Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
"Kissa ei välitä oletko älykäs vai tyhmä, anna sille sydämesi, niin se antaa sinulle omansa." - Abraham Lincoln
Mikä olisi hyvää sururuokaa tai millä ruoalla pystyy parhaiten täyttämään tämän loputtoman tyhjyyden tunteen? Olen yrittänyt etsiä, mutta mikään naposteltava ei ole toiminut. Sama tyhjyyden tunne jatkuu ja jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ihan liikaa. Vähempikin olisi riittänyt vuosien saatossa. Kun en enää tiedä, kuka haluaa ja mitä ja kuinka paljon. Sit siellä ne varatutkin seassa. Prseestä olla tällänen, kun tuntuu ajavan karkuun juuri ne, ketä itse haluaisi.
Johtuisko siitä, että ihailijamäärä pelottaa joitakin? Eivät halua suuren lauman jatkoksi?
Siitä voi aloittaa. Syitä varmaan monia muitakin. Enempää en osaa sanoa, kun heidän perimmäisiä syitään en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Sain sun kanssa tilaisuuden, jollaista oon toivonut pitkään, mutta jäädyin. Tuntuu siltä, että mokasin lopullisesti.
Et mokannut. Olit ihana. Minä mokasin.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon tunteita. Niihinkin voi tukehtua.
Too much love will kill you everytime
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin siinä rakennuksessa missä tavattiin, tuntu kuin eiliseltä
Olin tänään siellä myös. Huomenna taas. 🚗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta minua.
Autan kyllä kun kerrot kuinka.
Minun täytyy varmaan yrittää ratkaista ensiksi jotain... En ole varma, miten se tapahtuu, mutta yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon tunteita. Niihinkin voi tukehtua.
Hei hyvä kun sanoit. Tietääks joku muukin tän? Eiks oo kamalaa kärsimystä? Voiko tunteisiin tukehtua? Kertokaa...!!!
Voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demonit on ihmisiä.
Helvetti on tyhjä, koska kaikki pirut kulkevat nykyään joukossanne
L'enfer, c'est les autres.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyvää sururuokaa tai millä ruoalla pystyy parhaiten täyttämään tämän loputtoman tyhjyyden tunteen? Olen yrittänyt etsiä, mutta mikään naposteltava ei ole toiminut. Sama tyhjyyden tunne jatkuu ja jatkuu.
Jäikö ihastus taakse ja nyt et tiedä mitenpäin olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Erehdyt, ei ole varattu kyseessä. Olemme molemmat sinkkuja.
Juoksisi karkuun, jos tietäisi tunteistasi?
Fiksuna ihmisenä hän kyllä kertoisi minulle, jos tunteita olisi. Ei ole tarvetta juosta karkuun, kenenkään. Emme hoida asioita sillä tavoin. Ja minä kyllä ymmärtäisin jos tunteita ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ei. En meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, enkä liiemmälti tapaa ihmisiä livenä, pelkään ihmisiä, näytän hullulta ja vuorokaudet putkeen valvoneelta, uloannistani puhumattakaan. Yleensä, kun on jotain minussa ihasteltu, on ihasteltu yhtä tiettyä ulkonäköjuttua. Useimmiten ihmiset tyytyvät hiljaa katsomaan, että mikähän tuotakin hirviötä mahtaa vaivata.
Olet varmaan kaivattuni. Hän voisi kuvailla itseään noin. Kerrankin sanoi: "Ei kukaan huomaa tällaista vanhaa täti-ihmistä." Hänet huomataan taatusti, minne ikinä meneekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Mun charmi puree myös oikeassa elämässä.
Mulla taas ei, loistan välähdyksenomaisesti vain palstalla. - ei niin charmantti ihminen sivusta
Muru nähdäänkö sunnuntaina? Tulisit käymään, keksin jotain 🤔
Vierailija kirjoitti:
Missä menet?
Porukoilla. Pesen pyykkiä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Mun charmi puree myös oikeassa elämässä.
Varmastikkin :D Ihanasti sanottu! Charmikas kaveri, kuin söpöö...!!!
Pitäis jaksaa taas joku päivä mennä kävelylle. Kävin kahtena päivänä pidemmän lenkin, kun ajattelin että jos toivot sitä sattumalta törmäämistä, niin jos vaikka osuis. Mutta enpä tiennyt ettei ollut mitään toivoa 😂 No ei ois varmaan muutenkaan ollut. En mä sielläpäin kuitenkaan, vaan jossain muualla missä toisinaan käyt. En kyllä vieläkään oo varma mikä on sun lempipaikka. Muutenkin tekis mieli lähinnä tehdä yks homma puoliksi uusiksi. Sellainen päänvaiva siitä. En haluais että mikään jäis vaivaamaan sen suhteen ja tuntuu että vaivaa.
Ei kiinnosta ketju enää. Lähden suihkuun, nukkuun ja sitä rataa. Kauan sitä kuvitelmaa kesti, mutta ei kestä enää. Haistakaa kukkanen kaikki. -Liz Da Lez-
Viime viikon perjantai. Se yksi vilkaisu, se oli tietynlainen. Siitä arvasin viimeistään, että olet huomannut että katselen sinua kiinnostuneen naisen silmin.
Hei hyvä kun sanoit. Tietääks joku muukin tän? Eiks oo kamalaa kärsimystä? Voiko tunteisiin tukehtua? Kertokaa...!!!