Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 49 *~*

04.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] Plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpä minäkin =) Aamun siivousurakasta ja hervottomasta shoppauskeikasta nääntyneenä... Oltiin miehen kanssa kahdestaan ostoksilla, toisillemme ostettiin joululahjoja :) Ei niitä raski edes paketoida kun käyttöön heti otetaan! Lapsille ollaan jotain jo ostettu, ja huomenna meinataan rykästä loput lasten lahjat. Huh huh jo etukäteen sitä urakkaa!

Ida: Tuo työssä jaksaminen on sellainen asia, minkä kanssa minäkin olen paljon kieriskellyt. Olin Enkelimme synnytyksen jälkeen 1,5 viikkoa sairaslomalla, ja tuntui hyvältä ajatukselta sitten palata töihin. Mutta töissä ollessa koin kyllä tosi monet alamäet! Välillä tuntui (ja osin vieläkin) ettei millään jaksa tsempata töissä. Monesti olen miettinyt, pitäiskö huilata, mutta nyt siis joululomaa odottelen. Koita pitää mielessäsi, että ne työt ei mihinkään karkaa - tärkeintä on sun toipuminen ja hyvinvointi!

Tuutupii:Jännät paikat!!

Isotikru:Älä vielä sano, voi olla hyvinkin, ettei täti Jouluna teillä viihdy! Sitä minäkin toivon, poissa sais pysyä. Mulla Jouluaattona kp 31 ja mietin jo nyt, että olis viisainta säästää itteensä Jouluna ja olla kuitenkin testaamatta... Höh ja pöh, oon varmaan siihen mennessä pariin kertaan jo testannu :))

Levinialle toivon kylävieraaksi tätsykkää =)

apuh:toivottavasti olet jo paremmalla mielellä. Tämä ON kauheaa, miten täällä niin moni joutuu kamalien koettelemusten riepomiksi! Mutta onneksi aina väliin jotain positiivistakin tapahtuu. Silti rankaltahan tämä tuntuu. Koita jaksella ja muistaa, että aurinko paistaa jossain vaiheessa synkimpäänkin koloseen!

DreamOne: Halaus sinulle ja jaksamista maanantain odotteluun ja kohtaamiseen =)

Helgalle toivon " kestäviä" tissioireita ;))

77mm:kuulostaa lupaavalta! Toivottavasti tulet pian kertomaan onnellisia uutisia! Mutta usko vaan jo nyt - raskaana olet!! Koskas meinasitkaan vielä testailla?

katri:mullakin jännittää älyttömän paljon sun huominen testaaminen! Kaiken tuon kokemuksen jälkeen sais tulla hyviä uutisia! Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että miksi ihmisiä näin kiusataan? Voi kun sulla plussa tulis...

vm69:Jaksuja lenssun taltuttamiseen, ja pakko sanoa näin " maratonin" keskeltä, että jaksuja siihenkin touhuun ;) Henkinen jaksaminen on kyllä välillä ollut koetuksella... just kamppailu omien fiiliksien kanssa - ovistikut/ei ovistikkuja, onko nyt hyvä hetki vällyjen välissä vai huomennako parempi... Kun pystyiskin vaan rennosti touhuamaan! Suoriutukaa te meitä paremmin - eli ilman paineita!

Nyt kyllä melko mukava olotila. Sain ihania joululahjoja mieheltä, piristi kummasti. Annettiin ne lahjat jo nyt siis toisillemme =) Miehelle osti kahdet kivat Dieselin farkut - toiset rennot, toiset siistit. Minä sain villakangastakin ja himoitsemani Guessin käsilaukun. Me ollaan miehen kanssa aina oltu suruun shoppaajia, ja se ei kyllä aina ole hyvä juttu. Kirpasee kukkaroa inhasti! No, joululahjat on joululahjoja.

Kamala nälkä! Pakko koittaa loihtia jotain suuhun pantavaa...

Ihanaa, rentouttavaa ja rakkauden täyteistä iltaa kaikille haahuille!

Vierailija
102/121 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä otan rennosti ensi viikolla kun aika alkaa olla otollisin. Totta mooses, olen varmaan jo maanantaista alkaen ihan paineissa, vaikka vasta viikon lopulla/seuraavan alussa on ovis. Jos on. Sekin on sellainen paineen aiheuttaja, että ovuloinko ollenkaan...

Kiva, että pääsitte shoppailemaan. Jos se vielä " helpottaa" suruun, niin silloinhan siitä on tuplahyöty.

Nyt mä painun kattoo telkkaria, jos sieltä nyt mitään tulee. Tytöt nukkuu, on niin rauhallista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllähän se pitsa maistuis. Mitäs on täytteenä? Niin ja mullekin kelpais kyllä sauna, kun viimeks on päässy kesäkuussa...

Niin, kyselit vielä Aliaksen Annasta. Se on jo vanha hahmo aiemmista kausista, sellanen tummaihoinen palkkatappaja ja satunnaisesti tekee myös muita " hämärähommia" eri roistoille. Viikon takaisessa jaksossa sille tehtiin jonkinlainen geenimuunnos ja nykyisin näyttää ihan Sydneyltä, äänikin on sama kuin Sydneyn ääni. Tulevissa jaksoissa selvinnee mikä tossakin on takana. Niin ja tässä tän viikon jaksossa just se Anna Sydneynä tappoi sen Renee Riennen...

Vierailija
104/121 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti Alias-infosta. Just sitä sen ulkonäköä ihmettelinkin. Kun oli just Sydneyn näköinen. Kiitti tosiaan infosta.

Ja tule ihmeessä pitsalle. Täyte niinkin tavallista kuin jauhelihaa ja kinkku/ananasta toisessa päässä. Tytöt ei syö mitään " eksoottisempaa" . Ja saunaankin pääset. Panen pari puuta uuniin, niin äkkiä lämpee uudelleen.

Arvaas mitä, ukkokulta just soitti ja lähti ajelee sieltä harjakaisista kotiin. Ihanaa!!! Mä annoin " luvan" jäädä yöksi jos on tosi kännissä, koska mua rasittaa kun se kömpii aamukolmelta viereen kuorsaamaan. Mutta se on selvinpäin tulossa autolla kotiin. Että tuu Katri äkkiä syömään, ja saunomaan, ennenkuin se tulee...

Tää menee nyt laittaa kahvia vielä valumaan ja sammuttaa samalla koneen. Koputa Katri kolmesti oveen, niin tiedän tulla avaamaan.

Muille Öitä!!!

Vierailija
105/121 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit sain just juotua, mutta aina pitsaa mahtuu. Täytyy vain äkkiä ottaa noi saunomiskamat ja vaihtovaatteet mukaan ja sitten lähden. Mutta hienoa, että miehukses tuleekin kotia jo tänään. =)

Siis että kuvottaa toi ruuan haju. Saa nähdä monta päivää pitää tuulettaa ennenkuin se haju lähtee... hyi sentään.

Niin, toi Helgakin on valitellu niitä tissioireita mutta on niitä mullakin, ovat isommat ja milloin jäytää ja milloin vihloo ja sitten taas välillä kiristää.

Mutta nyt lopetan, jotta ehdin saunoakin ennenkuin se miehukses tulee kotio...

Öitä kaikille!

Vierailija
106/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Kohti veeämmän saunaa... Hih, älä ylläty! Se oon vaan mää joka sit rötköttää teitin lauteilla!

Pitsastakin nappaamassa pienen palasen ja limuakin hörppäsin saunan jälkimainingeissa, kun tuli kuuma... Et jos miehes ihmettelee, et onkos teil tullu enemmänkin hiirii sisälle, kun ruuatkin häviää ittestään.

Hih...Asiaan... Mä kukun siks täällä kun korva alkoi vihoitella siihen malliin, et taisin saada jälkitaudiks korvatulehduksen! oottelen nyt et alkais tuo särkylääke vaikuttaan niin pääsis nukkuun...( ettei tarttis hiippailla toisten saunassa keskellä yötä salaa..)

Voi jee kyllä huomaa, et tuo särkylääke on keskushermostoon vaikuttava, kun tuntuu et jutut menee ihan pöpiks kun niitä syö! *Juu selityksen makua... =D *

Mäkin " sain" oman miehen kotiin ajoissa...oikeesti sen veli soitti et tuukko hakemaan sen kotiin, kun oli ottanu ja sammunu sen nojatuoliin lahjakkaasti!Kävin sit noukkimassa sen kuuliaisen vaimokkeen tavoin kotiin omalle sohvalle kuorsaamaan...Jep kuorsaamaan....Siks jätänkin sen suosiolla siihen nukkuun, jos korva antaa periks nukahtaa niin kuorsaus sit kyl pitää hereillä!

Ja Katrillahan on sit kello soimassa heti 08.00, eikö????

jep meen sängyn pohjalle pyöriin ja ootteleen lääkkeen vaikutusta, jos se edes tepsii tähän!

Psst: valaiskaa mua, miten särkylääke mikä vaikuttaa keskushermostoon voi olla raskaana olevalle sopivaa? lääkäri vakuutti niin ja peketissakin niin väitetään, mut uskomattomalta se kuullostaa! ja lääke on panacod.

Vierailija
107/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Itse asiassa heräsin jo kuuden maissa ja testailin silloin..

Ja nyt sitten siihen testitulokseen... selkeää negaa tuli, joten se siitä sitten. =´( Suuremmat surut tuli kuitenkin surtua vuodon yhteydessä, joten siinä mielessä olo suht ok, vaikka harmittaakin.

Mies on ollu ihana, vaikka sekin suruissaan, vähän väliä on halaillu ja lohdutellu.

Mutta nyt aamiaiselle...

Vierailija
108/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä kuin varmaan muutkin odottelimme " yllätysplussaa" ...

Anteeksi tylsä klisee, mutta mennään kimpassa uutta yritystä kohti!

Haleja!!!

vm69

Vierailija
109/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mitään. Samaa mieltä siitä, että nyt vain uutta yritystä kehiin. Vielä ei luovuteta!

Toivottavasti meillekin se vauva vielä suodaan. Mullakin kavereita, joilla vielä useampikin km takana ja sitten ovat saaneet niiden jälkeen vauvan. Eli eiköhän se vielä tule onnistumaan. Kärsivällisyyttä vain näköjään vaatii tosi paljon... ja pitkää pinnaa. Tosin sen seurauksena välillä on siellä syvässä suossa, mutta välillä myös menee paremminkin.

Meillä tänään taas kalaruokaa, mutta nyt ei sentään savustettua... paistettua kuhaa olis nyt.

Vierailija
110/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis se plussa saanut tulla! Mutta kun ei tullut nyt, niin varmasti se vielä sulle tulee! Jos ei ens kierrosta niin sitten seuraavasta!

Kovasti halauksia sinne suuntaan!

Vierailija
111/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vee! No, onneksi olit jo ehtinyt valmistautua tähän tulokseen, se helpottaa.

Tämä tyttö lähtee taas työpaikkaa kohti, heissulivei ja mukavaa päivänjatkoa!

DreamOne

Vierailija
112/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden testin tänään ja taas selkeät kaksi viivaa. On kai se uskottava. Aika olisi laskureiden mukaan 7.8.-07, mutta edellisviikon negat huomioiden veikkaisin että ainakin viikolla menee eteenpäin. Varailen varmaan ensi viikolla aikaa varhaisultraan. Toivottavasti en palaa tähän pinoon.

Katrille pahoitteluni.

Vierailija
113/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille Sofia, DreamOne ja 77mm. Kyllä tää tästä pikku hiljaa.

77mm onnittelut selkeästä plussasta! Niin sitä pitää! =) Haluatko, että laitan sut jo plussanneisiin?

Entä DreamOne, vieläkö pidän sut plussanneissa ennenkuin tilanteesi on täysin varmasti selvä? Vai haluatko, että jo poistan?

Vierailija
114/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelusta ja kestävyyttä loppuun asti toivottelen!!!

Mukavaa välillä näitä iloisia uutisia lukea!!

Toivotaan, että meistä moni lähtee sun jalanjäljillesi.

Onnea vielä!

vm69

Vierailija
115/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset onnitteluista. On ollut ihanaa jakaa ajatuksia kanssanne, mutta yritän jatkossa kyllä pysyä kaukana haahuilusta. Hirmuisesti onnea kaikille matkaan!

Vierailija
116/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla iloisia uutisia! Toivottavasti emme täällä enää kohtaa, ja moni meistä tulee perässäsi! Varmasti maailman paras Joululahja tuo plussa :)

Kaikille muille halauksia ja rauhallista sunnuntai-iltaa. Vetäydyn lepäämään, jouluostostelu vei mehut =)

Vierailija
117/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Tässä netissä seikkaillessani löysin tälläisen pinon ja se tuntui jotenkin " omalta jutulta" . Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna. Nyt tuntuu pikku hiljaa että elämä voittaa...

Vierailija
118/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

77mm: ONNEA ONNEA ONNEA! Toivottavasti tuun pian perässä oman plussan kanssa.

katri: Voi että. Mä niin toivoin, että sulla kaikki olis vaan ollut pahaa unta ja että plussan olisit vielä saanut. Mutta. Elämä ei näköjään ole reilua.

lumipyry70: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Huomenna uuteen viikkoon, mikä on meikäläiselle PIINA- sellainen... Pysy täti poissa! Ja pitkään! Ei vain ole kovin toiveikkaat fiilikset, kun mahaa nipistelee ajoittain. Menkkaolo. Mulla molemmat raskaudet (myös se tuulimuna) olleet oireettomat ennen plussaa. (Paitsi nyt viimeksi heräsin testipäivän aamuna kuvotukseen, joten tiesin plussan pärähtävän jo ennen tikkuun katsomista.) Ja aina, kun oon kuvitellut raskausoireita, on menkat alkaneetkin. Joten ei hirmu hyvä merkki tää alavatsan nippailu. :( No, senhän nyt näkee sitten viikon sisällä.

Vierailija
119/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihanaa, plussa!! Onnea onnea nyt kovasti ja toivottavasti tällä kertaa pysyy kyydissä :)

Lumipyry70: Tervetuloa tänne haahuihin! Täällä on mahtavaa porukkaa, joille voi jakaa ilot ja surut :)

Katri: Pidä vaan minut plussanneissa, huomennahan se lopullinen tilanteeni sitten selviää. Jo jännittää kovasti ja ultra-aikakin on vasta klo 16, joten koko päivä menee tuskaillessa.

Öitä vaan kaikille!

DreamOne

Vierailija
120/121 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut 77mm!

Voi Katri... bd ensi kiertoon.

Täällä suuri ketutus. Omien oireiden perusteella ovis bongattu ja olin hyvin tyytyväinen. Nyt kävin laskeskelemassa ja menetin toivoni. Ehkä siellä on joku onnekas kaveri ollut oikeaan aikaan. Eikä minun vielä pitänyt tästä paineita ottaa, mutta täällä sitä vaan tutkitaan omia oireita... kp 20/30-31 Mahaa on km jälkeisissä kierroissa nippaillut aina ovikesta menkkojen alkuun, joten mitään odotuksia herättävää ei vielä ole havaittavissa.

Plussatuulia ensi viikolle!!!!!!