Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?
Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.
Uskaltaako kukaan ilmoittautua?
Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)
Kommentit (348)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 21
Minna (nro 221)
Heli (nro 224) PAIKALLA
Meduusa (nro 225)
Sanni (nro 231) PAIKALLA
Maria2 (nro 242) PAIKALLA
Anni2
Alina PAIKALLA
Elena PAIKALLA
Katja
Wond
Leena
Maaria
Tuulia PAIKALLA
Sanna
Johanna
Piipoo
Tuulikki
Nella PAIKALLA
Nallepoo PAIKALLA
Mimosa
sannas PAIKALLA
Ansku PAIKALLA
Reena PAIKALLA
Unna
Ja vähän taaksepäin kattelin, niin Tinttinen oli tuosta välistä jäänyt tosiaan pois, korjasin takaisin listalle. En tosin oo ihan varma oliko Sannas ja Tinttinen missä järjestyksessä, mutta nyt näin?
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 21
Minna (nro 221)
Heli (nro 224) PAIKALLA
Meduusa (nro 225)
Sanni (nro 231) PAIKALLA
Anni2
Alina PAIKALLA
Elena PAIKALLA
Katja
Wond
Leena
Maaria
Tuulia PAIKALLA
Sanna
Johanna PAIKALLA
Piipoo
Tuulikki
Nella PAIKALLA
Nallepoo
Mimosa
sannas PAIKALLA
Tinttinen PAIKALLA
Ansku PAIKALLA
Reena PAIKALLA
Unna
Tuli viel yks asia tuosta eilisillan kokemuksesta mieleen, muistin vasta myöhemmin. Ihan kuin olisin kuullut pikkulintujen tai linnunpoikasten laulua silloin keskellä yötä? Kuulostelin ihan, ja tuumin että unta nään... No, joka tapauksessa, öitä vaan, itse vietän hetken vielä joulukorttishown parissa. Oon muuten ollut selvästi pitkäpinnaisempikin näitten muksujen kanssa tänään, ihanaa energiaa!
Johanna
mutta siis oli minun viestin loppuun lisäämä nimeni...ei siis ollut tarkoitus etuilla:)))))
siis näin
-nella
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 21
Minna (nro 221)
Heli (nro 224) PAIKALLA
Meduusa (nro 225) PAIKALLA
Sanni (nro 231) PAIKALLA
Anni2
Alina PAIKALLA
Elena PAIKALLA
Katja
Wond
Leena
Maaria
Tuulia PAIKALLA
Sanna
Johanna PAIKALLA
Piipoo
Tuulikki
Nella PAIKALLA
Nallepoo
Mimosa
sannas PAIKALLA
Tinttinen PAIKALLA
Ansku PAIKALLA
Reena PAIKALLA
Unna
Palailen huomenna katsomaan mitä tähän pinoon kuuluu.
Mukavaa, jos ap pääset paikalle ja jaksat jakaa energiaasi. Tämä alkaa vaikuttaa tosi kiinnostavalta.
Ihan reilua olisi kyllä antaa ap:llekin vapaa-ilta, onhan jo monena iltana hoidellut meitä : ) Heli siis vielä hetken roikkuu täällä.
Oliko puhetta kellonajasta milloin ap palaa??? vai kuinka siinä minun edellä vielä olikaan! Innolla odotan. Anni
Kopioin tuosta vähän ylempää ja lisäsin itseni (Tuulia) viimeiseksi listalle.
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
piitu (nro 215)
Maria (nro 219)
Minna (nro 221)
Heli (nro 224)
Meduusa (nro 225)
Marjaana (nro 230)
Sanni (nro 231)
Maria2 (nro 242)
Anni2
Alina
Elena
Katja
Wond
Leena
Maaria
Tuulia
Onko se taas kahdeksan kieppeillä?
Viime yönä, ehkä vähän ennen yhtä kun yritin saada unen päästä kiinni, muuttuivat jalkapohjani ihan lämpimiksi. Mulla on melkein aina kylmät jalat, käärin ne tarkasti peiton alle. Ajattelin kyllä tuota reiki-asiaa, mutten tiennyt olenko saamassa ulkopuolelta energiaa. Myös muita kolottavia kehon osia tuntui kuin olisi käyty läpi. Ja jossain vaiheessa silmäni väreilivät (silmät kiinni) ja silloin olin näkevinäni vähän värejä, oranssi välähdys ja vaalean vihreetä. Myös kämmeneni muuttuivat lämpimiksi. Tuli kerrassan hyvä olo ja hymyilytti. Eli jos joku pisti energiaa tulemaan, kiitos! Jos aikaansain sen itse, -tahtoo oppia lisää. Tuntuu et vieläkin ois jalkapohjat lämpimät -ihanaa.
Johanna
Liekö ap väsähtänyt, vai painavatko joulukiireet jo päälle? No, tulen taas myöhemmin kurkistamaan, mikä on meininki. Jos ap luet tämän, kerrothan, mikäli johonkin aikaan jonakin päivänä velä jaksat tehdä ihmeitä?!
tulisitko ap vielä kertomaan jaksatko jatkaa hoitoja vai lopetitko jo kokonaan. niin emme turhaan odottele :)
Varmasti sinulla on myös joulukiireitä, joten en ihmettele jos hoidot loppuivat nyt. Mutta voisitko ilmoittaa meille odottaville, jos et aio enää tätä jatkaa? Tai jos esim. joulun jälkeen jaksat vielä energiaa lähettää, niin voisitko kertoa senkin? Tiedettäisiin missä mennään...Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 21
Minna (nro 221)
Heli (nro 224) PAIKALLA
Meduusa (nro 225)
Sanni (nro 231) PAIKALLA
Anni2
Alina PAIKALLA
Elena PAIKALLA
Katja