*~* HAAHUT viikko 49 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] Plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (121)
...flunssan kourista..
Kiitos Isotikru paranemistoivotuksista!
Ja Kaisuli, tämä on tosiaan paska olotila. Onneksi teillä alkaa taudit olla jo voitettu. Jospa minä olisin ainut joka nyt sairastaa. Jos tää tarttuu lapsiinkin, menee useampi viikko kaikkine jälkitauteineen, ennenkuin ollaan kokonaan terveiden kirjoissa.
Levinia: Eikö se laskuvarjoakka ole muka vieläkään laskeutunut??
DremOne: Hyvä, että pääset nopeasti varmistamaan mikä on tilanne. Koitahan jaksaa..
Miten Pumpsu jakselee? Olet sinäkin niin mielessäni koko ajan.
Sofia: Haleja kovasti sinulle!
Katri: Voi kun testiin tulisikin vahvat viivat ja sinulla olisikin kaikki hyvin. Kaikkihan on mahdollista!! Olisipa niin mukavaa lukea iloisia uutisia.
Helga: Älä liity synkkien ajatusten kerhoon. Sun pitää nyt vaan luottaa siihen, että sulla on kaikki niinkuin pitääkin!!!
Anteeksi jos joku kysyi multa jotain, enkä nyt vastaa, mutta muisti pätkii.
Täällä on ollut jotenkin niin surkeita fiilikisiä, että alan itsekin kadottamaan sen positiivisen otteen, joka mulla tässä on nyt reilun viikon ollut. Kun aina ajattelee, ettei kenenkään pitäisi kestää enempää kuin yksi km. Itsellä niitä nyt kaksi, ja kun täältä lukee kolmansista tai useammista... Niin, väkisinkin sitä alkaa pelkäämään, että sama kohtaloko se on mullakin edessä. Lisäksi tämä flunssa masentaa. Jos jotain positiivistä, niin täti häippäsi kokonaan jo torstain aikana. Ja harjoitukset aloitettiin tänä aamuna... NIIN kipeä en ollut, ettenkö olisi jaksanut.
Palailen taas päivällä. Hyvää lauantaita kaikille!
Katri: Jännittää kovasti huominen puolestasi! Ja kiitos halauksista ja jaksuista :)
vm: Pikaista paranemista flunssan kourista! Onhan täällä surkufiiliksiä ja kuten Sofiakin on sanonut, tuntuu niin uskomattoman hämmästyttävältä, että jo lyötyjä ihmisiä lyödään yhä uudelleen ja uudelleen. Kun niin monella on useampi km taustalla. Ja ärsyttää kaikenmaailman Willman-Sohlbergit, jotka hehkuttaa heti raskaaksi tultuaan lehdissä. Ikinä näille julkkiksille ei käy niin, että tulee menetyksiä. Tai toki tulee, kyllähän julkkikset kokevat näitä samoja juttuja kuin mekin. Mutta tuntuu, että jos itse hehkuttaa onnea muille, viedään se heti ikäänkuin rangaistuksena pois. Blääh!
Omasta navasta: Vuotoa ei tullut ollenkaan viime yönä ja tänäänkin pöksyyn asti kerinnyt oli tavallista runsasta valkkaria mitä ennenkin. Vatsaa nippailee juuri samoin kuin silloin aivan alussa kun epäili olevansa raskaana. Ja kuvotus on vielä päällä kipeistä rinnoista puhumattakaan. On tämä hassua. Mutta kuten sanottua, maanantaina selviää miten on käynyt tämän raskauden osalta.
Lauantaitoivotuksin DreamOne
Kävin tuolla km puolella taas vaihteeksi pyörähtää ja siellä yhdessä ketjussa oli ihana juttu... " asukkeja oli ollutkin kaksi ja toinen sissi jatkaa kasvuaan..."
Haluan vaan Katrille luoda uskoa siihen, että säkin voit vielä siirtyä takaisin odottamaan!! En mä muuten tämmöstä kirjoittaisi, mutta jos ne oireet vaan koko ajan voimakkaana jatkuu, niin...
Miten vielä saisin itsenikin psyykattua niin, että meillekin vauva vielä suodaan. Tässä vaiheessa kiertoa pitäisi olla niin täynnä intoa ja uskoa, mutta kun en ole. Sen päätin, että ovista en ala tikuttaa, koska se aiheuttaa mulle ihan sikakamalat paineet. Pitää vaan muuten yrittää olla aktiivisempi kuin tässä viime viikkoina ollaan oltu.
vee ammä 69
Sun viesti olikin tullut sillä välin kirjoittelin. Ei kai sunkaan toivosi vielä ole kokonaan menetetty... Jos vuotoa ei enää ole, jos se vaan olikin jotain alkuun kuuluvaa... onneksi sun ei tartte huomista kauempaa odottaa!! Epävarmuus on kaikkein inhottavinta. Kaikkea hyvää sulle!!!
DreamOne: Toivon niin todella, että tuo sinun vuoto oli ihan harmitonta. Ihan mielettömästi peukkuja maanantaille!
Katrille myös peukkuja huomiseen testiin.
DreamOne, mitä tarkoitat, kun sanot, että tuulimuna on jotenkin noloa?
Mun mielestä se on ihan luonnollista, että kun on plussan tikkuun saanut, sitä oikeasti ajattelee, että sisällä kasvaa pieni ihminen ja toivoo, että kaikki menee hyvin. Eihän tuulimunaa voi mistään tietää, ennen kuin käy ultrassa. Hyvin varhaisessa vaiheessa on vaan koko homma keskeytynyt, kun ei sikiötä ehdi muodostua. En tiedä, miksi siitä pitäisi nolostua? Itse tuulimunan kokeneena en sanoisi, että se tilanne on nolo - ennemminkin tulee täysin huijattu fiilis.
Enkä tarkoita nyt olla v**tumainen pilkunviilaaja, mutta hieman kirpaisi, kun luin sanan nolo tm:n yhteydessä...
käyn ihan pikaisesti vain...
Kaikille haleja ja jaksamista, toivon pikkuisien jaksavan matkustajina vuodoista huolimatta!
vm:sulle haluan pitkää pinnaa toivottaa. Itselläni hieman surkea fiilis tän " pakkopöllyytyksen" vuoksi - lupasin niin itselleni ja miehelleni, etten ala vouhkaamaan ja vonkaamaan ja " tekemällä tekemään" , mutta tuntuu että toisin kävi :( Mies on melko herkkä tapaus, ja tollainen pakkoseksi ei ota onnistuakseen. Kauheen huono omatunto mulla. Ollaan ahkerasti lemmitty kyllä, mutta oisin niin toivonut sen olevan sellaista kuin ennenkin. Sekavaa tekstiä, mutta sekava on tyttökin!
Taas kerran on aloitettava siivousurakka. Koitan sitten palailla jahka ehdin.
Surumielinen Sofia
pitkästä pinnasta!! Sitä tässä varmaan tarvitaan. Pitkää ja sitkeää pinnaa, ettei katkea kuin oikein venyy...
Älä ole surumielinen Sofia!!
Hyvä että kysyit, jos käyttämäni sana jäin vaivaamaan! Tarkoitin tuolla nololla ihan samaa kuin sinä, eli huijattu fiilis on tuulimunassa. Ja tämä nolo-fiilis on se miten itse asian koin. Minullakin oli ihan normaalit raskausoireet ja tm todettiin vasta ensimmäisessä ultrassa viikolla 12. Minusta tuntui nololta, kun oli neuvolassakin käynyt sekä kaikille ystäville ja sukulaisille kertonut, että masussa kasvaa vauva. Sitten yhtäkkiä lääkäri sanookin, ettei täällä edes ole ollut mitään sikiötä. Tämä kyseinen lääkäri vielä epäilevästi kysyi, että eikö minulla todellakaan ole ollut minkäänlaisia vuotoja ja onko minulla ollut normaalit raskausoireet siihen asti. Kyllä siinä hieman nolo olo oli, kun selittelin järkyttyneenä, että ihan normaaliksi raskaudeksi olin tämän kuvitellut. Tuli sellainen olo, että olisi jotenkin itse pitänyt oma kroppansa niin hyvin tuntea, että olisi tuulimunan aavistellut.
Tarkoitin tuolla nololla siis sitä tunnetta mikä minulle tuli siinä laverilla maatessa. Ja tämä on tietenkin vain minun kokemukseni. Ilmaisin itseni varmaan jotenkin huonosti, olisi pitänyt kirjoittaa että " itse koin tuulimunan noloksi" .
Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä!
DreamOne
No josko mä saisin teihin vähä eloo puhalleltua? Ja toiveikkaampaa fiilistä?
Mä taidan olla parantumaan päin! viiden maissa kun heräsin saattelemaan äijän reissun päälle, niin hokasin et tuli eka yö vietettyy ilman kuumetta, lakanat oli ihan kuivat!
Ja hyvä fiilis on vieläkin, mut vain kuumeen osalta, ei siis oo noussu vieläkään...Räkä on edelleen jumissa tuolla päässä perskules sentään.
Mut vaiks nännioireet on edelleen poissa niin jotain tissioiretta sentään oon saanu tänään! Eli tissit on sivuilta kipeet, jee! ( Harvemmin mä kivun takia riemusta melkein hypin... Raskaus on katala tauti.)
Nenän limakalvot on ihan korput, ja nyt kun yrittää väkisin välillä niistää tuota räkää ulos niin veri vaan alkaa roiskumaan.
Harrastin myös aamutuimaan itseni viihdyttämistä...testasin toisiks viimeisellä ovistikullani plussan... aattelin fiksuna, et mitäs mä niitä kahta tikkuu tuolla kaapin perällä enää säilytän tyhjän panttina, ja saanpahan varmistuksia kehiin, kun katalat tissit pettää mut välillä.
Ja mä tyhmä blondi oon onnistunu nyt jo sekoileen mun rv viikoissa.. Oon saanu yhen ylimääräisen viikon heitettyy kehiin jostain! Joten aloitetaas melkein alusta eli oikeat viikot on nyt rv4+5.. Tuntuupas ne jotenkin mitättömän pieniltä...
Oikein hyvää lauantai päivää kaikille haahuille, harrastakaa seksiä ja pitäkää huolta miehistänne!
Tänään aamulla sain apteekin omaan ihan haalean vaaleanpunaisen testiviivan. Enpä vielä tätä varmaksi plussaksi uskalla julistaa, vaan varmistan asian vielä ainakin toisella testillä huomenaamulla. Kp 38 siis jo menossa, ja kyllä tämä ainakin suuret toiveet herätti.
77mm: Onnea hailakasta viivasta! Toivotaan, että viiva vielä vahvistuu.. bdbdbd
Helga: Hyvä, et kuume jo poistumassa. Nyt kun vain saisit ne kaikki räätkin pihalle...
DreamOnelle vielä tsempitykset! Ja tietysti kaikille muillekin! ;)
vm69: Kiitti sulle siitä viestin pätkästä, jonka luit km puolella.... Toivottavasti mullakin sama tilanne sen suhteen, että vielä raskaana olisin. Oireet ovat siis vieläkin yhtä vahvoja. Tänäänkin olen kärvistelly enemmän kuin vähän noitten rintojeni kanssa. Milloin niitä jäytää ja sitten taas vihloo, jos saa jostain kylmää tai kun tulee suihkusta ja ovat märkiä.
Kiitti myös kaikille tsempityksestä huomisen testini suhteen. Samaa testiä ei ollu millä viimeks testailin, vaikka samassa apteekissa käytiinkin. Ostin sitten Clearbluen 2 kpl:een pakkauksen. Mutta jos nää mun oireet viittaa mihkään, niin melkein odotan sitä plussaa tulevaksi. Kahvia olen juonu edelleen vähemmän ihan vaan varuiksi jos raskaana olisinkin. Parempi katsoa kuin katua... =)
Huh, oli kyllä tosi paljon porukkaa liikkeellä. Kaupoissakin hirmu jonot. Mekin kun käytiin vielä monessa paikassa, niin kotia tultiin vasta puolisen tuntia sitten vaikka lähettiin liikkeelle puolilta päivin tai vähän ennenkin.
Nyt pitää jatkaa muuta, mutta illanjatkoja kaikille!!
77mm: Kyllä se vakaasti kuulostaa siltä, että matkustaja on kyydissä...Ei niitä vaaleita viivoja tyhjästä ilmesty. Toivotaan, että viiva vahvistuu ja pysyy!!
Helga: Mukavaa, että voit jo paremmin. Itsellä räkätauti vasta alussa. Ja älä mieti liikaa kroppaasi ja sen tuntemuksia. Luottamusta onnistumiseen kehiin ja lippu korkealle!!
Katri: Kyllä jännittää taas sun testaamisesi. Ei muuta kuin peukut pystyyn!
Mun tekisi mieli punaviiniä, mutta en uskaltanut käydä ostaa mitään alkoholipitoista. On niin muistissa se Itsenäisyyspäivän olotila. Jospa menisi saunaan ja joisi lasillisen kolaa sen päälle. Sehän on melkein kuin paukkua vetäisi, puuttuu vaan se paukku..
vm
Illan jatkoja kaikille!!
Mua oikeen nauratti kun luin sun tota viime viestiä... Siis sun tissit välillä pettää sut, niinkö se oli. Eli kun puhaltelit niitä parempia tuulia tänne, niin kyllä ainakin viestiä lukiessa tuli hyvä mieli.
Ja pakko vielä kerran sanoa, että USKO rakas helgaseni, että kaikki on ok. Vaikka aina ei tissejä vihloisikaan jne..
Hyvää voinita ja nauti!!
Laittikola totisesti maistui...
Todella masentavaa huomata, että mä olen ainoo joka notkun täällä lauantai-iltana...
*poistun minäkin, esittäen, että on mulla muutakin elämää...*
Noo, et sä nyt ainoa ole sentään. Tossa vain saatiin syötyä jokin aika sitten ja sen jälkeen kävin tuolla toisaalla kirjottelemassa...
Vai laittikolaa joit... oliko siis sitä laittia vai zeroa, tätä uutta? Mäkin sain tuossa eilisen pullon jämät äsken juotua, siis zeroa. Mun mielestä se on ihan hyvää, parempaakin kuin tuo peruslaitti.
Yöh ja yök, siinä mun olotila tällä hetkellä. Ai että kun alkoikin yököttää nyt kun sai syötyä. Yököttää se ruoka, sen haju ja ajatuskin siitä. Lisäks palelen parasta aikaa, vaikka meillä on täällä sisällä 25 lämmintä
Mut nyt meen petiin lämmittelemään...
Ai niin, katoitkos muuten sen Aliaksen nyt torstaina? Me katottiin se tällä kertaa suoraan, kun miehellä oli ylitöitä niin pitkälti. Tuli vasta vähän ennen puolta kymmentä illalla kotiin... pari tuntia myöhemmin kuin normaalisti. =(
Mä oon niin tylsistyny tääl kotona kun yksikseni istua kökötän. Okei no yhden kaverin meikkasin tuossa viiden maissa ja toinen " henkinen tuki ja turva" kävi luomassa uskoo muhun äsken.
Tuo toinen kaverini kuuluu kategoriaan km ja yksi onnistunut raskaus. Kerroin sitten, et mäkin oon nyt toisella kierroksella... On ihanaa puhua kasvokkain ihmisen kanssa, jolla km takana ja sen jälkeisestä uudesta odotusajasta, miltä se tuntuu omassa päässä jne.
Sain taas vähä enemmän uskoo tähän omaankin tilanteeseen, et josko tästä nyt kuitenkin " jotain" hyvää seurais!
Oireista... (Veeämmälle, juu mulla on katalat ja petolliset tissit!) onneks vessa rumba on alkanu uudestaan! Ja tissit on pysyny sivuilta kipeenä Sekin antaa toivoo, et sentään _jotain_ oireita on.
Veeämmä, mullakaan ei oo elämää tänään... Mies on pikkujoulun pikaristeilyllä firman piikkiin ja mä tässä taudin jälkimaininkeissa uskalla lähtee missään käymään ees kääntymässä!
Saunaan munkin tekis kamalasti mieli, mut en uskalla mennä, jos kuume tykkäis kyttyrää siitä...Oih...Ois niin ihanaa maata lauteilla ja haistella tuoksuja.. ( juu tosi makoilua meidän mini saunassa jalat solmussa, ja tietty eteerisiä öljy juttuja, eikä hien käryä sit...)
Plääh, jokohan söis jotain lämmintä ruokaa oikein? Söin aamupalaks 4 paahtista ja sen jälkeen oon syöny parit appelsiinit. Alkaa vatsa olla sitä mieltä et ruoka aika ois aika jees..
täällä palloilee ainakin siis myös Katri ja Helga!
Katri: Meillä oli tällä kertaa kola Lidlin tarjouslimua. Sitä 12litraa/6 euroa. Ostettiin miehen kanssa molemmat kaksi satsia, joten tota vedetään sitten useempi kuukausi. Ei mikään ihmeellinen makuelämys, mutta juotua tulee. Joo, katselin Aliaksen. Kuka se Anna on?? Oli varmaan jo viime jaksossa, jonka aikana torkahtelin koko ajan.
Helga: Arvaas miksi mäkin täällä notkun nyt näin lauantaina? Mies läksi harjakaisiin. Kyllähän sinne kutsuttiin mutkin, mutta hellurei, lähde nyt sitten kolmen pikkuneidin kanssa sinne. Kai se mulle olikin vaan muodollinen kutsu. Oltaisiin voitu tietty tytöt kiikuttaa mummolle, mutta kun just tiistaina olivat, niin en taas kehdannut edes kysyä. Sitäpaitsi, on se Itsenäisyyspäivän olo edelleen niin muistissa, että parempi jättää juomiset muille. Ja tää flunssakaan ei varmaan olisi tykännyt hyvää. Seli seli - täällä mä vaan haluan istua kököttää koneella ja jutella teidän kanssa.
vm
Katrille piti sanoa, että tänään olisi meillä pitsaa, maistuisiko. Ja takassa on tuli, joten saisit lämmitellä. Ja jos Helga ei kerran ole syönyt kunnolla tänään, niin liity joukkoon. Likat menee tunnin sisällä nukkuu, niin sit saadaan rauhassa turista. Ja helga voisi käväistä pikana saunassakin, jälkilömmöissä. Ei se kuume siitä enää nouse...
vm edelleenkin
Kaisuli: Joo, sunnuntaina testailen. Saa nähdä joko viiva on jo silloin heikompi vai vieläkö näyttää yhtä vahvaa viivaa.
DreamOnelle vielä halauksia ja jaksuja! Ja myös muille kovia kokeneille. Kyllä se tästä vielä...
Mutta nyt öitä kaikille!