Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se alkaa taas-yksinäinen kesäloma

Vierailija
03.07.2023 |

Taas neljä viikkoa yksinäisyyttä, ei mitään tekemistä. Ei ole kavereita, ei perhettä eikä miestä. Ja älkää taas puhuko siitä, miten kiva on tehdä kaikkea yksin, kuten matkustaa jne. Yksinäiselle yksin matkustaminen on hel vettiä. Näkee vaan kaveriporukoita ja onnellisia pariskuntia.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yksinäistä kesälomaa jo kymmeniä vuosia. Työttömyyttä siis.

Vierailija
2/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira tai joku muu lemmikki ja tutustu somessa saman lemmikin omistajien kanssa? Lemmikistä on seuraa myös sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa ei tule kukaan hakemaan jos et sieltä lähde ja keksi jotain tekemistä. 

Vierailija
4/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset hommaa miestä jos olet niin yksinäinen? Ikisinkuilla on kyllä tarve uhriutua kaikesta. Ei mikään ihme miksi olet yksin.

Vierailija
5/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi kivaa tekemistä. Mistä pidät?

Vierailija
6/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisille pitäisi olla sellaisia deittisivuja missä etsittäisiin pelkästään kavereita. Siis yksinäisten kohtaamissivu. Toisaalta se on hankala jos yksinäisyys on laatua yksi kuukausi vuodessa ja 11 kuukautta olet liian kiireinen pitämään yhteyttä. Vaikka mikä sen määrää että kaverien pitää olla pitkäaikaisia.

Vierailija
7/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L A I H D U T A

Vierailija
8/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksinäisyys on sun varsinainen ongelmasi. Ehkä enemmänkin sun asenteesi: olet kateellinen kaikille ja elämäsi pyörii liikaa sen ympärillä, mitä sinä olet mielestäsi paitsi. Mitä jos tänä kesänä miettisit, miten voisin auttaa lähimmäistäSi ja ryhtyisit ystäväksi yksinäiselle. Esim spr:n kautta. Antaessaan voi myös saada.

Vierailija
9/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset hommaa miestä jos olet niin yksinäinen? Ikisinkuilla on kyllä tarve uhriutua kaikesta. Ei mikään ihme miksi olet yksin.

Miten sitä miestä hommataan, jos kukaan ei ole kiinnostunut?

Vierailija
10/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mies yksinäisyyteen.

Meillä ainakin loma-ajat on tuskaa. Puoliso makaa vuoteella ja katselee televisiota. Mihinkään ei lähde, mitään ei tekisi. Häntä ei saa edes kävelylle kiertämään vaikka paikallista golf kenttää.

Arkena työ rytmittää päivää, lomalla ei mikään. Itse käyn salilla.

Aikaisemmin olen tehnyt itsekseni lomamatkoja, mutta yksin on todella ikävä matkustella.

Vierailija
11/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisille pitäisi olla sellaisia deittisivuja missä etsittäisiin pelkästään kavereita. Siis yksinäisten kohtaamissivu. Toisaalta se on hankala jos yksinäisyys on laatua yksi kuukausi vuodessa ja 11 kuukautta olet liian kiireinen pitämään yhteyttä. Vaikka mikä sen määrää että kaverien pitää olla pitkäaikaisia.

Mä googlasin just "etsi ystävä" ja niillä löytyi heti kaverisovellus.fi ja kaverihaku.net, joissa ihmiset etsii kavereita. Mä en tajua, miten googlen käyttäminen voi olla niin haastavaa.

Vierailija
12/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin 10 vuotta. Kivaa on ollut eikä ole tarvinnut kuunnella ihmisten murheita.

Vierailija
13/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tänään baariin ja siellä juttelemaan niin monelle miehelle, että joku tärppää. Sano että haluaisit miesseuraa loman alkamisen kunniaksi. Jos tulee yhdenyönjuttu, niin sano ennen kuin hän låhtee kotiin, että se oli kivaa ja että jos mies haluaa, niin sinusta olisi kivaa viettää kevyt lomasuhde ilman sen ihmeempiä tavoitteita ja anna puhelinnumerosi.

Näin pitäisi saada seuraa ainakin joksikin aikaa.

Lisäksi lähde jollekin harrastusryhmämatkalle, niillä on myös seuraa ja voi saada pysyvämpiäkin kavereita sen seurauksena.

Tai mene jollekin kesälomakurssille.

Tai mene vapaaehtoistoimintaan mukaan.

N51

Vierailija
14/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä miestä hommataan, jos kukaan ei ole kiinnostunut?

Annan saman vinkin mitä naiset huutelevat miehille: KEHITÄ ITSESI KIINNOSTAVAKSI!

Vierailija
15/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mies yksinäisyyteen.

Meillä ainakin loma-ajat on tuskaa. Puoliso makaa vuoteella ja katselee televisiota. Mihinkään ei lähde, mitään ei tekisi. Häntä ei saa edes kävelylle kiertämään vaikka paikallista golf kenttää.

Arkena työ rytmittää päivää, lomalla ei mikään. Itse käyn salilla.

Aikaisemmin olen tehnyt itsekseni lomamatkoja, mutta yksin on todella ikävä matkustella.

Itse olet miehesi valinnut, turha uhriutua. Eroa ja etsi parempi.

Vierailija
16/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yksinäistä kesälomaa jo kymmeniä vuosia. Työttömyyttä siis.

Siis kymmeniin vuosiin et ole löytänyt mitään työtä, vaikka olet työkykyinen?! Häääh?

Vierailija
17/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiinnittää huomiota omaan käytökseen ja asenteeseen myös. Ei vain siihen mitä muilla on.

Kukaan ei hae kotona murjottavaa. On itse liikuttava paikoissa, juteltava ihmisille, oltava avoin ja ystävällinen. Ei muuten saa kavereita.

Vierailija
18/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihmiset itsestään ilmaannu. Pitää pitää kevyesti yhteyttä ihmisiin pitkin vuotta, osallistua johonkin. Maailmassa on paljon ihmisiä. Myös sulle on ajanviettoseuraa.

Vierailija
19/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja myös vietän lomani yksin, mutta se ei ole ongelma. Vuokraa mökki tai asunto jostain lomasi ajaksi. Loman voi viettää tutustumalla toiseen paikkakuntaan sen nähtävyyksiin ja luontokohteisiin sekä fiilistellä paikallista tunnelmaa. 

Mielestäni se on ihan parasta lomatekemistä eikä yksinäisyys haittaa.  Olen ollut myös parisuhteessa, jossa lomat menivät vain miehen ehdoilla ja kiukuttelua katsoessa, joten tiedän että parisuhde ei takaa onnea. 

Vierailija
20/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

Joo, kummasti auttaa kun saa sen 30-50 kiloa laardia pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi