Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
17581/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Viimeksi kun näimme, minä__________

ajattelin, että katsotaanpa nyt varastoon, koska tuskin tämän jälkeen enää nähdään.

Sama 😊

Vierailija
17582/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

esitin tavallista työkaveria ja vältin flirttaamasta, vaikka istuttiin taas vinottain vastakkain. Huomaamattani silitin häntä olkapäästä, kun pistin paikan sulki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17583/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas sellainen olo, että olisi parempi etten enää tulisi sinne missä näen sinua.  Viet liikaa tilaa ajatuksissani. Eikä enää riitä, että vain ajattelen sinua, kun haluaisin jotain muutakin. Sitä muuta ei vain koskaan tapahdu.  Miehelle, hänelle kenellä on siniset silmät ja ruskeat hiukset.

En mäkään saa sua pois mun päästä.

Mitäköhän voitaisiin asialle tehdä?

Vierailija
17584/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sun pehmeät huulet koskettaa mun huulia, siitä alkaa taivas.

Meinaa mennä salilla sarjojen välit pitkiksi, kun jää haaveilemaan.

Vierailija
17585/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin väsymys menee ohi? Kohta vuosi kulunut.

Olen välillä miettinyt, voiko väsymys tai jopa uupumus johtua siitä, ettei virtaa elämänvirrassa vapaasti vaan käyttää tiedostamattaan paljon energiaa luonnollisen virran vastustamiseen. Tämähän voi liittyä muihinkin asioihin kuin ihmissuhteisiin

Otin tästä kuvakaappauksen ja jään pohtimaan.

Sivusta

Kiitos ilmoituksesta. Tulostin sen ja lähetin faksilla sihteerilleni Sveitsiin, hän tallettaa sen pankin lokeroon. Mietin miksi ihmeessä tein niin.

Näköjään ilkeämielinen ihminenkin joskus tuottaa hyviä ajatuksia. Toivottavasti kukaan ei enää ikinä kehu sinua kun tuotat hyviä ideoita, ettet enempää loukkaannu. Toivottavasti alat voida paremmin ja hyvää kevättä :)

Olisko viestit 1.2 ja 3 eri henkilöiltä? Ap

Vierailija
17586/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Vilkuilin hänen takanaan olevaa kelloa ja yritin välttää häneen katsomista. 

Vierailija
17587/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään kaipaamaan sitä vetovoimaa meidän välillä. En ole sellaista vielä koskaan tuntenut kenenkään kanssa. Harmi, että sitä ei voi päättää kenen kanssa sitä on...

Vierailija
17588/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni miehen kanssa suunniteltaisiin milloin nähtäisiin kesällä ja mitä tehtäisiin

Vierailija
17589/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jään kaipaamaan sitä vetovoimaa meidän välillä. En ole sellaista vielä koskaan tuntenut kenenkään kanssa. Harmi, että sitä ei voi päättää kenen kanssa sitä on...

Mn?

Vierailija
17590/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäät kaipaamaan? Lähdetkö pois?

Vierailija
17591/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mn?

Ei.

Vierailija
17592/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä eräs niistä asioista joita eritoten elämässä voi päättää. Tietysti yhteinen tahto tarvitaan, mutta helpompi kahden kauppa on kuin vaikkapa demokraattinen päätöksenteko yhteisössä, kun on monta inttessiosapuolta sähläämässä.

Vierailija
17593/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten loukkasi se, että annoit ymmärtää, annoit todella, tiedät sen itsekin, mutta sitten sitä ei yhtäkkiä ollutkaan, kun yritin asioista puhua suoraan. Ei ollutkaan mitään. Saman teit täällä. Täysin piittaamatta mun sydämestä. Nöyryytit ja sait näyttämään hyvin typerältä. Mun järkeen ei vaan mahdu, että kaikista maailman ihmisistä sä teit mulle sellaista, vaikka tunteet olis kaverillisia. Siitä on tosi, tosi vaikee päästä yli, varsinkin kun käyttäydyt miten käyttäydyt. Oon alkanut miettiä, ansaitsenko parempaa kohtelua kuitenkin.

Vierailija
17594/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttisin ihmisen joka sanois et huolehdi itsestäsi. Säännöllisesti. Ei tätä välttämättä ulkoapäin huomaa.

Vierailija
17595/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Vierailija
17596/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Olisit saanut, jos olisit ottanut.

17597/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten loukkasi se, että annoit ymmärtää, annoit todella, tiedät sen itsekin, mutta sitten sitä ei yhtäkkiä ollutkaan, kun yritin asioista puhua suoraan. Ei ollutkaan mitään. Saman teit täällä. Täysin piittaamatta mun sydämestä. Nöyryytit ja sait näyttämään hyvin typerältä. Mun järkeen ei vaan mahdu, että kaikista maailman ihmisistä sä teit mulle sellaista, vaikka tunteet olis kaverillisia. Siitä on tosi, tosi vaikee päästä yli, varsinkin kun käyttäydyt miten käyttäydyt. Oon alkanut miettiä, ansaitsenko parempaa kohtelua kuitenkin.

Tää oli multa. Lensin ulos kirjautumisesta jostain syystä.

Vierailija
17598/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä eräs niistä asioista joita eritoten elämässä voi päättää. Tietysti yhteinen tahto tarvitaan, mutta helpompi kahden kauppa on kuin vaikkapa demokraattinen päätöksenteko yhteisössä, kun on monta inttessiosapuolta sähläämässä.

Ei sellaista vetovoimaa pysty päättämään tai en minä ainakaan.

Vierailija
17599/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tullut satamaan. Voi olla etten itsekään ollut siellä. Kunhan kalastelen.

Vierailija
17600/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Olisit saanut, jos olisit ottanut.

Ei siltä vaikuttanut.

Ketju on lukittu.