Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lyhyt mies naista

Vierailija
08.06.2023 |

Niin sellaista vaan, että saako lyhyet miehet naisia? Jos nyt otetaan mittariksi vaikka 170cm ja alle?

t: mies 185

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisuus ratkaisee

Vierailija
42/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy kokonaisia brittien "Naked attraction" deittiohjelman jaksoja. Ohjelman idean varmasti tiedättekin, valitsijalle näytetään joukko alastomia vartaloita joita he sitten yksi kerrallaan pudottavat pois pelistä kunnes enää kaksi on jäljellä, joista he valitsevat toisen treffeille. Kun nainen on valitsijana, hän valitsee 80% todennäköisyydellä pidemmän noista kahdesta miehestä. Jos valitsee lyhemmän niin tämä on selvästi miellyttävämmän näköinen muilta osin, ja kuitenkin selkeästi pidempi kuin nainen. Katsokaa itse jos ette usko.

Puhua ja sanoa voi ihan mitä tahansa, mutta toiminta tositilanteessa on se mikä ratkaisee.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Kyllä lyhytkin mies voi naisen saada, mutta hänellä pitää olla muita avuja jotka kompensoivat puuttuvaa pituutta. Lyhyt mies lähtee parinvalinnassa takamatkalta, noin yleisesti ottaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole mua lyhempi. Just äsken muakin lyhempi ruinasi deittisivulla kuvaa, vaikken ollut lähettänyt ainuttakaan viestiä hänelle tai vieraillut edes hänen profiilissaan koskaan tms. Tää ruinaus silti paljon isompi turn-off.

Vierailija
44/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, mutta ei saa pitkäkään.

Vierailija
45/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi? Ainakin lyhyitä naisia.

Vierailija
46/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä naisia tulee vastaan kaupungilla tämän tästä, eli ei syytä huoleen ;)

Vierailija
47/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen pituus on täysin yhdentekevä asia"

Tuo on se perus- väittämä. Oma näkemykseni on, että täysin yhdentekevä asia se ei ole. Perusteluja mielipiteelleni on useitakin:

- Jos kyseessä on täysin yhdentekevä asia, niin miksi ihmeessä hyvin monet naiset treffipalstoilla kuitenkin ilmoittavat miehen vähimmäispituuden? Tyyliin "Hei sinä mies yli 180 cm", tai jotain muuta vastaavaa? Ei vaikuta yhdentekevältä.

- Tässäkin ketjussa on tuotu esille että lyhyilläkin miehillä on vaimo tai tyttöystävä, eli siis pituudella ei ole väliä. Osittain totta. Se, mikä jää näissä usein kertomatta on että se vaimo tai tyttöystävä on- yllätys yllätys- miestä puolenkymmentä senttiä lyhyempi. Eli mies 170 senttiä, nainen 162 senttiä= miehen pituudella ei siis ole mitään merkitystä. Ei olekaan, kunhan vain mies on naista pidempi tai vähintään saman pituinen. Jos nainen on sen 162 pitkä ja mies 157, niin s

Ei suomesta löydy edes 157 senttistä aikuista miestä.

Vierailija
48/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta löytyy kokonaisia brittien "Naked attraction" deittiohjelman jaksoja. Ohjelman idean varmasti tiedättekin, valitsijalle näytetään joukko alastomia vartaloita joita he sitten yksi kerrallaan pudottavat pois pelistä kunnes enää kaksi on jäljellä, joista he valitsevat toisen treffeille. Kun nainen on valitsijana, hän valitsee 80% todennäköisyydellä pidemmän noista kahdesta miehestä. Jos valitsee lyhemmän niin tämä on selvästi miellyttävämmän näköinen muilta osin, ja kuitenkin selkeästi pidempi kuin nainen. Katsokaa itse jos ette usko.

Puhua ja sanoa voi ihan mitä tahansa, mutta toiminta tositilanteessa on se mikä ratkaisee.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Kyllä lyhytkin mies voi naisen saada, mutta hänellä pitää olla muita avuja jotka kompensoivat puuttuvaa pituutta. Lyhyt mies lähtee parinvalinnassa takamatkalta, noin yleisesti ottaen.

Ei tohon voi perustaa mitään.

Samaisessa ohjelmassa otetaan jatkoon myös lihavampia henkilöitä, vaikka hoikempiakin olisi ollut.

Vierailija
49/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 170cm tai vähän alle saa. Mutta jos on alle 165, on jo vaikeempaa.

Vierailija
50/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kiinalaisilta mitäs luulet onko ne saaneet naista+ muut kaukoidän miehet  onko ne saaneet.

Vierailija
51/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taatusti löytyy. Aikuista miestä 157 cm ei luokitella edes lyhytkasvuiseksi. Muistan kun olin varusmiespalveluksessa, niin samassa yksikössä (noin 200 miestä) oli palveluksessa ainakin kaksi tuota mittaluokkaa olevaa kaveria.

Lyhytkasvuisia ihmisiä (eli alle 140- 150 cm) arvioidaan Suomessa olevan noin tuhat. !57 cm ei siis kuulu tähän porukkaan, vaan on ihan normaalipituinen, ja heitä löytyy varmasti enemmän kuin lyhytkasvuisia.

Vierailija
52/86 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä 170cm miehenä en ole törmännyt ilmiöön, että olisi hankala saada naista. Niin seksiin kuin seurusteluun. Ensimmäistä kertaa tämän ilmiön huomasin tinderissä jossa useat keskustelut päättyi tähän "vaatimattomaan" pituuteen. Joten palasin vanhan aikaiseen tapaan muodostaa ihmissuhde kohtaamalla ihminen livenä ja menin naimisiin itseäni pidemmän naisen kanssa.

Vierailija
53/86 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy kiinalaisilta mitäs luulet onko ne saaneet naista+ muut kaukoidän miehet  onko ne saaneet.

Kyllä Kiinassa ja muualla kaukoidässä pätee samat ikiaikaiset lainalaisuudet. Yleensä mies on pidempi kuin nainen sielläkin. Tässäkin keskusteluketjussa on monen naisen kommentti se että "kunhan on pidempi kuin minä". Eli että ei ole mitään senttimäärää jonka pituinen miehen tulee olla, mutta kuitenkin pidempi kuin nainen.

Toisin sanoen, pituudella ei tavallaan ole väliä, mutta kuitenkin hieman on.

Vierailija
54/86 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kyllä, mutta lyhyttä.

Vierailija
55/86 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172-senttinen mies, viimeisen 35 vuoden aikana olen ollut parisuhteessa kolmen naisen kanssa. Nämä naiset ovat olleet minua pidempiä ja painavampia. Keskimmäinen oli yli 30 kg painavampi. Ajan jaksoon mahtuu myös muutama yhden yön juttu. Joten kyllä lyhytkin mies saa naisseuraa. Muutaman kerran on kyllä myös huomautettu puuttuvasta pituudesta ja annettu pakit.

Vierailija
56/86 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Katsele ympärilläsi kulkevia pariskuntia. 

Vierailija
57/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤡👮

Vierailija
58/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun ihastukseni ei ole 170 cm, veikkaisin 165 cm korkeintaan. Kun minulla oli korkkarit olimme saman mittaiset, ja minä olen 158 cm. 

Hän saisi minulta, mutta eipä taida olla kiinnostunut.

En muutenkaan ihastu pituuden perusteella, tosin pitkä tukka on plussaa. Olen kyllä ollut kaljun kanssa, että. 

Vierailija
59/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun ihastukseni ei ole 170 cm, veikkaisin 165 cm korkeintaan. Kun minulla oli korkkarit olimme saman mittaiset, ja minä olen 158 cm. 

Hän saisi minulta, mutta eipä taida olla kiinnostunut.

En muutenkaan ihastu pituuden perusteella, tosin pitkä tukka on plussaa. Olen kyllä ollut kaljun kanssa, että. 

Kuitenkin on sinua pidempi....

Olisitko valmis seukkaamaan 155 pitkän kanssa?

Tämä teesi "ei ole mitään väliä pituudella, kunhan on pidempi kuin minä" kertoo oikeastaan enemmän kuin ymmärretään.

Vierailija
60/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja muna 12 senttiä.

Melkoinen riippamunan omistaja olet,entäpä kulli 3-5 cm???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi