Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lyhyt mies naista

Vierailija
08.06.2023 |

Niin sellaista vaan, että saako lyhyet miehet naisia? Jos nyt otetaan mittariksi vaikka 170cm ja alle?

t: mies 185

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä, mutta pitää olla avuja jolla korvaa puuttuvaa pituutta. Varakkuutta, sosiaalista luonnetta, riittävää ulkonäköä, ym.  Ei pituus, tai sen puute, ole mikään ratkaiseva asia, mutta totta on että lyhempi mies joutuu lähtemään hieman takamatkalta normipituiseen tai pitkään mieheen verrattuna. Monelle naiselle miehen pituus on ainakin jonkin tasoinen kriteeri, vaikka tietenkään eivät sitä myönnä edes itselleen.

Isoin takamatka on itsetunto, jossa saattaa olla useinkin kirittävää. Kirjoitin siis yllä kokemuksistani nuorena miehenä.

Niitä ei kouluikäisenä päässyt syntymään, koska itsetunto meni useaksi vuodeksi koulukiusaamisesta johtuen. Ja koulukiusaaminen johtui etupäässä lyhyydestäni.

Ei sillä, että tytöt olisivat koskaan kiusanneet, ja jopa heti ala-asteella pari tyttöä oli minuun "pihkassa", samoin yläaste- ja lukioikäisenä oli sellaisia tyttöjä, jotka olisivat olleet minusta kiinnostuneita, ja jopa kehuivat ulkonäköäni, mutta oma asenteeni ja itsevarmuuden puute esti kaikki yritykset tehokkaasti.

Nykymaailmasta en tiedä, mutta omassa nuoruudessani lyhyyteni olisi saattanut jossakin määrin olla jopa etu, jos itsetuntoni / itsevarmuuteni olisi ollut edes hitusen parempi.

Ei sillä, etteivätkö saamani naiskokemukset olisi olleet ns. riittäviä, kyllä ne olivat, mutta olisihan se elämä saattanut olla vielä hauskempaakin, kun olisi ollut enemmän itsevarmuutta ja parempi itsetunto heti lähdössä.

Kuten kerroin, muut avut korvaavat puuttuvaa pituutta. Oletko muuten avopuolisoasi lyhyempi?

En, mutta olen toki seurustellut ja harrastanut seksiä naisten kanssa, jotka ovat olleet minua pidempiä.

Vierailija
22/86 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks 170 cm pitkä mies sais mut/ multa koska vaan. En oo ikinä himoinnu ketään näin paljon. Valitettavasti joudun tyytymään unelmiini ja mielikuvitukseen...

Missä olet tavannut unelmiesi kohteen?

No tää onkin hauska juttu, mutta ihan kotona. Tuli siis kotiini hoitamaan yhtä asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissa varmaan ja unissa varmaan voi olla kuka nainen vaan. Todellisuudessa vain yksi. En usko olen mikään ns.poikkeus sääntöön tyyppinen tapaus? Päinvastoin: normi mies ja normaalisti käyttäytyvä.

Vierailija
24/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä, mutta pitää olla avuja jolla korvaa puuttuvaa pituutta. Varakkuutta, sosiaalista luonnetta, riittävää ulkonäköä, ym.  Ei pituus, tai sen puute, ole mikään ratkaiseva asia, mutta totta on että lyhempi mies joutuu lähtemään hieman takamatkalta normipituiseen tai pitkään mieheen verrattuna. Monelle naiselle miehen pituus on ainakin jonkin tasoinen kriteeri, vaikka tietenkään eivät sitä myönnä edes itselleen.

Ja sitten on kuitenkin tukuittain pitkiä neitsytmiehiä..

Vierailija
25/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mistä on lyhyt?

Vierailija
26/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän päälle 170, alapää lähemmäs 19. Pidän itseäni kohtalaisen komeana, urheilen ja hartiaa löytyy. Muutama vuosi sitten painoin alle 70, otin ns massakuurin ja aloin keräämään hieman kiloja + lihasta. Nykyään paino maltillinen 80 ja voin sanoa, että naisten sekä miesten "arvostus" lisääntynyt. 

Naista olen aina saanut, paljonkin. Kun ollaan alkamassa itse puuhiin, aina kuulee kommentin: jumaliste sulla on iso ja kikatus päälle. 

Itsetuntohan näissä asioissa on tärkein. Menee rennosti mutta varmasti, se kiinnostaa naisia.

Nykyään erittäin onnellisesti parisuhteessa, joten ei ole tarvinnut markkina-arvoa testailla :)

Vierailija
27/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1,79cm nainen ja käyn myös kuumana lyhyempiin miehiin. Oikein namipala olisi sellainen hieman harteikas jäntevä tyyppi. Lyhyillä usein komea varustus. Hinteläkin käy jos on sinut itsensä kanssa. Ovat vikkeliä ja taitavia sängyssä pienet miehet. Pitkä on näyttävä mutta valitettavan usein liian täynnä itseään.

Vierailija
28/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin minut, en huolisi yli 180cm miestä. Lyhyet Best!

Vierailija
29/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vähän päälle 170, alapää lähemmäs 19. Pidän itseäni kohtalaisen komeana, urheilen ja hartiaa löytyy. Muutama vuosi sitten painoin alle 70, otin ns massakuurin ja aloin keräämään hieman kiloja + lihasta. Nykyään paino maltillinen 80 ja voin sanoa, että naisten sekä miesten "arvostus" lisääntynyt. 

Naista olen aina saanut, paljonkin. Kun ollaan alkamassa itse puuhiin, aina kuulee kommentin: jumaliste sulla on iso ja kikatus päälle. 

Itsetuntohan näissä asioissa on tärkein. Menee rennosti mutta varmasti, se kiinnostaa naisia.

Nykyään erittäin onnellisesti parisuhteessa, joten ei ole tarvinnut markkina-arvoa testailla :)

Tässä puhutaan henkilön pituudesta, pitääkö sitä kullin mittaa tyrkyttää joka paikkaan? Ihme fiksaatio joillain.

Vierailija
30/86 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 1,79cm nainen ja käyn myös kuumana lyhyempiin miehiin. Oikein namipala olisi sellainen hieman harteikas jäntevä tyyppi. Lyhyillä usein komea varustus. Hinteläkin käy jos on sinut itsensä kanssa. Ovat vikkeliä ja taitavia sängyssä pienet miehet. Pitkä on näyttävä mutta valitettavan usein liian täynnä itseään.

Olen 166cm mutta muna vaan 12 senttiä. Olispa isompi niin edes jokin minussa naisia kiinnostaisi.

Vierailija
31/86 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Minun rakastajani on lyhyt, hoikka (mutta lihaksikas) kuusikymppinen mies, ja hän on, kuten aikaisempi kommentoija tuossa sanoikin, vikkelä ja taitava sängyssä. En ole häntä ennen rakastellut lyhyen miehen kanssa, nyt en vaihtaisi pois. N41.

Vierailija
32/86 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm, urheilullinen vartalo ja varustus kunnossa. Komeaksi sanottu. Hyvätuloinen. Seurallinen. Silti aivan liian sitkeää saada naisseuraa. Miksi pitää olla niin monimutkaista? Onneksi rahalla sentään saa seksiä., hehe

Vierailija
33/86 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen pituus on täysin yhdentekevä asia"

Tuo on se perus- väittämä. Oma näkemykseni on, että täysin yhdentekevä asia se ei ole. Perusteluja mielipiteelleni on useitakin:

- Jos kyseessä on täysin yhdentekevä asia, niin miksi ihmeessä hyvin monet naiset treffipalstoilla kuitenkin ilmoittavat miehen vähimmäispituuden? Tyyliin "Hei sinä mies yli 180 cm", tai jotain muuta vastaavaa? Ei vaikuta yhdentekevältä.

- Tässäkin ketjussa on tuotu esille että lyhyilläkin miehillä on vaimo tai tyttöystävä, eli siis pituudella ei ole väliä. Osittain totta. Se, mikä jää näissä usein kertomatta on että se vaimo tai tyttöystävä on- yllätys yllätys- miestä puolenkymmentä senttiä lyhyempi. Eli mies 170 senttiä, nainen 162 senttiä= miehen pituudella ei siis ole mitään merkitystä. Ei olekaan, kunhan vain mies on naista pidempi tai vähintään saman pituinen. Jos nainen on sen 162 pitkä ja mies 157, niin silloin voisi sanoa että kyseiselle naiselle pituudella ei todellakaan ole mitään merkitystä. Kuinkas paljon tällaisia pareja on tosielämässä? Aivan oikein, erittäin vähän. Jos mies on sen 157 pitkä, niin vaimo on todennäköisesti 154.

- Pituudella on tosielämässä merkitystä, sen voi osoittaa toteen yksinkertaisella testillä/ ajatusleikillä. Miesten keskipituus Suomessa on muistaakseni noin 180 cm. Otetaan 10 kpl 180 pitkiä parisuhteessa eläviä naisia. Jos pituudella ei ole mitään merkitystä, niin noin kolmasosalla heistä pitäisi olla itseään pidempi mies, kolmasosalla suunnilleen samanpituinen mies, ja kolmasosalla itseään lyhempi mies. Onko näin oikeasti? Ei tietenkään ole. Tosielämässä on niin että max. yhdellä on hiukan itseään lyhempi mies, kahdella tai kolmella on itsensä mittainen mies ja kuudella tai seitsemällä itseään hieman tai selkeästi pidempi mies. Sattumaako? Ei suinkaan.

Pituus tai lihavuus tai joku ruumiillinen vamma/ sairaus, tai yleensä ulkoinen olemus vaikuttaa satavarmasti siihen kiinnostaako hän vastakkaista sukupuolta seksuaalisessa mielessä vaiko ei. Jostakin syystä tämän asian ääneen myöntäminen on isolle osalle ihmisistä äärimmäisen vaikeaa. Ei myönnetä kuinka asia on, vaan kerrotaan kuinka se haluttaisiin olevan. Ikään kuin hyvesignaloidaan tyyliin "minä olen viisaudessani tuollaisten asioitten yläpuolella". Tällöin unohtuu se, että varsinkin parinmuodostuksessa/ seksuaalisuudessa ihminen toimii viettiensä varassa, viettien jotka tulevat suoraan ihmiskunnan alkuhämäristä, ja ovat isolta osin tiedostamattomia.

Eivät ne iänikuiset miesten ja naisten kauneusihanteet ole syntyneet tyhjästä. Eivät naiset korosta pukeutumisessaan rintojaan ja takapuoltaan sattumalta, kuten eivät miehetkään hartioitaan ja hoikkaa lantiotaan. 

Evoluutio suosii miehillä pituutta. On olemassa lyhyitä miehiä joilla on naisia tarjolla enemmän kuin laki sallii, ja on olemassa pitkiä seurustelemattomia miehiä, mutta isossa mittakaavassa yli keskimitan pituus on miehelle etu. Ihan samoin kuin on etu naiselle hoikka, terve vartalo, kauniit kasvot, pyöreä pylly ja terhakat tissit.

Vierailija
34/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
35/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Itse olen ollut parisuhteessa jo nuoruudesta lähtien, mutta parisuhteen aikanakin on paljon tullut kutsuja muilta naisilta. Kohteliaasti olen kieltäytynyt aina. Olen vähän alle 170cm, jäntevä ja empaattinen. Valitettavan usein olen myös huomannut että osa miehistä pitää minua uhkana ja suhtautuu ynseästi minuun. Tähän olen vastannut olemalla kohtelias. Kaverini kutsuvat minua kiusoitellen pillumagneetiksi, en juurikaan pidä tästä nimityksestä.

Vierailija
36/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellei seiso paksun lompakon päällä

Vierailija
37/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko, vaan miten se käyttäytyy.

Vierailija
38/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Vierailija
39/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Itse olen ollut parisuhteessa jo nuoruudesta lähtien, mutta parisuhteen aikanakin on paljon tullut kutsuja muilta naisilta. Kohteliaasti olen kieltäytynyt aina. Olen vähän alle 170cm, jäntevä ja empaattinen. Valitettavan usein olen myös huomannut että osa miehistä pitää minua uhkana ja suhtautuu ynseästi minuun. Tähän olen vastannut olemalla kohtelias. Kaverini kutsuvat minua kiusoitellen pillumagneetiksi, en juurikaan pidä tästä nimityksestä.

Ja kutsuista kieltäydyit siitä syystä, että pelkäsit epäonnistuvasi naisten kanssa. Paljon puhetta ja vähän villoja...

Vierailija
40/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166 cm mies ja nuorena minulla oli yhden yön juttuja noin 35 kertaa. Olen seurustellut pidempään ensin 8 v ja nyt 14 vuoden suhde menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi