Onko joku selvinpäin vappuna?
Kommentit (26)
Minä olen. Ei huvita juhlia, vapun jälkeen ystävän hautajaiset.
Erittäin suurella todennäköisyydellä olen, koska ei ole vuosiin ollut enää mitään vappujuhlia ja torstaina nyt muutenkaan yleensä ota.
Olen töissä ansaitsemassa tuplapalkkaa.
Yölisän kanssa noin 50e tunti.
Juujuu tiedän että te kaikki palstamiljonäärit ette liikauta sormeakaan tuolla räkäliksalla mutta minulle se on paljon.
Olen selvänä. Miksi pitäisi juopotella?
Juu toki. En nyt mitenkään tarkoituksella pidä mitään tipattomia, mutta en ole tänä vuonna juonut vielä yhtään annosta alkoholia eikä kyllä ole nyt ajatuksissa aloittaa vappunakaan. Kaupoista kun löytyy niin hyviä alkoholittomiakin juomia.
En ole ollut koskaan kännissä. Selvänä siis olen ja muutenkaan en juhli ko. Päivää.
Olen. En ole koskaan opetellut kyseistä tapaa.
Luultavasti joo. Kaikki tilaisuudet, joissa voi hissutella rauhassa kotona kissojen kanssa, otetaan käyttöön.
Ollut selvinpäin vaput ja juhannukset jo parinkymmenen vuoden ajan. Ei vaan huvita.
Minä olen. En keksi yhtäkään syytä miksi joisin alkoholia.
Melko varmasti. En ole absolutisti mutta kännäöminen ei ole jaksanut kiinnostaa sen jälkeen kun täytin 25. Teinien hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko, mutta onhan se hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Ei kukaan ole sanonut, että pitäisi, kysynyt vain onko kukaan selvinpäin vappuna.
Juu, olen, matkustan silloin Kreikasta Suomeen. Minulla ei ole mitään tarvetta ryyppäämiselle, sitä tehtiin nuorena 15-25 vuotiaana ihan tarpeeksi. Evvk.
Minä aion olla. Pesen vappuna pyykkiä ja hoidan äitiäni
M42