Onko naisista moottoriurheilua seuraavat miehet juntteja?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ralli joo, formula1 ei. Olisi itse asiassa ihanaa lähteä ulkomaille katsomaan F1-kisoja.
Perustele.
Ei kai. Itsekin nuorempana olin kova formula ja rallifani. Joku tractor pulling on ehkä vähän huvitusta herättävää.
No mitä väliä. Jos jonkun mielestä on, niin silloin se nainen ei ole tuota miestä varten.
On. En enää suostuisi minkään formula-hullun kanssa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralli joo, formula1 ei. Olisi itse asiassa ihanaa lähteä ulkomaille katsomaan F1-kisoja.
Perustele.
No onhan formula-autot upeampia kuin ralliautot ja ne kuskit on parhaista parhaita. Ralli on jotenkin arkisempaa ja tylsempää ja ne radatkin on usein jossain korvessa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä. Jos jonkun mielestä on, niin silloin se nainen ei ole tuota miestä varten.
Haluaisin kuulla perustelut naisten asenteeseen. Pyydänkö liikaa? Olisi kiva tietää, että mikä saa naiset haukkumaan miehiä junteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
No onhan formula-autot upeampia kuin ralliautot ja ne kuskit on parhaista parhaita. Ralli on jotenkin arkisempaa ja tylsempää ja ne radatkin on usein jossain korvessa.
Ja Spa ja Silverstone ei ole korvessa? :D
Mulla on miehelle edellytys se että seuraa moottoriurheilua, olen itse töissä moottoriurheilun parissa ja miehen pitää toisinaan tulla aveciksi mm. kisoihin ja juhliin joissa on paikalla maailmanmestareita. Olisi noloa jos mies ei ymmärtäisi mitään moottoriurheilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Ja Spa ja Silverstone ei ole korvessa? :D
Taitaa kyse olla lopulta mielikuvista, formulat nähdään jet set- touhuna. Oli se joo erilaista olla Monacon GP:tä katsomassa, kuin MM- rallin ek:ta Suomessa retkijakkaralla istuen. Tunnelma ja aito kiinnostus ovat se juttu. Telkkarista näkee kyllä kokonaistilanteen ehkä paremmin, mutta ei se sitä fiilistä välitä samalla tavoin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehelle edellytys se että seuraa moottoriurheilua, olen itse töissä moottoriurheilun parissa ja miehen pitää toisinaan tulla aveciksi mm. kisoihin ja juhliin joissa on paikalla maailmanmestareita. Olisi noloa jos mies ei ymmärtäisi mitään moottoriurheilusta.
Palstamamman päiväuni, salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs töitä teet?
Ei. Seuraan itsekin.
Jääkiekon seuraajat on ihan täysiä juntteja. Kokemuksesta tiedän.
Miksi pitäisi mennä naisiin seuraamaan moottoriurheilua? Aika juntilta kuulostaa.
On. Ainakin jos on vielä joku Formula-lippis päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kingi! Annatko miehelle aina pari sataa käteen, että voi mennä ajan kuluksi ostamaan itselleen jotain nättiä ;D