Riidat miehen kanssa
Meillä on mennyt yhä huonommin suhteessa ja paljon riitoja. Tai oikeammin, mies hermostuu kaikesta. Meillä oli eräästä asiasta riitaa, josta en ollut kertonut miehelle totuudenmukaisesti, kun en halunnut menneisyyden asioiden sotkevan nykyistä suhdetta. Tästä lähtien mies on sanonut ettei voi luottaa minuun.
Meillä on välillä hyviä päiviä ja sitten mies vain hermostuu jostain pikkuasiastakin. Yritän miehelle osoittaa lämpöä ja rakkautta muttei se kuulemma riitä.
Mies on jo riitojen yhteydessä käynyt fyysiseksikin. Uhkailee erolla, muutolla ja sanoo ettei rakasta minua enää. Tämä on pikkuhiljaa pahentunut.
Välillä on hyviä päiviä ja rauhallista. Mutta sitten tulee joku asia ja mies hermostuu.
Monesti tilanteet ovat sitä että haluaisin keskustella asioista ja mies hermostuu niistäkin, kun en kuulemma ymmärrä puhetta, tai asioista on puhuttu ja sanottu kaikki.
Olen ehdottanut pariterapiaa mutta mies hermostui siitäkin.
Meidän suhde oli rakastava ja lämmin, mutta asiat ovat muuttuneet. En ole kuulemma se henkilö enää, johon hän on tutustunut ja rakastunut.
Olen varpaillani kokoajan ja ahdistunut. En edelleenkään haluaisi luovuttaa meidän suhteen. Rakastan häntä ja haluaisin vain että saisimme suhteen korjattua jotenkin. En vain enää tiedä mitä tehdä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä haluat keskustella?
Yleensäkin suhteen tilasta tai meidän riidoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kummatkin huonoja ja viisampi lopettaa. Seuraava.
Kusettaja on aina kusettaja. Toivottavasti miehesi tajuaa jättää sinut, epärehellisen pettäjän!
Eli mitä? Olit kylän miesten polkupyörä ja se tuli ilmi?
Onko miehellä omaa aikaa tai tilaa suhteessa? On tärkeä asia. Me olemme juuri muuttaneet yhteen mutta tiedän että mies tarvitsee sitä joka päivä.
Olen eronnut heti kun mies on uhannut erolla ja sanonut ettei luota vaikka en ole koskaan pettänyt.
Ja onko mies sitten edelleen se sama ihminen johon rakastuit, vai?
Ihan oikeasti, poikki tuollainen sairas kuvio ja heti.
No mistä asiasta et kertonut todenmukaisesti?
Mies haluaa käyttää valtaa sinuun, sekä purkaa aggressioitaan sinuun. Jos joku haluaa oikeasti erota, hän myös tekee sen, ei käytä uhkailu- ja kontrollointikeinona.
Kannattaa viheltää tuollainen poikki, tai olet kohta niin syvällä suossa, ettet pääse sieltä enää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut heti kun mies on uhannut erolla ja sanonut ettei luota vaikka en ole koskaan pettänyt.
Aika tiukkaa, mutta varmaan ihan hyvä. Jos ei luota niin siihen on vaikeaa toisen ihmisen vaikuttaa. Epäluuloisuus ja uhkailu sitten vain kasvaa.
Mies ei ole itse luotettava, koska käy päälle. Ja jos ei rakasta, onko sarjahylkääjä suhteissa, että alku on huumaa ja sitten ei viitsi yrittää. Anteeksiantamaton? Älä yritä miellyttää. Omat asunnot? Mikä tyyppi on taustalta jos voi tulla päälle? Jos toinen ei keskustele, miksi sinäkään.
Alkoiko tämä käytös sen jälkeen kun piilottelemasi asiasi paljastui? Mies ei ehkä kestä tätä asiaa menneisyydestäsi.
Ei se tuosta paremmaksi muutu. Ei ole mitään keskustelemista jos mies alkaa käydä uhkaavaksi ja fyysiseksi. Ainoa oikea ratkaisu on suhteen lopettaminen.
Mua on miehen toimesta kusetettu oikein olan takaa.
Siksi en ite kattelis valehtelua mistään miehen mielestä "pikkujutuista". Ne kun voi olla oikeastaan mitä vaan. Ei kiitos "valkoisille" valheille.
Taas läski riitelemässä mikä ei näe itsessään mitään vikaa
Kerro se aihe missä olit epärehellinen, niin arvioidaan miehesi reaktiota vasta sen jälkeen.
Muuten tähän on mahdotonta vastata yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Suhteen tila ei ole vielä auennut sinulle? Lykkyä pyttyyn.
Eli olet siis valehdellut ja kun se paljastui, ei mies enää luota vaan epäilee sun valehtelevan vieläkin.
Mies lyö sua kohta.