Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen testosteronit alhaalla, ei halua korvaushoitoa

Vierailija
01.06.2023 |

Onko muilla kokemusta siitä, että suhde on seksitön, koska miehellä on haluttomuutta. Syynä ilmeisesti miesten vaihdevuodet ja testosteronin vähyys, ne ovat labratulosten mukaan viitearvojen alapuolella. Hän ei kuitenkaan halua aloittaa korvaushoitoa, koska sitä pitäisi jatkaa lopun elämää. Ymmärrän periaatteessa, mutta mietin tätä omasta näkökulmastani, että miten suhtautua. Hän ei tuosta olostaan nåhtävästi lainkaan kärsi, mutta minä olen alkanut masentua seksittömässä liitossa. Olen jo myös huomannut, että olen vähän alkanut ihastunut toisiin miehiin viime aikoina. Onko viisaita neuvoja ja ratkaisuja tähän tilanteeseen?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hoitoja naisille olisi tarjolla?

Vierailija
2/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hoitoja naisille olisi tarjolla?

Nqisillehan on pitkään jo ollut vaihdevuosiin korvaushoitoa. Se auttaa fyysisiin oireisiin, kuten unettomuuteen jne. Halukkuutta se ei lisää, vaan päinvastoin vähentää. Itse vaihdevuodet eli estrogeenin väheneminen lisää naisilla haluja, koska tuo testosteronin paremmin esiin.

Mutta ehkä sinun kannattaa ensin alkaa tehdä enemmän kotitöitä oma-aloitteisesti, se auttaa usein. Lisäksi kannattaa ottaa selvää, millaisesta seksistä se nainen oikeasti pitäisi ja nauttisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Eli siis haluton mies = vika miehessä. Haluton nainen = vika miehessä

Vierailija
4/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Eli siis haluton mies = vika miehessä. Haluton nainen = vika miehessä

Eli kun miehen testosteroni on mitattu ja viitearvojen alapuolella ja siksi haluton, niin vika on mielestäsi naisessa? Mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
5/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappeja naamaan ukolle, tai ulos.

Vierailija
6/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö monella ole vastaavaa tilannetta? Olen luullut että se olisi todella yleinen.

Ap

Vierailija
7/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvo on tietysti puhua miehen kanssa sun tilanteesta. Neuvottelette yhdessä mitä tehdään, koska onhan tuohon vaihtoehtoja. 

Vierailija
8/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on yli- tai alipainoinen, ei harrasta liikuntaa, syö mitä sattuu ja/tai ei nuku tarpeeksi, voi testosteronitasoja yrittää nostaa myös elämäntapamuutoksilla. Olettaen, että miestä kiinnostaa tehdä jotain asialle.

Vierailija
9/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on yli- tai alipainoinen, ei harrasta liikuntaa, syö mitä sattuu ja/tai ei nuku tarpeeksi, voi testosteronitasoja yrittää nostaa myös elämäntapamuutoksilla. Olettaen, että miestä kiinnostaa tehdä jotain asialle.

Nuo asiat ovat melko kunnossa hänellä.

Joku kommentoi, että vaihtoehtoja on, kunhan miehen kanssa puhuu. En itse keksi vaihtoehtoja, avointa suhdetta hän ei halua. Seksiä on ollut vuosi sitten viimeksi, jos se auttaa hahmottamaan tilannetta.

Ap

Vierailija
10/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken googlqta aihettq sekä suomeksi että englanniksi, eikä tullut yhtään hakutuloksia. Ihan kuin tällaista ongelmaa ei olisi kellään muulla koko maailmassa.

Naisten vaihdevuosista ja hoidoista puhutaan paljon, mutta miesten vaihdevuosiongelmista ei näköjään ollenkaan.

Ap

Vierailija
11/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kokeilis sitten vaikka supersinkki

Luontaistuotetta. Siinä on kuparia hivenen

mukana, niin tasapainuttaa kuparin määrää,

verrssä. Sinkki lisää testotasoa . Minä käytän

sinkkiä 25mg vahvuutta. Tohtori Tolonen on

siitä kirjoitellut.

Vierailija
12/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten ajattelee siitä, että seksin loppumisesta on nyt sitten tullut ongelma suhteessanne?

Vierailija
13/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä kirjoitellut.

Onko sinulla mitattu arvot, auttaakohan tuollainen, jos arvot ovat jo kaikkien viiterajojen alapuolella?

Vierailija
14/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten ajattelee siitä, että seksin loppumisesta on nyt sitten tullut ongelma suhteessanne?

Hän ei kai koe ongelmaa, koska ei sitä enää kaipaakaan. Niin kai se yleensä ei ole ongelma haluttomalle, oli sukupuolet miten päin vain. Ja toki koen, että olen niin vastenmielinen, että osa haluttomuudesta johtuukin siitä.

