Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaatko pistoshoidot deittimieheltä vimoseen asti vai kerrotko jo heti profiilissa ettet ole ns. luomu?

Vierailija
13.09.2026 |

Kiinnostaa missä vaiheessa läväytät karun totuuden deittimiehelle

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku diabeteshoidot?

Vierailija
2/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa salata vimoseen asti minusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomen poisto taitaa olla ainut kosmeettinen toimenpide mikä minulle on tehty, mutta siltikin se on jokaisen oma asia ottaako hermomyrkkyjä vai ei. 

Vierailija
4/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomen poisto taitaa olla ainut kosmeettinen toimenpide mikä minulle on tehty, mutta siltikin se on jokaisen oma asia ottaako hermomyrkkyjä vai ei. 

Toivotko että mies myös salaa sinulta asioita

Vierailija
5/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai biologinen lääke?

Vierailija
6/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystietoni eivǎt kuulu deiteille.

Vierailija
7/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulakammoisena en ota mitään piikkiä vapaaehtoisesti eikä mikään muukaan operaatio kiinnosta minua.

Vierailija
8/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että yleensä näkyy kyllä selvästi nämä "huomaamattomat" pistokset ja toimenpiteet. Enkä mene treffeille tällaisten bimbojen kanssa. Kertoo ajatusmaailmasta paljon.

Vierailija
9/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä miehiä kiinnosta onko luomu vai ei. Muu ratkaisee.

Vierailija
10/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulla miehen peräpukamista ja refluxitaudista ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
11/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei salaa mitään profiilissaan. kala roikkuu aurinkolasien edessä ja miehen kommentit on älykkyydessään huumaavia tyyliin: "Mitäs sun tähän päivään"

Vierailija
12/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssähän profiilissa?

Kuuluuko sulle tippaakaan, mitä mää naamaani laitan? Ei.  Mutta sun plakit ja kariekset löyhkää 5 metriä vastatuuleen.

Vierailija
13/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei kiinnosta kuunnella miten se on runkannut imurin kanssa tai montako sekuntia sen pisin pieru kesti.

Vierailija
14/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole koskaan päässyt deiteille. Se luulee että kaikki naiset on Tinderissä, vaikka siellä on vain +70-vuotiaita Ailoja ja Pirkkoja, joilla on paha maksuhäiriöongelma ja kaksi pientä karvaista koiraa.

Vierailija
15/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulla miehen peräpukamista ja refluxitaudista ensimmäisillä treffeillä.

Enkä muutenkaan!

Vierailija
16/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei kiinnosta kuunnella miten se on runkannut imurin kanssa tai montako sekuntia sen pisin pieru kesti.

Eiks imuri ime aika kovaa😳

Vierailija
17/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta.

Ei kommentteja tai

muuta lisättävää.

Pitäkää huolta itsestänne.

E

Vierailija
18/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "karu totuus" tuo on? Jos mies on niin tyhmä, että ei ymmärrä jokaisen vanhenevan ja vanhenemisen myös nökyvän kehossa, niin saa kyllä syyttää itseään, jos oikeasti uskoo, että joku 50+ on luonnostaan täysin rypytön. Mitä väliä sillä lopulta edes on, onko siloitettu iho seurausta pistoshoidoista? Jos mies tykkää näkemästään, niin eikö se riitä? Vähän samalla lailla kuin hoikka vartalo voi olla seurausta jostain tiukasta dieetistä tai vaikka syömishäiriöstä, ja treenatun näköinen keho on käytännössä aina seurausta treenaamisesta. Eiväthän nämäkään siinä mielessä "luomua" ole, että henkilöllä voi kuitenkin olla taipumusta siihen, että kehoon kertyy rasvaa, mutta hän saa tietyin keinoin sen rasvan pysymään poissa. Samalla lailla rypyt saa pysymään poissa, kun ottaa pistoksia. Mutta jokainen edes keskitason älykkyyden omaava mies tietää, että ihmiskehoon tulee lopulta ryppyjä, uurteita ja muita ikääntymisen merkkejä. Jos ei ole sinut tämän faktan kanssa, sitten ihminen ei ole oikea valinta kumppaniksi.

Vierailija
19/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa salata pistoshoidot. Niistähän tässä vain puhutaan. 

Vierailija
20/21 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistien aihe vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi