Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?

Vierailija
10.12.2006 |

Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.

Uskaltaako kukaan ilmoittautua?

Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)

Kommentit (348)

Vierailija
221/348 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, etteivät viestini tulleet, siksi niin monta. No, kovasti siis tosiaan kiinnostaisi ;-)

Vierailija
222/348 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, se olisi mukavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/348 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sen kyllä niin, että oon niin kovasti aina tossa jonottaessa odottanut sitä hoitoa, että alkaa jo tuntumaan vaikka mitä ilman hoitoakin. Jospa tää ketju jo itsessään on niin täynnä positiivista energiaa, että se johtuu siitä. Näin ainakin haluan ajatella : ) t: Heli

Vierailija
224/348 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipoo taustalla päivystää

Vierailija
225/348 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä teitä ajattelin eilen illalla ennenkuin nukahdin, ja ajattelin että lähteköön energiaa jos on niin tarkoitettu niille, joille se on parhaaksi. Ja kyllä mä uskon että tämä ketjukin itsessään on täynnä positiivista energiaa, joten en epäile yhtään että herkimmät tuntee sen. Se on täysin mahdollista, puhun kokemuksesta.

Tänään mulla on vielä muutamia juttuja jotka pitää hoitaa, mutta yritän jos illemmalla ehdin palailla palstalle. Ja sitten täytyy pyytää ettei enempää energiapyyntöjä laitettaisi, koska en rehellisesti sanottuna uskalla luvata että kaikki nytkään jonossa olevat sitä ehtisi saamaan. Jono on huima..mutta ihanaa että niin moni haluaa osallistua tämmöiseen :)

ap

Vierailija
226/348 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meduusa täällä käymässä ja lähti viesti näpeistä vähän turhankin liukkaasti. Piti sanoa, että ihanaa, kun ap olet täällä taas. Odotan niin kovasti hoitoa. Tulen illalla katsomaan, josko onnistaisi. Nyt siivoamaan, kortteja kirjoittamaan ja torttuja leipomaan...

Valoa ja voimaa kaikille, vaikka ulkona hämärtääkin!

Vierailija
227/348 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin illalla koittaa päästä koneelle, jos vaikka ehtisin energiaa saamaan.

Piipoo

Vierailija
228/348 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna kävi kurkkaamassa

Vierailija
229/348 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone else?

Vierailija
230/348 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipoo paikalla hetken

Vierailija
231/348 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up

Vierailija
232/348 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, päivystellään hetki jospa vaikka..

Vierailija
233/348 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisisikohan ap palata vaikka joulun jälkeen, jos ei ennen?

Vierailija
234/348 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluressi painaa päälle...

Vierailija
235/348 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että ap:lla on yhtälailla joulukiireet niinkuin meillä muillakin. Mutta jos tosiaan joulun jälkeen vaikka olisi taas aikaa ja voimia jakaa sitä ihanaa energiaa meille < ; ) Toivottelen nyt sitten tässä kaikille " Monta täyttä kauhallista, joulumieltä rauhallista! " - Heli -

Vierailija
236/348 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen olen jonossa, josko viikonloppuna ???

Vierailija
237/348 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kovasti odottanut tähän ihanaan energiahoitoon pääsyä, että harmittaisi kauheasti, jos putoaisi jonon hännille uudestaan. Tai sit voidaan kopioida tästä nimilista ja lähdetään sen kautta uutta ketjua rakentaa. Toki, annan kaikki päätäntävaltuudet ihanalle hoitajallemme, tämä vain ehdotus. Niin ja olen poissa maisemista lisäksi viikon verran. LÄhden Aasiaan lomailemaan. Lähetä mulle ap-kulta jaksamisenergiaa pitkää lentomatkaa varten.

Oikein hyvää alkanutta vuotta ketjulaisille!

Maria2

Vierailija
238/348 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko tämä ketju kuopattu vaiko joulupukkiko pitää energian lähettäjää kiireisenä :) :)

Piipoo

Vierailija
239/348 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hup

Vierailija
240/348 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin mieluusti halunnut saada vähän sitä hoitoa ja energiaa. Tuntuu jo joulunlaitto vieneen voimia siinämäärin : ) Täytyy palailla illemmalla taas kurkkimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi