Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotikaupungissasi sellaisia meneviä yökerhoja noin nelikymppisille?

Vierailija
04.07.2024 |

Jotenkin tuntuu ettei mistään kaupungista koskaan löydä sellaista bileyökerhoa noin nelikymppisille. Ne yökerhot, jotka ei ole suunnattu 18-kesäisille, eli juuri täysi-ikäiseksi tulleille, niin niissä porukka on yleensä noin 23-30-vuotiasta. Sitten taas löytyy sellaisia seesteisiä "eläkeläiskuppiloita", mutta missä on ne noin nelikymppisten bilepaikat? Olen liian vanha 25-vuotiaiden sekaan bilettämään, mutta vastaavasti liian nuori noihin vanhemman väen seesteisiin kuppiloihin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää tiedä kaljabaareista ja bilemestoista enää mitään. Olen 40. 

Vierailija
2/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan monella paikkakunnalla sellainen "the pubi" jossa käy monet yksillä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Mummotunneli ja Kallen torstai.

Vierailija
4/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä  noita seesteisiä eläkekuppiloita on, niistä enemmän kiinnostunut.

Vierailija
5/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan monella paikkakunnalla sellainen "the pubi" jossa käy monet yksillä joskus.

No miten se liittyy aloituksen kysymykseen? Kysyttiin menevää bilemestaa eikä mitään "käydään yksillä pystäriä". Noita pystybaarejahan nyt on joka kaupunki täynnä.

Vierailija
6/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella k40-discoja. Loppuunmyyty ollut usein. Yli 1000 henkeä mahtuu kerralla.

Vierailija
7/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa, joten kyllä täällä jonkin verran on...

Vierailija
8/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhot on tarkoitettu, kaikenikäisille täysikäisille.

Siksi niissä on ja käy laaja skaala eri-ikäistä.

Aikuiset ja vanhempi asakas on kuitenkin niissä suosituin,  He kuluttavat yökerhoissa eniten rahaa.

Yökerho on yrirys, ravintola.  Se on bisnestä.  Sen pitää tuottaa tulosta, että sitä voi ylläpitää.

Joihin yökerhoihin on vieläkin ikäraja 20-21 vuotta.

Vierailija
9/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole yökerhoja.

Yökerhoissa ovat korkealaatuisimpia. Useisiin on pääsymaskukin.

Vierailija
10/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt yökerhossa 15 vuoteen. N40

Vierailija
11/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva yli nelikymppinen nyt yleensäkään käy missään bilemestoissa. Ihan kuten itsekin totesit niin tuo on sitä max 25 vuotiaiden hommaa riekkua siellä koko yö.

Vierailija
12/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto.  Tolloimmat täällä, eivät edes tiedä, mitä yökerho tarkoittaa.

Eivät ole milloinkaan käyneet,  eivät kotimaassa eivätkä ulkomailla.

Vierailija
13/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nelikymppinen ja tuttavapiirini ainoa, joka tykkäisi yökerhoista. Mutta en niissä juuri koskaan käy, kun ystävät eivät niihin halua ja en ole kuitenkaan yksinmenevää sorttia. Että sen takia niissä ei nelikymppiset taida käydä, kun ei suurin osa nelikymppisistä siitä meiningistä pidä.

Vierailija
14/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin kans sellaista. Ehkä se miehen saaminenkin olisi sitten helpompaa. Nyt se tuntuu aivan toivottomalta. Tinder ainoa vaihtoehto ja sitä en halua. 

Vierailija
15/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva yli nelikymppinen nyt yleensäkään käy missään bilemestoissa. Ihan kuten itsekin totesit niin tuo on sitä max 25 vuotiaiden hommaa riekkua siellä koko yö.

Ja taatusti käy.

Pyörähdä vaikkapa Helsingissä tai Tampereella.

Korkeatasoiset yökerhot täynnä pitkälle koulutettuja miehiä ja naisia, nelikymppisiä sinkkuja, joilla on rahaa pitää tyylikkäästi hauskaa.

Samoin yökerhoissa pyörii ja liikkuu 40 - 60 bisnesmiehiä, päälliköitä ja johtajia, sekä ulkomaisia, täällä kauppija tekeviä, että kotimaisia.

Luuletko sinä hölmö, että kalliit, korkeatason yökerhot pysyisi pystyssä, nuorten pikkurahoilla, velkaisilla ooiskelijoilla tai muilla perseaukisten satunnaisilla käynneillä ?

Vierailija
16/18 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin nelikymppinen ja tuttavapiirini ainoa, joka tykkäisi yökerhoista. Mutta en niissä juuri koskaan käy, kun ystävät eivät niihin halua ja en ole kuitenkaan yksinmenevää sorttia. Että sen takia niissä ei nelikymppiset taida käydä, kun ei suurin osa nelikymppisistä siitä meiningistä pidä.

Minä olen huomannut, että pariskunnat eivät mene yökerhoihin illanvietossa. Sitten taas jos esim mies pääsee vapaalle ilman akkaansa kaveriporukalla, niin mielellään lähtee bileyökerhoon.

Vierailija
17/18 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran kesässä kannattaa käydä Mummotunnelissa. Se on elämys ja siellä näkee mielenkiintoisia ihmisiä, on livemusaa, tanssia ja alakerrassa karaoke. Itse nelikymppisenä voin suositella sitä paikkaa. 

Vierailija
18/18 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä Porissa ainakin. Yökerho Nakki ja simpukka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä