Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
17561/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan sulle maljaa Maljojen kaksikon tapaan. Mutta Kaikkeuden tasapaino säilyy vain, jos sinä olet se, joka ottaa askeleen minua kohden.

Otinkin, ja se oli niin kuin five of pentacles.

Vierailija
17562/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiks edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17563/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni käy varmaan siinä toisessa ketjussa. Ei se kyllä mitään Käärijää fanita. Toivottavasti ei.

Vierailija
17564/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö ottaa ja kuunnella ekaa kertaa tuo kappale, kun tänne linkattu? 

Ei kannata avata mitään linkkejä!

Ok, en siis kuuntele vieläkään. Sanat olen lukenut ja keskusteluja niistä kuunnellut, mutta itse laulu on kuulematta. 

Vierailija
17565/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17566/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sun pehmeät huulet koskettaa mun huulia, siitä alkaa taivas.

Vierailija
17567/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä herra luuraa? En havainnut. Eräs rouva kaipaa.

Olen erästä neitiä käyttämässä asioilla.

Missä päin maapalloa?

Vierailija
17568/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sun pehmeät huulet koskettaa mun huulia, siitä alkaa taivas.

Näin kun oliskin.

Vierailija
17569/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko edes, kun silitin sua olkapäästä? Se tuli jostain selkäytimestä enkä ehtinyt ajatella... etkä sinäkään pelästynyt. Se oli sitä mutkattomuutta ja välittömyyttä, mitä toivon.

Kauanko sitten?

Toissailtana. Kahdentoista maissa.

Hauska miten samanlaisia juttuja. Otin kädestä kiinni tuolla tavalla ajattelematta, mutta tuntui siltä, että ajatteli vain "no pidä nyt kiinni, jos se tekee sut iloiseksi". Sivusta.

Vierailija
17570/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni käy varmaan siinä toisessa ketjussa. Ei se kyllä mitään Käärijää fanita. Toivottavasti ei.

Käärijän ainoo huono puoli on, ettei oo turkulainen. 😉

Vierailija
17571/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko edes, kun silitin sua olkapäästä? Se tuli jostain selkäytimestä enkä ehtinyt ajatella... etkä sinäkään pelästynyt. Se oli sitä mutkattomuutta ja välittömyyttä, mitä toivon.

Kauanko sitten?

Hauska miten samanlaisia juttuja. Otin kädestä kiinni tuolla tavalla ajattelematta, mutta tuntui siltä, että ajatteli vain "no pidä nyt kiinni, jos se tekee sut iloiseksi". Sivusta.

Mulla on kanssa ollut tuommoinen juttu joskus. Kyllä sekin tykkäsi, muttei päättänyt ajoissa. Löytyi aviomies seuraavaksi.

Vierailija
17572/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaaks munt?

Vierailija
17573/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasiks edes?

Minä ketään huomaa. Ja koska mulla on erittäin huono näkö. Se on siinä -6 paikkeilla enkä käytä laseja. 😅

Vierailija
17574/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas seksiuni kaivatusta päikkäreillä. Meni vuosia, etten nähnyt sellaisia kenestäkään ja tänä keväänä taas on tuntunut, että en muunlaisia unia näekään. Mitä toivottomampi tilanne, sitä pervompia unia hänestä näen. Mieli on kummallinen, eikä omalta itseltään saa unessakaan rauhaa. Ylednsä on vielä niin, että uniin liittyy jokin kolmas osapuoli. Tällä kertaa oli kyse juhannuksenvietosta. En ole koskaan edes tavannut häntä kesällä. Ehkä pitäis perehtyä niihin tekniikoihin, joilla pyritään siihen, että voisi ohjata unessa tapahtumia haluamaansa suuntaan. Olen kyllä skeptinen sellaisen onnistumista kohtaan.

Vierailija
17575/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuvittele yhteiselämä kaivattusi kanssa. Millaista se olisi?

Elämänlaatu paranisi, koska pääsisin eroon kännykkäriippuvuudesta. Uniongelmat myös katoaisi, kun menimme sänkyyn ajoissa.

Mutta malttaisitteko todella nukkua?

Kyllä.

Vierailija
17576/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuvittele yhteiselämä kaivattusi kanssa. Millaista se olisi?

Elämänlaatu paranisi, koska pääsisin eroon kännykkäriippuvuudesta. Uniongelmat myös katoaisi, kun menimme sänkyyn ajoissa.

Mutta malttaisitteko todella nukkua?

Kyllä.

Ei. Sivusta n.

Vierailija
17577/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Viimeksi kun näimme, minä__________

annoin hänelle pusun lähtiessäni kotiin.

17578/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei-kukaan, tulee uusia, päästät vaan irti.

Mutta siis, näin itsekin sanoisin ystävälle, joka olisi samassa tilanteessa.

Lähinnä tämä kirjoittelu täällä on sitä kun kaipuu ja ikävä vaatii päästä elämöimään. Oli aika kun olimme yhteyksissä miltei joka päivä. Niin tärkeä toinen oli ja on. Pudotus on siis huima ja suoraan sanottuna emotionaalisesti brutaali. Olosuhteiden sietämättömyydestä johtuneet katkokset aiemmin ja tämä täysin kontaktiton nykytilanne johtuu omalta puoleltani vain siitä että ei vaan kykene jatkamaan vanhaan tapaan, vaikka kärsinkin sen puutteesta. Venyin ja pinnistelin limbossa lähestulkoon katki. Ei että tämä oikeastaan sen helpompaa olisi, mutta ainakaan ei tarvitse ahdistua epätietoisuudesta, epävarmuudesta ja siitä tuleeko pelkäämäni hetki eli pakkoluovutus vai ei. Se tapahtui. Ainakaan ei siis tarvitse pohtia ja pelätä sitä enää. Tänne kirjoittelu on siis pieni korvike, vain auttava kainalosauva, mutta jonkinlainen pehmennin kuitenkin. En kestäisi olla hiljaa. En kestäisi jos en voisi edes jotenkin "puhua" hänelle.

Elämöinnin sivulla hissukseen sitten tekee surutyötä ja päästää irti, miten kuten vastentahtoisesti, sillä tavoin kuin se nyt on mahdollista näissä sisuksiin kaiverretuissa keisseissä.

Vierailija
17579/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko sitten?

Mulla on kanssa ollut tuommoinen juttu joskus. Kyllä sekin tykkäsi, muttei päättänyt ajoissa. Löytyi aviomies seuraavaksi.

Niin. Se päättäminen on joillekin vaikeeta. Sivusta taas.

Vierailija
17580/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Viimeksi kun näimme, minä__________

ajattelin, että katsotaanpa nyt varastoon, koska tuskin tämän jälkeen enää nähdään.

Ketju on lukittu.