo muutama, vaikka oon jo keski-ikäinen nainen. ;)

Mutta Ap on ilmeisesti valinnut ruikuttamisen ja itsesäälin. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
25/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin  lähtisin ryhmävaelluksille, niitä järjestetään sekä Suomessa ja ulkomailla ja ihana tavallista että osallistujat tulee yksin. Siellä on näkemistä, tekemistä ja juttuseuraa. Tai itseasiassa huvittaisi lähteä vaikka en ole sinkku, sillä puolisoa ei retkeily kiinnosta.

Vierailija
26/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jos yksinäisille on kaverihakusivuja. En itse menisi niille sivuille, niin ei ole tullut etsittyä Googlesta. Olen liian outo että voisin ystäviä löytää. Mutta on minulla mies joka on yhtä outo niin ollaan kahdestaan vaan.

Vierailija
27/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kesäkursseille. Sieltä saa seuraa.

Vierailija
28/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa jos yksinäisille on kaverihakusivuja. En itse menisi niille sivuille, niin ei ole tullut etsittyä Googlesta. Olen liian outo että voisin ystäviä löytää. Mutta on minulla mies joka on yhtä outo niin ollaan kahdestaan vaan.

Oletko kotoisin ulkoavaruudesta vai mistä?

Vierailija
29/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotoisin ulkoavaruudesta vai mistä?

Tavallaan joo. Minun isänmaani on taivaassa. Olen uudestisyntynyt kristitty.

Vierailija
30/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että yksin matkustaminen on hlvettiä? Just reppureissaan Euroopassa itsekseni. Ihmiset tulee juttelemaan, itse juttelen muiden kanssa ja iltaisin oon onnellinen kun saan rauhassa painua majatalossa omaan huoneeseen lepäämään. Yksin matkustaminen on ihan juhlaa! Tapaa paljon enemmän ihmisiä kuin kaverin/ puolison kanssa matkatessa, koska yksin matkustavaa on helpompi lähestyä. Treffikutsujakin on tullut jo muutama, vaikka oon jo keski-ikäinen nainen. ;)

Mutta Ap on ilmeisesti valinnut ruikuttamisen ja itsesäälin. Onnea valitsemallasi tiellä.

Olen ihan samaa mieltä, olen itse tehnyt perhelomia sen 25 v kun on ollut perhettä ja puoliso. Lasten ja teinien kanssa matkustaminen on aikamoinen rasite ja riesa. Samoin kumppanin kanssa tuli helposti nitinää kaikenlaisesta. Pari kertaa olen tehnyt matkan yksin ja se on ollut niin ihanaa. Odotan, että nuorimmainenkin muuttaa pois kotoa ja saan matkustaa aivan itsekseni!

Ja voi osallistua just vaikkka ryhmävaellusmatkoille, tai joogamatkalle. On ihan normaalia tulla yksin, ja tutustuu uusiin kivoihin ihmisiin.

Vierailija
31/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, kun saan viettää koko lomani yksin ja tehdä ihan mitä mieleen tulee suunnittelematta ja selittelemättä kenellekään.

Vierailija
32/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhaluaisin erota, mutta mies ei rupea puhumaan asiasta. Hän viihtyy mökillä, minä en. Tunnen olevani vankina Jolon saarella. Pitää varmaan karata....

Ei sinun sitä mieheltä tarvitse kysyä, eroat vaan .

Etsit asunnon ja muutat sinne ja laitat eripaperit eteenpäin.

Vierailija
33/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N O S T O

Vierailija
34/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmämatka voi olla todella mukava vaihtoehto, esim nuo vaelluslomat, joogamatkat ja muut aktiivilomat tai kiertomatkat. Niissä on valmiiksi suunniteltua ohjelmaa jossa voi olla porukassa, ja moni myös lähtee niille yksin. Saat uusia kokemuksia ja näet mielenkiintoisia paikkoja. Illalla voi olla niin väsynyt että on jo ihan kiva päästä majapaikkaan yksin, ja jos on muita yksin matkustavia niin he saattavat haluta viettää aikaa porukassa, esim syömällä yhdessä illallista. Olen käynyt ja oli kyllä hintansa arvoista. Tämä kesäloma menee muissa puuhissa (yksin) mutta ehkä syksyllä lähden jonnekin. Yksinäinen elämä voi myös olla hyvää elämää ja siitä voi ainakin yrittää tehdä niin hyvää kuin vain mahdollista.

