Nelostien parhaat taukopaikat, josta saa hyvää syötävää?
Välillä Helsinki - Viitasaari. Ei nyt kuitenkaan heti Helsingissä ajateltu pysähtyä. 😉
Kommentit (24)
Saatetaan joku päivä poiketa vaikka Pihtiputaalla
Karoliinan kahvimylly Joutsan Leivonmäellä
Vierailija kirjoitti:
Karoliinan kahvimylly Joutsan Leivonmäellä
Tämä oli ennen oikea helmi ja oli miellyttävä poiketa varsinkin vanhan kahvimyllyn aikana. Nyt sen ovat löytäneet lapsiperheet ja tunnelma on pilalla, ei niinkään lapsien vuoksi vaan kovaan ääneen kälättävien äitien. "Iida älä mene sinne", "Onni, lopeta tuo ja tule nyt heti tänne". Vessatkin on hirveässä kunnossa sen jälkeen kun siellä on käynyt autolastillinen kakaroita.
Jos shoppailu kiinnostaa tai on tarvetta tuliaisille niin Heinolan ABC:n yhteydessä on hyviä.puoteja. Löytyy ainakin Marimekko, Nanso, Havi, Pentik ja Musti ja Mirri. Löytyy myös useampi hyvin toimiva pikalatauspaikka mikäli sähköautolla olette liikkeellä.
Syötävä on toki sitä samaa mitä muillakin Abseilla.
Karoliinan kahvimylly oli ennen mahtava paikka. Nyt ihan kauhea.
Miksi pikkulasten äidit poikkeuksetta ovat järkyttävän kovaäänisiä kailottajia? aivan hemmetin rasittavaa. lapselle on ihan pakko kälättää jatkuvalla syötöllä vaikka lapsi olisi itse ihan hiljaa....
Ennen Helsinkiläiset lapsiperheet pysähtyivät pelkästään ABC:llä mutta koronan aikaan ne siirtyivät noihin pienempiin ja uniikkeihin kahviloihin. Valitettavasti nykyään ABC-asemat ovat parhaita pysähdyspaikkoja ilman lapsia matkustaville jos haluavat kahvitella rauhassa ilman huutamisen kuuntelua. Tämä siis nelostiellä jota itse tulee ajettua varsin paljon.
Mitä taukoja muka Helsingin ja Viitasaaren välillä tarttee pitää? Eihän sitä aja kuin reilu pari tuntia. No kusella jos pitää käydä, mutta siihen mikä tahansa on yhtä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikkulasten äidit poikkeuksetta ovat järkyttävän kovaäänisiä kailottajia? aivan hemmetin rasittavaa. lapselle on ihan pakko kälättää jatkuvalla syötöllä vaikka lapsi olisi itse ihan hiljaa....
Juuri tätä olen itsekin miettinyt. Olen 45v velanainen enka vihaa lapsia, mutta ne on ne äidit jotka pilaa lapsiperheiden maineen kovalla äänellään, niitä olen oppinut vihaamaan. Onko lapset kuuroja vai miksi niille pitää huutaa kovalla volyymillä vaikka ne olisi kiltisti paikallaan?
Summa summarum, jos ap matkustaa lasten kanssa ja haluaa kahvilassa huutaa että EMMI, SYÖ NYT SE KUPPIKAKKUSI LOPPUUN ASTI, ENNEN EI LÄHDETÄ! niin silloin kannatta pysähtyä Karoliinassa, Takkatuvassa ym pienissä kivoissa paikoissa. Jos ap matkustaa ilman lapsia niin rauhallisinta on pysähtyä missä vaan tavan bensiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä taukoja muka Helsingin ja Viitasaaren välillä tarttee pitää? Eihän sitä aja kuin reilu pari tuntia. No kusella jos pitää käydä, mutta siihen mikä tahansa on yhtä hyvä.
Jossain pitää syödäkin.
Ap on siis ihan kaksin miehensä kanssa 😀
Vierailija kirjoitti:
Reilu 3 tuntia.
Karoliinan kahvimylly on ihan paska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain pitää syödäkin.
Lapsikin pärjää tuon ajan syömättä kun syöttää ennen lähtöä. Puhumattakaan aikuisesta.
Justiinsa kävin lauantaina Karoliinan kahvimyllyssä. Kyllä oli ihanan rauhallista ja seesteistä. Jopa tunnelmallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain pitää syödäkin.
Lapsikin pärjää tuon ajan syömättä kun syöttää ennen lähtöä. Puhumattakaan aikuisesta.
Joo, mutta kun jossain pitää päivän aikana syödä, miksi ei söisi matkalla. Ihme vänkääjä.
Meinasin tulla mainitsemaan Pihtiputaan Takkatuvan, jossa kuulemma todella hyvä noutopöytä, mutta ette ajakaan kuin Viitasaarelle asti.