Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 49 *~*

04.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] Plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Ihana kuulla, että on jo parempi olo. Haleja! Kyselit sitten miten aion edetä... No, yritin tänään soittaa terveyskeskukseen, mutta en saanu kiinni. Aina silloin kun yritin soittaa, niin oli varattua. Sitten alkoi paleltaa, niin menin sänkyyn peiton alle lämmittelemään ja arvaahan sen miten siinä kävi... eli nukahdin ja sitten kello olikin jo sen verran paljon ettei enää voinu soitella.

vm69: Tossa Sofian vastauksessa oikeastaan onkin jo miten tänään kävi. Eli väsymyksen takia jäi kokeilematta sitten myöhemmin sen soittelun kanssa.

Kaisuli: Ihanaa, oikein paljon onnea! Tosi mahtavaa kun plussasit!! =) Näitä plussanneita tänne tarvitaankin. Nyt vain vedät meidät loputkin mukaan.. yhdessä Helgan ja pumpsun kanssa, eikös joo? ;)

ON: Kuten tuossa yllä käykin ilmi, niin väsymys on tullu takaisin myöskin ja muitakin oireita on tänään ollu. Voisinkin oikeastaan laittaa tohon alle vielä päivän oirelistan.... niinpäs teenkin.

Eli päivän oirelista onpi tässä: iso etuvarustus, vihlonta, arkuus ja varsinkin nännit, väsymys, oudot unet, pömppömaha, palelu, päänsärky, keitettyjen perunoiden ja porkkanoiden haju kuvotti ja muutenkin on ollu ajoittain kuvotusta. Siinä sitä listaa riittää...

Mutta nyt juomaan. Jotenkin tuntuu tuo suukin kuivemmalta ja pitää juoda useammin...

Illanjatkoja kaikille!!

Vierailija
22/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnittelut Helga ja Kaisuli plussien johdosta! Ihanaa! Nyt vaan kynsin hampain kiinni niistä pikkuisista eikä irti päästetä :) Helgalle vielä, että täälläkin pelko on kova kohdunulkoisesta. Välillä olen melkein varma siitä, vaikka mitään kipuja ei olekaan. Olen vaan pessimistinen ja mietiskelen, että mitäs jos kohtaan nyt tavallisen keskenmenon ja tuulimunaraskauden lisäksi vielä kohdunulkoisenkin. Siinä on oikea kolmen kopla sitten koossa! Tsenmppiä kovasti sinulle huomiseen.

Sofialla on ollut surku, voih :( Olen samaa mieltä, että ilman muuta vain sairaslomaa ja juttelemaan jollekulle asiantuntijalle, mikäli olo pitkään huonona jatkuu. Sen vuoksi kaikki auttajaihmiset ovat olemassa, ei ole yhtään noloa pyytää apua. Voimia kovasti ja parempaa mieltä!

Katri: Voi hitsinpujut, mikähän nyt riivaa?! Toivottavasti pääset huomenna läpi lääkäriin, kyllähän tuo tilanne tarkastamista vaatii. Oireitakin on vaikka muille jakaa! Ja kyllä minunkin mielestäni viikossa olisi pitänyt oireiden jo hiipua mikäli km on tullut. Eikö siitä vuodon alkamisesta jo viikko ole? Turhia toiveita en halua luoda, mutta pidetään peukkuja että sieltä vielä jotain löytyisi :)

Jellonamami: Tervetuloa Haahuihin! Varo vaan, tähän porukkaan koukkuuntuu jos ei ole varuillaan ;)

Olen lueskellut kyllä kaikki jutut ja on niin paljon tekstiä etten edes kaikkea muista! Ihanaa kun täällä on niin sympaattista porukkaa :)

Omasta navasta sen verran, että tilanne ei ole muuttunut suuntaan tai toiseen, olo on hyvä edelleen. Kuvotusta tosin esiintyy päivittäin. Viikon päästä on ultra, sitä odotellessa. Ihan kivaa kun loppuu tämä epätietoisuus, on sitä nyt useamman viikon kärsittykin!

Eipä muuta kuin mukavaa viikkoa teille kaikille ja voimia jokaikiselle

toivottaa DreamOne rv. 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla sustakin! Kiitos sullekkin, voin jo paremmin. Vuoristoradan ylämäki vaiheessa... =)

Voi kun pystyisit nauttimaan raskaudestasi ilman kovia pelkoja (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Onneksi pian ultra, ehkä sitten hieman helpottaa :) Kovasti sulla haleja ja onnellista odottelua! Kerro aina välillä kuulumisiasi!

Rakkaudella Sofia

Vierailija
24/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne näin " vieraana" kirjoittelemaan kun olen näitä juttujanne lukenut vaikka itse enempi tuolla Helistimen puolella kirjoitellut.

Eli Helga ja joku muukin kyseli kohdunulkoisesta... voin heti sanoa että tämä taitaa kuulemani (ja kokemani!) mukaan olla neuvoloissa ihan vieras käsite siinä mielessä etteivät tosiaankaan anna oikeita ohjeita asiassa.

Minulle kävi juuri niin kuin Helga tuolla aiemmin manaili: soitin oireista neuvolaan ja sanottiin ettei mitään hätää, odottele, kaikki ok jne. Tuloksena oli se, että minulla todella oli se ku ja se rupesi tosissaan oireilemaan vasta sitten kun oli puhjennut ja vuotanut mahaan. Menetin siinä rytäkässä toisen munanjohtimeni ...nyt saan jännittää ja odotella onnistuuko raskautuminen toispuoleisena :-(

Itsellä ainoa oire oli niukat kuukautiset jotka tulivat ajallaan vaikka olin siis testien mukaan raskaana (neuvolatädin mukaan oli vaan valemenkat). Tämä kuitenkin on yleinen ku:n oire. Kipu tulikin sitten vasta myöhemmin, eikä ollut hirmu kipeä tilanteeseen nähden.

Eli näin jälkiviisaana olisin tietysti mennyt sinne yksityiseen varhaisultraan JOS neuvolantäti olisi edes vihjaissut että ku:n mahdollisuus on olemassa. Varsinkin kun kerroin että 2 aikaisempaa raskautta mennyt ilman mitään vuotoja... ei ole luottamusta neuvolaan enää minulla!

Mutta toivon että teillä kaikilla asiat ok, ja paljon plussatuulia niitä toivoville! :-)

Vierailija
25/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen kaiken laisia oireita lueskellut täältä ja muiltakin palstoilta, niin yhtäkkiä mulla on kova alaselkäkipu. Siis semmonen kun on menkkojen aikana. Ei alavatsakipuja, eikä siis vuotoja pariin päivään. Eilen kun kp 10/30-??? lemmittiin, niin ei mitään (vuotoja siis). Nyt pessimismi nostaa päätään, piruja seinille jo maalailen... Niin ihmetyttää noi extralyhyet menkat ja sen jälkeinen vuotelu. Voi pa**a.

Pitää varmaan lopettaa (ainakin rajoittaa)tää itsetutkiskelu, hulluksihan tässä muuten tulee! Mukavaa, rauhallista ja rakkaudentäyteistä iltaa kaikille!

HulluSofia

Vierailija
26/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista, mutta varmistan ton plussan vielä aamusella, kun oli kuitenkin tänään tollanen haalea.

Sofia hyvä että voit jo paremmin ja minä ilmottaudun kanssasi tohon hullujen kerhoon. Mulla on kanssa tapana surffata ja etsiä tietoa netistä näistä mun olotiloista ja oireista ja sitten keksin aina hulluja diagnooseja ja saan itseni ihan hysteeriseksi. Mutta yritetään nyt rauhottaa itseämme ja toivotaan sulle onnistunutta yrityskiertoa : ) Minäkin vielä pyörittelen mielessä, että mitä on tämä tuhruilu, tuosta plussasta huolimatta?

Katri, odotan mielenkiinnolla mitä lääkäri totetaa, kun pääset sinne. Enemmän sulla on ainakin noita oireita kuin mulla : )

Kaikille toivotan plussatuulia, eihän tämä hedelmällisyys voi olla täällä tarttumatta, kun joka viikolla joku plussaa.

Vierailija
27/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DreamOne: Tästä on jo yli viikko siitä kun vuoto alkoi. Saa nähkä onko sitten kokonaan loppukin, sillä ainakaan tänään ei ole tullu mitään. Olishan se tosi huima uutinen, jos kaikesta huolimatta vielä raskaana olisinkin, mutta liikoja en odota. Ehkä nää hormoonit vain vielä niin hyrrää, vaikka ei muissa km:oissa tämmöstä ole ikinä ollukaan.

Kaisuli: Juu, oireissa riittää. =) Mutta jos nyt olisinkin raskaana, niin mun viikot olis tänään tasan 8.

ON: Tuli tossa laskettua koska pitäis menkkojen alkaa, jos sitten alkavat... jouluna näköjään. Että saas nähdä tuleeko jouluna sitten joulun punaista...hehheh.... =D

Huomenna on sitten menoa ja se tietää ettei mua näy täällä koko päivänä, kun en ole kotonakaan.

Illanjatkoja kaikille!!

Vierailija
28/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo sit pariin kk käynyt täälä kun sen viimesen keskenmneon jälkeen piti ottaa vähän etäisyyttä kaikkeen..mut aattelin tulla kertoileen vähä mitä tänne kuuluu.. eli sairaalaan saatiin lähte keskenmenoista ja lapsettomuudesta ja oltiin sielä ekalla käynnillä ja nyt on otettu vino pino verikokeita ja tammikuun alussa heti taas polille missä kuulee tuloksia ja ilmeisesti sit tehdään se munatorvien aukiolo tutkimus, mut nyt mennään siihen asti vaan päivä kerrallaan ja jos tästä kierrosta luomusti nappaa niin heti disperiiniä ja polille ultraan...

adette kp 5

Vierailija
29/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis tänään taas sen testin. Ei plussaviivasta haisuakaan! Voihan tässä vielä käydä hyvin, kun ei menkkojakaan ole tullut. Joka tapauksessa kierto on taas venähtänyt. Menossa kp 34/29-ties kuinka paljon. Lämmöt on edelleen koholla, joten se kyllä lisää toiveita siitä että ainakin ovulaatio on tapahtunut. Saapas nähdä miten tässä käy..

Vierailija
30/121 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tulin kiittämään Selm@:aa valaisevasta vastauksesta!!!

Mä aloin jo päivällä töissä itseäni epäillä jotenkin yliherkäksi, kun varasin sen ultran heti enkä odottanu esim ensviikkoon.

Mutta aivan, mieluiten tulokset heti niin saa hoidot aloitettua samantien jos on tarvetta!

jaiks on tainnu tän tytön Nukku-Matti unohtaa.... Sen verran jännittää tuo huominen, et ei oikein uni meinaa tulla simmuun! Mutta pakko kait se on lähtee sinne sängyn pohjalle pyörimään, josko vaikka jossain vaiheessa nukahtais!

Huomenna sit töitten jälkeen pääsen uutisia kertoilemaan.

Öitä!

Vierailija
31/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa, kun ihminen ei ehdi töissä tänne ollenkaan kirjoittelemaan. Eilen töissä kyllä aina välillä lueskelin, mutta kirjoitusaikaa ei ollut.

Koitan muistaa jotain (voi mennä nimet ja jutut sekaisin..)

Kaisuli: Onnea, onnea:)

77mm: pidän peukkuja sulle, että plussa vielä pompsahtaa esille. Se vasta olisi taas hyvä uutinen.

Katri: Toivottavasti saat tänään jotain tietoa tilanteestasi. Olen oppinut kantaanpään kautta, että tutkimuksiin pääsyä joutuu todella painokkaasti itse vaatimaan. Oman keskenmenoni kohdalla naistenklinikka ei aluksi suostunut ottamaan vastaan ja ultraamaan, mutta yhden päivän jälkeen menin sinne ja ilmoitin etten lähde ennen kuin joku ultraa.

vm: kiva, että täti tuli sinne. Nyt sitten vaan yritysintoa :) Ja lähetäpä tätsy tännepäin!!

Sofia: Mulla on ihan samoja tuntemuksia. Työpäivät venyy usein 12 tuntiin ja miehellä 16 tuntiin, plääh. Ja haluaisin vain olla kotihengettärenä, perheen parissa. Joku päivä..

Helga: tsemppiä ultraan. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja saat mielenrauhan. Ilmoittele kun kerkiät!

jellonamami: Tervetuloa joukkoon. Tämä todella on ihana porukka. Ja aiheuttaa totaaliriippuvuutta. Itse olen ollut mukana jonkun viikon verran ja aivan koukussa:)

ON: tätiä edelleen odotetaan ja odotetaan, tylsää..Eli ei muuta sillä saralla. Viikonloppuna on muutto ja 4 laatikkoa pakattuna, siis jonkun verran vielä pakattavaa, huh. Sunnuntaina menee sitten vielä netti kiinni ja avautu tieskoska uudessa osoitteessa:( Luultavimmin joulun alla. Yritän sitten töistä pitää vähän yhteyttä.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
32/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma alkaa kirkastua, ja mielikin sen mukana...

77mm:älä vielä nakkaa kirvestä kaivoon, jos nyt on pidempi kierto, niin ei ehkä vaan plussa vielä näy. Pidän sulle peukkuja!!

Helgalle stemppiä tälle päivälle!

Ida:kai mekin vielä joskus kotona saadaan olla :( Voi kun se vaan tapahtuis ja mahdollistuisi hyvinkin pian! Sitä odotellessa ei auta kuin tarpoa eteenpäin =)

Katri:tänään soitele sitten ahkerasti että saat jonkun kiinni ja tilanteeseesi tolkkua. Inhottavaa olla epätietoisuudessa, toisaalta, nyt on vielä toivoa - eikö? Halaus =)

vm:minkäs ikäisiä ne teidän apinat olikaan? Meidän tytöt 7,7 ja 10 ja poika 9. Mukavia pikkuapinoita kerrassaan! Niistä olis jo kovasti hoitoapua pikkuiselle :)

Ei vieläkään Joulumieltä... taitaa tänä vuonna joulu tulla täysin yllättäen :( No, valmiiseen joulunviettoon ollaan kyllä menossa. Taitaa myös se täti tulla Joulun viettoon, ei kyllä tarttis. Paska-akka. Eilinen selkäkipu on tiessään, ja olo taas oma (terve?) (hullu) itseni... kp12/30-.....? ja aika menee niiiiin hitaasti! Taas kerran mietin, josko sittenkin olis pitäny/pitäis ovistestejä hankkia... Kokeneet: onko jo myöhäistä? Jos nyt meinaa jännitys musta viedä voiton :)

Nyt hommiin, palailen illemmalla!

Tänään vähemmän hullu Sofia

Vierailija
33/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia, kyllä sun pitäis vielä ennättää tikuilla löytämään ovulaatio, niissä ovistesteissä mitä mulla oli näyttäis ohjeessa, että jos kierto on 30 pvää niin tikuttelu pitäis alottaa kp 14. Kyllä se oli aika kiva että ties koska ovuloi. Miehelle en kyllä sitä kertonu, että edes etsin koko ovulaatioo, niin ei tullut sitten suorituspaineita. Joutu kyllä vähän miettimään että miten saa pitkän työpäivän tehneen väsyneen miehen innostumaan, mutta kyllä sitä keinot keksii, kun tarpeeksi haluaa ; )

Helga, toivottavasti kaikki on niinkuin pitääkin ja tulehan sitten kertomaan mitä ultrassa näkyi.

Katri, mä niin toivon että teidän vauva on hurjasta alusta huolimatta pysynyt kyydissä ja tänään sulla oiskin jo 8+1, kyllä ne vaan joskus yllättää. Mullakin oli ihan reilut ne kuukautiset mitkä oli tossa edellisessä raskaudessa, tuli ihan hyytymiä ja kaikkee, mutta siitä huolimatta se vauvansiemen siellä sitkitteli.

Ida, toivotaan että VM lähettää tädin pian teillepäin. Itsekkin tein aika hurjasti töitä ja opiskelin vielä ohella ennen kuin rupesin esikoista odottamaan. Olen kyllä nauttinut kovasti näistä kahdesta vuodesta, jotka oon viettänyt kotona.

77mm pidän peukut pystyssä, että plussaat pian

vm69, jokos täti alkaa pikkuhiljaa tehdä lähtöään?

Tein tänään sitten sen uusintatestin ja sain taas haalean plussan. Soitin ja varasin kuitenkin ajan naistenpolille alkuraskauden ultraan joka ois 20.12. ja saan sitten samalla verenohennuslääkityksen. Olettaen tietysti että kaikki menee niin kuin pitääkin. Vielä kun pääsisi tuosta tuhrusta eroon niin oisin tosi tyytyväinen. Enkä olis kyllä pahoillani jonkin tyyppisistä raskausoireistakaan.

Vierailija
34/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu... ei ole susta pitkään aikaan kuulunut mitään. Kuinka jakselet? Toivottavasti sulla kaikki ok.

Toinen kadoksissa oleva...

Menier? Ei ole sustakaan vähään aikaan kuulunut.. Mitä kuuluu?

Ketäs muita on hiljaiselossa...?

Vierailija
35/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisuli: Ei ole vielä tietoakaan tädin lähdöstä. Ja akka on paljon vaikeampi tapaus kuin normaalisti, eli erittäin runsasta vuotoa tulee. Ehkä sieltä vielä tulee km:n " kamoja" ulos.

Idi: Heti kun luovuttaa mun kroppani, lähetän se naikkosen sulle. Toivttavasti vähän vaimeampana hyökkää sinne.

Sofia: Meidän apinaorkesteri koostuu seuraavanlaisista naperoista: elokuu 98, elokuu 99 ja toukokuu 03.

ON: kurkku kipeytyi eilen illalla, ja tänään on muutakin flunssaoiretta. Kohta painun pikkuneidin kanssa päikkäreille, niin ehdin nukkua edes hetken, ennenkuin isommat tulee koulusta.

Illalla menemme miehen kanssa kaksistaan kylään, lapset menee mummolle. On ns. aikuisten juhlat. Just tietenkin mun pitää olla kipeä... No, jospa sitä piristyisi kun saa ihan rauhassa juhlia. Ilman huolta lapsista... Mieluusti kyllä jäisin kotiin nukkumaan. Kun sekin olisi ihan kivaa joskus tehdä " rauhassa" .

Menkat ei ole koskaan olleet näin runsaat. Toivottavasti ei kestä montaa päivää enää. Niin, itsehän mä tätä oikein odotin!

veeäm69

Vierailija
36/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisuli79: ONNEA! ONNEA! ONNEA!

Kun luin ton sun nro 17 viestin, mäkin ajattelin, että oot selkeesti raskaana, pitää ehdottaa sulle testin tekoa. Sitten luin seuraavan viestin, ja olitkin jo itse tehnyt testin. Hih. Upeaa! Lisää plussia!

Sofia: Kovasti jaksuja sulle! Kiva, että on jo hieman parempi mieli.

Helga76: Sun pelot on ihan ymmärrettäviä. Haluisin kuitenkin tsempata sua, että alavatsakivut kuuluu oikeesti normaaliin raskauteen. Mulla oli esikon alkuraskaudessa kohtu niin törkeen kipee, että luulin sen räjähtävän, kun esim. ajettiin pomppusta tietä autolla. Jomotus on musta vaan hyvä merkki - kohtu kasvaa kuten pitää. Kun mietin näin jälkeenpäin omaa tuulimunaraskautta, niin ei siinä kohtu enää alun jälkeen (rv 5-6) ollut kovin kipeä. Syykin selvisi tietty siinä, kun ei mitään kehitystä ollut enää tapahtunut. Tosin loppu siinä esikkoraskaudessakin se kipuilu aika aikasin, joten ei se jomotuksen loppuminen mikään huono merkkikään toisaalta ole. No juu, sekavaa. Tsemppiä kuitenkin ja onnea ultraan! :)

Sulla oli aika huonoa tuuria tosiaan ton neuvolan kanssa. Mulle on sattunut vain mukavia ihmisiä tän tuulimunaepisodin ajalla. Kaikki on ollu tosi ymmärtäviä ja lämpimiä ja joka paikassa on muistettu kysyä " Kuinka voit kaikenkaikkiaan?" Sairaalassakin tarjosivat pääsyä psykologin juttusille, jos siltä tuntuu.

vm69: Onnea teille yritykseen!

Jellonamami: Pahoittelut menetyksistäsi, sinulla on ollut varmasti rankkaa. Mutta tervetuloa mukaan Haahuihin!

katri: Nuo sun oireet antaa niin paljon toivonkipinää. Jospa tilanne oli se, kuten joku aikaisemmin arveli, että oisit ollut " kaksoisraskaana" ja toinen olisi tullut pois, mutta toinen olis vielä kyydissä. Kovasti pidän peukkuja ja toivon!

77mm: Pahoittelut negasta: :(

Oma napa: Parempi mieli kuin viikonloppuna. Mahakipu on ohi. En oikeasti tiedä, oliko ovulaatiosta vai tulehduksesta. Munasarjaa lakkasi särkemästä sunnuntaina, liekö tullut ovis? :) Sopis mulle. Alavatsaa juili vielä ma vähän, tänään olo suht normaali. Soitin lekurille ja kyselin tilanteesta. Se sanoi, että leukkarit ym. voi tulla myös ihan ovulaation takia, mutta kun kerran jo aloitin antibiootit, niin söisin ne sitten loppuun. Kun voi olla, että oli tulehduskin.

No juu. Nyt odottelen, alkaako kuukautiset parin vkon päästä vai ei. Toivottavasti ei. ;)

Vierailija
37/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani kanssa täällä kummastelen! Eli mulla menkat alko että nyt olis kp 11. Tuli ihan normaalit menkat jotka kesti n 8 päivää mut eivät loppuneet siihen! Tiputtelua sillon tällön että nyt on siteitä menny parissa kuukaudessa jo monta pakettia! Sen lisäksi luulen että nyt on joku hitsin hiivatulehdus (oireet on just semmoset eli kutisee!!!) Luultavasti tämä pitkä siteiden käyttö olis sen aiheuttanu? Vuoto on semmosta pientä (muutamia tippoja verta vaan ja pyyhkiessä rusehtavaa " klimppiä" sori! tiedän että nää kuvaukset on ällöjä!!!) Tiettyhän heitti paniikin päälle ja soitto lääkärille: Km jälkeen kuulemma kierto voi olla vähän niinsunnäin joten ei hätää. Raskaushormoni oli sillon (12 päivää sitten) 0 joten ei kai se siitä miksikään muuttuisi. Loppuviikosta on vielä tarkistus ultra joten siellä toivottavasti selviää? Nyt täytyy mennä, palaan myöhemmin!!!

Vierailija
38/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alotin ominpäin lääkekuurin tuohon hiivatulehdukseen (?) kun sattu Diflucania olemaan (tuttu vaiva). Toivottavasti kyseessä olis hiivatulehdus eikä mitään pahempaa??? Noin muuten on kiirettä pitänyt, muutto olis myöskin meillä edessä! Toivottavasti tämä vuotelu tästä selviää. Luin muuten että Sofialla oli samanlaista on/off-vuotoa +selkäkipua joten kai se kuuluu asiaan. Hope so!

Vierailija
39/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kummalliset tiputtelut on tuttuja mullekin, tuntuu, että koko kroppa ihan sekaisin. Ei kai ne vaarallisia, jos ei muita oireita.

Mulla esikkoraskaudessa tuli hiivatulehdus jossain puolessa välissä raskautta ja silloin tuli tummempaa (rusehtavaa) valkovuotoa, joten hyvin voi tuo sun tuhruttelu ja kutina olla hiivaa.

Vierailija
40/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menier, ei ole kyllä mukavaa kun tulee tuollaisia epävarmuutta herättäviä vuotoja. Kuten aiemmin omissa jutuissanikin kirjoitin niin olisi vaan niin ihanaa, kun kierto olis säännöllinen, eikä tulis mitään ylimääräsiä vuotoja tai oireita. Voisi vaan " rauhallisin" mielin yrittää raskautua. Taidan kuitenkin olla yksi elävä esimerkki siitä, että kaikkista kummallisuuksista huolimatta raskaus voi yllättää. Ennen esikoisen odotusta mulla oli kierto ihan sekaisin, kun söin pillereitäkin niin saatto tulla menkat kaksi kertaa kk, oli siinä gynekologikin ihmeissään. Kun jätettiin pillerit pois, oltiin ihan varmoja, että minä en kyllä helposti raskaudu, mutta ei mennyt kuin neljä kk niin saatiin plussa. Hyvä että sulla on kuitenki vielä se tarkistus ultra, niin saat selvyyden vuotojen laadusta.

Tuutupii, hyvä että kivut ovat loppuneet ja pidän peukut ja varpaat pystyssä että tärppi kävi. Ja kiitokset onnitteluista.

VM69, Koitahan jaksaa flunssan kourissa ja tädin otteessa. Jospa otat illalla muutaman lämpimän glögin karkottamaa ton lentsun : )

Me ollaankin tänään poitsun kanssa iltakin ihan keskenään, kun mies menee humputtelemaan. On siis paljon aikaa kirjotella. Toivottavasti joku muukin ehtii tänne höpöttelemään mun kaa. Mies oli kovin tyytyväinen itseensä kun kerroin, että ollaan näillä näkymin lisääntymässä. Päivällä se jo soitteli ja kyseli että onko kiva olla raskaana. Se on vaan huolissaan että saanko sitä verenohennusta tarpeeksi aikasin, ettei vaan sen takia tulis mitään ongelmia. Vitsi, sehän tässä on enemmän hermona kun minä.