Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 49 *~*

04.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] Plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla susta Menier! Tää tiputtelu/epäsäännöllinen vuotelu on kyllä ihan hanurista! Hermot menee kun miettii mihin se mahd. ovis nyt sitten siirtyy jos on siirtyäkseen... huoh. Nyt on kp12/30-??? enkä jaksa enää PÄIVÄÄKÄÄN odottaa =( Aika matelee!!! Joulun tienoilla on sitten jännät paikat... Taas mietin että kipasenko ovistestejä ostamaan vai en. Toisaalta haluaisin ihan rrrauhassa yritellä ja lemmiskellä, mutta toisaalta haluaisin yrittää varman päälle. Tai siis tietää, onko edes piru vieköön ovulaatioita.

nyt lähden prinsessaani vastaan joka on ollut Finlandia-talolla juhlimassa =)

Illalla taas tulen ruikuttamaan ja rutisemaan.... =)

Vierailija
42/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisuli: kiitos, saatanpa muutaman glögin naamaan heittääkin, ollaan menossa miehen kanssa kylään ja lapset mummolle yötä!! Otin jo yhden oluen ja heti olo koheni. (aamu voi taas palauttaa todellisuuteen, mutta mitä sitä vielä murehtimaan...)

Sofia: niin tuttuja ajatuksia sulla tuon oviksen suhteen. Minäkin kesällä ajattelin, että ihan rauhassa ja rentona yritellään, mutta kun aloin miettimään ovuloinko ollenkaan, oli pakko kokeilla niitä liuskoja.

Nyt pitää lopetella. Hyvää Itsenäisyyspäivää teille kaikille.

vm69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma juttu kuinka kiireiseksi työpäivät on menneet, ettei edes palstailemaan kerkii...murr !

Onneks on huomenna vapaapäivä ja iltapäivästä mennään yo-juhliin ja näen taas rakkaita sukulaisianikin !

ja mitähän mun piti kommentoida...

SOFIA Minä mietin kanssa noita ovistikkuja tälle kierrolle, mutta kun tuo finanssipuoli on heikkoa niin sitten piti säästää jostain " turhasta" kun ne clomitkin oli aikas kalliita ja toisaalta olenhan neljästi plussannut ilman ovistikkujakin !!

KAISULI Onnea tuhannesti plussasta ja enkeleitä vartioimaan masu-asukkia !

MENIER Olipas kurja juttu, että Neiti Hiiva päätti tulla kyläilemään, mutta onneks sulla oli lääkkeet siihen ! Mä olen kans huomannut sen että pitempi-aikainen " rättien" käyttö houkuttelee Nti Hiivan salamana paikalle ja mulle itselleni auttaa kun vaihtaa kesken vuotojen sidemerkkiä, esim Always.tä ei voi koko aikaa käyttää..

VM Koetahan lääkitä terästetyllä glögillä sitä pöpöä ja tapa se hukuttamalla..mukavaa aikuisten iltaa ja älä huoli se normaalia runsaampi vuoto kuuluu asiaan kun on ekat menkat km.n jälkeen..

IDA Tsemppiä muuttoon ja Onnea Uuteen kotiin !!

HELGA Ultrakuulumisia odotellaan...

77mm Älä vielä vaivu synkkyyteen, niin kauan kun ei täti tule paikalle on toivoa plussasta. Itse plussasin vasta kp 39 ( kierto max 36) kuopuksista vaikka ois luullut että olis näkynyt aiemmin kun oli kyse kaksosraskaudesta...

ADETTE Hieno juttu, että tutkimukset on aloitettu..toivotaan että tässä nyt joulupukki toisi plussan tullessaan...

KATRI Huhuu joko olet kotiutunut ?? Onko mitään uutta auringon alla?

Saitkos ketään kiinni sieltä terveysasemalta??

omaa (.) sen verran, että kp 15 on menossa ja tänään taas vaihteeksi aloitin terolutien popsimisen, kyllä alkaa tuntua epätoivoiselta tämä touhu kun jatkuvasti vetää milloin mitäkin tabua huuleensa !!

Maanantaina ja tiistaina oli kummia nippailuja alavatsassa ja tänäänkin niitä on ollut mutta vähenemään päin...

Luomusti ilman mitään lääkkeitä mulla on ovis vasta kp 18 paikkeilla mutta jospa ne clomit ois tehnyt tehtävänsä ja aikaistaneet sitä ??

Pää meinaa seota näiden kaikenlaisten ajatusten ja tuntemusten mukana...

Nyt pitää ladata astiskone jonka jo kertaalleen pyöritin tyhjänä kun ei meinaa mokoma romu ( alle vuoden vanha) pestä astioita puhtaaks !!

ja sitten ostamaan neidoille sukkahousuja huomisiin juhliin ...

Palailen myöhemmin linjoille mutta näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

Moikkis !

Isotikru

Vierailija
44/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, kiva Sofia kun huhuilit.

Ikävää että sulla on ollut mieli maassa ja ahdistusta. Toivottavasti se tästä pian iloksi muuttuisi. Pohdit oviksen tikuttelua ja voin kokemuksesta sanoa, että meillä se ei ainakaan lisännyt paineita. Ovista ei pitäisi voida olla missaamatta, jos jaksaa olla aktiivinen joka toinen päivä. Tällä metodilla me ollaan ainakin onnistuttu pitkissäkin kierroissa. Homma tuntuu ihan kivalta kun pääsee vauhtiin ja makuun. ;)

Olen tosiaan viettänyt hieman hiljaiseloa kun olen valmistautunut töihin paluuseen. Tänään siis toinen työpäivä takana. Rankkaa! Samat mietteet kuin sinulla Sofia kotihengettärenä olemisesta. Mua ei kyllä ole kerta kaikkiaan tehty työtä tekemään. Tyttöä on kauhea ikävä ja mua ahdistaa että joku muu näkee mun pientä kullannuppua enemmän kuin minä. Onneksi hoitotäti on todella mukava ja pienistä itkukohtauksista huolimatta tyttö näyttää siellä pärjäävän ihan hyvin.

Kiirettä on siis pitänyt enkä ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan. Päivittäin olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisianne, mutta kun teillä kaikilla on niin maan perusteellisen kauhea puheripuli ettei millään kerkiä mukaan juttuihinne.

Onnittelut plussanneille, Pumpsulle ja Helgalle! Lähetän rutkasti suojelusenkeleitä varjelemaan teidän pieniä vauvanalkujanne.

DreamOne: sulla on tismalleen sama laskettu aika kun mulla oli kesällä 2005. Onnellista odotusta!

Veeämmälle onnittelut menkoista ja onnea tähän kiertoon!

Kovasti tsemppiä teille ketkä ihmettelette vuotoja tai kierron pituutta. Toivottavasti kiertonne normalisoituvat pian ja pääsette kunnolla kohti uutta yritystä.

Terveiset ja halit myös teille muille ketä en tässä viestissäni nimeltä maininnut.

Omasta navasta vielä sen verran, että ovis pääsi livahtamaan huomaamatta ohi, joten toiveet tämän kierron osalta eivät ole korkealla. Ehkä ihan hyvä näin ettei tarvitse kauheasti tutkailla raskausoireita ja ihmetellä asioita.

Rauhallista ja ihanaa itsenäisyyspäivää teille kaikille haahuille toivotan!

Vierailija
45/121 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisulille ekana onnittelut. Unohtui eilen tuossa itsesäälissä rypiessä.

Isotikrulle: Juu, en heitä toivoa. Esikoisesta sain plussan vasta noin kp 50, ja silloinkin olin jo muutaman viikon ehtinyt testailla. Pitkästä kierrosta johtuen laskettu aika siirtyikin silloin 3 viikkoa eteenpäin. Jotenkin hassua kun se la aina lasketaan 28 päivän kierron mukaan, ja aika harvalla sellainen kuitenkaan on. Mutta onneksi ultralla saadaan tarkennettua. Tosin minulla jos esikoisen kanssa ei olisi tuota aikaa tarkennettu, niin ei olisi silti edes yliaikaiskontrolliin ehditty, kun syntyi uuden lasketun ajan mukaan jo viikolla 38+2.

Ostin muuten iltaherkutteluiksi itselleni juustoja kun mies on pikkujouluissa. Ostin ajatuksissani myös valkohomejuustoa, johon en nyt kuitenkaan uskalla listeria-pelossa koskea, kun jos vaikka kuitenkin olen raskaana niin en halua keskenmenoa sen takia (tai tietty muutenkaan) kokea. Vaikka aika harvassahan nuo listeriat Suomen (home)juustoissa on. Esikoista odottaessa ehdin alkuraskaudessa syödä sinihomejuustoa " raakana" ennen kuin noista suosituksista kuulin. Oli sitten pelko persiissä pitkän aikaa, mutta terve poikahan tuosta kuitenkin tuli.

Vierailija
46/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt possuna kopsaan tuonne toisaalle kirjoittamani viestin tähän kun alkaa väsy painaa silmää...

Joo Takiainen on 99% varmuudella oikeassa paikassa! Eipä siellä muuta sitten näkynytkään kuin se pienen pieni musta piste.

*Ihana musta mollukka*

Ja tosiaan ,mulla on mitä ilmeisemmin kohdun kasvukipuja, tosi rankkoja vain, jostain pirskatin kumman syystä...! Mutta koska lääkäri setä sai mun viikoiks vain 4+2 tänään (ja itte oon saanu viikoiks 5+1) niin uusinta ultra otetaan ennen joulua, olikohan se nyt sit öö...21.12? jouluviikon torstai se kuitenkin on ja varmistetaan ettei munasarjan suulla ole toista alkiota.

Nyt se " suu" oli yhtä " rypälemäistä" mössöö, mistä ei oikein saanu selkoo mitenkään päin, kun ilmeisesti siihen on just sit kasvamassa keltarauhanen.

Ja sillon kun on se toinen ultra aika, pitäis näkyä myös sykkeen... Niin lekuri mulle vähä lupas.. Kysyin siltä, et missä vaiheessa näkyy syke, niin sano, et 19pv näkyy jo... Otin varmemman päälle ja pari päivää myöhemmin sen ajan, jos siitä jotain apua ois!

Nyt sit jännitetään pari viikkoa vielä.. Sanoi tosin se lääkäri, et limakalvo on todella paksu, mikä on erittäin hyvä merkki?? Hmm..eipä viime kesänä ultrannu lääkäri sanonu mulle mitään mun limakalvon paksuudesta!

Mutta nyt kello sen verran, et nukkumaan ja silitteleen takiasta massun läpi, että joskos se jaksais vaan mukana roikuskella tällä kertaa ja tehä musta/meistä maailman onnellisempii ihmisii...

Oon tooosi pahoillani, etten kerenny tulla aikaisemmin kertoileen uutisia! Mut käytiin kaveripariskunnan kans tuossa syömässä töitten jälkeen ja sit jäätiin kyläileen sinne ja kottiin tulo kestikin toooooosi kauan!

Kiitos kaikille vielä tuhannen ja sadannen kerran tsempityksistä!!

Tuutupii(?): hei sä olet ainoo, joka sanoo, et oli tosi rankkoja kasvukipuja alussa! Mä luulin olevani jotenkin ihmeellinen taas kerrran, et kuin mun tsäkällä aina jotain ihmeellistä ilmaantuu... Ja pahinta tässä on se, et kun vaiks farkut esim. saa kiinni, niin tuntuu et ne painaa sikana mahaa, vaikka oikeesti ei paina, mut kun ei vaan kestä yhtään pientäkään puristusta. Samoin kun jos alkkarit puristaa ihan vähääkään tuosta pömpän päältä, niin ai jai.. Tätä jos jatkuu kauankin, niin mulla on todellinen vaate ongelma edessä, kun en haluu kertoo kellekkään vielä mitään, enkä voi näin ollen siirtyy mammahousuihin, jotka ei puristais, kun työpaikalla joudun vaihtaa työ vaatteet päälle niin siel on sen 20 silmäparia seuraamassa..

Vierailija
47/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kirjoitella tänne..

Vauvakuumetta ilmassa kovasti. Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

Vierailija
48/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan aikaisin herätty, ja koneelle heti =)

Idaliina (meni varmaan väärin..) Pahoittelut km:ista ja tervetuloa joukkoon ihanaan!

Helga:Hienoja uutisia! Näköjään ne kasvukivut voi olla raastavan rankkoja jo alusta alkaen! Toivottavasti sulla on nyt parempi mieli, ja jaksuja parin viikon odotteluun sulle. On tämä yhtä ainaista odottelua =)

Isotikru:Tieni vei eilen ihan oikeasti muissa asioissa apteekkiin ja katsoin " huvikseni" ovistestejä:kalliita! Todellakin. Miehelle " vitsailin" että pitäiskö ostaa, johon naureskeli vaan että ei. Eipä sitten ostettu.

Eilen illalla eli kp 12/30-..... nipisteli oikealla puolella, siis munasarjan tienoilla... outoa, ei kai sen vielä pitäis nipistellä? No, illalla katseltiin sängyssä koneelta leffaa ja NUKAHDETTIIN!! Vaikka maratooni on täysin kesken! Aamulla heräsin ennen kahdeksaa ja lempeästi usutin miehen hommiin ;) Ei ihan tämä meidän maratoni meinaa pysyä kasassa kun nukahtelevaa sorttia ollaan... pöllyytelty on nyt kp 10 ja kp 13. Voi sentään, kauheen tekniseltä kuulostaa =( Mies on kyllä ihana! Jaksaa vielä (?) vitsailla siemenien antamisesta!

Jaahas. Otan nyt lisää kahvia. Ihanaa kun illalla pääsee taas pukuja arvostelemaan :)

Sofia

Vierailija
49/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Idaliini: Pahoittelevat tervetulotoivotukset joukkoomme. Sinuakin on raskaasti koeteltu enemmän kuin yhdellä km:lla.

Höh, jotenkin olen alkanu unohdella asioita enkä nytkään muista mitä piti kommentoida. Siirrynpä sitten suoraan omaan napaan kun ei ole nyt aikaa luntatakaan...

Eli eilen olin koko päivän poissa, niin jäi sitten soittamatta terveyskeskukseenkin. Oireet ovat ennallaan eli tosi voimakkaat. Tänään olen melkein oksentanutkin, kun oli niin huono olo. Eipä tässä juuri muuten mitään uutta ole.

Ai niin, jotain tuli sentään mieleen eli apuh ja adette, oli kiva kuulla teistäkin! =)

Mutta nyt pitää mennä, päivänjatkoja kaikille!

Vierailija
50/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idaliini: Tervetuloa, ja pahoittelut minultakin.

apuh: Oli mukavaa lukea pitkästä aikaa kuulumisiasi. Ja kiitos menkkaonnitteluista.

Katri: Voi, että. Ihmetyttää sinun tilanteesi. Uskaltanen toivoa, että sinulla vuodosta huolimatta olisi matkustaja kyydissä vielä. Tai jos niitä oli kaksi, niin tää toinen sitkeä sissi siellä vielä aiheuttaa sulle nämä kaikki oireet. Voi kunpa olisi mahdollista itse tarkistaa tilanne, olisi mahan päällä vetskari, jota voisi raottaa ja kurkata...

Helgalle: Kivaa, että kipuilusi ei johtunutkaan mistään ikävästä. Ja hyvin pianhan sä pääset jo sykkeenkin näkemään. Ihanaa..

ON: Tänään on ollut ihan kamala olo. Eileinen kyläilyreissu venähti pitkälle tämän päivän puolelle. Vasta nyt alkaa jotenkin olo normalisoitumaan. Ihan kauheeta, kun piti juoda punkkua niin paljon. Mutta kun isäntä täytti lasia jatkuvasti, niin minähän join. Nyt on tää päivä mennyt ihan viduiksi, mutta ainakin oli eilen kivaa. Ja joskushan sitä pitää vähän nauttiakin. Itse kärsin seuraukset.

Vuoto ei näytä millään edes vähentyvän. Kolmatta päivää vuodan kuin seula. Enpä ole tämmöisiä menkkoja ennen kokenutkaan. Kai tää on normaalia...?

Vierailija
51/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratooni on muuten aika rankka laji..

Vierailija
52/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Joo, se olis kyllä hyvä kun vois jotenkin itse nähdä... olis vaikka röntgenkatse tai jotain... Kylläpä sullakin sitten vuotoa riittää, mutta toisaalta muistan omista aiemmistani saman, että ekat menkat km:n jälkeen oli aika runsaat ja muistaakseni mäkin vuosin 4 päivää sellasta runsasta vuotoa ja sitten lopputuhruineen kaikkineen aikaa kului jotain 11-13 päivää ja vasta sitten sai rätin pois.

Ai niin, et sattunu eilen haistamaan taas savukalaa? Mun isä taas savusti kun olin siellä käymässä... Niin ja kelpaisko joulutorttukahvit? Mies on tossa leiponu kovin joulutorttuja...

Sofialle tosiaan tärppionnea!! Toivotaan, että nyt onnistaa. bdbdbdbd

ON: Ei mitään uutta sitten edellisen... päätä särkee, kuvottaa ja sitten se rintojen arkuus...

Nyt en muista laitoinko aiemmin jo ihmettelyä mun navasta... eli se napakuoppa ei oo mulla enää yhtä syvällä kuin mitä oli vielä vähän aikaa sitten... tänään vain huomasin. Eipä oo koskaan tollasta ollu.... mikähän tonkin vois aiheuttaa. Eli kuoppa joko madalloitunut tai sitten on napa noussu tms.

Vierailija
53/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa. Eipä ole mies vielä palaillut eiliseltä hurvittelureissultaan. Soitteli vaan että tosi huono on olo (mistähän johtuis?) ja ei pysty vielä ajaan kotiin.

Idaliini, tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenoistasi.

Sofia, Minäkin odottelen innolla tuota illan pukupläjäystä. Saas nähdä mitä järkytyksiä tänä vuonna tulee. Netistä saa muuten ainakin vähän halvemmalla noita ovistikkuja, vaikkei ne kyllä halpoja ole missään. Niitä saa vielä kätevissä yhdistelmä seteissä, missä on sitten myös raskaustestejä. Mutta kuten apuh sanoi tuo joka toinen päivä on myös hyvä menetelmä.

Helga, hyvä että vauvanalku löytyi ihan oikeasta osastosta. Voihan olla että olet ovuloinut vasta myöhäisemmässä kierron vaiheessa ja siksi viikkoja olisikin vähemmän. Mulla olis kuukautisten alkamispäivästä nyt rv 4+5, mutta oviksen mukaan tänään kuitenkin vasta 4.

Isotikru, kiitokset onnitteluista. Jään jännittämään liittyisitkö seuraan tuossa parinviikon päästä :)

77mm, kiitos onnitteluista. Odotan vaan, että koska sullekin näyttäisi se testi plussaa. Ootko mitään oireita tunnistanut?

Katri, toivottavasti saat huomenna jonkun langanpäähän sieltä tk:sta. On varmaan aika hämmentävät tunnelmat, kun oireet on niin voimakkaat.

Omaan vointiin ei mitään uutta, paitsi että tuhruttelu näyttäisi tältä erää olevan ohi. Oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille haahuille!!

Vierailija
54/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mulle, millaisia raskauden ensioireita teillä on ollut.

En tiiä onko tämä sitä vai mitä, kun viime menkat alkoi 13.11 ja aika ahkerasti on oltu vauva-asialla vai miten sen nyt tähän kirjottais. Ja olen huomannut erilaisia oireita esim. koko ajan mahakipu, turvottava olo, rinnat kipeän ja raskaan tuntoiset yms. ja eilen ja tänään kuvottava olo. Pelottaa että kuvittelen nämä kaikki, mutta joka tapauksessa ja tuon vauvalaskurin mukaan jos oisin tullut tällä kierrolla raskaaksi ois rv 4+3 kait? mutta voisko näin aikaisin ilmentyä oireita?

Tosin mulla oli ne kaksi aiempaa raskautta ja tulin todella helposti raskaaksi elikkä käytttiin ehkäisynä e-pillereitä, mulla unohtu 2 pilleriä ja olin raskaana, sitten tuli se km, jätettiin pillerit pois ja periaatteena tulee jos tulee ja toisella kierrolla tulin taas raskaaksi ja sitten jouduttiin oys:iin ambulanssilla yöllä lähtemään oli torstaita vasten yö ja aamulla gynekologi tutki ja keskenmenohan se oli ja omien laskelmien mukaan jotain 8+5 ja sitten tehtiin se lääkkeellinen tyhjennys. Just ois ollut seuraavana maanantaina neuvola. Ja kaikista ka7uheinta oli se että omana syntymäpäivänäni sairaalassa makasin kauheissa tuskissa...

Kellä muulla oli jotain oireita, mut ei vissiin vielä ollut plussannu??

Odotan kuumeisenä enskeskiviikkoa 13.12 ja sillon 30 pvää siitä kun edelliset menkat alkoi ja mulla yleensä kestää kierto jotain 29 pvää ja ajattelin että jos sillon ei menkat ala yritän sinnitellä jouluaattoon asti jollon jotain 41 päivää siitä kun viime menkat ja tekisin jouluaattona sen testin..

Tämä on aivan kamalaa kun yrittää vaan olla iettimättä asiaa ja ottaa rennosti, mutta koko ajanhan se vauva asia pyörii mielessä kun sitä omaa pienokaista haluaa niiin paljon. Mies on välillä vähän hermona kun selitän saman asian monta kertaa peräkkäin...

Sellasta siis täällä, kiva kun löysin tämän palstan :)

ERITTÄIN PALJON KAIKILLE JAKSAMISTA!

Vierailija
55/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: haistoin eilen savukalan... erittäin voimakkaasti. Mutta tällä kertaa tuoksu tuli omalta pihalta. Mies savusti lohta, jota vietiin tuliaisiksi sinne kylään.

Ja huomenna sitten alat aamusta heti soittelee sinne tk:n ja kerrot tilanteesi. Sähän itse olet aina niin maltillinen, mutta mä en meinaa housuissani pysyä, kun mietin sun tilannettasi.

Kauheeta, huomenna pitää mennä töihin. Viimeksi olin siellä viimeviikon maanantaina. Olen tässä ehtinyt jo niin tottua kotona oloon. Voi kun saisikin olla kotiäiti. Tai saisihan sitä, kun vaan irtisanois ittensä töistä ja voittaisi lotossa. Eli siis eka voittaisi tietty ne rahat...

Vierailija
56/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm:voi sinua! Sympatiat on täysin puolellasi, mietinkin aamulla että onkohan mamilla pää pipi =) Viiniä (varsinkaan punaista) ei tarvi munkaan ottaa kun pari lasillista niin johan taivas repeää! Seuraava päivä on mulla aina melko tukala, pääkipu ja paha olo... En sitä kovin useesti harrastakkaan, vaikkakin kotona lasi kaks punaviiniä maistuu. Harjotuksen puutetta? No ihan hyvä niin! :) Varmaan sulla jo parempi olo. Ja kiitos tärppitsempityksestä, mielikuvitus tässä ainakin uusia ulottuvuuksia saa, kun en halua miehen kuvittelevan tätä pelkäksi siemenen metsästykseksi!

kaisuli79:ovistikuttelun päätin tällä erää hylätä ja keskittyä peittojen pöllyytykseen ;) Mukavaahan se on! :o) p.s. ihan kauniita pukuja silmiin osui! En ainakaan ennen uutisia yhtään todellä järkkyä bongannut ;) Kaksi tuttuakin vilahti!

Idaliini: mulla oli edellisessä raskaudessa oireita sillon kun testasin eli rv 4. Rinnat turvonneet, kuvotus ja jotenkin vaan tiesin olevani raskaana - ruoka ei maustunut! Ja muutoin kulinaristiksi tunnustaudun! Pitkää pinnaa sulle toivottelen jos aiot jaksaa noin pitkään odotella *nostaa hattua* itse varmaan alan testailemaan heti kun mahdollista...tiedän, pöhköä! Ja tämä palsta on kyllä uskomaton! Säästää meidä miesparkoja ;) Saa rauhassa pohtia eessun taas näitä oireita ja tuntemuksia!

Ja sitten omaa napaa...

kp 13/30-?? ja nipistely/alavatsatuntemukset jatkuu, ollut nyt eilisestä saakka. Tuo kiertohomma on mulla niin, että vuosia olen pillereitä syönyt, joten kierto säännöllinen. Helmikuussa kun lopetin pillerit, tuli 3 menkat ennen raskautta, ja eka luomukierto oli 33, sitten 34 ja 35 viimeinen. Elikkä luoja tietää, kuin pitkäksi ois venähtänyt ilman raskautumista. Nyt kamalasti pähkäilen, voiko ovulaatio nyt jo olla kun tuntemukset on sen kaltaiset?? Vai onko kenties vasta tuloillaan... Voi kuinka sitä pienestä ihmisestä voikin tulla ihan hupsu tässä vauvan kaipuussa:)

Nyt alan pirpanoita laittamaan yöpuulle.

Hullu (?) Sofia

Vierailija
57/121 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvässä vaiheessa nää koneet takkuaa. Prkl! Maanantai aamuna pääsin pariksi minuutinksi nettiin ja sitten poks! Ei mitään toivoa. Ukko epäilee että joku hakkeri käyttää tätä meijän nopeeta yhteyttä omiin tarkoitusperiinsä...toivottavatsi ei tee mitään rikollista meijän yhteydellä. No joo tarpeeksi rikollista musta on se että multa viedään mahollisuus purkautua tänne just kun sitä eniten tarttis.

vm: onnea nyt uuteen kiertoon!!!

jellonamami: Munkin puolesta tervetuloa porukkaan ja pahoittelut keskenmenoista. Halaus sulle :)

Adette: toivottavasti teiltä nyt joku syy löytyy, pidän täällä peukuja pystyssä. Jos on syy, niin sitä todennäköisesti voidaan hoitaa :)

Kaisuli: Onnea plussasta suuresti ja toivotaan että on kestävänlainen. En muista, mutta onko sulla siis jotain tukostaipumusta löydetty/epäilty? Tiiätkö missä vaiheessa pitää viimeistään alottaa aspiriinin popsiminen, jos uskoo taipumusta olevan? (ite meinaan mietin jo ihan tosissani, että jos vaan menis ostamaan paketi aspiriinia ja alkais puputtaa sitä 50mg/päivä...ihan varmuuden vuoksi)

Tuutupii: Olen ihan helpottuneena että kaikki alkaa olla hyvin :) Noi kaikki tulehdukset ym. on niin maagisia, kun ne on tuolla jossain sisuksissa...jos tajuut yhtään mitä meinaan?!?

Apuh: kiitos suojelusenkeleistä, niitä tarvitaan! On se joo tavallaan helpompaa, kun ei joudu kokoajan raskausoireita bongailemaan, kun on ¿varma¿ ettei raskaana ole. Mutta toisaalta, miten monella täälläkin on onnistanut, vaikka ei olisi kaikkien todennäköisyyksien mukaan pitänyt mitään mahollisuuksia raskautumiseen olla?? Että toivotaan nyt kuitenkin, että jotain olisi tapahtunut...Mun gyne sano että siittiöt elää jopa viikon naisen sisällä, joten silloin missattukin ovis on ehkä kuitenkin saatu käytettyä hyväksi :)

Helga: Ihanaa että kaikki masussa niin kuin pitääkin!!!! Ihan tippa tuli linssiin :¿)

iidaliini: pahoittelut keskenmenoista :( Tää on kiva porukka, tervetuloa mukaan! Niin, ja toivotaan että siellä masussa jotain elämää nyt olisi ;)

Sofia: lähetän täältä halauksia ja parempaa mieltä sinulle, hyvä kuitenkin että on tuota vuoristorataa ennemmin kuin jatkuvaa masennusta. Toivotaan että teillä petipuuhat osu just nappiin :)

Katri: Hitsi, kun jännät paikat! Pakkohan tohon tilanteeseen nyt pikkuhiljaa on saatava jotain selvyyttä...menee ihan trilleriksi

Sitten omaa ).( a:

Maanantaina, kun tää kone prkl päätti olla taas toimimatta, olisin niin todella paljon halunnu päästä tänne näitä tuntoja purkamaan. Kaikki raskausoireet (ne vähät), oli kadonneet su-ma välisenä yönä. Tissit oli kutistunu, pömppömaha oli littana, ei ollu nälkä, niin kuin on ollu joka aamu (mut siis ei tosiaan yhtään ruoka ällöttänytkään). No mähän heitin sitten kirveen jo kaivoon ja itkeskelin puoli päivää surkeaa kohtaloani, kunnes tilasin ajan gynelle. Vähän jouduin huiputtamaan aikaa varatessani, kun muuten olisin ajan saanut jonnekin hitto tammikuulle, mutta täti anto nopeesti ajan kun kerroin km epäilyistä ja edellisistä sairaalamatkoista ja kivuista ja siitä miten tarviin nyt jotan kipulääkereseptiä, etten samaa kipuhelvettiä joudu läpikäymään uudestaan...niin sanoin siis että uskon että taas on km (no ihan oikeasti, maanantaina olin 100% varma). No siis ajan sain torstaille. Ja hui kun jännittää!! En tiiä miten saan unta ensi yönä. En nyt oikein tiedä mitä tästä ajattelisin...että olenko vai enkö ole raskaana vielä vai mikä mättää. Oireet on tosiaan kadonneet, mitä nyt rinnat ehkä ministi suurentuneet ja eilen repäsi vatsasta (saatto olla ilmavaivojakin:), mutta siis mitään kunnon oireita ei ole. Voi luoja miten mä haluun päästä oksentamaan!!! Mutta tämä tästä vuodatuksesta...huomenna oon viisaampi. Pelottaa vaan niin vietävästi :O

Pumpsu

p.s. Mitä ultrassa pitäisi näkyä rv 5+6? (toi on melko tarkalleen se mitä oviksen mukaan luulen viikkoja kasassa olevan, mun pitkästä kierrosta johtuen kuukautisista laskettuna olisi jo 6+5 )

Nyt pitää vielä toivoa että tää viesti lähtee... tää kone lentää seinään, jos tää yhteys päättää just nyt takkuilla...

Vierailija
58/121 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että sellanen löyty ultrassa. Näytti isolta tyhjältä reijältä siinä kuvaruudussa. Meen viikon päästä uudelleen...gyne siinä yritti vielä jotain selitellä, että saattaa sinne vielä sikiö ilmestyä. Oli juuri ennen ultraa sanonu että nyt siellä sitten pitäisi näkyä jo sikiö selvästi.

Että näin. Kun ei kahessa keskenmenossa ole tarpeeksi kestämistä, niin isketään pisteeksi iin päälle sitten yksi tuulimuna. Vittu! (sori)

Pumpsu (feikkiviikot 5+6)

Vierailija
59/121 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm, tsemppiä ja jaksamista töissä käyntiin. Toivottavasti olet jo toipunut eilisestä olotilasta. Jokos vuoto on rauhottumaan päin?

Sofia, Ei osunut munkaan silmään yhtään tosi järkkyä, piti ostaa tänään iltiskin että pääsee vielä uudelleen arvioimaan noita asusteita : ) Pöllytelkää vaan ahkerasti, niin ne tikut on sitä myöten ihan turhia. Voi hyvinkin olla että se on kasvava munarakkula joka aiheuttaa noita tuntemuksia ja piahkoin on sitten valmis irtoomaan. Ootko tehny sitä limojen tarkkailua koskaan? Kts. netistä billingsin menetelmä.

Pumpsu, Tuli tosi paha mielin sun puolesta noista kehnoista ultra näkymistä : ( Pelottaa myös miten itsellä käy, kun ei ole mullakaan mitään oireita. Ei auta kuin laskea siihen varaan, että se on kestettävä, mitä tulee. Onneksi on tämä paikka mihin purkaa tuntojaan. Täältä löytyy aina niitä lohduttavia sanoja ja myötäelämistä. Mulla tosiaan löydettiin semmoinen geenimutaatio Faktor V Leiden, joka aiheuttaa apc-resistenssin. Se oli luultavimmin aiheuttavana tekijänä niissä komplikaatioissa joita mulle tuli ed. raskaudessa ja johtivat sitten tuohon ea synnytykseen. Eli nyt sitten kun plussasin syön noita minidisperiinejä 50mg tai 100mg (ei oo kuulemma vaikutuksessa eroa, kumman verran ottaa) päivässä ja sitten jos tuossa alkuraskauden ultrassa raskaus todetaan " normaaliksi" , niin sitten aloitan hepariinihoidon pistoksina. Toiset aloittavat ohennuksen jo yritysvaiheessa. Lämmin voimahalaus ja jaksamista sinulle Pumpsu

Vierailija
60/121 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, et lääkärissä tuli tänään käytyä ja taas kerran poskiontelon tulehdus on iskeny meikäläiseen... :(

Siinä sitten selittelin, et mitäs nyt sitten, kun tällä kertaa mä oon raskaana niin en voi ottaa sitä vakio kuuriani ja sitä normaalii yskänlääkettäkään en voi juoda...

Sain sit vahvimmat penisiliinijohdaanaislääkkeet mitä varmaan löytyy, et tauti menee kans ohi. *Sormet ristiin*

Plus päälle kuumetta alentavat/yskää hillitseviä _kolmio_ merkillä varustettuja yskänlääke pillereitä.. Tarkastin vielä itsekkin paketista, et voiko kolmio lääkettä syödä raskaana ja jo vain. Tosin aika hassulta kyl tuntuu....?

Pumsu: EIIIIIIIIIII....... Pakko sunkin mustaan mönttiin on ilmestyy elämää! Mä raahaan sut vaiks väkisin tuonne toiselle puolelle. Niin ku muutamat sulle tuonne toiseen ketjuun on vastannukkin, et jos pientä toivoa pidettäisiin vielä yllä.. Mä en vaan yksinkertaisesti anna sun vaipua epätoivoon... en vielä!

Piinaa,mä aloittan oman kärsimysnäytelmäni sit sen jälkeen kun alan jännittään sitä omaa ultraa missä pitäis näkyä myöskin jotain muutakin kuin mustaa mönttii...

Huh, nyt sohvalle takaisin kun alkaa silmät seilata kuumeen voimissa ees taas