Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Roosa-Maria, 29, avautuu sinkkuelämästä: Vanhemmilta ihmisiltä tulee joskus jopa kauhistelua

Vierailija
02.06.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/56d68f5d-b3f6-401a-819e-5bd30c3f9dc1

Roosa-Maria on mieluummin yksin kuin parisuhteeseen, pelkän parisuhteen vuoksi.

Vaikka haluankin parisuhteen, niin etenen asian kanssa ihan kaikessa rauhassa.

Hän yrittää löytää parisuhteen Tinderistä. Tämän lisäksi hän latasi juuri myös Hinge-nimisen deittisovelluksen. Silti Roosa-Maria haaveilee, että tapaisi tulevan kumppanin muuta kautta.

Olisi kiva, jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten.

Kommentit (254)

Vierailija
141/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä jossain pari-kolmekymppisessä sinkussa nykyään on? Enemmän ihmettelyä olisi, jos tuossa iässä olisi naimisissa ja useamman lapsen äiti. Eikä sekään tavatonta ole.

Roosa selvästi haluaa löytää kumppanin, mutta ei nuorena fitnessharrastajanaisena muka sellaista löydä. Se on se ihmettelyn aihe. Koska tuollaisen naisen pitäisi löytää helposti kumppani milloin tahansa. Ja varmasti näitä kumppaneita siellä jo on, mutta sitoutumaan Roosa ei pysty.

Tiktok-videollaan kertoo että ottajia olisi vaikka kuinka mutta haluaa aina just sen joka ei hänestä kiinnostu.

Tuo on tarina myös minun elämästäni, hieman nuorempana sporttimimminä.

Voin vain kuvitella. Nuoria naisia on salilla aivan valtavasti verrattuna vastaaviin miehiin. Nuorille sporttimimmeille ei löydy mitenkään jokaiselle 8-12 rasvaprosentin miehiä, vaikka etsisi kuinka. Suurin osa noista miehistä on varattuja, mutta naiset pysyvät sinkkuina.

Nykyisin naurahdan aina kun tämä rasvaprosentti kommentti ilmestyy. Niin klassikko. XD

Vierailija
142/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa-Maria: "Luonnollinen kohtaaminen olisi kiva, kun joku tulisi vain juttelemaan". Jos hän on ollut neljä vuotta nuorena fitness-harrastajana Tinderissä, niin miten hän olettaa, että tuollainen odottaminen olisi ratkaisu? Kyllä kannattaisi itse olla aktiivisempi etsijä.

Mutta kuten palstallakin on käynyt selväksi, ainakaan salilla ei kannata mennä juttelemaan. Sali on treenaamista, ei luonnollisia kohtaamisia varten.

No kai tää riippuu ihmisestä. Itse jos kävisin salilla niin kokisin kiusalliseksi jos joku tulisi iskemään. Joku toinen saattaa kokea toisin. Tälläistä elämä on, kaikki eivät ole veistetty samasta puusta.

Mulle on ihan sama missä mies tulee iskemään jos sattuu olemaan mun tyyppinen. En keksi yhtäkään paikkaa missä lähestyminen tuollaiselta mieheltä olisi epätoivottu.

Sitten taas miehiltä, jotka eivät ole mun tyyppisiä, en toivo lähestymisiä missään. Koen ne aina ahdistavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana netti tarjoa nuorisolle vääristyneen kuvan siitä ns "ihannepuolisosta".

Siinä missä nuoret naiset haluavat komean, yli 180cm pitkän, jykeväleukaisen ja tuuheatukkaisen adoniksen niin nuorten miesten ihanne nainen on kaunis, kurvikas, hoikka, isotissinen ja pyöreäpeppuinen barbi.

Todellisuudessa nämä eivät kohtaa koskaan eivätkä missään.

Vierailija
144/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimakeilua vuodesta 1977 kirjoitti:

Nykyaikana netti tarjoa nuorisolle vääristyneen kuvan siitä ns "ihannepuolisosta".

Siinä missä nuoret naiset haluavat komean, yli 180cm pitkän, jykeväleukaisen ja tuuheatukkaisen adoniksen niin nuorten miesten ihanne nainen on kaunis, kurvikas, hoikka, isotissinen ja pyöreäpeppuinen barbi.

Todellisuudessa nämä eivät kohtaa koskaan eivätkä missään.

Aivan, aivan

Vierailija
145/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä jossain pari-kolmekymppisessä sinkussa nykyään on? Enemmän ihmettelyä olisi, jos tuossa iässä olisi naimisissa ja useamman lapsen äiti. Eikä sekään tavatonta ole.

Roosa selvästi haluaa löytää kumppanin, mutta ei nuorena fitnessharrastajanaisena muka sellaista löydä. Se on se ihmettelyn aihe. Koska tuollaisen naisen pitäisi löytää helposti kumppani milloin tahansa. Ja varmasti näitä kumppaneita siellä jo on, mutta sitoutumaan Roosa ei pysty.

Tiktok-videollaan kertoo että ottajia olisi vaikka kuinka mutta haluaa aina just sen joka ei hänestä kiinnostu.

Tuo on tarina myös minun elämästäni, hieman nuorempana sporttimimminä.

Voin vain kuvitella. Nuoria naisia on salilla aivan valtavasti verrattuna vastaaviin miehiin. Nuorille sporttimimmeille ei löydy mitenkään jokaiselle 8-12 rasvaprosentin miehiä, vaikka etsisi kuinka. Suurin osa noista miehistä on varattuja, mutta naiset pysyvät sinkkuina.

Nykyisin naurahdan aina kun tämä rasvaprosentti kommentti ilmestyy. Niin klassikko. XD

Se saattaa naisesta kuulostaa kummalliselta, kun ulkonäkö laitetaan lukemiksi. Mutta jos katson tuota "komein mies, jonka tiedät"-ketjua, niin siellä ihannemiesten rasvat ovat pääasiassa 8-12 välissä.

Vierailija
146/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa-Maria: "Luonnollinen kohtaaminen olisi kiva, kun joku tulisi vain juttelemaan". Jos hän on ollut neljä vuotta nuorena fitness-harrastajana Tinderissä, niin miten hän olettaa, että tuollainen odottaminen olisi ratkaisu? Kyllä kannattaisi itse olla aktiivisempi etsijä.

Mutta kuten palstallakin on käynyt selväksi, ainakaan salilla ei kannata mennä juttelemaan. Sali on treenaamista, ei luonnollisia kohtaamisia varten.

No kai tää riippuu ihmisestä. Itse jos kävisin salilla niin kokisin kiusalliseksi jos joku tulisi iskemään. Joku toinen saattaa kokea toisin. Tälläistä elämä on, kaikki eivät ole veistetty samasta puusta.

Mulle on ihan sama missä mies tulee iskemään jos sattuu olemaan mun tyyppinen. En keksi yhtäkään paikkaa missä lähestyminen tuollaiselta mieheltä olisi epätoivottu.

Sitten taas miehiltä, jotka eivät ole mun tyyppisiä, en toivo lähestymisiä missään. Koen ne aina ahdistavina.

Sen takia on miehenä kaikkein parasta, että keskittyy kehittämään itseään ulkoisesti, ja antaa naisten tehdä lähestymiset.

Vierailija
147/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että tuollainen iltapäivälehden täytteeksi tehty höpöjuttu kilvoittaa täällä joltain mieheltä monen sivun teorioinnit alfamiehistä ja tavismiehistä ja naisten tasosta ja ulkonäöstä. Hyvin taas huomaa, että kokemusta ei ole minkäänlaisista ihmissuhteista, ei naisista, ei miehistä, ei ystävistä, eikä parisuhteista, mutta teoriassa asia on kyllä näin kuin ameriikan inkkelit opettaa.  Mitäköhän tuollaisella asenteella elämässä saavuttaa, paitsi lisää omaa katkeruuttaan? 

Jännä juttu, miten naiset kuitenkin tuovat esille hyvin usein näitä inkkeleiden teorioita, kun niistä puhutaan eri tilanteissa. Ulkonäkö on se mikä ratkaisee, naiset ovat nuorena jännittävempien miesten panokavereina ja hieman ennen 30:a alkaa tasoittumisvaihe. Naiset tuovat esille, että itsevarmuus ja se "kuinka itsensä kantaa" ratkaisevat kumppanin valinnassa, mutta kuitenkin kauniit ovat pitkien ja lihaksikkaiden miesten kanssa ja rumat naiset rumien nörttien kanssa. Poikkeuksia totta kai on, mutta laajassa mittakaavassa näin.

Minä lähes viisikymppinen nainen en tunnista omassa tuttavapiirissä tuollaista ilmiötä, että naiset olisivat olleet nuorena jännämiesten panokavereina. Osa naispuolisista tutuista seurusteli vakavammin jo nuorena, osa oli pitkään sinkkuna. Osan vakavat parisuhteet päättyivät, kenellä mistäkin syystä. Osa on harrastanut yhdenillan juttuja paljon, osa joskus, osa ei koskaan jne.  Mitään yhteistä nimittäjää ei esim. ulkonäön perusteella voi osoittaa, sille kuka minkäkinlaisessa suhteessa viihtyy. Pinnalliset ihmiset ovat pinnallisia, oli kyse kummasta tahansa sukupuolesta. Pinnallisia ihmisiä on yhtälailla rumissa kuin kauniissa.

Vierailija
148/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun tyyppinen" = +180cm, terävä leuka, harteikas, hoikka mutta lihaksikas ja vahva, hyvä hiusraja, hunter silmät, erottuvat poskiluut JNE. Sellainen 1940- luvun saksalainen ubermench tyyppinen mies.

Vierailija
149/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo vanhuskäppänät ei tajua maailman muuttumista. Heidän nuoruudessaan tietysti naimisissa olo on ollut tärkein arvo maailmassa ja naimattomat ovat ali-ihmisiä. Silloin kelpasi kuka tahansa ensimmäinen vastaantuleva ihminen. Itseäni ärsyttää että vanhuskäppänät eivät taju sitä että nykyään ihmiset pärjää yksinkin. 

Kyllähän sitä voi pärjätä, mutta yksin eläminen altistaa köyhyydelle. Olen N40+ ja valitsin itsellisen elämän. Minulla on hyvä palkka, brutto noin 4500 mutta ei tällä kovin kummoista elintasoa saa. Ehkä sama kuin kahdella pienituloisella. Nuorempana palkka oli tietysti huomattavasti pienempi ja siltikin pärjättiin. Yksi lapsi on elätettävänä. Ahtaasti asumme jotta elämiseen jäisi rahaa. Olisihan se ihan toista jos vierellä olisi toinen saman verran tienaava. Etenkin nyt tässä iässä sitä arvostaisi vähän parempaa asumismukavuutta. Mietin myös riittävätkö rahat eläkkeellä. En kuitenkaan varsinaisesti kadu, sillä tiedän että olisin ahdistunut avioliitossa kuoliaaksi. Pelkän rahan kanssa ei voi mennä naimisiin.

Vierailija
150/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun tyyppinen" = +180cm, terävä leuka, harteikas, hoikka mutta lihaksikas ja vahva, hyvä hiusraja, hunter silmät, erottuvat poskiluut JNE. Sellainen 1940- luvun saksalainen ubermench tyyppinen mies.

Kyllä, pidän hyvännäköisistä, hyväkroppaisista miehistä. Pitää olla komeat kasvot ja tummat piirteet, mutta pituudella ei ole suuresti väliä. En muista koskaan kiinnostuneeni pitkästä miehestä.

Vierailija
151/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Töissä, harrastuksissa ja opiskeluissa on käyty mutta eipä niistä ole mitään syntynyt. En ole saanut edes niitä kavereita, joita sitten pyytää esittelemään vapaille tyypeille. Pakko kai se on uskoa että olen tarkoitettu olemaan kaikilla tavoilla yksin.

Vierailija
152/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että tuollainen iltapäivälehden täytteeksi tehty höpöjuttu kilvoittaa täällä joltain mieheltä monen sivun teorioinnit alfamiehistä ja tavismiehistä ja naisten tasosta ja ulkonäöstä. Hyvin taas huomaa, että kokemusta ei ole minkäänlaisista ihmissuhteista, ei naisista, ei miehistä, ei ystävistä, eikä parisuhteista, mutta teoriassa asia on kyllä näin kuin ameriikan inkkelit opettaa.  Mitäköhän tuollaisella asenteella elämässä saavuttaa, paitsi lisää omaa katkeruuttaan? 

Jännä juttu, miten naiset kuitenkin tuovat esille hyvin usein näitä inkkeleiden teorioita, kun niistä puhutaan eri tilanteissa. Ulkonäkö on se mikä ratkaisee, naiset ovat nuorena jännittävempien miesten panokavereina ja hieman ennen 30:a alkaa tasoittumisvaihe. Naiset tuovat esille, että itsevarmuus ja se "kuinka itsensä kantaa" ratkaisevat kumppanin valinnassa, mutta kuitenkin kauniit ovat pitkien ja lihaksikkaiden miesten kanssa ja rumat naiset rumien nörttien kanssa. Poikkeuksia totta kai on, mutta laajassa mittakaavassa näin.

Minä lähes viisikymppinen nainen en tunnista omassa tuttavapiirissä tuollaista ilmiötä, että naiset olisivat olleet nuorena jännämiesten panokavereina. Osa naispuolisista tutuista seurusteli vakavammin jo nuorena, osa oli pitkään sinkkuna. Osan vakavat parisuhteet päättyivät, kenellä mistäkin syystä. Osa on harrastanut yhdenillan juttuja paljon, osa joskus, osa ei koskaan jne.  Mitään yhteistä nimittäjää ei esim. ulkonäön perusteella voi osoittaa, sille kuka minkäkinlaisessa suhteessa viihtyy. Pinnalliset ihmiset ovat pinnallisia, oli kyse kummasta tahansa sukupuolesta. Pinnallisia ihmisiä on yhtälailla rumissa kuin kauniissa.

Sinun nuoruudessasi ei ollut vielä tinderiä. Tinder mahdollistaa sen, että panomies kykenee pyörittämään vaikka kymmentä naista samanaikaisesti ilman, että naiset tietävät olevansa pyörityksessä. Komeat miehet ja kaikki naiset pystyvät tilaamaan seksiä kotiinsa kuin pitsaa, paitsi että pitsa maksaa mutta seksi ei. Asenteet ovat muuttuneet siihen suuntaan, että kevytkenkäisyys nähdään hyveenä

Vierailija
153/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

tuollaiset nirsot naiset jää yksin koska ne haluaa vain komeita top 10 miehiä jotka kuitenkin lopulta pettävät tuollaisia naisia.

Aika väsynyttä uhriutumista.

Klassista incelulinaa se vaan on. Ylilauta vuotaa taas. 

Vierailija
154/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo vanhuskäppänät ei tajua maailman muuttumista. Heidän nuoruudessaan tietysti naimisissa olo on ollut tärkein arvo maailmassa ja naimattomat ovat ali-ihmisiä. Silloin kelpasi kuka tahansa ensimmäinen vastaantuleva ihminen. Itseäni ärsyttää että vanhuskäppänät eivät taju sitä että nykyään ihmiset pärjää yksinkin. 

Kyllähän sitä voi pärjätä, mutta yksin eläminen altistaa köyhyydelle. Olen N40+ ja valitsin itsellisen elämän. Minulla on hyvä palkka, brutto noin 4500 mutta ei tällä kovin kummoista elintasoa saa. Ehkä sama kuin kahdella pienituloisella. Nuorempana palkka oli tietysti huomattavasti pienempi ja siltikin pärjättiin. Yksi lapsi on elätettävänä. Ahtaasti asumme jotta elämiseen jäisi rahaa. Olisihan se ihan toista jos vierellä olisi toinen saman verran tienaava. Etenkin nyt tässä iässä sitä arvostaisi vähän parempaa asumismukavuutta. Mietin myös riittävätkö rahat eläkkeellä. En kuitenkaan varsinaisesti kadu, sillä tiedän että olisin ahdistunut avioliitossa kuoliaaksi. Pelkän rahan kanssa ei voi mennä naimisiin.

Ostaa teltan tai hommaa Torista käytetyn asuntoauton.

Vierailija
155/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset joten sinkkujakin on yli miljoona koska tuollaisille tavis naisille ei kelpaa tavis miehet.

Suurin osa suomalaisista sinkuista on iäkkäitä leskiä. Sinkkuus johtuu miesten nirsoudesta, koska miehille kelpaa vain nuoret naiset.

Osa näistä eronneista ja leskinaisista ei edes halua enää miestä riesakseen. Tiedän pari joilla olisi ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, mutta ei enää kiinnosta, yksin on parempi.

Vierailija
156/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pidän hyvännäköisistä, hyväkroppaisista miehistä. Pitää olla komeat kasvot ja tummat piirteet, mutta pituudella ei ole suuresti väliä. En muista koskaan kiinnostuneeni pitkästä miehestä.

Minkä näköinen oma miehesi/panokaverisi on tällä hetkellä?

Vierailija
157/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on kuitenkin se, että suosit pidempiä miehiä, ilmeisesti tiedoatamatta . Vastaavanlainen miesmaku on noin 99% naisista. Komeus ei ole katsojan silmäsä, mutta kauneus on. Lähes joka tyyppisille naisille on oma fanikuntansa, jopa sairaalloosen ylipainoisille naisille on oma pornokategoriansa bbw, joka on hyvin suosittu. Kaikenlaisille naisille on kysyntää, mutta vain 1940-luvun saksalaisille ubermench tyyppisille miehille on kysyntää. Tämä on osasyy nykyiselle tilanteelle ja incel epidemialle.

Vierailija
158/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen oma miehesi/panokaverisi on tällä hetkellä?

Ei minkään näköinen. Mä olen ollut sataprosenttisesti ilman miestä useamman vuoden, mutta silloin kun joku on ollut, se on näyttänyt juuri tuollaiselta kuin kuvailin. Kesän jälkeen ryhdyn etsimään seuraavaa.

Vierailija
159/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on kuitenkin se, että suosit pidempiä miehiä, ilmeisesti tiedoatamatta . Vastaavanlainen miesmaku on noin 99% naisista. Komeus ei ole katsojan silmäsä, mutta kauneus on. Lähes joka tyyppisille naisille on oma fanikuntansa, jopa sairaalloosen ylipainoisille naisille on oma pornokategoriansa bbw, joka on hyvin suosittu. Kaikenlaisille naisille on kysyntää, mutta vain 1940-luvun saksalaisille ubermench tyyppisille miehille on kysyntää. Tämä on osasyy nykyiselle tilanteelle ja incel epidemialle.

Miten niin suosin pidempiä miehiä? Kai mä nyt itse tiedän millaisista miehistä olen kiinnostunut. Viimeisin jonka kanssa olin ja ainut johon olen ollut rakastunut oli minua aavistuksen lyhyempi. Viimeisin josta kiinnostuin oli ehkä noin 5cm minua pidempi, eli ei todellakaan mikään pitkä hänkään.

Vierailija
160/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suosin pidempiä miehiä? Kai mä nyt itse tiedän millaisista miehistä olen kiinnostunut. Viimeisin jonka kanssa olin ja ainut johon olen ollut rakastunut oli minua aavistuksen lyhyempi. Viimeisin josta kiinnostuin oli ehkä noin 5cm minua pidempi, eli ei todellakaan mikään pitkä hänkään.

Ilmeisesti et ole erityisen kaunis, kun sinulla ei ole mahdollisuuksia pitkään ja komeaan mieheen. Jos olisi mahdollisuuksia, niin ottaisit sellaisen. Ehkä se ajatus lohduttaa sinua; "en olis halunnukkaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme