Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Roosa-Maria, 29, avautuu sinkkuelämästä: Vanhemmilta ihmisiltä tulee joskus jopa kauhistelua

Vierailija
02.06.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/56d68f5d-b3f6-401a-819e-5bd30c3f9dc1

Roosa-Maria on mieluummin yksin kuin parisuhteeseen, pelkän parisuhteen vuoksi.

Vaikka haluankin parisuhteen, niin etenen asian kanssa ihan kaikessa rauhassa.

Hän yrittää löytää parisuhteen Tinderistä. Tämän lisäksi hän latasi juuri myös Hinge-nimisen deittisovelluksen. Silti Roosa-Maria haaveilee, että tapaisi tulevan kumppanin muuta kautta.

Olisi kiva, jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten.

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä, kiireistä arkea, TikTok-videoita, ystäviä ja paineita. Lahdesta.

Vierailija
2/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on nuorena hyppiä mehiläisestä toiseen.. Siinä 40:n kohdalla tuleekin sitten kiva yllätys, kun markkina-arvo alkaa hiljalleen hävitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset nirsot naiset jää yksin koska ne haluaa vain komeita top 10 miehiä jotka kuitenkin lopulta pettävät tuollaisia naisia.

Vierailija
4/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taas nainen vain odottaa, että mies tekisi kaiken työn ja hän voisi vain odottaa ja nauttia.

Vierailija
5/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä itsetunnottomissa naisissa on se perustavaa laatua oleva ongelma. Ei ole itsetuntoa ja se ei tiedä hyvää suhdetta. Ensin oma pää kuntoon ja sitten deitti markkinoille. 

Vierailija
6/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on nuorena hyppiä mehiläisestä toiseen.. Siinä 40:n kohdalla tuleekin sitten kiva yllätys, kun markkina-arvo alkaa hiljalleen hävitä

Paitsi miehillä huipussaan vasta siinä 45-50.

Vierailija
7/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treeniä, kiireistä arkea, TikTok-videoita, ystäviä ja paineita. Lahdesta.

Vähän huumeita ja pyssyillä paukuttelua suoraan suomen chicagosta.

Vierailija
8/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 47v, pyöreä täti-ihminen, eikä mulla ole ikinä koskaan ollut näin hurjaa vientiä kuin nyt. Miehiä olis jonoksi asti, ihan nuorista parikymppisistä alkaen aina 80v papparaisiin asti

Vierailija
9/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 47v, pyöreä täti-ihminen, eikä mulla ole ikinä koskaan ollut näin hurjaa vientiä kuin nyt. Miehiä olis jonoksi asti, ihan nuorista parikymppisistä alkaen aina 80v papparaisiin asti

Hyvät fantasiat tulilla teikäläisellä. :D

Vierailija
10/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuus käy voimakkaana hänessä. Ei siksi, etteikö ottajia olisi, mutta hänestä oikein huokuu, että vain sellainen top 0,0001 % mies kelpaa.

Vierailija
11/254 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Vierailija
12/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutin 6 vinkkiä, miten voit löytää kumppanin

1. Anna toisille mahdollisuus löytää itsesi. Mene ulos kotoa sinne, missä on ihmisiä.

2. Kaikki kohtaamiset moninkertaistavat mahdollisuutesi tulla löydetyksi. Varmista, että tapaat paljon uusia ihmisiä viikoittain työssä, harrastuksissa ja vaikka opiskeluiden merkeissä.

3. Työpaikoilla ja opiskelussa – myös aikuisopiskelussa! – syttynyt rakkaus johtaa usein hyviin liittoihin, koska ihmiset ovat tutustuneet toisiinsa pitkän ajan kuluessa, yhteisissä tehtävissä ja paineen alla – silloin voi syntyä erityinen luottamus toiseen.

4. Hakeudu hommiin ja paikkoihin, joissa tapaat erilaisia ihmisiä ja sukupuolten edustajia.

5. Pyydä kavereita esittelemään sinut vapaille kivoille tyypeille. Tämä on yksi kolmesta yleisimmästä tavasta löytää kumppani.

---

Näitä olen itsekin suositellut tällä palstalla (kuudes kohta oli niin huono, etten sitä kopioi).

Tuossa ei vaan puhuttu mitään, minkä näköisen ihmisen noin kannattaa tehdä. Ulkonäkö ratkaisee, miten suosittu olet ja miten suosittu et ole.

Vierailija
13/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa-Maria: "Luonnollinen kohtaaminen olisi kiva, kun joku tulisi vain juttelemaan". Jos hän on ollut neljä vuotta nuorena fitness-harrastajana Tinderissä, niin miten hän olettaa, että tuollainen odottaminen olisi ratkaisu? Kyllä kannattaisi itse olla aktiivisempi etsijä.

Vierailija
14/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

tuollaiset nirsot naiset jää yksin koska ne haluaa vain komeita top 10 miehiä jotka kuitenkin lopulta pettävät tuollaisia naisia.

Aika väsynyttä uhriutumista.

Vierailija
15/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa-Marian kohdalla kyse ei ole siitä, etteikö ottajia olisi. Sinkkuus on hänelle puhtaasti oma valinta.

Vierailija
16/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos joku tulisi vaan livenä juttelemaan ja se lähtisi siitä sitten."

Jos joku mies tulee juttelemaan, alkaa kamala metoo-huuto.

Vierailija
17/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa-Maria: "Luonnollinen kohtaaminen olisi kiva, kun joku tulisi vain juttelemaan". Jos hän on ollut neljä vuotta nuorena fitness-harrastajana Tinderissä, niin miten hän olettaa, että tuollainen odottaminen olisi ratkaisu? Kyllä kannattaisi itse olla aktiivisempi etsijä.

Mutta kuten palstallakin on käynyt selväksi, ainakaan salilla ei kannata mennä juttelemaan. Sali on treenaamista, ei luonnollisia kohtaamisia varten.

Vierailija
18/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa-Marian kohdalla kyse ei ole siitä, etteikö ottajia olisi. Sinkkuus on hänelle puhtaasti oma valinta.

Nirsoillaan ja odotellaan josko jostain ilmestyisi se vielä parempi...

Vierailija
19/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mimmi on aika roteva joten se varmasti karsii pois miehiä aika paljon. Varmasti haluaa miehen, joka on selvästi häntä isokoisempi. Minusta hänelle sopisi just joku jääkiekkoilijatyyppinen mies, mutta niitä ei luonnollisesti ole kovin paljoa sinkkuna. Tinderin valikoima on suurimmaksi osaksi pikkumiehiä, enkä usko että hän sellaisista kiinnostuu. En siis ihmettele yhtään että on vaikeuksia.

Toisaalta myös tuo lapsellisten tikotok-videoiden jakaminen omasta pärstästä voi olla monelle fiksulle miehelle iso turn off, eli sekin jo karsii miehiä pois.

Nuo TikTok videot ovat kyllä aika järkyttäviä. En ole ikinä ymmärtänyt tuota voimatekstien jakamista, missä itse keikistellään tekstin takana tai vieressä esitellen omia muotoja? Sama, kuin Instagram-kuvissa. Joku nainen saattaa jakaa jonkun koulukiusaamistekstin ja sitten itse ollaan kuvassa alusvaatteissa. En tajua.

Vierailija
20/254 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa ei ainakaan jutussa kerro, millaisen miehen haluaisi (itseä pidempi, lihaksikas, paksut tuuheat hiukset ym..). Eikä luonnollisesti kerro, millaisten miesten kanssa harrastaa säännöllisiä irtosuhteita / fwb-juttuja. Ja miksei näiden kanssa muodostu parisuhdetta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän