Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sut joka ikinen päivä😽
Kerro se irlaten 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten onnellinen siten kuten olet valinnut. Miksi ylipäänsä kaipaat?
Täh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ei. En meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, enkä liiemmälti tapaa ihmisiä livenä, pelkään ihmisiä, näytän hullulta ja vuorokaudet putkeen valvoneelta, uloannistani puhumattakaan. Yleensä, kun on jotain minussa ihasteltu, on ihasteltu yhtä tiettyä ulkonäköjuttua. Useimmiten ihmiset tyytyvät hiljaa katsomaan, että mikähän tuotakin hirviötä mahtaa vaivata.
Olet varmaan kaivattuni. Hän voisi kuvailla itseään noin. Kerrankin sanoi: "Ei kukaan huomaa tällaista vanhaa täti-ihmistä." Hänet huomataan taatusti, minne ikinä meneekin.
En ole koskaan sanonut noin...
Se oli erään luennon jälkeen, yhteiskeittiössä, kun puhe oli eräästä toisesta naisesta, jonka nimi alkaa samalla kirjaimella kuin sun nimi. Olit vähän kuin mustis, kun puhuttiin siitä nuoremmasta naisesta eikä susta. Mutta leikkiähän se oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan päässyt palsta-addiktiosta eroon muuta kuin pääsemällä tyydyttävään parisuhteeseen irl?
Ei se liity mulla ainakaan parisuhteeseen vaan ylipäätään sosiaaliseen elämään. Jos oon livenä koko ajan ihmisten kanssa, niin en kerkeä tänne. Välillä myös ei ylipäätään kiinnosta tulla tänne tai ei kerkeä, kun on niin kiinni omissa jutuissa vaikka sinänsä olisinkin yksin kotona ja "vapaa" palstailemaan, mut fokus on vaan muualla ja into päällä muihin juttuihin.
Eli jotain tilalle, ei sen tarvitse parisuhde olla (siinähän voi olla aika tylsääkin, ja ei kai siinäkään koko ajan yhdessä nysvätä tai ei kaikki parit ainakaan vaikka jotkut viihtyy fyysisessä symbioosissa)
Tunnetko kuinka paljon ikävöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tee se että tälläkertaa pulla uuniin.
Vaatii aika paljon resursseja. Pitää miettiä
Ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis jaksaa taas joku päivä mennä kävelylle. Kävin kahtena päivänä pidemmän lenkin, kun ajattelin että jos toivot sitä sattumalta törmäämistä, niin jos vaikka osuis. Mutta enpä tiennyt ettei ollut mitään toivoa 😂 No ei ois varmaan muutenkaan ollut. En mä sielläpäin kuitenkaan, vaan jossain muualla missä toisinaan käyt. En kyllä vieläkään oo varma mikä on sun lempipaikka. Muutenkin tekis mieli lähinnä tehdä yks homma puoliksi uusiksi. Sellainen päänvaiva siitä. En haluais että mikään jäis vaivaamaan sen suhteen ja tuntuu että vaivaa.
Täytyykin pitää mielessä oma lempipaikka. Ei ole tullut nyt hetkeen käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pitkään ei ole sulla aikaa aprikoida, jos pullan vielä haluat.. eri
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten onnellinen siten kuten olet valinnut. Miksi ylipäänsä kaipaat?
No sano se, haluisin itsekin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan että näytän kajahtaneelta kummituseläimeltä. Kosketuksenpuute ja masis.
Korjaisin kosketuksenpuutteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Nuorempana oli, nyt on saanut olla aika rauhassa muutamaa hassua ukkoa lukuun ottamatta. Taitavat olla jo niin seniilejä, etteivät tajua, ketä ihastelevat :)
Totta hakevat ehkä ikäistään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Muru nähdäänkö sunnuntaina? Tulisit käymään, keksin jotain 🤔
Taatusti tulen vapaiden edellä kun kutsu tulee irl pyytämällä.
En tiedä, haluanko oikeasti mitään. Kaikki yleensä paljon tasaisempaa ja mukavampaa ilman ylimääräistä sähellystä. Ehkä jatkan omilla poluille kuleksimista.
Mitähän mietit? Minä mietin sinua.
Meillä on se ero, että sulla on hyvä nytkin, mulla ei. Sulla on kaikki hyvin.
Onko ns. Influencerit teidän mielestä kauniita?
Minusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko kuinka paljon ikävöin.
Ketä?
monta sydäntä oot vieny jo?
n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pitkään ei ole sulla aikaa aprikoida, jos pullan vielä haluat.. eri
Et tiedä, millaisessa ristipaineessa olen.
Kiitti! Sori vähän hoppu! Sydän!!!