Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen demiseksuaali, kuuluuko minun osallistua Pride-kulkueeseen?

Vierailija
06.04.2023 |

Taidan olla demiseksuaali.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Demiseksuaalisuus
Kerran kyseessä on seksuaalivähemmistö niin kuuluuko minun silloin osallistua Pride-kulkueeseen.

Sikäli outoa kun mielestäni tuo määritelmähän on se kaikkein normaalein seksuaalisuuden määritelmä. En halua painaa kaikki vastaan tulevia vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu

Vierailija
2/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos haluat ylpeillä asialla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos et itse ole.

Vierailija
4/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Pridessa on varmasti kaunis ja monta kannatettavaa ajatusta takana, niin aina joskus se tuntuu kuin katselsi friikk sirkusta, jonka sanomaa siitä kuinka he ovat ihan normaaleja ja taavllsiia on joskus omien ennakkoluulojen keskelät vaikeaaa ymmärtää. Jos kerran olette niin tavallisen tavallisia niin täytyykö sitä "tavallsiuuttaan" niin rumasana räikeästi ja provosoivast korostaa ja alleviivata.

Vierailija
5/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se kenellekään kuuluu mihin osallistut. Miksi kenenkään pitäisi välittää sinun elämästäsi niin paljon että neuvoisi sinua. Elä oma elämäsi ihan niin kuin haluat.

Vierailija
6/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverina oli yksi Demi, sen kanssa ois kyllä mielellään ollut seksuaali, hihii! 

Vierailija
7/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Demiseksuaali" ei ole mikään vähemmistö. Ei ole mitenkään epätavallista, että haluaa harrastaa seksiä vain, jos on jotain tunteita.

Vierailija
8/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lesbo enkä ole ikinä osallistunut mihinkään pride-juttuihin. Noiden nykytermien mukaan olisin myös demi, mutta en suostu lokeroimaan itseäni siihen koska eihän se nyt herrantähden ole mitään poikkeavaa että seksi kiinnostaa vain jos on tunteita mukana.

Vierailija
9/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko termiä jos haluaa vain yhden illan tapauksia?

Vierailija
10/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lesbo, demi ja sapio. Kaikki sulassa sovussa samassa ihmisessä. En harrasta minkäänlaisia kulkueita, mutta enpä vastustakaan.

Vierailija
11/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos pride kulkueet eilispäivän juttuja? Tietty ulkoilu porukalla kauniissa kevätsäässä on mukavaa. Tuo nykyinen kulkue taitaa olla todella kaukana alkuperäisestä tarkoituksestaan. Minä en edes tiedä miksi niitä enää järjestetään. Ärsyttääkseen normaaleja ihmisiä? Ei onnistu ärsyttäminen. Kenelle ne sitten on suunnattu. Taitaa olla niinkuin pakollinen liikuntapäivä koulussa ;)

Vierailija
12/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on demin vastakohta? Mulle rakkaus ja seksi ovat aivan eri asioita.

Vierailija
13/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
14/17 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö Demi Mooresta?

Vierailija
15/17 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on demin vastakohta? Mulle rakkaus ja seksi ovat aivan eri asioita.

Sielutonsexuaali.

Vierailija
16/17 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ihan heterona olen osallistunut Prideen useita kertoja. Kannatan tasa-arvoa.

Vierailija
17/17 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tutut heterot tulee kulkueeseen ja puistojuhlaan, koska tykkäävät fiiliksestä. Tervetuloa!