Tilanne vaikuttaa minuunkin niin, että olen alkanut menettää kyvyn saada orgasmia edes itsekseni. Eli minullakin halu ja kyky on alkanut kadota. Oikein pelästyin kun yhtäkkiä tulikin ihastumisen tunteita vierasta miestä kohtaan, kun hän oli aktiivinen ja alkoi lähettää viestitejä.

Ap

Vierailija
15/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän tuo teston puute aiheuttaa monenlaisia oireita pidemmän päälle haluttomuuden lisäksi. Lihasmassa vähenee, lihominen, osteoporoosi ym. Siihen kun lisää vielä mielialamuutokset, aloitekyvyttömyyden ja voimakkaan väsymyksen niin ei se oloa helpota.

Ihan jo oman terveydenkin kannalta kannataisi korvaushoitoa harkita. Jos on elintavat kunnossa, niin eihän ne siitä vanhemmalla iällä enää oikeen nousekaan itsestään. Sinkki lisää teston tuotantoa ja sitä voisi ainakin kokeilla.

Ammattitaitoinen lääkäri varmasti osaisi puhua hyödyistä. Ainahan voi kokeilla. Saahan ne lopettaa sit jos siltä tuntuu.

Vierailija
16/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei kai koe ongelmaa, koska ei sitä enää kaipaakaan. Niin kai se yleensä ei ole ongelma haluttomalle, oli sukupuolet miten päin vain. Ja toki koen, että olen niin vastenmielinen, että osa haluttomuudesta johtuukin siitä.

Tilanne vaikuttaa minuunkin niin, että olen alkanut menettää kyvyn saada orgasmia edes itsekseni. Eli minullakin halu ja kyky on alkanut kadota. Oikein pelästyin kun yhtäkkiä tulikin ihastumisen tunteita vierasta miestä kohtaan, kun hän oli aktiivinen ja alkoi lähettää viestitejä.

Ap

Eli ette ole edes puhuneet asiasta. Kyllä on ihan kohtuullista odottaa vastausta siihen kysymykseen, miten hän näkee suhteenne tulevaisuuden, kun sinä jäät kokonaan ilman seksiä. Hän ei halua tehdä asialle mitään, eikä antaa sinulle vapautta tavata muita, joten mikä on hänen ratkaisunsa? Vaatisin sinuna häneltä pohditun vastauksen. 

Nämä keskustelut käydään silloinkin, kun nainen on se haluton osapuoli, ja usein lopputulos on avoin suhde tai ero. 

Älkää ihmiset pelätkö sitä puhumista niin paljon.

Vierailija
17/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ette ole edes puhuneet asiasta. Kyllä on ihan kohtuullista odottaa vastausta siihen kysymykseen, miten hän näkee suhteenne tulevaisuuden, kun sinä jäät kokonaan ilman seksiä. Hän ei halua tehdä asialle mitään, eikä antaa sinulle vapautta tavata muita, joten mikä on hänen ratkaisunsa? Vaatisin sinuna häneltä pohditun vastauksen. 

Nämä keskustelut käydään silloinkin, kun nainen on se haluton osapuoli, ja usein lopputulos on avoin suhde tai ero. 

Älkää ihmiset pelätkö sitä puhumista niin paljon.

Tottakai olemme puhuneet ja monta kertaa, eli minä olen ottanut puheeksi. Mieheltä ei saa selvempää vastausta aiheeseen. Minä lopulta niihin kokeisiin ja lääkäriinkin pakotin, mutta siitäkään ei tullut ratkaisua.

Ap

Vierailija
18/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siitä kirjoitellut.

Onko sinulla mitattu arvot, auttaakohan tuollainen, jos arvot ovat jo kaikkien viiterajojen alapuolella?[/

////

Minulta ei ole mitattu testoarvoja, mutta

halut on kovat , naista tekee mieli kovasti.

En ole kyllä haluttomuudesta kärsinyt ,vaan

lähinnä erektio on heikentynyt

Vierailija
19/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan on aina vaan väsynyt.

Ja minäkään en oikeastaan kaipaa seksiä teknisesti, vaan sitä että olisi haluttu. Sitä on vaikea vaatia lääkkeillä kuntoon, jos hän vaikka ei enää oikeasti haluakaan minua ja on salaa tyytyväinen hormoniarvoihinsa ja virallinen syyllinen on vaan se, mihin vedota.

Ap

Vierailija
20/76 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä stay-up sukat, avorintsikat ja halkiopikkarit eli seksihepeneet päällesi niin miehesi tasot nousevat hetkessä ennalleen! Saat 100% varmasti ja jos et saa seksiä, niin silloin ei pillerit auta vaan miehellä on joku toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän