Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lyhyt mies naista

Vierailija
08.06.2023 |

Niin sellaista vaan, että saako lyhyet miehet naisia? Jos nyt otetaan mittariksi vaikka 170cm ja alle?

t: mies 185

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnassa on kaikenlaisia normeja, joita erityisesti osa heteronaisista pitää tärkeinä. Yksi näistä on se, että kumppanin pitää olla itseään niin paljon pidempi, että korkokengillä nainen on edelleen miestään lyhyempi. Tähänkin kriteeriin on luonnollisesti kaikilla oikeus ja joillekin kumppanin pituus sekä ulkonäkö voi olla jopa se tärkein kriteeri. Tämä myös sallittakoon heille. Olen jopa kuullut muutaman naisen keskustelevan, jossa kaikki neljä vakuuttelivat toisilleen, etteivät ikinä voisi alkaa suhteeseen itseään lyhyemmän tai saman pituisen miehen kanssa. Eli ei tämä pelkästään miesten päänsisäinen ongelma ole, kyllä myös osa naisista ylläpitää tätä pituusnormia.

Vierailija
82/86 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena (175) mun on vaikea uskoa, että tässä "saamattomuudessa" olisi pituudesta tai sen puutteesta kyse, siitä on nyt vaan tullut fix ide, päähänpinttymä. Nykyinen mieheni on 172 ja se oli kummallekin menoa suurin piirtein ensisilmäyksellä.

Sä mikään pitkä ole.

Miten niin ei ole. Tuossa naisten keskipituus suomessa. 

"Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä, kun taas suomalaisella miehellä pituutta on puolestaan keskimäärin 177,5 senttiä. Pituus on voimakkaasti perinnöllistä. Perinnöllisyyden lisäksi siihen vaikuttavat ympäristötekijät ja esimerkiksi ravitsemus."

Joten 170cm miehellä ei pitäisi olla ongelmia naisten saamisessa. Jos on, niin vika on korvien välissä. Itsellä ole ollut lyhyenä koskaan ongelmia.

No minäpä kerron. !85 cm pituinen nainen alkaa olla pitkä. 175 ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normeista viis, tervetuloa eräskin 171cm ihanuus pitkien kinttujeni väliin.

Vierailija
84/86 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla pitkäkään mies että riittää mulle. Itse olen 160cm.

Vierailija
85/86 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen 191 cm enkä ole koskaan saanut naista.

Vierailija
86/86 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm ja aina ollut naisia. Minulla on useampikin minua lyhyempi mies joista kukaan ei ole sinkku.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi