Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Erehdyt, ei ole varattu kyseessä. Olemme molemmat sinkkuja.
Ontuvaa selittelyä.
En voi sille mitään jos koet niin.
Vierailija kirjoitti:
J ketä kaipaat? Sivusta kysyn
Sua. Tuu hakee mut pois kuleksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa upeaa olla lämipmällä rantakalliolla katsomassa auringonlaskua ja yhtyä samalla 3D-lasit päässä ja katsoa niiden läpi sitä laskevaa aurinkoa
No jo, ootkin jo kunnolla tulevaisuuden imussa.
Ilmeisesti kumppani ei riitä sulle kun pitää 3D- kuvia katella?
3D-lasit on ne joita pidetään leffassa :D pitää testaa näkeekö niillä auringonlaskun jotenkin eri tavalla (tuskin) mut muuten vaan ois pellen näköistä makailla ne päällä rantakalliolla, tuo oli vitsi ja olin mielikuvissani tosi uunon näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ei mua kukaan ole ikinä ihastellut missään.
Älä huoli, se voi olla tosi turvallista. Sydän!
Stressaa, ahdistaa, surettaa. 💛🌞
Joo tee se että tälläkertaa pulla uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Erehdyt, ei ole varattu kyseessä. Olemme molemmat sinkkuja.
No mitä me sit täällä enää viipyillään?!
Nyt mies toimeksi! Annoin juuri yhteydenottotehtävän! Se on lupalappu!
Olen nainen, mutta voihan tämä päteä jonkun miehenkin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ei. En meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, enkä liiemmälti tapaa ihmisiä livenä, pelkään ihmisiä, näytän hullulta ja vuorokaudet putkeen valvoneelta, uloannistani puhumattakaan. Yleensä, kun on jotain minussa ihasteltu, on ihasteltu yhtä tiettyä ulkonäköjuttua. Useimmiten ihmiset tyytyvät hiljaa katsomaan, että mikähän tuotakin hirviötä mahtaa vaivata.
Olet varmaan kaivattuni. Hän voisi kuvailla itseään noin. Kerrankin sanoi: "Ei kukaan huomaa tällaista vanhaa täti-ihmistä." Hänet huomataan taatusti, minne ikinä meneekin.
En ole koskaan sanonut noin...
Haluaisin nähdä sut joka ikinen päivä😽
Tein jo teini-iässä sen lupauksen, että jos joku nainen suoran aloitteen tekee, vastaan samantien myöntävästi. Vielä ei ole kokeiltu, onko asia tosi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sä olet sunnuntai.
Mulle sä olet synttäripäivän aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin siinä rakennuksessa missä tavattiin, tuntu kuin eiliseltä
Olin tänään siellä myös. Huomenna taas. 🚗
Kaiholla muistelin tänään just sitä, miten ennen oikein innolla odotin maanaintaita, koska se oli yksi niistä päivistä viikossa, jolloin oli mahdollisuus nähdä hänet siellä. Enää ei ole ollut mitään intoa edes mennä sinne, kun tietää, ettei hän siellä ole kuitenkaan. Kyllä se niin on, että ihmiset tekevät paikan tärkeäksi, ei päinvastoin. Kun ne ihmiset jätetään pois, niin paikka ei tunnu enää yhtään samalta. Ei oikein miltään.
Punaisesta autoemojista vaan tuli mieleen sivumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta haluaisin nähdä sut taas mahdollisimman pian, toisaalta en kehtaa ravata siellä joka päivä.
Tää on muuten mielenkiintoinen. Haluaisitko kertoa syitä tälle toiminnallesi?
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Voisko olla että oisit itse aikoinaan kenties vaikeuttanut sitä jollain tavalla.
Miten?
Olet sitten onnellinen siten kuten olet valinnut. Miksi ylipäänsä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa upeaa olla lämipmällä rantakalliolla katsomassa auringonlaskua ja yhtyä samalla 3D-lasit päässä ja katsoa niiden läpi sitä laskevaa aurinkoa
No jo, ootkin jo kunnolla tulevaisuuden imussa.
Ilmeisesti kumppani ei riitä sulle kun pitää 3D- kuvia katella?3D-lasit on ne joita pidetään leffassa :D pitää testaa näkeekö niillä auringonlaskun jotenkin eri tavalla (tuskin) mut muuten vaan ois pellen näköistä makailla ne päällä rantakalliolla, tuo oli vitsi ja olin mielikuvissani tosi uunon näköinen
Ai mä aattelin ett ne on ne toisenlaiset pelilasit, enkä edes tiedä millä niitä kutsutaan.
Heh, kerran oli treffit Mustikkasaatessa eräillä kallioilla, kateltiin Hanasaareen päin. Ei siellä silloin ollut muuta kuin kontteja. Eikä ollut edes eväitä. Tais muutama tupakka olla. Minttutupakkaa.
Tiedostan että näytän kajahtaneelta kummituseläimeltä. Kosketuksenpuute ja masis.
Vierailija kirjoitti:
Joo tee se että tälläkertaa pulla uuniin.
Vaatii aika paljon resursseja. Pitää miettiä
💕💕💕 HYVÄÄ YÖTÄ YÖHALIN KERA 💕💕💕
😘🐴💔