*~* HAAHUT viikko 49 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] Plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (121)
Toivoa ei kai koskaan pidä menettää, mutta kyllä on nyt kuitenkin aikalailla lähellä. En vaan jaksa sitä positiivista odotusta...joka sitten päättyy kuoppaan. Täällä vaan itkettää nyt. Kumpa mies tulisi pian kotia...lähetään sitten yhessä ostamaan oikein ytyjä kipulääkkeitä, jos vaikka alkaisi tuo kohtu thjetä itsestään kipujen kera. Sain siis niihin lääkäriltä reseptin...ehkä tuokin oli yksi merkki siitä, mihin se gyne itse uskoi...
pumpsu:yritä siihen uskoa! Olen kovin pahoillani puolestasi, niinhän se mieli tekee, että alkaa valmistautua pahimpaan :' ( Mutta yritä pitää vielä toivoa yllä, koskoa vielä on toivoa! *halaus*
kaisuli:en ole kauheesti noita limajuttuja harrastanut ;) Nyt kai ei auta kun pitää pää kylmänä pari viikkoa!! kp 14/30-??? on meneillään, ja olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että sellaista kuin piinaVIIKKO ei olekkaan, on piinaPARIviikkonen! Miten ihmeessä jaksan odottaaaaa?
vm:toivottavasti selviät työkiireistäsi=) Onko täti kutistunut? Moni täällä sen rutaleen seuraa kaipailis! Mutta minä EN.
Nyt lähden ostoksille, mutta illemmalla palailen taas =)
Kärsimätön Sofia
Eihän tämä nyt voi olla totta! Ei tässä näin pitänyt käydä. Onko sulla nyt kipuja?
Toivottavasti pahimmat pelot eivät käy toteen ja siellä ensi viikolla olisikin pieni vauvelin alku.
Rutkasti haleja sinulle ja voimia! Pidän sulle peukkuja.
liityn nimittäine teidän tiputtelijoiden ja vuotelijoiden sankkaan joukkoon.
Ihan ihme vuotoa on nyt ollut parin päivän ajan. Alkoi niin että pyyhkiessä tuli ja nyt on tullut jo ph-suojaan asti ihan pikkiriikkisen. Kierto on nyt n. puolessa välissä ja oviksen olin jo bongaavinani viime viikolla. Tikuilla yritin oilia metsästää, mutta taisin ryhtyä tikuttelemaan pari päivää liian myöhään. Sain saaliiksi nimittäin yhden lähes yhtä vahvan viivan ja muutaman haalean kunnes tikkuun ei enää tullut edes haamua.
Ihmetyttää siis kovasti tämä vuoto. Ensin elättelin toiveita että kyseessä olisi kiinnittymisvuoto, mutta ei kai se nyt useamman päivän voi jatkua. Ja tänään tosiaan tuli jo vähän runsaammin pyyhkiessä, ihan verensekaista limaa (anteeksi tarkat kuvaukset). Alkaako menkat jo nyt, ei voi eikä saa koska silloin luteaalivaihe jää aivan liian lyhyeksi.
Hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa.
Sorppa tämä omanapainen viesti, mutta tyttö istuu sylissä ja vaatii huomiota joten en valitettavasti ehdi keskittyä teidän kirjoituksiinne.
Haleja ja terkkuja!
Kiitos sofia, olen muutenkin pessimistinen luonne ja kun vielä on kokemusta, ettei toivon ylläpitäminen ole mihinkään johtanut, niin sitä on niin tavattoman taipuvainen masennuksen syövereihin vajoamaan...mutta yritän joo, olla täysin epätoivoon vajoamatta
apuh: Kiitos sinullekin! Kipuja ei ole ollut. Noi vahvat kipulääkkeet sain ihan sen takia kun viime keskenmeno päättyi aika ikävästi. Jouduin ambulanssilla ihan kauheiden tuskien takia sairaalaan, tämä tapahtui aamuyöllä eikä muutenkaan ollut mikään mukava kokemus, mutta siis siksi lääkkeet nyt varuille, että voi niitä alkaa popsia jos on tarvis.
Tuli mieleen, ettei sulla nyt olis ovisvuotoa. Sehän on aika tyypillistä, että tulee verta ovulaation tapahtuessa
toivotaan, että sun tapauksessa on tuota ovisvuotoa! Sellainen laatuaan kyllä kelpaa :)
Sitten on pakko tunnustaa, vaikka hävettää mahottomasti... :) Nyt siis kp14/30-??, ennen edellisiä menkkoja kondomiehkäisy. Tein raskaustestin *nolona*..... onko oireita - ei! Oisko edes mahdollista olla raskaana - ei! Mutta teinpäs kumminkin. Voi ei tätä hulluutta!! Mietin vaan, että jos nyt ehkä kummiskin...
Joo, että tämmöisiä huveja.
Eli tänään illalla alkoi vuoto. Eikä mikään pieni, vaan runsas kirkas vuoto. Kyllä tämä taas tältä erää on menetetty juttu. Kumma kyllä, ei edes itketä. Olin niin osannut varautua tähän. Muistan, kuinka ultraa varatessa vastaanottovirkailija sanoi, että vielä edellisenä perjantaina ehtii ultran perua, mikäli tarvitsee. Ja näin juuri kävi. Viikkoja olisi ollut tänään 7+1. Ikävää, mutta jotenkin tuntuu että nämä menetyssurut on surtu jo aiemmilla kerroilla. Nyt ei vain tunnu miltään. Tänään on ollut tosi huono olo, olisiko enteillyt tätä sitten...
Joka päivä olen lueskellut juttujanne, mutta jostain syystä on ollut tosi väsynyt olo enkä ole jaksanut kirjoitella. Nyt voisi terästäytyä, koska mieskin tulee seuraavan kerran vasta jouluksi kotiin ja hajoaa pää jos näitä täällä ihan yksin pohtii.
Näin tällä kertaa,
DreamOne
Mulla on ollut koko päivän niiiiin p¤ska fiilis, että ajattelin tulla tänne itkemään surujani teille. Mutta täällä olikin muilla ihmisillä isompia suruja ja yhtäkkiä omat tuntuvat hyvin mitättömiltä.
DreamOne ja Pumpsu: Voi kuinka olen pahoillani teidän vuoksenne. Pidetään vielä kuitenkin toivon kipinää yllä. Vaikealta se voi tietysti tuntua. Jaksamista teille molemmille ja lämmin halaus täältäpäin.
Muiden kirjoitukset valitettavasti menivät hieman ohi (luin taas 5 sivua putkeen..)
Itse olen jotenkin vaan ihan loppu. Töissäkin vain koko ajan itkettää, mikä ei tietty noissa asiakaspalvelutöissä ole kauhean hyvä juttu. Tänään aamulla piti olla ultra, kaipa se osaltaan pisti mielen mustaksi. Lisäksi töissä yksi työkaveri, joka ei vielä ollut kuullut keskenmenostani, kysyi että jokos se vauva siellä masussa potkii..Tuntui kuin veitseä olisi sydämessä väännetty ja taas heräsi kysymys, miksi näin piti käydä, miksi juuri meille. Onneksi huomenna on vapaa päivä, saa vähän aikaa taas keräillä itseään kokoon.
Niin on taas ikäviä tunnelmia täällä.
DreamOne: Oon todella pahoillani. En osaa muuta tehdä kuin jaksuhaleja rutistaa.
Pumpsu: Älä vielä heitä toivoasi, näiltä Vauvan sivuilta löytyy yksi jos toinenkin kertomus siitä, kuinka tuulimunadiagnoosi on osoittautunut vääräksi. Oliko se sikiöpussi muodoltaan pyöreä vai enempi littanan ovaali? Mutta eikös sekin ole positiivista, että viikot eli pussin koko täsmää ovikseen. Esim. mun tuulimunassa piti olla viikkoja 6+4, mutta pussi vastasi vkoja 5+2 eli oli paljon pienempi.
Ida: Jaksamista sinullekin. Nää asiat on aina rankkoja ja ikävissä tilanteissa tulee muistutuksia siitä, miten kaikki olis voinu olla ja miten kaiken olis pitäny mennä...
Omat kuulumiset lyhyesti: Olo taas ihan normaali, tuhruttelu täysin loppunut ja mahakivut kaikonneet. Joko oli pirskatin kivulias ovulaatio tai sitten taas alkava kohtutulehdus.
Nyt kp 22, piinaviikko edessä. Lauantaina 16.12. kp 30, jolloin ajattelin testailla, jos menkat ei ole alkaneet.
Tää on niin väärin!! Mä en sullekaan osaa mitään " järkevää" lohduksen sanaa kirjoittaa!! Olen suunnattoman pahoillani!
Voimia ja halauksia! Ja muista, että vaikka kuinka olisit ollut pahimpaan varautunut, sulla on oikeus suruun. Ei ole pakko olla urhea...
Pumpsulle myös haleja ja voimia vielä lähettelen.
Kaikki muutkin ovat kyllä halit ansainneet, joten rutistan teitä kaikkia!!
Mikä Katrin tilanne on??
ON: Vuoto lakannut. Täti lähetetty matkoihin, toivottavasti ei tule tänne takas piiitkäään aikaaan. Flunssa päällä, ihan kamala olo. Anoppi kylässä ja piti lähtee joululahjoja sen kanssa tytöille ostelee. Saa nähä mitä jaksan...
Kaikille hyvää viikonloppua, en paljon varmaan ennätä tänään palstailee, vaikka vapaalla olenkin.
vm69
DreamOne: Voi ei, suuren suuret pahoittelut sulle km:n takia! Olen tosi pahoillani. Just eilen ajattelin mitäköhän sullekin kuuluu ja sitten sainkin lukea näin surullisia uutisia. =´( Paljon voimia teille ja lohtuhalit myöskin!
pumpsulle myös suuret pahoittelut. On se niin väärin, että sinuakin taas koetellaan.
vm69: Eipäs tänne mitään uutta. Sunnuntaina vielä testailen ja maanantaina pitäis soitella neuvolaan. Oireet ovat ennallaan ja yhtä voimakkaat. Etuvarustus edelleen suurentunu ja sitten olis mielialan vaihteluitakin uutena...
Sofia: Mitä sulle kuuluu?
ON: Tän hetkisen olotilan voikin lukea tuossa vm:lle osoitetussa vastauksessa. Eipä tänne juuri sen kummempia.
Onneksi on taas viikonloppu tulossa. Eilinen oli tosi pitkä päivä, kun miehelläkin venyi työpäivän pituus... pari tuntia ylitöitä ja kotona vasta vähän ennen puolta kymmentä. =(
Huh, järkky nälkä jo nyt, mutta ei nyt vielä voi syödä tai on taas myöhemmin nälkä. Pitäis kestää ainakin tuonne yhteen asti.
Viikonloppuja kaikille ja erityishalaukset niille, jotka sitä eritoten nyt tarvitsevat, muille " vain" halaukset. ;)
sanat eivät riitä edes kertomaan ajatuksiani !! Elämä on Paskaa!!
Isot jaksuhalit molemmille !!
VM.lle pikaista paranemista flunssasta !!
TUUTUPII Toivotaan, että jotain positiivista olis tapahtunut ja plussa pärähtäisi testiin !!
IDA Sure rauhassa, itke kun itkettää, kyllä ne kyyneleet ajan myötä ehtyy..Jonain päivänä vaan huomaat ettei enään tunnu niin pahalta vaikka unohtaa näitä kokemuksiaan meistä kukaan ei voi mutta niiden kanssa oppii elämään..
SOFIA Mitkäs on fiilikset ?? On noita raskaustestejä tehty niin moneen kertaan ja mitä ihmeellisimpiin aikoihin kierrosta joten se varmasti kuuluu tämän " taudin" luonteeseen..
HELKA76 Onko lääkkeet alkaneet vaikuttamaan ? Onko olotila yhtään paranemaan päin ?? Mullakin oli silloin ihan alussa siinä tm-ssa poskiontelontulehdus ja lääkäri kertoi, että tälläiset tulehdukset ovat hyvin yleisiä raskaana ollessa... elimistö kuullema reagoi eritavalla kaikkiin pöpöihin alkuraskaudessa.
KAISULI Hyvä että syy selvisi ja sait aloittaa lääkityuksen. Mun kälyllä on kans ollut kahdessa raskaudessa hepariini-piikit ja raskaudet sujuneet hyvin. Ennen tätä lääkitystä hänelläkin oli useita keskenmenoja !!
KATRI Mikä on tilanne oireiden suhteen ?? Saitko jo tervariin yhteyden ??
Kaikille muille joita en nyt maininnut isot halit ja rutistukset !!
omaa (.) sen verran että nyt kun syön teroluteja toista kiertoa niin huomasin ikäviä sivuoireita, jatkuvan kuvotuksen ja raivotautisuuskin nostaa päätänsä.
Sitä paitsi vaikka söin sen alkukierron niitä clomeja niin en ole bongannut ovista mielestäni ollenkaan ( lämmöt eivät ole nousseet eikä limoja näkynyt)
Nyt on menossa kp 18 ja normaalikierrossa??(niissä 4.ssa kierrossa jossa olen plussannut) ovis on ollut aina kp 18 paikkeilla !!
Taitaa tietää sitä, että tätihän se meille jouluvieraaksi saapuu!
Nyt lopettelen ja laitan pyykit kuivumaan ja lähden iltavuoroon töihin !!
Mukavaa perjantaita teille kaikille ihanille haahuille !
Isotikru
ja aikas masentuneessa mielessa talla viikolla monikin on ollut? Tuun siihen listaan mukaan! Kun kaikki tuntuu kestavan ja kestavan ja ma haluun ne tadit nytjaheti!!
Dreamonelle isot halit; onko km nyt jo varmistunut - voihan tuota kirkastakin vuotoa tulla , ja silti toivoa ja elamaa viela olisi? Nain mulle kavi nelosesta! Mutta sen jalkeen olin 10pv taydessa levossa - nippanappa sai vessassa kayda! Pienta toivoa siis viela olisi?
Mielessani olet...
Nii, ma vaan niita tateja odottelen, ei oikein muuta edes oo mietteissa talla haavaa. Kp 30 olisikin jo, etta voishan sekin jo yllattaa.
Täällä onkin sopivan synkät fiilikset... Mä tuun messiin mukaan.
Itsellä olo on lähinnä skeptinen tällä hetkellä... Mun vahvin raskausoire on kadonnut... Eli nännit on nyt normaalit, eikä hitustakaan arat. Tosin mietin kuitenkin pienessä positiivisuuden puuskassa, että oireen katoaminen voi myös johtua tästä kuumeesta/lääkekuurista/ihan mistä vaan.
Jotenkin verrattuna edelliseen km, niin nyt oon vahvempi, jos tääkin raskaus epäonnistuu. Viimeks kerkesin nähdä selkeen ihmisen alun ja sykkeen, niin nyt oon nähny vaan mustan möllykän. Eli jos km tulis nyt, niin se tarkoittaa vaan sitä ettei meiän takiainen vaan oo lähteny kehittymään, eli tavallaan ei oo mitään mitä surra...Siis edelliseen verrattuna!!
Isotikru kyseli muusta voinnista, ja joo lääkkeet alkaa purra pikku hiljaa ja räkää alkaa irtoomaan tuolta poskionteloista. Tosin vois irrota muulloin kuin yöllä...( Viime yönäkin yökkäilin sitä räkää kurkun kautta ulos..hyi helvata...)
Mut joo eipä tässä muuta oikein sit olekkaan.. Katsotaan tuunko mäkin Pumpsun& Dreamonen vanavedessä takaisin tälle puolelle.
Terkuin masentuneen positiivinen Helga rv 5+4
Eipä tänne nyt mitään ihmeitä... kunhan nostelen meitä, kun oltiin tiputtu toiselle sivulle...
Illanjatkoja!
Mitä mä luenkaan, DreamOnella vuotoa. Ei ole totta, ei saa olla totta! Olen todella, todella pahoillani puolestasi. Mulla oli tuon onnistuneen raskauden yhteydessä kirkasta vuotoa yhden illan ajan, kauheiden mahakipujen saattelemana. Itse asiassa juuri itsenäisyyspäivänä, eli aika lailla samoilla viikoilla. Se osoittautui ihan " harmittomaksi" , jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua. Toivon parasta ja pidän sulle peukkuja, ehkäpä pikkuinen vielä sinnittelee siellä kyydissä.
En ole myöskään luopunut vielä toivosta Pumpsun kohdalla ja Katrillekin pidän peukkuja, että siellä olisi vielä kyytiläinen matkassa mukana.
Itselläni tuhruttelu ja vuotelu jatkuu. Kp on n. 20 ja menkkoihin vielä reilu viikko aikaa. Mitä tämä nyt sitten on, en osaa kyllä sanoa. Koskaan aikaisemmin ei vastaavaa ole ollut paitsi keskenmenon jälkeisiä menkkoja ennen. En voi käsittää miten tämä voi olla niin vaikeaa.
En haluaisi katkeroitua tai olla olematta onnellinen ystävien ja tuttujen puolesta jotka raskautuvat tuosta noin vaan ja raskaudet etenevät ilman mitään sen kummempia vaivoja. Mutta en voi käsittää miksi meidän haahujen on kärsittävä niin älyttömän paljon. Täällä meidän joukossamme on aivan LIIAN monta ihmistä, joita on koeteltu myöhäisillä keskenmenoilla tai useammilla perättäisillä. Se on täysin väärin ja mun pieneen päähän ei voi mahtua että miksi näin pitää käydä.
Haleja ja rutkasti voimia teille kaikille haahuille!
Kaikista ikävistä tunnelmista ja uutisista huolimatta oikein hyvää viikonloppua toivottaa masennuksen syövereihin vaipunut apuh
Olen niin kovin pahoillani puolestasi! En osaa sanoa yhtään mitään, joten *halaus* Jaksamista, sitä sinulle toivon :' (
katri:eipä minulle ihmeempiä, surkeat tunnelmat täällä vetää omankin mielen matalaksi. Sellainen fiilis, ettei tästä kierrosta mitään kaunista synny :( Kiitos kuitenkin kysymästä! Toivottavasti sinulla pienokainen kaikesta huolimatta kohdussa kasvaisi, oireita kun on sulla edelleenkin.
Takki ihan tyhjä. Kaikki pitäis olla ihan hyvin, mutta on vain niin ontto olo.
Koittakaa rakkaat jaksella! Palailen sitten paremmalla mielellä.
DreamOne, itku tuli kun luin eilen illalla tuon viestisi. Lämmin halaus ja voimia. Olen niin pahoillani.
Apuh, älä vielä menetä toivoa, mullahan oli tässä kierrossa myös tuota omituista vuotelua, alko tasan viikko bongatusta oviksesta samaan tyyliin kuin sulla. Kesti tuhruna päivän päälle viikon, mutta kuitenkin tuli +. Kai niitä ihmeitäkin tapahtuu, vaikka vuodon alkaessa olin itsekkin ihan romuna, kun ajattelin just tota luteaalin lyhyyttä.
Tuutupii, pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tulis sitten positiivisia uutisia testipäivänä, toivotaan että toi piinaviikko menis kuin siivillä, vaikka useimmiten kai juuri silloin aika tuntuu pysähtyneen.
VM, kurjaakin kurjempi tuo lentsu, meillä aletaan jo onneks oleen voiton puolella. Sitten vaan peittoja pöllyyttelemään kun täti tajusi vihdoin pakata laukkunsa : )
Isotikru, toivottavasti täti tajuais jättää sut jouluna rauhaan, ja siitä sitten seuraavaks yheksäks kuukaudeskin, vaikka toisin aavistelitkin.
Ida, tuo tunteiden vuoristorata on rankkaa. Jos tuntuu liian pahalta töissä, niin käy pyytämässä muutama saikkupäivä. Saat rauhassa käydä tunteita läpi, eikä tarvitse tsempata muiden ihmisten takia. Jaksamista sinulle, toivottavasti viikonlopun hengähdystauko helpottaa oloa.
Sofia, minäkin tunnustan testanneeni enemmän ja vähemmän omituisissa vaiheissa kiertoa, ihan vaan yli-innokkuuttani. Sinulle myös voimahali. Jaksaa, jaksaa, vaikka välillä tekeekin niin tiukkaa : ) Minä vedän vaikka väkisin teidät kaikki taas takaisin kohti parempia tuulia.
Levinia, jospa se täti tulis nyt sinnepäin maailmaa, kun vm sai sen häädettyä nurkistaan : )
Katri, jännitys vaan tiivistyy. Sunnuntainako testaat?
Helga, Toivottavasti tulehdus rupeaa hellittämään pian. Jospa niitä raskausoireitakin tulisi sen tulehduksen selätettyäsi taas esiintymään. Koita pitää tuota positiivista virettä yllä.
77mm, mikä on vointi? Onko ilmaantunut mitään oireita? Voi kun pian tulisi jo se plussa siihen testiin.
Lopuksi vielä kaikille säkkikaupalla positiivisia ajatuksia ja halaus. Minä lupaan yrittää parhaimpani sanoin teitä piristää, vaikka tiedän niiden välillä kaikuvan niin tyhjinä. Olette kaikki ihania : ) Jaksamisia!!!
Huh, juuri kotiuduin 13,5 tunnin työpäivältä kotiin. Aivan rättipoikki. Lisäksi olen lupautunut tekemään pari ylimääräistä keikkaa toiseen työpaikkaan viikonloppuna, joten omaa aikaa ja sitä kautta aikaa ajatteluun ei löydy. Mikä voi olla ihan hyväkin tässä tilanteessa.
Kiitos teille kaikille ihanille: Sofialle, Katrille, Helgalle, apuhille, Idalle, Tuutupiille, veeämmälle, Isotikrulle, levinialle ja Kaisulille! Ihanaa kun on näin monta myötäeläjää! :) Kyllä se lohduttaakin!
Tänään en tosiaan ole ehtinyt ajatella nimeksikään koko asiaa, on ollut niin kiirettä töissä. Viime yön nukuin huonosti, olisinko kaksi tuntia saanut yhteensä unta. Mielessä pyöri kaikki asiat ja tietenkin tuota vuotoa kuulostelin koko ajan. Vuodin eilen illalla ja yötä kirkasta verta ja tänä aamuna ja päivänä vuoto on ollut niukkaa vaaleanpunaista. Vähenemään päin siis reilusti. Odottelen koko ajan seuraavan purkauksen alkamista. Tein päätöksen, etten peru kuitenkaan sitä maanantain ultraa tai oikeastaan lääkärikäyntiä. Koska mikäli jatkotutkimuksiin haluan, täytyy minun joka tapauksessa käydä tämän lääkärin vastaanotolla. Luulen kyllä, että hän ultraa joka tapauksessa kun tämä tilanne nyt on mikä on. Ja onhan se hyvä tarkistaa kuitenkin ettei tule mitään jälkikomplikaatioita. Sijaa en ole paljoa antanut ajatukselle, että siellä vielä jotain elossa olisi. Tosin raskausoireet eivät ole vielä hävinneet, mutta eihän ne näin nopeasti häviäkään. Tosin ensimmäisessä samanlaisessa keskenmenossa hävisivät sen siliän tien kun vuoto alkoi. Vatsa on kyllä ollut koko päivän kumman tuntuinen, ihan kun se miettisi kovasti ollaanko sitä raskaana vai ei. Mutta maanantaina kaikki selviää. Tuttu toteamus ei kyllä ole mikään yllätys, jos sellainen lääkäriltä tulee. Kiitos teille kaikille tsemppauksista ja toiveen väläytyksistä vuodosta huolimatta! :)
Pumpsu: Toivon sydämeni pohjasta ettei diagnoosisi ole tuulimuna, vaan ihan ihka oikea vauva! Tuulimuna on näistä km-jutuista jotenkin kaikista inhottavin, vaikka kohdunulkoinen on tietysti vaarallisin. Mutta tm on jotenkin niin nolo, ensin toivoo ja luulee sisällä kasvavan pienen vauvanalun, eikä siellä olekaan mitään. Se on raastavaa. Toivottavasti saat selvyyyden asiaan pian, epätietoisuus on kaikista rankinta.
Helga76: Pidän kovasti peukkuja puolestasi, toivottavasti huolesi on turha ja kaikki on hyvin!
Nyt tämä tytsy kellahtaa sänkyyn kera panadol-paketin, sen verran jomottaa alaselkää. Varmaan tällä tautisen pitkällä työpäivällä on osuutensa asiassa. Suojakaan ei ole enää kuin pikkuhousunsuoja ja sehän antaa vähän valoa tunnelin päähän. Oikein rentouttavaa viikonloppua teille kaikille, olette ajatuksissani ja tuntuu hyvältä kun saan olla teidän vastaavissa! :)
DreamOne
Kuten arvasin, töissä sairaan kiire...
Kaisusli: Kiitos, kyllä olo helpottui, mutta eilinen päivä oli tosi rankka.
Pumpsu: Älä turhaan pyytele kirosanoja anteeksi. Olen tosi pahollani sun puolesta.