Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?
Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.
Uskaltaako kukaan ilmoittautua?
Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)
Kommentit (348)
reetta 148
Kirsi 158
Mirja 164
Hippu 165
Mimma 167
Miskaja 170
Osaatko yhtään sanoa koska pääset seuraavaksi linjoille?
T:Reetta
Ilmoittauduinko liian myöhään?
Osaako joku paikallistaa?
t. A. Paiste
Päänalueella, kaulalla, muutenkin yläkropassa tunsin ihanaa kuumotusta, " puutuneisuutta" , nyt aika pökkelö olo päässä :)
viime aikoina on särkenyt päätä melko useasti, eilen viimeksi koko päivän. ilkeästi vihloen/jomottaen.
tuo vaalea/harmaa talo kuulostaa täysin edesmenneen mammani talolta + pihalta, oman lapsuuden kotitaloni naapurissa. mamma hoiti meitä siskoni kanssa paljon, kun olimme pieniä ja isämme yh. Totta tuo, että kaipaan maalle kotipuoleen tai varsinkin niitä rakkaita ihmisiä siellä ihan hirmuisesti. että pystyisi näkemään ja olemaan enemmän yhdessä.
olen tällä hetkellä muutenkin melko hukassa elämässäni, oma paikka vielä hakusessa, vaikka jo kahden ihanan lapsen äiti olenkin. pitkään ollut työttömänä yms.
vilhelmiina
Vierailija:
osaatko ap yhtään sanoa miksi energia tuli juuri oikealle puolelle kehoani ...kun siis olin ihan varma että tarvitsen hoitoa vasemmalle puolelleni. Vieläkin tuntuu kihelmöintiä.: )
Ehkä se energia varastoitui sinne " terveemmälle" puolelle jotta voi jatkuen sitten hoivata sitä kipeämpää puolta ;) En tiedä oikeasti, arvailuja vain :)
Olisin todella energian tarpeessa.
Yritän jos pystyn puol neljään mennessä edes yhdelle, mutta jos en siihen mennessä niin sitten menee kyllä valitettavasti aika myöhään iltaan ennekuin pystyn seuraavaksi.
Ja A. Paiste, sinä olet jonossa Katinkan jälkeen :)
eli mua voi huudella nimellä anni, tällähetkellä viimeisenä??? En oo koskaan kuullutkaa tällaisesta. Erittäin mielenkiintoista..... :)
Kiitos ap, jos voimia löytyy mullekin asti!
Nasu (nro 131)
Reetta (nro 148)
Vilhelmiina (nro 156)
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
Maio (91) Illalla tavattavissa??
Nasu (nro 131)
Reetta (nro 148)
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
Piitu on nimeni ja olisin just nyt vapaa kun poika on päikkäreillä.
Ota minut olen valmis!
Nasu (nro 131)
Reetta (nro 148)
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
Piitu
Nasu (nro 131)
Reetta (nro 148)
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
Piitu (nro 215)
Maria olkoon nimimerkkini. On kyllä aika pitkä jono, mut jos ehdit...
Hei!
Olen menettänyt rakkaita ihmisiä rankalla tavalla ja surutyö onkin vaatinut verojaan energiavarastostani. Myös ihana vauva-arki aiheuttaa osaltaan univajetta ja puutetta jaksamiseen.
Olisin kiitollinen, jos jaksat/ehdit vielä ottaa minut mukaan.
Terveisin Minna
Mutta kovin kauaa ei ole aikaa illalla olla täällä, huomenna aamulla on aikainen herätys niin pitää päästä ajoissa nukkumaan.
Vaan illemmalla siis koitan palata vielä tänne seuraanne :)))
ap
Olisin hirmu kiinnostunut tästä. Jos jaksat, niin mihinkä aikaan kannattaisi olla paikalla?
Terveisin Meduusa
yksi Meduusa mahtuisi listallesi. Olisin kovin kiinnostunut tästä!
Olen siis mielestäni ottanut nämä nimet järjestyksessä ylös vanhimmasta pyynnöstä alkaen:
Maio
Nasu
Reetta
Kirsi
Mirja
Hippu
Mimma
Miskaja
Katinka
Tuon mukaan siis menen.. koittakaa odotella vain rauhassa. Ja nyt pitää lopetella, ainakin hetkeksi kun taloon kotiutui porukkaa. Ilmoitan kun pystyn jatkamaan.
ap