Olen demiseksuaali, kuuluuko minun osallistua Pride-kulkueeseen?
Taidan olla demiseksuaali.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Demiseksuaalisuus
Kerran kyseessä on seksuaalivähemmistö niin kuuluuko minun silloin osallistua Pride-kulkueeseen.
Sikäli outoa kun mielestäni tuo määritelmähän on se kaikkein normaalein seksuaalisuuden määritelmä. En halua painaa kaikki vastaan tulevia vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Kommentit (17)
Vaikka Pridessa on varmasti kaunis ja monta kannatettavaa ajatusta takana, niin aina joskus se tuntuu kuin katselsi friikk sirkusta, jonka sanomaa siitä kuinka he ovat ihan normaaleja ja taavllsiia on joskus omien ennakkoluulojen keskelät vaikeaaa ymmärtää. Jos kerran olette niin tavallisen tavallisia niin täytyykö sitä "tavallsiuuttaan" niin rumasana räikeästi ja provosoivast korostaa ja alleviivata.
Mitäpä se kenellekään kuuluu mihin osallistut. Miksi kenenkään pitäisi välittää sinun elämästäsi niin paljon että neuvoisi sinua. Elä oma elämäsi ihan niin kuin haluat.
Opiskelukaverina oli yksi Demi, sen kanssa ois kyllä mielellään ollut seksuaali, hihii!
"Demiseksuaali" ei ole mikään vähemmistö. Ei ole mitenkään epätavallista, että haluaa harrastaa seksiä vain, jos on jotain tunteita.
Mä olen lesbo enkä ole ikinä osallistunut mihinkään pride-juttuihin. Noiden nykytermien mukaan olisin myös demi, mutta en suostu lokeroimaan itseäni siihen koska eihän se nyt herrantähden ole mitään poikkeavaa että seksi kiinnostaa vain jos on tunteita mukana.
Onko termiä jos haluaa vain yhden illan tapauksia?
Täällä lesbo, demi ja sapio. Kaikki sulassa sovussa samassa ihmisessä. En harrasta minkäänlaisia kulkueita, mutta enpä vastustakaan.
Oliskos pride kulkueet eilispäivän juttuja? Tietty ulkoilu porukalla kauniissa kevätsäässä on mukavaa. Tuo nykyinen kulkue taitaa olla todella kaukana alkuperäisestä tarkoituksestaan. Minä en edes tiedä miksi niitä enää järjestetään. Ärsyttääkseen normaaleja ihmisiä? Ei onnistu ärsyttäminen. Kenelle ne sitten on suunnattu. Taitaa olla niinkuin pakollinen liikuntapäivä koulussa ;)
Mikä on demin vastakohta? Mulle rakkaus ja seksi ovat aivan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on demin vastakohta? Mulle rakkaus ja seksi ovat aivan eri asioita.
Sielutonsexuaali.
Mitä ihmettä? Ihan heterona olen osallistunut Prideen useita kertoja. Kannatan tasa-arvoa.
Monet tutut heterot tulee kulkueeseen ja puistojuhlaan, koska tykkäävät fiiliksestä. Tervetuloa!
ei kuulu