Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?
Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.
Uskaltaako kukaan ilmoittautua?
Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)
Kommentit (348)
Pitääkin " kytätä" uutta ketjua että pääsee mukaan.
Mukavaa uutta vuotta
Piipoo
ihana tyyppi kuin tämän ketjun ap. :)
Nämä yhteysongelmat tuntuvat vain jatkuvan, eilen illalla nettiyhteys katosi.. en siis päässyt edes kertomaan mitä Marian kohdalla tunsin, ja nyt en valitettavasti muista sitä enää. En edes tajunnut kirjoittaa sitä muistiin kun niin kovasti yritin tänne päästä.
Mutta ilmoitan siis aina kun lopetan hoidot, tuollainen katoaminen ei kuulu mun käytökseen. Tosi hyvin olette kuitenkin ottaneet tuon nyt näinä kahtena iltana vastaan, ei oo tullu semmosta kränää kuin mikä tälle palstalle on tyypillistä :)
Yritän taas illemmalla palailla tähän ketjuun, jos suinkin ehdin. Huomiseksi pitäisi yksi työ saada valmiiksi, joten voi olla että siinä menee koko ilta. Mutta yritän.
Mukavaa päivää kaikille :)
ap
olisi yksi apua kaipaava... vieläkö mahtuu?
t: Anne
kaivattaisi apua
vieläkö mahtuu...?
t:anne
Käteni muuttuivat ihan kuumiksi, joten ainakin energia virtasi välillämme. Näin myös valkoista valoa, valitettavasti en sen merkitystä muista. Muutoin keskittymistäni häirittiin niin pahasti etten sinusta muuta " irti" saanut.. Ehkä sinä sait enemmän tuntemuksia?
Olisi ehkä " hieman" selkeämpää kuin forumilla sekoilu.
vaan universaalia rakkauden energiaa :) Eli valoa ja rakkautta ja hoivaa Jumalalta ja hänen enkeleiltään ;) Joten tämä energia riittää vaikka kuinka monelle. Tosin, en voi tätä kauan enää tehdä, tarvitsen tähän oman rauhani ja se päättyy pian.
Mutta, Mimima, aloitellaanko?
:)
Ensin minulla rupesi pää ja vasen jalka nykimään, sitten tuli kamala pistos oikeanpuoleiseen poskeen (ihan silmön alle, olisiko poskiontelo), sen jälkeen koko oikeanpuoleiseen päänosaan tuli kamala paineen tunne. Näin myös sinisiä, vihreitä ja keltaisia pilkkuja ja krokotiilin nahkaisen lehden :D lopuksi tuli aivan kirkas valo
myös kädet puutuivat
Ihan ensin näin miehen kasvot. Hänellä oli pitkän malliset kasvot ja harmaantunut parta sekä viikset. Näin myös miten joku laittoin käsivartensa ympärillesi, aivan kuin sanoen ettei sinulla ole hätää, vaan lähelläsi on lohduttaja ja tukija? Oliko sitten tuo mies? Jos tunsit hänet? Hassua..
Sitetn..aivan kuin sinulla olisi kasvojesi lihakset erityisen jännittyneessä tilassa? Puretko hampaitasi vaistomaisesti yhteen? Tunsin oikein kireät leukaperät, kasvojesi alueelle lähti rentouttavaa lempeää energiaa. samoin sydämeesi, lohtua. Onko sinulla suruja.. kun tuntui lähes fyysiseen pahoinvointiin verrattavaa tunnetta, pahaa oloa.
Voi, toivon että sait helpotusta :)
osaatko ap yhtään sanoa miksi energia tuli juuri oikealle puolelle kehoani ...kun siis olin ihan varma että tarvitsen hoitoa vasemmalle puolelleni. Vieläkin tuntuu kihelmöintiä.
: )
Aloitan nyt ja toivon että olet siinä vielä :)
Jaksatko vielä yhdelle yksinäiselle sielulle kanavoida??
T.A.paiste
pitäis laittaa numerot niin ei jäis kukaan välistä... :) Mirja
Vaivaako sinua päänsärky, nyt tai sitten useahkosti? Sain jomottavaa särkyä otsan alueelle. Samoin vasemmalla puolella alhaalla, poskihammasta kipunoi ja lopulta se muuttui puutuneeksi.. Erityisesti noihin lähetettiin sinulle energiaa.
Sitten näin. sellaisen vanhan puutalon, oven suussa oli kai tuulikello, ainakin se tuulikello näkyi tarkasti. Talo oli vaalea, ehkä harmaa, sellainen kuin maali olisi rapissut jo pois..piah oli heinittynyt, pitkää heinää kasvoi. Luulin nänheeni sinut, ainakin näkyi pieni tyttö kukkamekossa, sen jälkeen tai jotenkin omituisesti samaan aikaan tuo sama tyttö näyttäytyi aikuisena naisena..siinä pihalla, talon luona. En tiedä mitä tuo merkitsee tiedätkö sinä? Onkohan kyse symbolisesta viestistä vaiko jotain ihan oikeasta paikasta lapsuudestasi jonne kaipaat?
Tunsin ensin sykkivää nykimistä lavoista ylös niskaan ja päähän. Sitten vasen puoli tuntui pistelevältä ja puutuuneelta ihan kauttaaltaan. Oikealla tuntui vain nykimistä lavassa. Mutta ihanan kevyt olo nyt!
Tuo mies - näkö ei nyt ihan kyllä täsmää, paitsi jos se oli tulevaisuuden kuvaa...Joo, mulla on olemassa " lohduttaja" , mun ex poikaystävä, ensirakkauteni. Oltiin juuri parisen viikkoa sitten tekstiviestein yhteydessä, ja tunneryöppy oli valtaisa. Olen kuitenkin naimisissa (eri miehen kanssa - on ajoitukset mennyt ristiin..) ja äiti, jouduin valinnan eteen. Valitsin tämän perheeni. Hän ehkä siellä minua lohduttelee meditoidessaan?? Hän tuli ainakin ekana mieleeni. En tietääkseni pure hampaita, mutta voihan niinkin olla esim. yöllä. Niskat ovat aina jumissa. Eli pienoinen tunteiden ristiaallokko on viime aikoina ylitseni käynyt kyllä, oliko se sitä, minkä tunsit? Eli nyt asia on kauniisti peitelty sen omaan paikkaan takaisin ja jatkamme elämiämme kumpikin tahollaan...Mutta suurkiitos sinulle, ap!! T. Mimima
ihanaa että ootte muistaneet mua täällä vielä. tosiaan, joulukiireet ja uupumuskin pianoi päälle, joten jäi tämä ketju. en kuitenkaan unohtanu teitä täällä :)) ihanaa uudenvuoden odottelua toivottelen kaikille! ilmoittelen sitten kun jaksan taas tätä täällä tehdä, aloitan vaikka uuden ketjun kun tämä on jo niin kauhean suureksi paisunut :)
ap