Saako lyhyt mies naista
Niin sellaista vaan, että saako lyhyet miehet naisia? Jos nyt otetaan mittariksi vaikka 170cm ja alle?
t: mies 185
Kommentit (86)
Tota kai saa
Varsinkin miehillä se mitä tekee ja millai puhuu vaikuttaa paljon enemmän kuin se miltä näyttää. Ulkonäkö vaikuttaa karismaan mut tosi vähä. Tyylii se että puhuu hitaasti on jo paljo tärkeempää.
Mä olen 166 cm ja mieheni on muutaman sentin lyhyempi ja tienaa muakin vähemmän. On kuitenkin mulle täydellinen penis, antaa mulle sarjaorgasmeja taitavilla sormillaan. Fiksu, sivistynyt ja maailman ihanin. Muunlaista en haluaisi!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 166 cm ja mieheni on muutaman sentin lyhyempi ja tienaa muakin vähemmän. On kuitenkin mulle täydellinen penis, antaa mulle sarjaorgasmeja taitavilla sormillaan. Fiksu, sivistynyt ja maailman ihanin. Muunlaista en haluaisi!
Antaako se niitä penikselläänkin?
Kyllä saa. Ihan turhaa vatvomista, sentti sinne tai toinen tänne. Terv. n. 175 cm nainen - nytkin hurahtanut itseäni lyhyempään, ihanaan, levolliseen mieheen. Less conversation, more action...
Saa se mutta ei niin paljon kuin pitkä.
Ei saa, se on nähty ja koettu.
Se on Ylläksellä niin monesti koettu.
T. Kokemusasiantuntija
Kyllä saa jos on muuten roteva/hyväkroppainen eikä mikään hentoinen. En usko että pituus on niin määrittävä vaan muuten millainen kropaltaan. Siis jos puhutaan 170 cm, mutta jos alle tuon, niin onhan se varmaa vaikeampaa.
Katsokaa TLC:ltä pienten perhe, Tori (keskimittainen) ja Zach (N. 120cm) upea pari ja 3 suloista lasta. Itsetunto ja parisuhde kunnossa,
Kysymys on yhtä itsestäänselvä kuin jos kysyttäisiin että "Saako ruma, lihava nainen miestä"? Saa, mutta ei niin helposti eikä niin laadukkaita kuin hoikka, kaunis kanssasisarensa saa. Tietysti luonne ynnä muut semmoiset asiat ovat tärkeitä, mutta on aivan itsestäänselvää että ruma, lihava nainen ja lyhyt mies saa vain murto- osan niistä katse- ym signaaleista joilla viestitään kiinnostuksesta kuin mitä hoikka, kaunis nainen tai keskimittainen tai pidempi mies saa. Valinnanvaraa on siis hyvännäköisillä selkeästi enemmän, ja nimenomaan niin päin että kiinnostuneet hakeutuvat heidän lähistölleen, kun taas rumien ja pätkien täytyy tehdä moninkertainen työmäärä itseään tykö tuodessaan kuin hyvännäköisten.
On totta että myös rumilla, lihavilla naisilla tai lyhyillä miehillä on puoliso, mutta suurimmalla osalla heidän parinmuodostuksessaan on hyvännäköisten parinmuodostuksesta eroittava piirre: He ovat tutustuneet töissä, harrastuksissa, tai kavereitten kautta, mutta hyvin harvoin "radalla". Hyvännäköisten suhteista puolet tai ylikin alkaa tutustumisena baarissa, rumilla korkeintaan yksi kymmenestä.
Omaan kokemukseen perustuen voin sanoa, että ei saa. Olen vain 175cm pitkä, normaali vartaloinen, ihan ok kaikin puolin... Mutta naisia en vedä puoleensa... ikävä kyllä..
171 cm pitkä mies. Ei komea eikä rikas. Naisen saaminen oli heikkoa, kunnes tajusin, että minua lyhyemmät eivät ole kiinnostuneita minusta. Lähes kaikki halusivat vähintään 180 cm miehen. Osa sanoi sen suoraan. Ja tietenkin kukin itse valitsee sen mitä haluaa. Muutosta saadakseni aloin keskittyä itseäni pidempiin naisiin, niin kyllähän löytyi kiinnostuneita. Pisin ollut 10 cm pidempi ja nyt olen ollut jo pitkään aviossa itseäni pidemmän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä, mutta pitää olla avuja jolla korvaa puuttuvaa pituutta. Varakkuutta, sosiaalista luonnetta, riittävää ulkonäköä, ym. Ei pituus, tai sen puute, ole mikään ratkaiseva asia, mutta totta on että lyhempi mies joutuu lähtemään hieman takamatkalta normipituiseen tai pitkään mieheen verrattuna. Monelle naiselle miehen pituus on ainakin jonkin tasoinen kriteeri, vaikka tietenkään eivät sitä myönnä edes itselleen.
Isoin takamatka on itsetunto, jossa saattaa olla useinkin kirittävää. Kirjoitin siis yllä kokemuksistani nuorena miehenä.
Niitä ei kouluikäisenä päässyt syntymään, koska itsetunto meni useaksi vuodeksi koulukiusaamisesta johtuen. Ja koulukiusaaminen johtui etupäässä lyhyydestäni.
Ei sillä, että tytöt olisivat koskaan kiusanneet, ja jopa heti ala-asteella pari tyttöä oli minuun "pihkassa", samoin yläaste- ja lukioikäise
Huono itsetunto voi olla monestakin syystä. Itsellänikin oli nuorena tosi huono itsetunto, vaikka olen 195cm pitkä.
Pitkänä naisena (175) mun on vaikea uskoa, että tässä "saamattomuudessa" olisi pituudesta tai sen puutteesta kyse, siitä on nyt vaan tullut fix ide, päähänpinttymä. Nykyinen mieheni on 172 ja se oli kummallekin menoa suurin piirtein ensisilmäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena (175) mun on vaikea uskoa, että tässä "saamattomuudessa" olisi pituudesta tai sen puutteesta kyse, siitä on nyt vaan tullut fix ide, päähänpinttymä. Nykyinen mieheni on 172 ja se oli kummallekin menoa suurin piirtein ensisilmäyksellä.
Sä mikään pitkä ole.
Täällä hyvännäköinen nainen, jolle 170-175 passeli. Mielellään hieman roteva/lihaksikas.
Itselleni (168cm mies) ei pituus ole koskaan ollut itsetunto-ongelma. Jos on kohtelias, hauska ja itsevarma, niin seuraa löytyy ihan riittävästi. Monet pakit tuli teinivuosina/opiskeluaikana, mutta palkon tuli myös onnistumisia. Aviossa olen nyt ollut 20+ vuotta kauniin itseni pituisen naisen kanssa. Omasta kokemuksesta sanonkin, että jos on sinut itsensä kanssa, niin muutkin ovat.
Monet naiset arvostavat miehen pituutta enemmän sitä, mitä hänellä on korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä mikään pitkä ole.
Miten niin ei ole. Tuossa naisten keskipituus suomessa.
"Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä, kun taas suomalaisella miehellä pituutta on puolestaan keskimäärin 177,5 senttiä. Pituus on voimakkaasti perinnöllistä. Perinnöllisyyden lisäksi siihen vaikuttavat ympäristötekijät ja esimerkiksi ravitsemus."
Joten 170cm miehellä ei pitäisi olla ongelmia naisten saamisessa. Jos on, niin vika on korvien välissä. Itsellä ole ollut lyhyenä koskaan ongelmia. On riittänyt, että on hyvä kuuntelija ja nainen tuntee että häntä arvostetaan sellaisena kuin on.
Jostain syystä viehätyn aina enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, vaikka pituudella ei ole väliä. Ehkä alitajuntaisesti koen heidät turvallisempana kumppanina jos paljastuu väkivaltaiseksi, koska lähisuhdeväkivalta on niin yleistä.