Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaita pyydetään nyt avaamaan kassit ja reput kassalla Citymarketissa

Vierailija
25.07.2025 |

Sastamalan Citymarketissa asiakkaita pyydetään avaamaan kassinsa kassalla. 

Itse lopettaisin asioimisen kyseisessä kaupassa ihan periaatteen takia. Se on minun valinta, käytännössä syytät minua varkaaksi ja kuvittelet että se luo hyvän asiakassuhteen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epärehellinen ja naurettava.

Vierailija
2/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä Citymarket-kauppiasmeininkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kaupoissa luki kassalla, että avaathan laukkusi jo 80-luvulla, kun olin lapsi. 

Olen töissä ruokakaupassa eri ketjussa kuin Cittari ja meillä on ainakin 10v ollut kassalla tarrat, että näytäthän laukkusi kassalla.

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä? 

Ei mua kassana kiinnosta teidän vibraattorit ja meikkipussit, mutta jos siellä kassissa on 3 päkkiä lonkeroa, niin kysyisin et löytyiskö myös kuittia.

Vierailija
4/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ihan oikeasti ole nähneet näitä kehotuksia missään muualla? Niitä on ollut niin kauan, kuin olen kaupoissa asioinut. Olen yli 40v.

Vierailija
5/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kokkapaskiaisten cittariss

Vierailija
6/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman toistoa kuin eilisessä ketjussa.. miksi monta eti ketjua?

Vierailija
7/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kassini pyydettäessä.

M55

Vierailija
8/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aukaise, laki ei velvoita. 

Vierailija
9/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetäänkö avaamaan myös hameet?

Vierailija
10/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetäänkö Artoa näyttämään posken sisällön? Siellä voi Amissan lihapiirakka olla jemelissä.

Vierailija
11/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pakko sanoa kassalle että uuvuttaa en jaksa nostaa ja heidän pitää itse tonkia kassit tai katsoa kassalla. Puhtailla hanskoilla, ei likaisilla kassahanskoilla. Miksi kolikot ja tuotteet käsitellään samoilla hanskoilla. Vai vaihto?

Vierailija
12/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi kauppa saa eri lait ja säännöt kun muut kaupat? Onko se laillista? Entä laukkujen läpivalaisu kauppapaikasta lähtiessä.

Vierailija
13/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis joka kerta? 🤨

Vierailija
14/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa pyytää mutta mitään velvollisuutta ei ole tuohon pyyntöön suostua ellei asianomaisilla ole painavaa syytä epäillä jotain rikollista tapahtuneen ja silloinkin poliisin tulee olla paikalla. 

Vierailija
15/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Molemminpuolisen luottamuksen säilyttämiseksi..."

Vierailija
16/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksi kauppa saa eri lait ja säännöt kun muut kaupat? Onko se laillista? Entä laukkujen läpivalaisu kauppapaikasta lähtiessä.

Kai sitä pyytää saa, minkäänlaista velvoitetta ei kuitenkaan ole. Kauppa ei voi myöskään hakea asiakkaalle lähestymiskieltoa sen perusteella että ei ole avannut kassiaan. Kyllä myös asiakas voi pyytää kaupan kassaa vilauttelemaan vaikka mitä, kunhan ei ylitä seksuaalisen häirinnän rajaa, toisaalta ei nämä asiakkaan pyynnöt kassaa sido mitenkään.

Vierailija
17/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa kaupoissa luki kassalla, että avaathan laukkusi jo 80-luvulla, kun olin lapsi. 

Olen töissä ruokakaupassa eri ketjussa kuin Cittari ja meillä on ainakin 10v ollut kassalla tarrat, että näytäthän laukkusi kassalla.

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä? 

Ei mua kassana kiinnosta teidän vibraattorit ja meikkipussit, mutta jos siellä kassissa on 3 päkkiä lonkeroa, niin kysyisin et löytyiskö myös kuittia.

Nykyisin myyjät kysyy asiakkailta "haluatko kuitin" ja moni vastaa ylpeänä "EN". Voi sitten tulla tarve mennä vielä toiseen kauppaan, eikä se että kuittia ei löydy, tee ihmisestä varasta, eikä kuittia tarvitse olla.

Tarkistakaa valvontakameroista onko laukkuun tungettu lonkeroita, jos kiinnostaa ihmisten muiden kauppojen ostokset.

Vierailija
18/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän t*ssit kassalla 😜

Vierailija
19/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneet paskiaiset!

Vierailija
20/27 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kassini pyydettäessä.

M55

Näytän mielelläni citymarketin kauppiaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi