Miehen testosteronit alhaalla, ei halua korvaushoitoa
Onko muilla kokemusta siitä, että suhde on seksitön, koska miehellä on haluttomuutta. Syynä ilmeisesti miesten vaihdevuodet ja testosteronin vähyys, ne ovat labratulosten mukaan viitearvojen alapuolella. Hän ei kuitenkaan halua aloittaa korvaushoitoa, koska sitä pitäisi jatkaa lopun elämää. Ymmärrän periaatteessa, mutta mietin tätä omasta näkökulmastani, että miten suhtautua. Hän ei tuosta olostaan nåhtävästi lainkaan kärsi, mutta minä olen alkanut masentua seksittömässä liitossa. Olen jo myös huomannut, että olen vähän alkanut ihastunut toisiin miehiin viime aikoina. Onko viisaita neuvoja ja ratkaisuja tähän tilanteeseen?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan testosteronia ja vihaan miehiä. He ovat sikoja!
Oletko poistattanut munasarjasi ja lisämunuaisesi, jotta sinulla ei enää erity tätä karmaisevaa ainetta?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on yli- tai alipainoinen, ei harrasta liikuntaa, syö mitä sattuu ja/tai ei nuku tarpeeksi, voi testosteronitasoja yrittää nostaa myös elämäntapamuutoksilla. Olettaen, että miestä kiinnostaa tehdä jotain asialle.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä toisia miehiä vihaat, vihaatko itseäsikin?
Avaaja turautti:
Onko muilla kokemusta siitä, että suhde on seksitön, koska miehellä on haluttomuutta. Syynä ilmeisesti miesten vaihdevuodet ja testosteronin vähyys, ne ovat labratulosten mukaan viitearvojen alapuolella. Hän ei kuitenkaan halua aloittaa korvaushoitoa, koska sitä pitäisi jatkaa lopun elämää. Ymmärrän periaatteessa, mutta mietin tätä omasta näkökulmastani, että miten suhtautua. Hän ei tuosta olostaan nåhtävästi lainkaan kärsi, mutta minä olen alkanut masentua seksittömässä liitossa. Olen jo myös huomannut, että olen vähän alkanut ihastunut toisiin miehiin viime aikoina. Onko viisaita neuvoja ja ratkaisuja tähän tilanteeseen?
Tyypillinen wanharouva Tyhjäpään saasta-avaus.
Aloituksesta puuttuu oleellinen tieto eli miehen ikä. Sillä on merkitystä siinä mielessä, että ikääntynyt mies joutuu miettimään asiaa myös eturauhassyövän mahdollisuuden kannalta. Sen hoidon ensimmäinen askel on yleensä testosteronitasojen ajaminen alas.
Ruma, nalkuttava vaimo ja liian pitkä parisuhde laskee testoja. Kun vaihdetaan akka puolta nuorempaan niin keppi seisoo kovana ja mistään makuukammarin ongelmista ole mitään tietoakaan.
Tämä on fakta.
No kuka helvetti ilkii mennä lääkäriin ettei seiso. Jos ei seiso niin sitten ei pie panna, se on yksinkertasesti sen merkki että ne hommat on hoidettu
Vierailija kirjoitti:
No kuka helvetti ilkii mennä lääkäriin ettei seiso. Jos ei seiso niin sitten ei pie panna, se on yksinkertasesti sen merkki että ne hommat on hoidettu
Kyllä se vaan näin on. Se on jokaisen itsensä ja kumppanin huijaamista jos ei kalu nouse omin avuin. Sitten sängyssä kehutaan kumppania miten hyvälle tuntuu kun apujen avulla saanu seisomaan. Naapurin nuorelle salipepulle on kyllä heti ruvennu jöpöttämään ilman apuja
Ite aatellut että sais haluja vähän vähemmälle, ihan halut ei vaimon kanssa kohtaa. Ja en ole haiseva, huonokuntoinen ym. sika vaan varmasti keskimääräistä melkein viiskymppistä miestä paremmassa kunnossa. Ja ero ei kuulosta hyvältä, asun kivassa talossa hyvällä paikalla, mihinkään taloyhtiöön en halua todellakaan muuttaa. Jos löytyis joku kuka pystyy muuttamaan tähän tuon toisen tilalle joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ite aatellut että sais haluja vähän vähemmälle, ihan halut ei vaimon kanssa kohtaa. Ja en ole haiseva, huonokuntoinen ym. sika vaan varmasti keskimääräistä melkein viiskymppistä miestä paremmassa kunnossa. Ja ero ei kuulosta hyvältä, asun kivassa talossa hyvällä paikalla, mihinkään taloyhtiöön en halua todellakaan muuttaa. Jos löytyis joku kuka pystyy muuttamaan tähän tuon toisen tilalle joskus.
Onko mieslapsella ihan oma kiva talo. Vaimo vaan vaihtoon, kunhan oman pikkumiehen oma talo pysyy. Reppana, kunniota vaimoasi, äläkä ole sen kanssa vain jonkun materian takia.
Jos seksi on tärkeää, niin ap:n tilanteessa kannattaa erota. Eihän se seksittömyys ole koskaan ongelma haluttomalle osapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko poistattanut munasarjasi ja lisämunuaisesi, jotta sinulla ei enää erity tätä karmaisevaa ainetta?
Sika! Olen nainen, enkä tarvitse mitään oksettavaa testosteronia mihinkään. Tai miehiä, pysyn kaukana!
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on tärkeää, niin ap:n tilanteessa kannattaa erota. Eihän se seksittömyys ole koskaan ongelma haluttomalle osapuolelle.
...mutta vain siinä tapauksessa että avauksessa kerrottu olisi totta. Mielikuvituspuolisostaan ei voi ottaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinut on saanut noin katkeraksi miehiä kohtaan ? Eihän miehetkään enkeleitä ole, mutta ihmisiähän me jokainen vai ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika! Olen nainen, enkä tarvitse mitään oksettavaa testosteronia mihinkään. Tai miehiä, pysyn kaukana!
Jos sinä sattuisit olemaan nainen, on hyvä tiedostaa että myös naisen elimistö tuottaa luonnostaan testosteronia. Alkoholin reipas nauttiminen lisää testosteronin tuotantoa, joka madaltaa naisen ääntä ja saa ekstrapanetusta aikaan. Valitettavasti alkoholi on muuten aika epäterveellinen ratkaisu enemmälti käytettynä. Kyllähen sen näkee ja kuulee kun kuljeksii marketeissa ja näitä viinan möreyttämiä viiksekkäitä naisia kuljeksii kaljaa hakemassa lisää. Varmaan tekis seksiäkin niillä mieli, mutta aika paha pitää olla puute miehellä jotta sellaiseen huvittaisi sekaantua seksuaalisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan näin on. Se on jokaisen itsensä ja kumppanin huijaamista jos ei kalu nouse omin avuin. Sitten sängyssä kehutaan kumppania miten hyvälle tuntuu kun apujen avulla saanu seisomaan. Naapurin nuorelle salipepulle on kyllä heti ruvennu jöpöttämään ilman apuja
No kaikessa elämisessähän me tavallaan erinäisiä apuneuvoja tarvitaan , vaikkapa hattua päässä, ettei pää palellu. Jollakin se sitten paleltuu, kun ei suostu hattua käyttämään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinut on saanut noin katkeraksi miehiä kohtaan ? Eihän miehetkään enkeleitä ole, mutta ihmisiähän me jokainen vai ollaan.
He r aiskaavat ja alistavat naisia ja tuottavat naisvihaa. Ovat väkivaltaisia ja haisevatkin pahalle. Olen tutustunut feminismiin, joka voimaannuttaa kirjallisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He r aiskaavat ja alistavat naisia ja tuottavat naisvihaa. Ovat väkivaltaisia ja haisevatkin pahalle. Olen tutustunut feminismiin, joka voimaannuttaa kirjallisuudellaan.
Nuo kirjatko aiheuttavat vihaa miehiin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ylilaudalta pihalle naurettu amatööritrolli yrittää false flagina esittää feministiä niin huonosti, että se ei ole enää edes hauskaa vaan säälittävää.