Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Laatua? Pelkkiä maanantaikappaleita.
No huomenna on jo tiistai ja itsejemme paremmat versiot tulill!
Nainen, silmälasit päähän! Polvillesi! Nyt!
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun kaivattu on kaikilla mittareilla laatumies. Olisitte samaa mieltä, jos tuntisitte.
Kaikilla meillä on omat luurankomme kaapeissa. Laatumiehilläkin.
Mulla on luuranko päässy ihon alle. Sivusta
Inhimillinen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Sä kirjottelet sähkökäyttöiselle laitteelle...
Orapihlaja ja selja ovat keijuille pyhiä puita ja ihmisten tulee välttää liikkumista näiden lähellä. Orapihlajan ja seljan kaataminen on ehdottomasti kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
Olen huomannut kahden eri miehen ihastuksen. Kumpikaan ei hyöki päälle, joten mitäpä haittaa heistä olisi. Saa olla ihan rauhassa, vaikka mulla ei ole heitä kohtaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jotkut VR-lasit päässä samalla kun palstailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa ikäerosta tarkalleen, vaikka en ihan tarkkaa syntymäaikaa tiedäkään. Sitä on tarkalleen liikaa. Kaukaa vaan katson.
Rakkaus ei katso ikää, tai ikäeroa, puhumattakaan rotua.
Rakkaus yksipuolisena ehkä ei, mutta kyllä se kynnystä nostaa minkään aloitteen tekemisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
Olen huomannut kahden eri miehen ihastuksen. Kumpikaan ei hyöki päälle, joten mitäpä haittaa heistä olisi. Saa olla ihan rauhassa, vaikka mulla ei ole heitä kohtaan mitään.
Fiksu ratkaisu. Sulla on niitä enemmänkin..
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat itse silmälasit päähäsi, niin näet etsiä sen, mitä susta pitikään etsiä...
Kukkuu höpönassu ja tökkäys BOOP. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Kyllä täällä sydänsärkyy😢
Älä syö suruun kuitenkaan.
Sivusta
Suruun nimenomaisesti kuuluu syödä ja ahmia varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Erehdyt, ei ole varattu kyseessä. Olemme molemmat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, eihän se kenenkään vika ole, jos ihastuu yksipuolisesti. Monillekin miehille olen pakit antanut elämäni aikana, koska en ole miehistä yhtään kiinnostunut, eivätkä nämä sitä tietenkään mistään tiedä. Myös kahdelle naiselle, joista en ole itse ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori luulin, että se meni puhesyntetisaattoriin. Ilmankos kotiavustaja lähtikin ilman täyshoitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Kyllä täällä sydänsärkyy😢
Älä syö suruun kuitenkaan.
SivustaSuruun nimenomaisesti kuuluu syödä ja ahmia varsinkin.
Oon samaa mieltä, mutta mitä jos syö ihan muuten vaan?
Vierailija kirjoitti:
En hermostu. Ihmiset saavat tuntea, mitä tuntevat. En ole vastuussa muiden tunteista. Kestän myös sen, jos omiin tunteisiin ei vastata. Ihastukset tulevat ja menevät, mutta rakkaus on jotain syvempää, elämän salainen kieli, koko ajan näkyvissä ja silti kaikki eivät näe.
Siis mies minun makuuni.