Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Auta minua.
Autan kyllä kun kerrot kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä myös sinulle, kauniiden unien myötä. 💕
Lämpöisin halauksin ja lentosuukoin. 🤗🤗🤗😘😘
Kiitos 🤗😘
On taas vähän ikävä sua 💕
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Mun charmi puree myös oikeassa elämässä.
Milloin näen sinut ehkä viimeisen kerran? Sitten alkaa eroahdistus.
Vierailija kirjoitti:
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
En. Juttelen parin kans kaverina, kun nähdään. Voin soittaa tai laittaa viestiä, jos yhteydessä työasiassa. Itse olen ihastunut häneen, jota täällä kaipailen ja jota en ole nähnyt kuukausiin.
Vierailija kirjoitti:
Sain sun kanssa tilaisuuden, jollaista oon toivonut pitkään, mutta jäädyin. Tuntuu siltä, että mokasin lopullisesti.
Tuskinpa asiat niin lopullisia on, vaikka nyt siltä tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
28.6. jälkeen tuskin näet minua enää. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Herkules eli Herakles, Kreikan mytologian superhahmo on kuuluisa yli-inhimillisistä voimistaan.
Samaistun häneen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Ei mua kukaan ole ikinä ihastellut missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28.6. jälkeen tuskin näet minua enää. Onnea.
Mikä onni se nyt olisi? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Sain sun kanssa tilaisuuden, jollaista oon toivonut pitkään, mutta jäädyin. Tuntuu siltä, että mokasin lopullisesti.
Voihan niin käydä itse kullekin. Jos kyseessä onkin jokin loputon tarina? Aina kun luulee sen jo loppuneen, se nouseekin uudestaan pintaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on takuulla ihailijoita riittänyt, missä tahansa kulkeekin
Joo niin on. Tällästä tyyppiä tykkään kaivata! Kyllä nimittäin saa kaivata mutta hän saa huomioo kaikkialla niin paljon ettei hällä ole hajuakaan siitä että mä just taas kaipasin häntä koska mä vaan kaipaan itekseni. Mut sit se mikä voi pilata koko kuvion on se ärsyttävä juttu et just kun en enää kaipaa niin se ottaa yhteyttä? Niin mikä tää juttu oikeen on? Just sopivasti kun olin kerännyt kaiken kasaan ja olin lähdössä tyttöjen kanssa juhlimaan. Osaatko sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Nimeä kolme asiaa, joista juuri nyt olet kiitollinen?
1. Kiva oma koti.
2. Ihanat lemmikit joita hoitaa ja halia, vielä olisi yhdelle halittavalle herralle tilaa🤭💙.
3. Kevät💚. Työpaikka. Terveys, oma ja läheisten. Voin elää näköistäni elämää. Läheiset ihmiset💚. Ei näistä voi kolmea valita. Nautin elämän pienistä asioista.Ja väärä miesvalinta voisi pilata nuo kaikki hyvät asiat elämässäsi.
Näin se on, olet oikeassa. Tässä minun elämässä ei paljoa ole riskiä että joku tulisi sotkemaan asiat😂😂😂 Kunhan haaveksin.
Toisaalta haluaisin nähdä sut taas mahdollisimman pian, toisaalta en kehtaa ravata siellä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun charmi puree myös oikeassa elämässä.
Tätä just pelkään että ne kaverit olis Nico 19v ja Seppo 68v. Mun tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja kaivatulle! Vietin iltaa nauttien korkeakulttuurista, joten nyt vasta täällä.
Aha, tais tulla jääkiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva viettää kanssasi edes yksi päivä ja yö jossain kahdelleen. Riittäisiköhän meillä puhuttavaa vai olisimmekohan aivan liian erilaisia. En varmaan koskaan saa tietää. Tyydyn nykyiseen tylsään elämääni. Onneksi on edes kissa, jota voi paijata. Sinun näkemisesi pitäisi lopettaa kokonaan, niin en haaveilisi turhia enää.
Jos olet hän, mies niin juhannus on vielä auki. Ei ole vielä tappiin saakka suunniteltu.
Nainen olen ja mieheen olen ihastunut.
Palstalla poltan kumia. Vauhti kiihtymään päin.