Vierailija
35/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisille pitäisi olla sellaisia deittisivuja missä etsittäisiin pelkästään kavereita. Siis yksinäisten kohtaamissivu. Toisaalta se on hankala jos yksinäisyys on laatua yksi kuukausi vuodessa ja 11 kuukautta olet liian kiireinen pitämään yhteyttä. Vaikka mikä sen määrää että kaverien pitää olla pitkäaikaisia.

Onhan näitä sivustoja joilla etsitään kavereita.

Vierailija
36/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä, olen itse tehnyt perhelomia sen 25 v kun on ollut perhettä ja puoliso. Lasten ja teinien kanssa matkustaminen on aikamoinen rasite ja riesa. Samoin kumppanin kanssa tuli helposti nitinää kaikenlaisesta. Pari kertaa olen tehnyt matkan yksin ja se on ollut niin ihanaa. Odotan, että nuorimmainenkin muuttaa pois kotoa ja saan matkustaa aivan itsekseni!

Ja voi osallistua just vaikkka ryhmävaellusmatkoille, tai joogamatkalle. On ihan normaalia tulla yksin, ja tutustuu uusiin kivoihin ihmisiin.

Mun mielestä exkumppanin kanssa matkustamine oli ok.Tunsi toisen tavat eikä tarvinnut tutustua uusiin ihmisiin, itselle se on aika stressaavaa. Oli tuttu ja turvallinen ihminen mukana.

Vierailija
37/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että yksinäisyys on sun varsinainen ongelmasi. Ehkä enemmänkin sun asenteesi: olet kateellinen kaikille ja elämäsi pyörii liikaa sen ympärillä, mitä sinä olet mielestäsi paitsi. Mitä jos tänä kesänä miettisit, miten voisin auttaa lähimmäistäSi ja ryhtyisit ystäväksi yksinäiselle. Esim spr:n kautta. Antaessaan voi myös saada.

Miksi yksinäisille aina ehdotetaan vapaaehtoistoimintaa? Kuinkas paljon pariskunnat tekevät sitä lomillaan?

Vierailija
38/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset hommaa miestä jos olet niin yksinäinen? Ikisinkuilla on kyllä tarve uhriutua kaikesta. Ei mikään ihme miksi olet yksin.

Hommaa?! Ei kaikki naiset niitä tuosta noin vaan hommaa😕

Vierailija
39/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itsekin vihaan tehdä asioita yksin eikä mikään psyykkaus sitä oikein pelasta. Kotona sentään ei tarvitse nähdä perheiden, pariskuntien ja kaveriporukoitten iloisia naamoja.

Vierailija
40/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että yksinäisyys on sun varsinainen ongelmasi. Ehkä enemmänkin sun asenteesi: olet kateellinen kaikille ja elämäsi pyörii liikaa sen ympärillä, mitä sinä olet mielestäsi paitsi. Mitä jos tänä kesänä miettisit, miten voisin auttaa lähimmäistäSi ja ryhtyisit ystäväksi yksinäiselle. Esim spr:n kautta. Antaessaan voi myös saada.

Miksi yksinäisille aina ehdotetaan vapaaehtoistoimintaa? Kuinkas paljon pariskunnat tekevät sitä lomillaan?

Itse teen vapaaehtoistöitä ja aika moni on perheellisiä tai parisuhteessa. Usein kai onkin niin, että, kun elämässä asiat on hyvin, on helppoa lähteä sellaiseen mistä muutkin hyötyvät. 

Itse olin vähän yksinäinen, kun aloitin vapaaehtoishommat ( ja työtönkin tuolloin) sain sekä ystäviä, itseluottamusta, että jopa sitten töitäkin ihan palkattuna henkilönä. Joten tämän vuoksi mielelläni hommaa suosittelen, vaikka toki tajuan ettei ole kaikille mikään helppo homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi