Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kukkuu höpönassu ja tökkäys BOOP. 🥰😘
Fantasioitko rintsikoilla? Tuo ainakin on rintsikkamerkki.
Sain sun kanssa tilaisuuden, jollaista oon toivonut pitkään, mutta jäädyin. Tuntuu siltä, että mokasin lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja kaivatulle! Vietin iltaa nauttien korkeakulttuurista, joten nyt vasta täällä.
Kiitos samoin! Mä söin jätskiä ja katoin telkkaria koko illan. Parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipu ei lopu koskaan.
Kipu lakkaa kohtaamalla sen. Fyysiseen kipuun tarvitsee varmaan jotakin droppeja. Mielen kipu tarvitsee tosiaan kohtaamista ja aikaa.
Kuinka kauan pitää odottaa, kunnes voi todeta ettei se lakannutkaan?
Silloin pitää hakea ammattiapua ja lääkitys.
Eli väite kivun loppumisesta aikanaan on (ainakin joidenkin kohdalla) vale.
Mies, Sulle😘 ~ Let the sun shine 🤩
Hyvää yötä😍
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan päässyt palsta-addiktiosta eroon muuta kuin pääsemällä tyydyttävään parisuhteeseen irl?
Oon parhaimmillaan ollut puolikin vuotta ketjusta pois ja palannut, mikä voi olla säälittävää, mutta oon päässyt jo sen yli, että ottaisin tästä mitään stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ei voi tietää, kun ei kukaan ole koskaan ihastustaan ilmaissut.
Sama. Ollaanko ananas ja kookos? Kaksin aina kamalampi? Kahdestaan aina? Yhdessä? Ja erikseen varsinkin? Soitellaan toisillemme satojen kilometrien eräisyydellä kaipausruikutuspuheluita ja lähetellään rakkausviestejä ja muuta nössöä ja sit kun ollaan taas yhdessä niin me muistetaan kuinka ihanaa oli silloin kun otettiin vähän etäisyyttä nähdäksemme paremmin.
Liian paljon tunteita. Niihinkin voi tukehtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan päässyt palsta-addiktiosta eroon muuta kuin pääsemällä tyydyttävään parisuhteeseen irl?
Mä pääsin kerran vuodeksi irti, kun kännissä avauduin liiankin kanssa tänne enkä enää sen koommin uskaltanut tulla katsomaan jälkipyykkiä. No sitten tuli uusi ihastus ja samalla vanhasta yhdentekevä ja palasin kirjoittelemaan.
Voitko vetästä yhet rynnäköt, niin pääset avautumaan? Ihan sivusta uteliaana.
Ei mulla ole tällä hetkellä mitään tarvetta avautua mistään, vaikka miten päissäni olisin. Ihan erilainen ihastus kyseessä kuin silloin. Eikä sulle siinä edellisessäkään mitään mielenkiintoista ois ollut, et sä siitä tekstistä olis tajunnut mun kännissä olleen tai liian tunnisteellisesti lörpötelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa. Vähempikin olisi riittänyt vuosien saatossa. Kun en enää tiedä, kuka haluaa ja mitä ja kuinka paljon. Sit siellä ne varatutkin seassa. Prseestä olla tällänen, kun tuntuu ajavan karkuun juuri ne, ketä itse haluaisi.
Johtuisko siitä, että ihailijamäärä pelottaa joitakin? Eivät halua suuren lauman jatkoksi?
Kitara on mulle niinkuin nainen sulle, se yössä yksinäistä lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. En meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, enkä liiemmälti tapaa ihmisiä livenä, pelkään ihmisiä, näytän hullulta ja vuorokaudet putkeen valvoneelta, uloannistani puhumattakaan. Yleensä, kun on jotain minussa ihasteltu, on ihasteltu yhtä tiettyä ulkonäköjuttua. Useimmiten ihmiset tyytyvät hiljaa katsomaan, että mikähän tuotakin hirviötä mahtaa vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Sain sun kanssa tilaisuuden, jollaista oon toivonut pitkään, mutta jäädyin. Tuntuu siltä, että mokasin lopullisesti.
Jos lohduttaa, niin et mokannut! Se on suloista!
Itsekkin olen jonkun kerran hämmentyneenä paennut paikalta kun en ole uskaltanut mennä omissa tulkinnoissani pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävästi. Joskus niitä on monta samaan aikaan. En anna miehen pyöritellä itseäni.
Ai että! Sä oot joku mun sielunsisko tai joku muu. Hyvää yötä! Pulju menee kohta kiinni. Täytyy muistaa laittaa lappu luukulle.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, enkä liiemmälti tapaa ihmisiä livenä, pelkään ihmisiä, näytän hullulta ja vuorokaudet putkeen valvoneelta, uloannistani puhumattakaan. Yleensä, kun on jotain minussa ihasteltu, on ihasteltu yhtä tiettyä ulkonäköjuttua. Useimmiten ihmiset tyytyvät hiljaa katsomaan, että mikähän tuotakin hirviötä mahtaa vaivata.
Olet hauska! Nauroin.
Herkules eli Herakles, Kreikan mytologian superhahmo on kuuluisa yli-inhimillisistä voimistaan.
Nyt on vaan liikaa. Ja liian vähän.